Így van ez...jó kérdésre jó válasz,hülye kérdésre rossz válasz,de "szakmailag" mindkét mester ott van a szeren. Legalább is nekem és a testvéremnek is jó tapasztalatunk van velük.
Ahogy Giszo is mondta. Nincs két egyforma motor. Ha két motor egymás után halad a futószalagon akkor is lesz közöttük különbség. A szériaszórás miatt. Legalább 100-féle alkatrész határozza meg, hogy a végén mi jön ki a kipufogóból. Minden alkatrésznek van egy tűrése amivel még beépítésre kerülhet. Pl. az üzemanyagpumpának 10bar nyomást kell tudnia de 9,5-10,5 között van a határ ami még jó. És ez csak egy alkatrész. Arról nem is beszélve, hogy mondjuk 20-30 000km után mitől lenne ugyan olyan a motorod mint 0km korában?
Valamelyik újságban volt erről egy cikk. A sor4-es tesztmotornak nem volt két egyforma hengere amiből ugyan az a kipufogógáz jött volna ki!
Minden motorhoz fékpados beállítás kell ha jó eredményt akarsz elérni. Anélkül pénzkidobás a PC.
2006-os Gsx-r 600-ba tettem PC-t és egy kis problébmába ütköztem(felső pillangószelepsor kivéve,exup kikötve, SC project hosszú dob, K&N légszürő) egy hasonló dobhoz való programot írtam rá(többet is próbáltam) és 14-15 000-s fordulaton váltáskor dadog a motor, milyen beállitást kellene megpróbálnom ?
Szia
En busahoz vettem forditott valtohoz..
PcV -hoz lehet illeszteni. .
Sajnos nem tudom milyen tipusokhoz jo meg de ha megmondod mihez kell megnezem a dynojet honlapjan
Sajnos nem érkezett meg valami alkatrész a Suzukitól, ezért a szerelője csak a jővő7 elején rakja össze és utána kerül fel hozzám... legalábbis nekem ez az utolsó infóm róla...
Melegen bikázva sem indul? Próbáld ki. Ha igen szar az aksid. Akkor is ha tekeri. K4-en volt ilyen gondom. Hidegen pöccre indult melegen csak bikával vagy tolásra. Kicseréltük az aksit és többet nem csinálta.
2005 r6 pc valakinek eladó?
üdv
http://www.prop-tech.hu/hu.html
Régi link, de az elérhetőség ott van
Valamelyik újságban volt erről egy cikk. A sor4-es tesztmotornak nem volt két egyforma hengere amiből ugyan az a kipufogógáz jött volna ki!
Minden motorhoz fékpados beállítás kell ha jó eredményt akarsz elérni. Anélkül pénzkidobás a PC.
2006-os Gsx-r 600-ba tettem PC-t és egy kis problébmába ütköztem(felső pillangószelepsor kivéve,exup kikötve, SC project hosszú dob, K&N légszürő) egy hasonló dobhoz való programot írtam rá(többet is próbáltam) és 14-15 000-s fordulaton váltáskor dadog a motor, milyen beállitást kellene megpróbálnom ?
Előre is köszi üdv :N.Bálint
Tudtatok valami útmutatót szerezni az rsv gyorsváltó beszereléséhez?
Előre is köszi!
Sok minden lehet.
így eléggé nehéz bármi féle "tanácsot" adni.
En busahoz vettem forditott valtohoz..
PcV -hoz lehet illeszteni. .
Sajnos nem tudom milyen tipusokhoz jo meg de ha megmondod mihez kell megnezem a dynojet honlapjan
Hasznalt dynojet gyorsvalto kapcsolo elado
38 e ft
Pull 10 2
4-113
Sajnos nem érkezett meg valami alkatrész a Suzukitól, ezért a szerelője csak a jővő7 elején rakja össze és utána kerül fel hozzám... legalábbis nekem ez az utolsó infóm róla...
Ezt még nem próbáltam, de kipróbálom hátha lesz benne valami. Vagy addig bele teszek egy másik akksit próbának.