dehogy ez a dolgod!
én értem az álláspontodat teljesen...
én max. annyit láttam volna szívesen(nem értek hozzá,nem konkrét példa):"ellenőrizd a zöld vezetéket,hogy jó-e,meg a piros csatit,ha ott minden rendben van,akkor csak műszeresen lehet megállapítani a hiba forrását"
Hát akkor felthetőleg ez lesz a hiba.
Mondjuk úgy a jó, ha a multimétert "sipolós" funkcióba teszed és akkor sípolnia kell, amikor megnyomod a rudazatot.
A PC-t is lelehet ellenőrizni, hogy ez a funkciója jó-e, de az macerásabb. Ha a kapcsoló nem megy,akkor az lehet a gond...
Ago valószínű megvan akkor a probléma ohm mérésénél az összes tartományban a mérés eredmény semmi tehát 1-et mutat a multi :( gondolom nem nagyon jó a kapcsoló akkor.
Jaah.. hogy ez nem is Dynojet-es gyári kapcsoló, hanem általuk gyártott.
Tegyél rá egy Ohm-mérőt a két vezetékére a fehér csatinak és nézd meg mit csinál.
Ők is ezt fogják mondani...majd...
Mindin tiszteletem mellett értem én a te álláspontodat. Értemén azt, hoyg ez egyszerű lenne "belőlem" kiszedni az infókat, majd az e-bay-ről meg máshonnan beszerezni.
Minden tiszteletem mellett te meg azt értsd meg, hoyg mi meg ebből élünk.
Megvette németországból, akkor az Ő feladatuk a terméktámogatás. Nem az enyém. Úgy gondolom, hogy alég sokat segítek, de nekem is kell húznom egy határt vagy becsukhatom a boltot.
De ha te is úgy gondolod, hogy akkor ne irjak ide többet, akkor legyen úgy.
Multkor is csak azért szóltam bele Hayakend segítségébe, mert azért azt nem szerettem volna, hogy szétrugja a motorja váltóját. Ezzel is többet tettem, mint kellett volna... de a végén én lettem a köcsög.
Én úgy gondolom, hoyg ebben a témában sokkal többet segítek bárkinek is, mint itt bármelyik másik "kereskedő".
Most ha azt mondom, hogy semmi gond, hozza el a motort és megcsínáljuk 10-20KHUF-ért, akkor köcsög lehúzósok vagyunk.
Eleve azok vagyunk, mert kb 5000-1000HUF-fal többért állítjuk a PC-ket, mint azok, akiknek erre nincs alkalmas berendezésük.
De hát mint a mostani példa is mutatja, ha olcsóbb, akkor oda kell menni...
Visszatérve:
kb.: 10-20 dolog van, amit meg kellene nézni. Szeritned irjam ide le, hívjam fel, vegyem át vele lépésenként, hogy megoldódjon?! Ez a dolgom?!
Nyomó kapcsoló. Eredetileg új németektől jött most próbálom velük felvenni a kapcsolatot. Dyno jet eredetileg húzót ír rá de meg van fordítva a váltó így nyomó lesz belőle. Ha összerakom a kapcsolót a vátóruddal én nyomásra nem tapasztalok elmozdulást nem tudom hogy ennek kell mozognia van nem szikla szilárd a kapcsoló. http://www.motorradtechnik-eng... itt van a link hogy milyen.
Kedves Ágó!
Minden tiszteletem mellett(nem bántani vagy beleszólni akarok a dolgaidba),de szinte borítékolni tudtam volna a válaszodat...
Most meddig tartana tényleg egy kis útmutatást adni a srácnak,hogy merre induljon el,hol keresse a gondot?
Lehet,hogy ennyi volt a keret vagy szeret egyedül bíbelődni,motorosok vagyunk próbáljunk egymásnak segíteni
Gabi
Összekötöttem a pc3-at a kapcsolóval engedélyeztettem a shift kill-t min: rmp 4000 kapott a kill idő meg 80 mili-t és semmi :( nem működik nem szakít meg. Vala ötlet hogy mit csináltam rosszul vagy mi lehet rossz?
Helló Ago! van a boltban raktáron pályaidomhoz gyorszáratok? Honlapon klátok 2000ér iylen rugósat. Olcsób féle nincs egyesével? Mert olyat meg csak készletben láttam. Igazából 3 db "menetes" tehát apa felére leen szükségem csak, de ha csak párban van az is jó lenne. Szal milyen van mennyiért?
