Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt le tudnád írni, kb. hogyan épül fel egy átlag hétvége?
Mennyit lehet edzeni, és a verseny napon mennyit lehet a pályán tartózkodni?
Pl. szombat reggel megérkezünk és a vasárnap este megyünk között.
Azt hiszem, hogy csak az X kategóriára érvényes.
A nevezési díj nem 7eFt?
'licenccel rendelkező versenyző esetén 7.000'
Igen hétfőre fog esni, de lesz hivatalos edzés vasárnap, ha jól tudom.
Ja és sportorvosit kell csináltatni, a licenc kérelemhez! 1 évig érvényes a sportorvosi igazolás. Javaslom, mindenki fénymásolja le, de a kitöltött licenc igénylő lappal kell a dokihoz menni, mert az igénylőlapot is lepecsételi!
A doki lehet magán (általában fizetős, de fél-1 óra alatt kész), vagy lehet a helyi "körzeit" dokinál, aki még urológushoz is elküld.
Én az előbbit választom, mert kevésbé körülményes és hamar készen van. Maxi egy EKG-t és szemvizsgálatot csinál, fizetek, pecsétel és helló.Már adom is be a licenkérelmet a MAMS-nak, és ott befizetem a licenc díjat +a biztosítást (vagy az egyesületen keresztül fizetek). Így maxi készen vagyok és pár napon belül már meg lehet érdeklődni a licenc számot, ami érvényes, de a kártyát, csak később küldik ki az egyesületeknek.
Köszi.

A Máriapócsi verseny hétfőn lesz?
2012.04.29-30. Máriapócs
Szia!

2.950 Ft a "C" licence díj!/év
6.500 Ft a 24 órás biztosítás/év (ebben benne van a szombati hivatalosnak minősített szabadedzés is)

Nevezési díj: 12.000 Ft és versenyenként -500 kedvezmény jár, tehát a 2. verseny nevezési díja 11.500 Ft lesz csak... és így tovább.

Remélem, hogy tudtam segíteni!
A gyengébbek kedvéért mennyi az annyi?
Mi kell ahhoz hogy egy szezont végig lehessen motorozni a pitbike kategóriában?
Köszi.
Senki nem mondta hogy a 125-ös motorok egykalapba kerülnek így a rendszám nélküli motorokkal a lényeg hogy fel"fejlesztheted" a jogsid hogy A1-is meglesz rendszámos motorhoz persze
Ok! Köszi hogy írtál, akkor addíg mindenképpen várok. Mail-ben is elküldtem ezeket az infókat. Ne felejts számlaszámot is küldeni!
Köszi és minden jót: F
van komplett hátsó fékem, ha érdekell dobj egy mailt
U.i.:

Kedves Versenyzők!

Szeretettel várunk a MAMI Kupa év végi díjkiosztójára 2012. január 7-én, szombaton, a szigetszentmiklósi Gastland M0 étterembe (http://www.gastlandm0.hu/)!
Gyülekező: 15:00
Vacsora: 16:00-18:00
Díjkiosztó: 18:30

Meghívott vendégeink és versenyzőink részére biztosítunk vacsorát és üdítőt! Kísérőknek fizetős az étkezés, 1250 Ft/fő (2 órás, korlátlan ételfogyasztás+ 1 üdítő). Nálunk is lehet karszalagot vásárolni!
Szállás is megoldható, kedvezményes árért használd a MAMI kódot a recepción!

Kérlek, jelezz vissza a banfi.julianna@mami.hu email címre, hogy jössz e, és hány kísérőt hozol magaddal!

Üdvözlettel:

a MAMI Csapata
És végezetül még egyszer:

Versenynaptár 2012!
2012.04.29-30. Máriapócs
2012.05.26-27. Kakucs (óramutató járásával megegyező irány)
2012.06.23-24. Kakucs (óramutató járásával ellentétes irány)
2012.07.07-08. Brezova
2012.08.04-05. Kecskemét
2012.09.15-16. Balassagyarmat
folyt...

