Szia Ago, olyan kérdésem lenne 08-as Z 750-re gondolkodom ATRE-s fokozatkijelzőn, de nem vagyok benne biztos, egyáltalán eben van e ilyen tiltás, és ha igen akkor érezhetően jobb lenne-e a gép. A másik kérdés, ha van benne akkor ilyen kijelzőben csak nagy méretű van? mert a kicsi jobban tetszik, de csak nagyokat láttam eddig, talán az ATRE ic miatt kell neki a több hely.. :/
A másik kérdés, a motorom lenyelezve feketés ninjafüstöt dobál, azt mondják sok üzemanyagot kap, ezen lehetne segíteni egy sport légszűrővel? sportdob van rajta amúgy már, de más "tuning" nincs.. és ha tennék bele sportlégszűrőt akkor érezhető lenne teljesítményben is, vagy csak egy PC és pados beállítás után?
sy a sok, noob kérdésért :) , válaszodat előre is köszönöm!
A fogyasztással nincs nagy gond ,pici menetkultúra javulás kéne meg pár plussz paci,na átgondolom,mert a bandit nagyon fájintos lett a gyárihoz képest... ,ha ennél is hasonló,csak hasonló javulás lenne...
Agó!Hasonló változásokra lehet számítani beépítés után mint a Banditon?Tehát a jobb menetkultúra mellett pici plussz lóerő is lesz ?Vagy csak menetkultúra?Na ezt jól megfogalmaztam Érted te na.
Az, hogy mennyit fog dobni LE/Nm-ben, azt előre nem lehet megmondani, hiszen nem tudom hoygan "működik" most a motorod. Aki megtudja előre mondani az vagy látnok - a Gyurcsók tanitványa -, vagy átbasz téged...
A Stage 1-3-7 között a motor tuningolási fokozata szerint van.
Stage 1-3: alap, kipuf, sportlégszűrő, esetleg kis mértékű blokk tuning
Stage 7: Turbó és társai
Csináltunk már egy ilyen motort, bár az 1998-1999-es volt.
Itt van a görbéje:
CBR900RR 1995-ös a mopedem,DynoJet karbikitt érdekelne,hogy milyen kellene bele,ha K&N légszűrőm és Akra rendszerem van,de a dobb egy noname nyitott trioval?
Mit jelentene ez kb. Le-ben ill.fogyasztásban?
a Stage1-3-7 között mi a különbség?
Természetesen gyári dobbal és légszűrővel is meglehet csinálni a motort. Semmi sem kötelező rá. A motort mindig úgy hangoljuk be, ahogy jön hozzánk...
Sok gyári dobos gsx1400-et csináltunk már.
A DL-t két térképesre érdemes megcsinálni, viszont a GSX1400-et elég egy térképesre is.
Kérdésem lenne,csináltál már nekem egy motort (DL1000) 2 térképes rendszerrel.
Most van egy GSX1400 "bringám" erre nem szeretnék se sport dobot se sport szűrőt. Így meg lehet csinálni? Vagy is van értelme?
Még valami a 2 térképes cumóhoz meg kellett fúratni a leömlőket anno, ha lehet akkor ezt is kihagynám azaz elég egy 1 térképes cumo.
Na most megint van egy kérdésem,nézegettem ezt a lámpa állítási oldalt a felső képen jól látom hogy a ramair cső lemez takaróján a lyukban egy csavarnak kell lenni?az alsó képen meg a lámpán lévő két alsó csavarral tudok állítgatni,mert nekem a ramair takarón a lyuk meg van .
A másik kérdés, a motorom lenyelezve feketés ninjafüstöt dobál, azt mondják sok üzemanyagot kap, ezen lehetne segíteni egy sport légszűrővel? sportdob van rajta amúgy már, de más "tuning" nincs.. és ha tennék bele sportlégszűrőt akkor érezhető lenne teljesítményben is, vagy csak egy PC és pados beállítás után?
sy a sok, noob kérdésért :) , válaszodat előre is köszönöm!