Az alján van egy gomb, megnyomod egy pillanatra és akkor kijelez egy "-" jelet. Ekkor megnyomod mégegyszer és akkor megjelenik a "4". Ezután vársz addig, mig ujra a fokozatott - gondolom üresben csinálod és akkor "0" - jelzi ki.
Ekkor kiiktattad a környezetvédelmi tiltást....
Üdv Ago. Olyan kérdésem lenne hogy hogyan tudom programozni a GI-pro fok.kijelzőt? (tiltásiktatásra gondolok) Úgy tudom több funkciót is tud. Jelenleg úgy van beépítve ahogy a dobozból kivettem. GSX-R1000 K1-ben van.
Ezekbe én is belebotlottam, köszi!
Igazából a DS-ről nem találtam, de annyi jót olvastam az ATRE-ről, hogy tuti olyan lesz.
Lerendezem az ajándékvásárlást és ha marad még idén megkereslek.
Ha esetleg megtalálod a mérést légyszives tedd fel ide.
Több oldalon is olvastam, hogy sokkal finomabb a gázreakció is az alacsonyab fokozatok alsó tartományában, ez sem egy mellékes dolog.
Az ATRE felé húz a szívem csak szegénykém elég otromba,
túrom a netet hátha találok képeket amin olyan mocin vannak mint az enyém, de eddig nem sok sikerrel.
Egyenlőre nem sürgős a dolog, de a szezont már GiPro-val akarom kezdeni.
Elméletileg kellene lennie mérésnek, de nem találom és sajnos fejből sem emléxem. Persze egy 600-on kevesebbet hoz, mint egy 1000-en vagy egy busán. Ha jól emléxem, a maxot 2LE-vel növelte, alul meg ha jól emléxem 6LE/6Nm körül volt.
A DS 20mm*30mm-es. Sajna atre nincs itthon, igy nem tudtam megmérni, de szerintem olyan 30mm*50mm-es lehet.
Az ATRE sokkal jobban megéri, mivel van benne a környezetvédelmi tiltás kiiktató illetve automatikus fényerő szabályzó, ami igen csak jó. Nappal erősebb, éjszaka leveszi a fényerejét, amit 10 fokozatban lehet állítani.
Viszont a DS baromi szép és elegáns!
Működésében az ATRE-t jobbnak tartom, hiszen az a váltókapcsolóra van bekötve és azonnal érzékeli, míg a DS az ECU után van és a digitális csomagból szedi ki...
..de ettől függetlenül tökéletesen működik mind a kettő....
Szeretném megkérdezni, hogy megmértétek-e már mennyit hoz a GiPro-ba épített ATRE egy 600-as Gsx-R nél?
Tudom, hogy csak alacsony fokozatokban működik.
Viszont jó lenne látni mi a különbség egy görbén.
Most szeretnék fokozatkijelzőt venni a DS jobban tetszik, de ha megéri az ATRE akkor azt választom.
A healtech oldalán nem találtam meg a méreteiket, a képeken látszik, hogy a DS jóval kisebb, de jó lenne tudni kb mekkorák mm-ben.
Hát azért nem goldoltam ennyire vad dolgokra!Max 200000huf amit ráköltenék,egy forintal se többet!
Ha powerrel+légszürővel nem lehet 10-15le kihúzni belöle,akkor felejtős a buli?!
Köszönöm a válaszokat és az ötleteket!
Egy alap blokktuning az kb 1000EUR + szükséges alkatrészek (tömitések, csavarok, stb...)
Kell még hozzá egy Power Commander 4 térképes beállítással, stb...
A Power Commanderrel csak az üzemanyag befecskendezést lehet álltani...
Ez kb összesen 500.000HUF.
Aztán lehet még vezérműtengelyek, más dugattyú, hajtókarok, stb...
De ha perverz vagy, akkor turbó vagy kompresszor, ami úgy 1.500.000HUF-tól kezdődik.
Mondjuk egy kompresszoros motorral úgy 50%-os LE növekedés érhető el alapból, arról nem is beszélve, hogy ilyen lesz a teljesítmény leadása
A fogaskerékhez nem akarok hozzányulni mert,veszitene a végseb...!Hajlandó vok rákölteni,és a blokkba is belenyúlhatunk hogy bivalyabb legyen!(az se érdekel ha 1-2lityivel többet eszik)!
Ha 10-20 pacit szeretnék rádobni,ha lehet?!
Milyen beavatkozással lehet elérni mindezt,és mennyibe fájna ez nekem?
A power commanderrel. gyújtást,üzemanyagbefecs,meg ilyesmit lehet beállitani,igaz?!
Ha a blokkba nem akarsz belenyúlni, akkor nem sok mindenre van lehetőség.
Power Commander, sportlégszűrő és kész.
Mondjuk egy komplett rendszer is segítene még rajta, de szerintem nem annyira érné meg.
Meg mondjuk én, ha kicsit dinamikusabb motort szeretnél, akkor az első lánckereket kisebbre cserélném.
Hirtelen ennyi, amit érdemes megcsinálni rajta "kis" pénzért.
Innentől kezdve már jobban belenyúlós anyagilag és hát akkor már fogyasztani is fog . meg mondjuk menni is fog..:)))
Érdeklődni szeretnék!
Van egy 08-s z750-em. Szeretném egy kicsit megspékelni valamivel?Nem tudom hogy melyik tuningal lehetne kifozni belöle a "legjobbat"?! Szerinted, meddig lehet felfúzni? (sportlégszűröt is akarok belerakni,meg van egy nyitott Yosi rajta)
Ha felkerül a 4-1 rendszer újra kell állítani ?