Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Chubby,

Amúgy az Akrapovics adataihoz lenne megjegyzésem ...pár.

1. Nem 7LE, hanem csak 4.1LE a max küllönbség. A 6.9LE a 12.200-nál lévő különbség
2. Az ábrájuk ezzel az adattal nem egyezik, mivel 11.800-nál is 8LE a különbség, 12.000-nél meg közel 10LE...
3. Az meg kifejezetten meglepő, hogy halkabb, mint a gyári

Mondjuk ennyit az adatokról....
Chubby,

Én nem hiszek a +7LE-s slipon-okban...
"kerdezni"
Szia, komolyan csak lejjebb kellett volna megnezni mit irt Ago a sracnak.Nem kell elnezest kerni ,csak informalodni elobb es ha ha vmi nem vilagos (nem egyertelmu) akkor kerdeni.
Bocs ha megbantottalak
Az ígéret szép szó ha megtartják úgy jó! Valahogy meg kell indokolni a 160e Ft-os vételárat. Ki a fasz venné meg 2Le-ért?
slip-on, nem rendszer.
Komplett rendszernél esetleg...
Fura, mert pl. az Akra majdnem 7 LE-t ígér.....
Ne letolásnak vedd, és nem kell visszaolvasni több 10 oldalt, max 2-3-at, és választ kapsz a kérdésedre.
Elnézést kérek mindenkitől,ha "baromságot" kérdeztem,nem vaok szakértője a témának,arról nem is beszélve,hogy nem olvasom el a több tíz oldalas előzményt. Azt gondoltam,hogy segítő válaszokat kaphatok itt,nem leoltást. Azért köszi!
Szeva Mestre. Szivar gyújtót be tudtok tenni motorba? (GPS-hez)
Ago: nem vettem basztatásnak Én mindig meghallgatok egy másik szakembert hogy mi a véleménye, és szívesen veszem az építő kritikát. Egy cseppet sem vonom kétségbe szakértelmedet! Sőt tisztelem segítőkészségedet, kevés ilyen ember van manapság aki segít így fórumokon és tanácsokat ír mint te (hozzáteszem jó tanácsokat) Hiszen te is ebből élsz! Kenyeret sem adják ingyen a boltba
Az AFR értékekkel grafikonokkal fogalmakkal viszont tisztában vagyok, még mindig a fejemben vannak hiszen én is ezt tanultam. Azt viszont férfiasan bevallom neked, hogy power commander-hez, hangolásához, pluszt adó dolgaihoz nem értek! Ezért is téged kérdeztelek ez ügyben, mert úgy gondolom ha valaki ért ehhez az te vagy!
Commander meg lesz nekem is előbb utóbb, ha összespórolom rá az összeget!
További sikeres munkát kívánok neked és csapatodnak!
Üdv.: Motordoctor
viko-64,

kb semennyit.... illetve talán 1LE-t..
Motordoctor,

Nem basztatás, csak leírom...

Semmi adatot nem lehet megmondani előre. Sem konkrét számot, sem pedig nagyságrendi növekedést. Tudom, hogy sokan előre megmondják, tudom, hogy sok helyen 10-20-30LE-vel lesz erősebb a motorod a PC-től..igen... vannak ilyen helyek.

Az, hogy hol mennyi növekedés lesz, azt az határozza meg, hogy azon a ponton a levegő/üzemanyag keverék (AFR) mennyire tér el az optimális értéktől.
Annyira nincs két egyforma motor, hogy még hasonlítani sem hasonlítanák a görbéik egymásra...

Itt van 3db gyári Suzuki GSX-R1000 (2007) üzemanyag ellátása. Látszik, hogy közép tartományban brutálisan térnek el. A motorok 3LE-ben térnek el.
Sziasztok!

