Én megkérdezném a Dynojet UK-t (www.dynojet.co.uk ).
Notthingam körzetében van 3 tuning center is, azt látom, hogy van Tuning Link-jük, de nem látom a pad tipusát...
Helló!
Beállitás elött volt egy kis torpanás olyan 2000-3000fordulatnál,na az megszünt teljesen,a motor nyomatéka egyenletes és sokkal jobban húz (600rr nyomatéka lett).De felül csak pilláztam olyat tolt hogy még az asszony is megkérdezte aki hátul ült hogy mi volt ez .
Összességében pont ilyet akartam,csak sajna a retek idő miatt nem lehetett igazán kökeményet nyomatni vele,de majd nemsoká
Ez 636-os?! Mert annak aztán eltér a PC csatijai... le kell vágni a 4 injektor csatit, a TPS-t... aztán átalakítás...
A fő bajom, hogy mi van akkor, ha a PC szar. Kipróbálni nem tudjuk, csak amikor szétvágtunk és átalakítottunk mindent, akkor fog kiderülni. Akkor aztán vissza minden... plusz a munkaköltség...
Azért ezt is vedd figyelembe....
Elméletileg mehetne, de gyakorlatilag meg kell néznem.
Ha sok vezetéket kell "átalakítani", akkor nem vállaljuk. Nem azért, mert esetleg nem tudnánk megcsinálni, de ha valami "hiba" csúszik be, akkor nem szeretnénk egy 5-10KHUF-os meló miatt mondjuk bukni több 100KHUF-ot.
Mert ugye Te akkor azt mondod, hogy olyan motort hoztál ide, ami működött és mi "égettük le" az ECU-t. És akkor ragaszkodni fogsz egy ECU-hoz, meg új kulcsokhoz az IMO-hoz, meg Új gyújtáskapcsoló, meg ülésnyító, stb...
Szóval nekünk nem éri meg...
Probálkozzál. Szerintem nem, de ne add fel.
Ha most azt mondom, hogy nem lesz jó, akkor elkezdődik itt a vita, hogy azért mondom, hogy lehúzzalak.
Ha ezek a térképek jók lennének, akkor a Dynojet (Power Commander) nem tudna padot eladni, mert nem lenne rá szükség.
Csak németben 150 felett, olaszban 120 felett van csak a Dynojet padok száma....
bigfoot666
Az én Z-m is kojtolt tiltáson, mellé 10L- t evett
nagyon sok benyát kapott!
ago
akartam már kérdezni, hogy a pc- től lehet e fura a gázreakció?
odahúzom a telit és neha olyan mint a kocsiba az elektromos gázpedál, mintha nem kapnám meg egyből az összes pacit!
Idézet: "...bár nem értem igazán, egy ilyen modern injektoros gép ami elvileg tökéletesre szabályozza magának a keveréket,..."
Hát ez egy baromi nagy tévedés. Nem szabályozza magát teljesen a motor. A benne lévő lambdaszonda max 15% gázállásig és talán 5xxx fordulatig tud beavatkozni a motor üzemanyag ellátásában. E felett semmit sem csinál már...
Köszi az infót, akkor lehet maradok majd egy kis méretű sima fokozat kijelzőnél.. A füstöt csak szabályzás körül dobja, az "okosok" azt mondták ott max fordulat körül sok benyát kaphat, bár nem értem igazán, egy ilyen modern injektoros gép ami elvileg tökéletesre szabályozza magának a keveréket, hogy adhat ennyivel több naftát.. szerencsére amúgy normál használatnál tökéletes, ott nem csinálja.. bár tényleg jó lenne padon látni mit is tud, és hogy hatott rá a kipufogó szelepes gyári dob levétele és egy nyitott sportdob felrakása, többen azt mondják alul gyengébbnek kell lennie, bár én nem érzem annak, mondjuk a jobb "hangzás" elhitetheti velem hogy ott is jobban megy, miközben mégsem :D de fennt azért tuti jobb.. köszi még1x!
Az attól függ, hogy a tulajdonos/szerelő mennyiszer akarja szétszedni a karburátor, áthangolni, lemérni padon.... Attól is függ, mennyire tudja a szerelő értelmezni az adatokat és mennyire találja el elsőre/másodikra/X.-re a beállítást...
A Z750-ben nincs se környezetvédelmi sem pedig végsebesség tiltás, így az ATRE-nak semmi értelme sem lenne, arról nem is beszélve, hoyg nem is lehet bekötni.
Amúgy létezik kis méretű ATRE is, illetve most fog érkezni az első "széria" belőle....
Ha ennyire jön a füst, akkor azt egy sportlégszűrő nem igazán fogja megoldani, már ha az a baja. És szerintem egy sportlégszűrő hatását, azt az 1-2LE-t nem hinném, hogy földi/hétköznapi ember megérzi. Bár lehet van köztünk sok "idegen", de sajnos én nem vagyok csak "A" ügynök és még nem kaptam meg a fekete öltönyömet, hoyg igazi Man in Black legyek...
Ezek a motorok nem szoktak csak úgy ennyire sok üzemanyagot kapni. Lehet van ott más gond is.... Padon kéne látni...
Én megkérdezném a Dynojet UK-t (www.dynojet.co.uk ).
Notthingam körzetében van 3 tuning center is, azt látom, hogy van Tuning Link-jük, de nem látom a pad tipusát...