Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló nekem van 125ös pitbike hoz kábelköteg.
Ha még érdekel akkor írj emailre: bozsoki3@freemail.hu
Szevasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy 125 lifan blokk-ban lévő kuplungot nem tudjuk vmiért beállítani abszolút nem választ szét még ha teljesen be van tekerve az állító csavar is:/ meg kösszönném ha vki segítene h esetleg mi lehet az amit kihagytunk a szerkezetből.
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget tőletek a fiamnak van egy 125ccm pitbikéje és sajna egy hete úgy jártunk vele hogy forgatta a gyerek és elment az 1-es sebesség de akkor amikor már nem forgatta csak indultunk volna haza és utána le állítottuk a motort és sajna utána már nem bírtuk be rúgni sem mert be eset a berúgó kar de ha jobb oldalára döntöttük vissza csúszott a berúgó tengely és be lehetett rúgni újra de 1-es sebesség még mindig nem volt lehet olyan a váltóban hogy nyíró csapszeg jelegű stift ami el nyíródott benne és azé nem működik az 1-es.Lehet hogy furán fogalmaztam de remélem meg értettétek amit szeretnék kérdezni. A válaszokat erőre is köszönöm.
Hájj!
Nem dobtam még bele a sumo-karikákat, szerintem tavasz közepéig hagyom benne a bütykös-szettet. Ha lesz eredmény mindenképp bebököm ide!
Csecs!Nahh prószáltad már az áttételt mennyit megy végre és a gyorsulás mennyire szédítő?
Nekem van és volt MCM 125-ös Lifan blokkom. Teljesen megvagyok vele elégedve. Keresd a Matern Balázst a motoaction.hu-n ő tud ebben segíteni neked. Továbbá van a facebookon egy pitbike fórum-oldal,ahol vannak képek-okosságok vázról-pitbikeról.
https://www.facebook.com/group...
Sok sikert a motor építéséhez.Amúgy van nekem is egy Crf 50 -es vázam eladó.uff
Kösz a tanácsot. Időközben már kutakodtam, és reméltem, hogy felmerül a neve. Sokat láttam használtból eladósorban egész jó áron, és az alkatrészárai is mz szintűek, ahogy néztem.
A váz alapja szintén pit lesz valószínű, ez tűnik a legegyszerűbbnek. Azért ügyelni szeretnék a merevségére is (volt ETZ-m, úgyhogy tudom milyen szar a tekergő váz). Van külön ismérve a merevebb vázaknak? Értem ezalatt az anyagvastagságot pl. Vagy normál közúti használatnál nincs jelentősége, és elég erős a gagyibb is? Úgysem ugratókra kell.
Szerény véleményem szerint a 125 ös Lifan blokkal jársz a legjobban én régóta hajtok egyet és semmi baja jól megy és strapabíró arról nem is beszélve hogy új onnan 65000 ft ért hozzá jutsz ami elég jó ár
Sziasztok!

Remélem tudtok segíteni, hiszen ti vagytok a témában a kompetensek.
Rohadt hosszú volt ez a tél, és úgy gondoltam, a következőt már nem szeretném semmittevéssel tölteni. Szeretnék építeni egy a lenti képhez hasonló kis minibike-ot egy pit blokkját felhasználva. Az lenne a kérdésem, hogy melyik az a legolcsóbb pit blokk (125cc), amivel érdemes foglalkozni? Nem baj ha kínai, csak legyen megbízható, és legyen hozzá alkatrész. Mivel a motorépítésben már van egy kis tapasztalatom (a galériámban is van rá példa) a váz stb kérdését már megoldom, (lehet pont egy pit vázából kellene kiindulni) ez már más kérdés. A lényeg egyenlőre a blokk lenne. A segítséget előre is köszönöm.
Szasztok!
Van valakinek feleslegbe egy ilyen vas konzolja? Kínai munkahengerhez való. Csak a felfogató konzol kellene.
Köszönöm!
Persze több kell, de a nívó úgyis megmutatja.
Rendben köszönöm ,de akkor gondolom értelem szerűen nem 0,9liter kell a motorban hanem valamennyivel több nem?
A motorba kell az olaj , majd felküldi a hűtőbe ha bekötötted! Repsol 5100 10w40.
Na majd írd meg mennyi a vége
Csak tippeltem a 130-at, a gyári lánckerékkel 100 körül volt a vége, ez meg feleakkora...lehet lesz az 200 is?
Tényleg kíváncsi vagyok milyen lesz, eddig az 1-es kurva rövid volt, Meg 70-80 körül már sírt, kérte volna az 5-et!
Uhhh Apra !Akkor ne is gyere versenyezni,ha 130-at megy a pited! Hosszú pályán esélyünk se lenne. :))))))
Megjött a dobócsillag, köszi! Meglepődtem, mikor ránéztem, alig nagyobb az agynál! Az Orionra nem jó, de kipróbálom az én 140-esemen a sumo-szettel, szerintem fog menni ezzel vagy 130-at!
Viszont nem lesz 4-ben kuplungra keró...
Hali arról érdeklődnék hogy a Pitemhez vásároltam egy olaj hűtőt (125 lifan ra megy) és az érdekelne engem hogy milyen olajat tegyek bele? olvasgattam több helyen is de nem találtam választ.
Válaszotokat előre is köszönöm!
Lánctányérok:
Ezüst, acél , új 2500 FT (39T)
Fekete használt, acél 1500 Ft (39T)
32T használt (~2km) 3500 Ft
Alu, használt párban 2000 Ft (39T)
Kuplungkar, visszahajlós, álítható (ASV klón) hibátlan állapotban 6000 Ft.

érd.: email adatlapon

Van még crf 50 idomszettem, kék és fehér színben, első sárvédő kivételével! 5000 Ft (újak)
ment válasz is!
Küldtem mailt.
Csacsabácsi, csak mellékesen megjegyzem nekem is CRF50 dekorszett van fent, picit vagdostam innen-onnan, kicsit néhol nem takarja teljesen a felületet, de jóvanaz.
ááááááá.... szítbaszaz ideg na nem baj, akkor idén is minimal dekorral megyek
hát ez a sima 4 csavaros pit lánckerék ami a legtöbbre jó, nem tudom az orionnak milyen a lánctányér felfogatása