K3 1000be raktam Prop tech tiltás kiiktatót de azokban a bizonyos sebességi fokozatokban (1-2-3-6) hagyján, hogy semmi pozitívumot nem érzek, de még csak egy fikarcnyit sem, 6.ban ráadásul még el sem éri az addigi végét ami ugye óra szerint 299 hanem 290nél plafon. Mentem oda-vissza, az időjárásra sem lehet panasz mert ezelőtt egy hónappal is gond nélkül akasztotta. Elvileg jó helyre kötöttük be (fekete, kék, rózsaszín kábel, egyik fele a váltóhoz megy). Abba a kis kütyübe meg fogalmam sincs hogy mi tud besz@rni...
Én nem azt kérdeztem szám szerint hogy hány Le-t hoz, hanem azt hogy mennyi pluszt ad :):):)
A legbosszantobb az egeszbe ,h par sorral elobb leirta Ago es jon megint vki es kerdezi a baromsagot
neha olyan mintha direkt kerdeznek ezt
Agó első kérdése az lenne, hogy hozza-e a motorod a gyári adatot?
Arról nem beszélve, hogy még gyengülhet is.
Megelozom Ago-t a valasszal: NEM!
Hello!
Meg tudná nekem mondani valaki,hogy kb hány plussz lóerőt ad egy K&N és sportdob páros egy K6-os ezres gixxeren. Gyárilag asszem 178 lovas. Köszi!
Ago: Köszönöm kielégítő válaszodat! Ha aktuális lesz a dolog meg foglak keresni ezzel kapcsolatban. Üdv
Motordoctor,

Ez PCIIIUSB lenne, mert még csak ez van "hivatalosan" hozzá.
Lehet belelehetne rakni PCV-t is, de azt "próbálgatni" kell, hogy melyik lenne jó bele. Sajna nem tudom fejből, hogy melyik típusú injektor van benne, így nem tudom, melyik PCV lehetne bele jó.... A ZX-12R-en van pár "rossz" megoldás, így lehet toldani kellene a PCV kábeleit, hogy elérjen mindenhova...

Mindig ez a LE, LE, LE....
Egy megfelelően beállított PC esetén sok fajta LE növekedés jön létre. Általában a legkevesebb a 100%-os gázállás teljesítmény csúcsán és a legtöbb a 40-60%-os gázállás közép fordulatszám tartományában pedig a legtöbb. Tegyük hozzá, hoyg főleg itt motorozunk vele.
A PC nem a LE/nm növelésére van, hanem a motor optimális működésére megfelelő beállítás esetén. Az egy másik kérdés, hogy az optimális működés esetén a legtöbb a LE/Nm.

Egy élő példa egy GSX1400-ról.
A motor maximális teljesítménye 1LE-t növekedett a beállítás után, viszont a kigyorsítási képessége a padon 1.8 másodperccel jobb volt 3.000-ről a leszabályzásig. Ezt te úgy fogod érezni, hogy a motor erősebb lett, hiszen sokkal jobban gyorsul, lineárisabb, pontosabb gázreakció, stb...

Azt kell megérteni, hogy a motor robbanások sorozatából épül fel míg eléri kívánt fordulatszámot és ez akár több 100/1000 robbanás, ami ha mindegyik tökéletes(ebb), akkor ez összeadódik a végére a sok kicsi...

Másik dolog amit szoktam kérdezni, hogy ha van egy 100LE-s motorod, ami szépen lineárisan/optimálisan adja le a teljesítményét és van egy motorod, ami 200LE-s, de a közép tartományban rángat/többször megtorpan/nehezen meg át azokon a fordulatokon, akkor melyik motor megy jobban, melyik nyerne egy gyorsuláson?!
Ago: Isten ments hogy számon kérném rajtad, én is motorszerelő vagyok ebben dolgozom, tudom hogy mennek ezek a dolgok. Őszintén én sem tudom megmondani neked a teljesítményét, mivel nem mérettem le soha az életben:) Csak úgy %os formában lettem volna kíváncsi a változásra (saccra). Mindenképp érdekelne a dolog, nem azt mondom hogy holnap rögtön, nyár környékén, vagy ahogy el tudok rá különíteni ennyi pénzt. Még egy kérdés csak: ez már a PCV lenne? Vagy PCIII? Köszi szépen az eddigi információdat! Üdv
Motordoctor,

120KHUF-ba fájna....
nem szeretnék se saccolni, se olyan számot mondani, amit aztán "számon" kérnél....

De te tudod mennyi most a motorod?!
Ha te megmondod hány LE-s most, mennyi az AFR-je a motornak, mennyi a motornak a vesztesége, akkor lehet saccolok....
Üdv. Ago!
Érdeklődnék hogy zx12r 2002be mennyibe fájna egy commander? Beállítással mindennel együtt. Tudom hogy pontosan nem lehet megmondani mennyit hoz, csak teljesítményméréssel, de meg tudnál nagyjából saccolni mit hozna ez nekem pluszt? KandN szűrőm van rajta és egy Yoshi RS3 dob, többi mind gyári. Köszi!