Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Lenne egy olyan késérem felétek, hogy aki indul a MAMI kupában az írja fel magát a fórumra, hogy mekkora blokkal indul, az értékelhetőség miatt!
Kellene egy teljes név/nick egy blokkméret/ rajtszám/ és hány versenyen tudtok indulni a szezonban a 6-ból! Fontos lenne!
Előre is köszönöm!

Más:
Lesz majd nékem egy eladó első 14"-os krossz komplett kerekem és egy krossz hátsó gumim! Kellene egy 12"-os első kerék 1.85-nél kisebb, de a 110/70-es gumiméret jó legyen hozzá.
Gumi csak Heidenau K61-es érdekel max 90%-os használtságú, vagy új!
Akit érdekel, az keressen nyugodtan és megbeszéljük az anyagiakat.

Kriszti
Nem tudok ,de a te első képeden a belső 4 csavar rögzíti azt az adaptert amire rögzíted a féktárcsát!
Fotót tudnál róla linkelni hogyan néz ez ki?
Nélküle nem tudom felrakni a féktárcsát?
Hát az első képen a tárcsát egy közlő adapterrel rögzíted a kerékhez!
ebbe volt
Sziasztok,van ELADÓ első telóm, pitbe....Kompletten,jól csillapít nem ereszti az olajat,nemvolt görbülvesem törve...Én 7000et gondoltam érte......Van láncom is....(használt) csak nekem rövid lett...
Köszi, rendes vagy! Ha bármiben tudok segíteni innen az Alföld keleti sarkából, hívj, és ha tudok segítek! Üdv: F
Szia Feri!Ne küld vissza.Ne legyen költsége senkinek.dobd ki,add el.......Üdv!Sajnálom,hogy nem lett jó.
Milyen adapterre gondolsz?
Én az adapter nélkülit választanám.
Van valami különbség a két agy között?
Melyik a jobb, vagy mindegy?
ha nagyon füstöl nézd meg a jobb alsó tőcsavarnál a hengerfej tömítést, ott nyomja fel a hengerfejbe (ha crf féle) az olajat.

Még mindig eladó a 2 db 10" os utcai szettem, cnc agy, rozsdamentes küllők, polír aluminium felnik, hátul vakszelep, koyo csapágy, 15mm es tengelyre, 3.50-10 IRC gumik még szőrösek.
Szia Laci!

Köszi a "csomagot", szuper minden! A munkahenger lehet hogy nem lesz jó, de mivel az "grátisz" volt így visszapostázom a címre, ami a csomagon volt. Hátha még szükséged lesz rá. Már nem hívtalak,mert nem tudom visszautaztál-e. Minden jót és üdv: F

Tiszta benzin van benne! Köszönöm a segítséget. Már én is azon vagyok hogy járatom egy kicsit és ha nem lesz jó akkor új gyűrűket kap mert a régiekkel raktam össze. Köszönöm mégegyszer a segítséget!
A gyűrűk igencsak meg tudnak tréfálni. Ránézésre semmi baja, csak éppen nem húzza le az olajat. Ha már ilyen szépen felújítottad, még egy gyűrűzést megérne talán. ..és ne várj azonnali eredményt, mert az új gyűrűnek kell pár óra, amíg bekopik és tökéletesen végzi a dolgát. A hengerfej tömítésnél nem tudna ennyit beszívni. Ja, és ha most raktad össze a régi gyűrűvel, attól is lehet ez a tünet. Várj vele, használd egy kicsit, és ha nem jó, akkor gyűrű. Az már kérdezni sem merem, hogy ugye nem keverék van a tankban?
Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni! Hozzájutottam egy kis pit-hez, amiben egy 125-ös lifan blokk volt. Erre a blokkra rátettek egy 140-es hengerszettet, és a váltója tönkrement. A blokkot egy ládában kaptam meg szétszedve, mindent pótoltam ami rossz volt vagy hiányzott. Összeállt a motor, szépen indul, kompresszió jó benne, de valamiért füstöl mint az állat! Szelepszárszimeringeket cseréltem, szelepvezetők nem lógnak, gyűrűhézagok jók. Már nem tudom elképzelni hol kaphat be ennyi olajat. Még talán a hengerfejtömítésre gyanakszom, de ha leveszem a hengerfejet nem látni rajt hogy áteresztett volna valahol! Előre is köszönöm!
Ha hivatalos edzés lesz szombaton akkor elvileg nem fizetős. De ezt megkérdezem...
Igaz, hogy külön műsor ( x 1-2-3 kategória és napi licencesek mennek), de valahol írva volt, hogy hivatalos edés lesz szombaton. Lehet, csak pálya díjat kell fizetni, vagy semmit. Megkérdezem.
Benne van a kiírásban, hogy a szombati nap egy külön műsor.
A szombati nap fizetős vagy benne van a nevezési díjban (~10eFt)?
Szívesen! Ha lenne még kérdés, akkor írjatok bátran, megpróbálok segíteni, ahogy tudok.

