Magam ellen beszélek, de széria motoron nem ajánlom. Van akinek akkor is kell, ilyenkor megcsinálom, de szerintem nem túl jó az ár/eredmény. Ha a hengerfej meglenne csinálva, akkor viszont "ragaszkodnék" hozzá!
Ha a blokkhoz nem szeretnél nyúlni, akkor csak tegyél fel előre eggyel kisebb lánckereket és akkor majd ugrani fog a motorod rendesen, már ha nem érdekel a végsebesség "csökkenés"
Ha beleakarsz nyúlni a blokkba, akkor ott lehet rendesen több "power" hozni. Tudunk csinálni belőle kb 150LE-st.. az gondolom már elég lenne
Szia Ago!
Érdeklődni szeretnék tőled, hogy gsf 1250-hez Gipro W atre fokozatkijelzőm van és melyik térképfunkciót használjam? Az angol nyelvű a 5-ös írja a magyar meg a 6-ost. Sebességbe kell ezt beállítani vagy mikor üresben van? Válaszodat előre is köszönöm.
Üdv, Jani
Köszi a megerősítést. Akkor a lambda szondát se rakjuk vissza! Sajnos idén még nincs keretem PCIII-ra, de tavasszal "nagy felújítást" csinálok, tehát egyeztetek majd veled egy időpontot, hogy megbeszéljük a részleteket. Addig meg szorgosan gyűjtögetek. Láttam az oldalatokon Lambda szonda kiiktatót. Elég borsos ára van. A nélkül tudom használni majd? Vagy muszáj hozzá?
Én biztos nyitott rendszert csináltatnék és a katalizátort is kibaxnám belőle.. meg mindent, amit a csöben van, beleértve a lambdaszondát is.
Nagyon nem látom értelmét a lambdaszonda visszarakásának. Ugyse csinál semmit, csak benne van!
PCIII-at meg beleraknám...
Raptor Ferinél csináltatok kipufogót és rábeszélt a teljesen nyitott rendszerhez (azaz a leömlő és a katalizátor között spécin levágja, hogy vissza lehessen tenni később a régi rendszert). Azt mondta, hogy abban az esetben érdemes padoztatni a motort, ha légszűrőt is cserélek. A lambda szonda visszakerül a nyitott rendszerbe. Mi a véleményed erről? Igaza van, vagy mindenképp kell a pad, mert károsodik? Én jövőre szeretném padoztatni, amikor egyéb finomságok, többek között PCIII is belekerül (persze nálad ).
A megadott linken az újabb fajta Tuono-k vannak, a ranglistán is azok szerepelnek.
A régebbinek más az elektronikája (a gyári chip nem is írható), ezért kérdeztem, hogy volt-e már a padon ilyen (2003-2005).
Egyébként most 120e lenne a PC és a beállítása egyben?
Magam ellen beszélek, de széria motoron nem ajánlom. Van akinek akkor is kell, ilyenkor megcsinálom, de szerintem nem túl jó az ár/eredmény. Ha a hengerfej meglenne csinálva, akkor viszont "ragaszkodnék" hozzá!
Ha a blokkhoz nem szeretnél nyúlni, akkor csak tegyél fel előre eggyel kisebb lánckereket és akkor majd ugrani fog a motorod rendesen, már ha nem érdekel a végsebesség "csökkenés"
Ha beleakarsz nyúlni a blokkba, akkor ott lehet rendesen több "power" hozni. Tudunk csinálni belőle kb 150LE-st.. az gondolom már elég lenne