igen hornetbe raknám.
elviekben rá van írva az évjárat is 03-06.
annak idején mikor hozzám került kicsengettem műszerrel, és egy vezeték volt ami NEM átment rajta. a többi csak bement a dobozba és kijött.
Na mind1 bejön a jó idő, kicsit motorozok majd belerakom. aztán várom a csodát.
U.i.: csak azért érdeklődtem ismét mert csak mozgatja a fantáziámat, de nem szeretnék motorvezérlőt cserélni mert szétbaszok valamit a kiváncsiságom miatt!
Köszi az infót! Kicsit késve írok, mert tegnap kértem alkatrész árajánlatot yamaha szervizektől, de nem nagyon tetszett (példa:ami amcsiba 25 dollár az itthon 25ezer ) és elmentem italozgatni.
Mégegyszer köszi szépen
És kérdés mi nálad a baj?! Szerintem a blokk nem fog tönkre menni, de nem vagyok biztos benne, hogy jobb lesz a motorozhatósága vagy az indíthatósága.
De mivel senki sem tudja, hoyg mit is csinál, így a válaszom csak megérzés...
A legjobb eset az, ha a dobozban nincs semmi - ilyen nikko box van nálunk a polcon szétszedve,- és akkor tuti nem csinál semmi gondot.
Mivel más gyártó nem csinál ilyet, így gyanús, hoyg ez is csak "átverés box"/"placebo box"
szia!
pár hónapja volt itt téma a nikko tuning box! (hornetbe)
kérdésem az lenne hogy attól eltekintve hogy működik vagy nem!
csinálhatok e bajt akár hosszú távon ha beleteszem?
Ez jó volt:"Lassan többet tudsz a dolgokról, mint én.... "
Nem sok esély van rá!
Ja amúgy láttam hogy nálad is van ilyen lemez, csak azt nem tudom hogy csak ennyi is elég, mivel a yamaha azt írja hogy a hengerfejben is le kell zárni a járatokat az üreges megvezető dugasz helyett zártra,nemcsak a szelepfedélnél.Vagy a végeredmény gondolom ugyanaz nélküle is és csak túlkombinálja a yamakka? Csak azért teszek fel ennyi kérdést mert egyébként is most szét van szedve a gép vez lánc csere kellene, és gondoltam ha úgyis padoztatni kell akkor mindegy ha megszüntetem azt a szart.
Érted?
Mi eleve nem állítunk be motort úgy, hogy a PAIR rendszer működik benne. Nem azért mert úgy nem lesz elég pontos, hanem azért mert szar lesz... Mi biztos elzárjuk a padozás idejére.
Ha nincs benne katalizátor, akkor kidobható belőle, vagyis én kidobnám, vagyis az én motoromba sincs benne.
Van több lehetőség a kiiktatására az egyszerűtől a "bonyolultabb"-ig. A legprofibb, ha egy lemezzel le van zárva a blokk tetején az egész....
Lenne egy kérdésem! Nyáron valószínű hogy padon be kellene lőni Pc3-at(04-es R1-en). Ezt a feladatot neked szánnám. Nos a kérdésem az hogy beállításnál a PAIR rendszert kiiktató lemezzel pontosabb, jobb beállítást lehet elérni? Mert ezt olvastam valahol. Meg azt hogy jobb ha le van zárva ha nincs katalizátor már a kipuffba. Mert ha ez így van akkor természetesen kihajítanám belőle mielőtt megyek hozzád.
Akkor kell hozzá egy gyorsváltó kapcsoló (55KHUF-tól...), meg egy váltórudzat (3KHUF-tól), kell hozzá az a fehér csatlakozó a PCIII dobozából, egy kis szeerelés meg felprogramozás....
Most megfogtál,pc III van a motorba és azt mondtad hogy van rajta gyorsváltó csatlakozási lehetőség.
Végülis a komplett csomag kellene kapcsoló meg minden
Egy autós lapban olvastam egy régebbi Honda CBR-ről, hogy tettek bele K&M sportlégszűrőt, egy Arrow rendszert, és egy Power Commandert, és az alap 150LE-ről 180LE lett a teljesítmény. Nekem ez kissé hihetetlen...
Nekem egy '04-es Yamaha R6-om van (úgy tudom 117LE), szintén K&M sportlégszűrővel, Leo Vince rendszerrel, és egy Power Commanderrel. Kb. hány LE-t dob rá ez a rendszer?
használt Power Commander V + QEM Suzuki GSXR600/750 (2006-2013): 65.000HUF