(Én már megcsináltam a sportorvosit, befizettem a licencet+a biztosítást, papírokat beadtam a MAMI-nak )
Köszönöm az infókat, szinte minden benne van.
Sziasztok

Van egy 1 csatis 5 vezetékes zöld teljesen új motoron nem volt 3000 Ft

Ha valakit érdekel jelezz
A tavalyiból tudok mondani dolgokat.
Ugye 2011-ben csak 1 naposak voltak a versenyek Gyarmatot leszámítva.
Ez úgy nézett ki, hogy mi MAMIsok (és még páran privátba) pénteken lementünk az adott helyszínre tanítási idő után. (mi MAMIsok több okból is).
Szal pénteken már volt nyüzsgés a pályán, mert elvileg délutánonként, igénybe lehetett venni a pályát, de úgy, mint ha magánember lennél. Fizetni kellett egy adott összeget és addig mehettél, amíg ki nem intettek esete.
Szombaton általában reggel 7-től volt a gépátvétel, és aszem 8:20-kor indult az első szabad edzés a PIT-NSR50-SZIMÓ. Mi nyitottuk a napot.
Még ebéd előtt kb 11 óra felé volt a következő bemenetünk időmérő edzésünk volt.
Ebéd után 13-14 óra között indult az első versenyünk (15 kör aszem) és valamikor 16 óra körül rajtoltunk a második versenyen.
Mindenkinek minden bemenet 20 perc volt és a versenyek is belefértek ebbe az időbe 20-25 perc.
Amíg nem mi vagyunk a pályán, addig a robogó, MZ, 125 kupások, veterán és veterán speciál mentek.Aztán megint mi PITesek, NSR50-esek és a SZIMÓsok kezdtük a következő etapot.
Az időterv ki van téve több helyre is, már korán reggel.

Szombat reggel: 7-től.
-Regisztráció, gépátvétel, nevezés+fizetés, transzpander átvétele.
Nya srácok!7
Ma kiderült, hogy Pit-re mx licenc igénylő lapot kell kitölteni!
Ugyanúgy lehet "C" fajtája, de magát az igénylő lapot az MX-et kell kitölteni!
7350 Ft az MX licence+6500 Ft a bizti (24h/év)+ 6000Ft tagdíj MAMI ÉSE tagság esetén.
MAMS licenc és biztosítás díjak 2012
"I" licenc:
február 28. előtt 26.000 Ft 35.000 Ft
"N" licenc:
február 28. előtt 9.900 Ft 15.000 Ft korkedvezményes február 28. előtt 5.900 Ft korkedvezményes 10.900 Ft
"C" licenc:
7.350 Ft 12 év alatt sportorvosival 3.700 Ft Old Timer 2.950 Ft
Biztosítás:
"I" - sima 13.200 Ft 24 órás 19.500 Ft
"I" 14 év alatt - sima 4.100 Ft 24 órás 6.200 Ft
"N" - sima 8.800 Ft 24 órás 13.000 Ft
"N" 14 év alatt - sima 2.500 Ft 24 órás 3.800 Ft
"C" - sima 4.400 Ft 24 órás 6.500 Ft
"C" 14 év alatt - sima 1.600 Ft 24 órás 2.300 Ft

MAMI ÉSE éves tagdíj:
6.000 Ft
Évkezdés versenyzők számára

A versenyzői licenc kiváltásának határideje február 15. A határidő után beadott I és N licenc igénylés többe kerül.
A licencigénylőnek tartalmaznia kell a versenyző adatait, aláírását (kiskorú esetében a szülő aláírását is), 1 db fényképet, érvényes sportorvosi engedélyt, valamint az egyesület pecsétjét és a szakágvezető aláírását is.
A beadott kérelmeket csak akkor fogadja el a MAMS, ha a versenyző egyesülete rendelkezik az adott szakágra vonatkozó nevezői licenccel.


Sportorvosi igazolás

A sorozatos hamísítások miatt az Országos Egészségügyi Intézet új sportorvosi bélyegzőket készíttetett a sportorvosok részére. Az új bélyegzők két színlenyomatúak (kék és piros), ellipszis alakúak, tartalmazzák a rendelő kódszámát, a település nevét, valamint UV-fénnyel megvilágítva a sportorvos 5 jegyű nyilvántartási számát. Az új pecsét mellett kötelező szerepelnie a saját működési nyilvántartási számot tartalmazó orvosi bélyegzőnek, valamint a VERSENYEZHET/ALKALMAS stb. bélyegzésnek.
A sportorvosi igazolásokat a MAMS titkársága egyenként ellenőrzi, így kérjük a tisztelt versenyezőket, illetve egyesületeket, hogy mindenképpen eredeti példányban hozzák ezeket az igazolásokat. Azokban az esetekben, amelyekben a bélyegző hamisnak bizonyul, a licenckérelem visszautasításra kerül, és a hamisítást jelentve lesz az Országos Sportegészségügyi Intézetnek.

fotly.köv.... 1x