Egyik ismerősöm vett egy PC-t. Kitalálta, hogy majd a netes térkép jó lesz. Az utcán laptoppal 2 órán át rakták rá az újabbnál újabb térképeket. Mindegyik után próba. Jobb nem lett de sikerült egy olyat rátölteni, hogy a motor be sem indult vele. A vége az lett, hogy kiszerelte és eladta a picsába. Akinek nincs pénze rendes beállításra ne vegyen PC-t. A rendes beállításhoz pedig Dynojet fékpad kell.
Megoldotta, mert lényegesen jobban megy, csak a nyomaték kevesebbnek tűnik.
Meg hát kitudja, hogy Pl jól be vannak állítva a szelephézagok.
Előtte óra szerint 5.-ben 217-219-nél nem ment többet, most 249-253 volt a vége.
Horatius
Megértelek, biztos úgy jártál mint én régen! Megvettem Végh Janától a PC3-ast a Gixerhez, de Jana nem tudta be állítani azonnal mert sok munka volt neki el vállalva. Beszereltem, és egy versenyző cimborám azt mondta, minek fizetsz 50000-t Janának a be állításért, én neked ingyen rá töltök egy térképet és úgy is jó lesz! Hát marha jó lett, kb. olyan szar lett mint ahogy te is le írtad a 10-es milyen volt Pc-vel! Jana be állította a padon és úgy lett jó, jobb mint előtte Pc- nélkül!
Úgy hogy lehet neked is csak rá lett töltve egy térkép vagy maradt az alap térkép, és nem lett rendesen padon szondával be állítva a 10-es!
Abban viszont igazat adok neked, hogy egy motoron könnyebb rontani mint hozni rajta, ha nem megfelelő kézben van a dolog, lásd az én, vagy a te eseted!
Gondolom mivel te ilyen tuning dolgokkal foglalkozol,
nyilván jobban értesz hozzá mint a helyi motorszerelő.
Sztori:
Tavaly 5.-ben nem forgott ki a motor és 6000 fölött nem ment.
Elvittem a motorszerelőhöz, kötelező szervizre, mert már megérett.
Beállította a szelephézagot átnézte a motort.
Elmondtam a motor történetét, hogy rozsdásodott a tankja mert az előző gazdája esett vele, megcsináltatta de belül megsérülhetett,
kiöntöttem spec tankfelújító szettel.
Gyanús, hogy az AC körül lesz valami a rozsdásodás miatt.
A szerelő átnézte, azt monta AC rendben, szelephézag rendben.
Változás nem történt.
Visszavittem 2 hétig ott hagytam, majd érte mentem,
szintén változás nem történt, ezért megkérdeztem mit kellene vele csinálni hogy meggyógyuljon.
Válasz: Gyűrű csere, kevés a kompresszió.
Na én ezzel a lendülettel elvittem a motort, megnéztem a serivce manuálba mennyi üzemanyagot kell átengednie ha gyújtásra teszem és a töredékét engedte át.(Szűrő részt kitakarítottam előtte)
Kicseréltem az AC-t egy másikra ami jó volt és láss csodát vissza tért bele az erő,
bár még mindig nem teljesen olyan mint amikor megvettem.
Azt nem tudom, hogy a szelephézag jól lett-e beállítva.
Olajat nem eszi, és nem füstöl kéken.
Vagy tényleg gyűrűt kell cserélni rajta amit a szerelő mondott?
Milyen kapcsoló?!
Én elektronikát írtam le, ha az kell,akkor meg kell néznem. Olyan biztos van, ami LED-es, de neked jobb lenne nem LED-es, hanem külső eszközös...
Bár nem tudom mit akarsz vele csinálni...