Ágó!
Csak megerősíteni akarom az elégedettségem, 1800km-t mentem vele most az Alpokban (igaz, a kipuffban szűkítővel) és hibátlanul teljesített. A motor nagyságrendileg lett rugalmasabb, főleg a szűkebb csikicsuki kanyargós utakon. Igazán élvezetes lett vele hegyen motorozni.
Van 1 ismerösömnek igen R 1 es Yamahában volt kérdés hogy jo e az az enyémhez ugyhalllotam hogy csak a csatlakozok másak mindegyikhez ez igaz ?
És menyibe kerülne a beszerelés meg gondolom be is állitjátok akkor .
Bírlak , nemhiába, üzletember vagy.
Én is :)
Mennyi nálad/tok ez az USB aljzat? Hasonló (kialakítás, biztosítékozható, felfogatás minden) mint amit linkeltem?
Kéne egy olyan is, előre utalással menne az ügylet, és nem sértődök meg ha kapok egy ajándék AGO rendszámtábla-tartót :)
Bár már szemezgetek az USBIII akciós Hayabusa szettel :)
A felnicsík egyébként miért 4db? 2 garnitúrát jelent ha valaki olyan "kezű" mint én?
Folytassuk e-mailbe mielőtt szét offoljuk a topicot?
Sajnos nem tudom.. értem én a te álláspontodat, hoyg drága érte az 1xxxHUF, de...
- Be kell zárnom a boltot, hoyg elmenjek a postára
- Kocsival kell mennem, ami üzemanyag
- Ott vennem kell 250HUF-ért parkolást, hogy ne büntessenek meg 4-6000HUF-ra
- Sorba kell állnom a postán, feladni a cuccot....
- vissza kell jönnöm kocsival, ami ismét üzemanyag
Amikor te átvetted, akkor kapok egy értesítést, hogy menjek be a
pénzért:
- Be kell zárnom a boltot, hogy elmenjek a postára
- Kocsival kell mennem, ami üzemanyag
- Ott vennem kell 250HUF-ért parkolást, hogy ne büntessenek meg 4-6000HUF-ra
- Sorba kell állnom a postán....
- Vinnem kell a pecsétet, cégbejegyzést, 90 napnél nem régebbi aláírási címpéldányt, stb...
- vissza kell jönnöm kocsival, ami ismét üzemanyag
Előre utalás esetén ez csak a fele "munka", de nem tudom mennyiért tudom feladni, így előre csak tippelni tudom az árát.
1. Ha valamiért nem veszed át, akkor kezdődik a második részes herce/hurca.
2. Elég sok esetben eltünik, megrongálódik a csomag, akkor megint járhatok utána.
Nem igazán szerenték ezzel foglalkozni, de ha akarod és kifizetet ennek az idejét - amivel valszeg rosszabul fogsz járni -, akkor OK! :))
Persze ha feljössz és vezsel egy PC-t, akkor az még extra jó...
ui:
a legjobb az szokott lenni, mikor valaki szól a "haverjának", hoyg drága az 1400HUF csomagküldés és mivel ő budapetsi, jöjjön el és ő adja fel akkor postán.
Szegény embernek meg ha pekje van, akkor utazik ide 1-1.5 órát, meg utána haza... azt többet költ az egészre, mint a futár díja.
Én még budapestről is futárral hozatom a dolgokat, mert nem éri meg 1400HUF-ért beülnöm a kocsiba és átmenni fél nap alatt a városon...
Ejj, valami levélként nem tudod nekem feladni óccsóbban mint 1290?
Vagy most menjek fel és vegyek mellé egy Commandert :)?
Lényeg:
Gondolom feketéhez a piros csík menne a legjobban? És feliratos.
A felirat az darabokban van, vagy hogy? Fólia alapra van ráragasztva?
A felrakásról azzal a cumóval nincs valami videód? Illetve egy feliratosról :) (gondolom a tied az...)
Háááát.... ha van egy kis "kéz ügyességed",akkor azért fellehet rakni, bár én a Hayabusa felíratost javasolnám inkább, mint a sima csíkot....
Sima csík: 2200HUF-tól...
Felíratos: 3962HUF
Előre utalással csak 200HUF-fal olcsóbb, mint utánvétellel.
Kiszállítás futárral, utánvétellel a következő munkanapon 1490HUF.
Ago: jól látom felnicsíkot is árulsz/árultok?
Nehéz felrakni? Életemben nem csináltam még, de tetszene a Busán...
Mennyibe postázod le ha elutalom az árát?
Viszont....
Minimálisan szükséges hozzá az, hogy hengerenként külön lehessen a kipufogógázt elemezni, azaz minden leömlőbe be kell építeni egy lambda-szonda helyet (M18*1.5). Esetleg lehet kisebb is, hiszen más adaptereink is vannak.
Továbbá....
Ellenőrizni lehet, de nagyon sok munka (kb 35-40 mérés, stb...), hogy tényleg tisztába legyél a valós helyzettel. Az viszont meg biztos, hogy az eredmény azt fogja mutatni, hogy a hengerek között van eltérés. Ha nincs hozzá nyúlva a hengerfejhez, akkor a két belső és a két külső henger között van eltérés, míg a párok eléggé köszönő viszonyban vannak egymással.
Ha belnyúltatok a csatornába, akkor valszeg köszönő viszonyban sincsenek.
Ezen kívül a gyári elektronikában nem lehet állítani erre vonatkozóan semmit se. Erre csak a Power Commander képes.
PCV: brutto 87KHUF
4 térképes beállítás: netto 80KHUF
Kedves AGO!
Lehet hülye a kérdés amit fel fogok tenni.
Nem szeretném növelni a motorom teljesítményét, egyszerűen csak a hengerek közti szinkront szeretném belövetni, illetve ellenőriztetni (szükség esetén beállíttatni) hogy minden fordulatszámon a motor a lehető legoptimálisabb , és legsimább járású legyen.
Vállaltok-e ilyet, és ha igen, mennyiért?
GSF1250 Amiről szó van.
Köszönöm.
Csak megerősíteni akarom az elégedettségem, 1800km-t mentem vele most az Alpokban (igaz, a kipuffban szűkítővel) és hibátlanul teljesített. A motor nagyságrendileg lett rugalmasabb, főleg a szűkebb csikicsuki kanyargós utakon. Igazán élvezetes lett vele hegyen motorozni.
BIG THX!