Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó:

használt Power Commander V + QEM Suzuki GSXR600/750 (2006-2013): 65.000HUF
igen hornetbe raknám.
elviekben rá van írva az évjárat is 03-06.
annak idején mikor hozzám került kicsengettem műszerrel, és egy vezeték volt ami NEM átment rajta. a többi csak bement a dobozba és kijött.
Na mind1 bejön a jó idő, kicsit motorozok majd belerakom. aztán várom a csodát.
U.i.: csak azért érdeklődtem ismét mert csak mozgatja a fantáziámat, de nem szeretnék motorvezérlőt cserélni mert szétbaszok valamit a kiváncsiságom miatt!
Köszi az infót! Kicsit késve írok, mert tegnap kértem alkatrész árajánlatot yamaha szervizektől, de nem nagyon tetszett (példa:ami amcsiba 25 dollár az itthon 25ezer ) és elmentem italozgatni.
Mégegyszer köszi szépen
Azért köszi, majd csak találok valahol...
vftr,

Gondolom a szabályban előírt 25ccm-és kéne.... az nem van..:(
Üdv Ago! Nincs véletlenül a shopban pályamotorra való pár decis hütő kiegyenlítő tartályod?
sec,

Hornetbe rakod?!

És kérdés mi nálad a baj?! Szerintem a blokk nem fog tönkre menni, de nem vagyok biztos benne, hogy jobb lesz a motorozhatósága vagy az indíthatósága.
De mivel senki sem tudja, hoyg mit is csinál, így a válaszom csak megérzés...
A legjobb eset az, ha a dobozban nincs semmi - ilyen nikko box van nálunk a polcon szétszedve,- és akkor tuti nem csinál semmi gondot.

Mivel más gyártó nem csinál ilyet, így gyanús, hoyg ez is csak "átverés box"/"placebo box"
szia!
pár hónapja volt itt téma a nikko tuning box! (hornetbe)
kérdésem az lenne hogy attól eltekintve hogy működik vagy nem!
csinálhatok e bajt akár hosszú távon ha beleteszem?
MesterR6,

Lehet csak a lemezt is, de tényleg a legjobb az, ha a megvezetőt is kicseréled tömörre...
Ez jó volt:"Lassan többet tudsz a dolgokról, mint én.... "
Nem sok esély van rá!
Ja amúgy láttam hogy nálad is van ilyen lemez, csak azt nem tudom hogy csak ennyi is elég, mivel a yamaha azt írja hogy a hengerfejben is le kell zárni a járatokat az üreges megvezető dugasz helyett zártra,nemcsak a szelepfedélnél.Vagy a végeredmény gondolom ugyanaz nélküle is és csak túlkombinálja a yamakka? Csak azért teszek fel ennyi kérdést mert egyébként is most szét van szedve a gép vez lánc csere kellene, és gondoltam ha úgyis padoztatni kell akkor mindegy ha megszüntetem azt a szart.
Érted?
MesterR6,

Lassan többet tudsz a dolgokról, mint én....

Mi eleve nem állítunk be motort úgy, hogy a PAIR rendszer működik benne. Nem azért mert úgy nem lesz elég pontos, hanem azért mert szar lesz... Mi biztos elzárjuk a padozás idejére.

Ha nincs benne katalizátor, akkor kidobható belőle, vagyis én kidobnám, vagyis az én motoromba sincs benne.
Van több lehetőség a kiiktatására az egyszerűtől a "bonyolultabb"-ig. A legprofibb, ha egy lemezzel le van zárva a blokk tetején az egész....

http://www.agomotors.hu/websho...
Üdv Ago!

Lenne egy kérdésem! Nyáron valószínű hogy padon be kellene lőni Pc3-at(04-es R1-en). Ezt a feladatot neked szánnám. Nos a kérdésem az hogy beállításnál a PAIR rendszert kiiktató lemezzel pontosabb, jobb beállítást lehet elérni? Mert ezt olvastam valahol. Meg azt hogy jobb ha le van zárva ha nincs katalizátor már a kipuffba. Mert ha ez így van akkor természetesen kihajítanám belőle mielőtt megyek hozzád.
Azaz f4

Köszi, akkor nemsoká jelentkezem!
Exup,

CBR600F4?! mert akkor kezdek képbe lenni....

Akkor kell hozzá egy gyorsváltó kapcsoló (55KHUF-tól...), meg egy váltórudzat (3KHUF-tól), kell hozzá az a fehér csatlakozó a PCIII dobozából, egy kis szeerelés meg felprogramozás....
Most megfogtál,pc III van a motorba és azt mondtad hogy van rajta gyorsváltó csatlakozási lehetőség.
Végülis a komplett csomag kellene kapcsoló meg minden
Exup,

Milyen gyorsváltóra?!
Kicsit többet kéne tudnom róla.....
PC-hez, különálló, kábelvágós plug'n'go, stb...
AGO!

Mennyi dellát különitsek el a gyorsváltóra?
Köszi.
Chibby,

15%
Ago!
Kerékről hány %-al számolsz vissza főtengelyre, láncos motornál?
housemusic,

kb 10LE...
K&M=K&N :D
Üdv!

Egy autós lapban olvastam egy régebbi Honda CBR-ről, hogy tettek bele K&M sportlégszűrőt, egy Arrow rendszert, és egy Power Commandert, és az alap 150LE-ről 180LE lett a teljesítmény. Nekem ez kissé hihetetlen...
Nekem egy '04-es Yamaha R6-om van (úgy tudom 117LE), szintén K&M sportlégszűrővel, Leo Vince rendszerrel, és egy Power Commanderrel. Kb. hány LE-t dob rá ez a rendszer?
Mielőtt szétvered szólj. 5000-ért érdekel