üdv
"ez esetben keress fel minket bizalommal"
de nem osztom az észt és nem baszogatlak
én értem az álláspontodat teljesen...
én max. annyit láttam volna szívesen(nem értek hozzá,nem konkrét példa):"ellenőrizd a zöld vezetéket,hogy jó-e,meg a piros csatit,ha ott minden rendben van,akkor csak műszeresen lehet megállapítani a hiba forrását"
Semmi gond... kjvánom oldódjon meg...
Ha nem, 50KHUF-ért van már SP electronics kapcsoló, ami jó hozzá!
Csak kell akkor a PCIIIUSB fehér csatija, ha megvan még...
Akkor az kuka...
Mondjuk azt nem igazán értem, hogy '1-et mutat a multi"....
Hát akkor felthetőleg ez lesz a hiba.
Mondjuk úgy a jó, ha a multimétert "sipolós" funkcióba teszed és akkor sípolnia kell, amikor megnyomod a rudazatot.
A PC-t is lelehet ellenőrizni, hogy ez a funkciója jó-e, de az macerásabb. Ha a kapcsoló nem megy,akkor az lehet a gond...
Jaah.. hogy ez nem is Dynojet-es gyári kapcsoló, hanem általuk gyártott.
Tegyél rá egy Ohm-mérőt a két vezetékére a fehér csatinak és nézd meg mit csinál.
Ők is ezt fogják mondani...majd...
Mindin tiszteletem mellett értem én a te álláspontodat. Értemén azt, hoyg ez egyszerű lenne "belőlem" kiszedni az infókat, majd az e-bay-ről meg máshonnan beszerezni.
Minden tiszteletem mellett te meg azt értsd meg, hoyg mi meg ebből élünk.
Megvette németországból, akkor az Ő feladatuk a terméktámogatás. Nem az enyém. Úgy gondolom, hogy alég sokat segítek, de nekem is kell húznom egy határt vagy becsukhatom a boltot.
De ha te is úgy gondolod, hogy akkor ne irjak ide többet, akkor legyen úgy.
Multkor is csak azért szóltam bele Hayakend segítségébe, mert azért azt nem szerettem volna, hogy szétrugja a motorja váltóját. Ezzel is többet tettem, mint kellett volna... de a végén én lettem a köcsög.
Én úgy gondolom, hoyg ebben a témában sokkal többet segítek bárkinek is, mint itt bármelyik másik "kereskedő".
Most ha azt mondom, hogy semmi gond, hozza el a motort és megcsínáljuk 10-20KHUF-ért, akkor köcsög lehúzósok vagyunk.
Eleve azok vagyunk, mert kb 5000-1000HUF-fal többért állítjuk a PC-ket, mint azok, akiknek erre nincs alkalmas berendezésük.
De hát mint a mostani példa is mutatja, ha olcsóbb, akkor oda kell menni...
Visszatérve:
kb.: 10-20 dolog van, amit meg kellene nézni. Szeritned irjam ide le, hívjam fel, vegyem át vele lépésenként, hogy megoldódjon?! Ez a dolgom?!
Minden tiszteletem mellett(nem bántani vagy beleszólni akarok a dolgaidba),de szinte borítékolni tudtam volna a válaszodat...
Most meddig tartana tényleg egy kis útmutatást adni a srácnak,hogy merre induljon el,hol keresse a gondot?
Lehet,hogy ennyi volt a keret vagy szeret egyedül bíbelődni,motorosok vagyunk próbáljunk egymásnak segíteni
Gabi
Sok minden lehet... Kezdve, hogy jó-e kapcsoló, milyen tipusú kapcsoló (nyitó vagy záró), megfelelő van-e rajta (húz vagy nyomó), stb, stb, stb...
Igy levélben nehéz a sok lehetséges gond közül ráhibázni...
De gondolom ahol vetted, oda vissza tudod vinni és megtudják nézni mi a gond...
Megnéztem és csak imbuszos van és az is csak a hátuljával együtt. Sajnos nincs plusz darab külön.
Összekötöttem a pc3-at a kapcsolóval engedélyeztettem a shift kill-t min: rmp 4000 kapott a kill idő meg 80 mili-t és semmi :( nem működik nem szakít meg. Vala ötlet hogy mit csináltam rosszul vagy mi lehet rossz?
A csomagot nem szedem szét.
Az apából melyik kellene?! A D gyűrűs vagy az imbuszos?!
üdv
Mint írtam lehet jó bele a 07-08, de látnom kéne hozzá a motort, hogy milyen az injektor csatlakozói...