MAMI Kupa Alapkiírás


1) ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK
A Magyar Motorsport Szövetség (továbbiakban MAMS) a 2012-es évre az alábbi meghívásos kupát írja ki:
MAMI Kupa kategóriák
Classic 1-2-3 Pannónia Kupa MZ Kupa Simson Kupa 125 Sport Kupa Robogó Pitbike NSR50 MAMI Kupa betétfutam
X A MAMS a kupát 6 /hat/ versenyre írja ki.
A Kupa akkor értékelhető, ha legalább négy verseny megrendezésre és értékelésre került, valamint legalább öt versenyző szerepel a Kupa értékelésében.
A versenysorozat a FIM / UEM / MAMS Sportkódexe, annak mellékletei, valamint jelen alapkiírás előírásai szerint kerül lebonyolításra.
A versenysorozat versenyei megrendezhetők egyéb külföldi vagy nemzetközi bajnokság versenyeivel egy rendezvény keretein belül is. Ebben az esetben a magasabb rangú versenykiírás elkészítése kötelező a rendezőre nézve.
A versenysorozat versenyein betétversenyek is rendezhetők a Szakágvezető előzetes engedélyével. Ennek tényét a rendező a versenykiírásban köteles közzétenni.
A versenysorozat versenyeinek rendezői a szakág területén nevezői licenccel rendelkező MAMS tagok lehetnek. A rendező köteles elkészíteni a versenykiírást és azt a verseny időpontja előtt legalább 45 nappal a szakág vezetőjével jóváhagyatni a jóváhagyási díj MAMS titkárságára történő egyidejű befizetése mellett. A jóváhagyott versenykiírást legalább a versenyt megelőző 30 nappal meg kell küldeni a MAMS titkárságának, a MAMS Bírói és Felügyelő Kollégiumának és a nevezői licenccel rendelkező, az old timer sportban nevezői licenccel rendelkező MAMS tagoknak. A nevezéseket a rendező fogadja el és a beérkezett nevezések alapján köteles nevezési listát készíteni és ugyanakkor köteles a verseny díjait is biztosítani.
A versenykiírás:
Minden rendező köteles a szakág által készített versenykiírás formátumot használni!
Az egységes versenykiírás formátumot minden versenyt rendező megtalálja a www.mams.hu honlapon.

2) VERSENYZŐK ÉS LICENCEK
A MAMI Kupa versenyein a MAMS által kiadott, érvényes MAMS I, N és C versenyzői licenccel rendelkező, valamint más Nemzeti Szövetség Motoros versenyzői licencével és érvényes startengedélyével rendelkező versenyzők indulhatnak el.
MAMS Napi – D licenccel csak a betétfutamokon lehet indulni!
MAMS Napi licenc csak olyan személyeknek adható ki, aki érvényes sportorvosi igazolással, vagy az adott kategóriára érvényes, közúti közlekedésre alkalmas jogosítvánnyal rendelkeznek. A jogosítvány orvosi érvényesítése ez esetben a sportorvosi igazolást helyettesíti az adott versenyre vonatkozóan. További versenyeken napi licenc csak sportorvosi engedéllyel váltható!

3) A VERSENYEKEN VALÓ RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI
Ruházat:
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező.
Pitbike kategóriában és X betétfutamokon cross sisak és szemüveg együttes használata engedélyezett.
A ruházatot minden verseny előtt a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható.

Jármű:
Részletesen a műszaki szabályok melléklet tartalmazza.

4) VERSENYPÁLYÁK
A Magyar Motorsport Szövetség kupa versenyeit
a) FIM / UEM licenccel rendelkező hazai versenypályákon,
b) verseny lebonyolítására kialakított versenypályán,
c) tömegsport rendezvényre kialakított pályán
lehet megrendezni.
A b) és c) pont esetében a verseny zsűri elnöke előzetes egyeztetés és pályabejárás alapján egy alkalomra szóló pályalicencet ad ki.

5) A VERSENYEK HIVATALOS SZEMÉLYEI
Zsűri elnök Versenyigazgató Pályabírók vezetője Időmérők vezetője A műszaki gépátvétel vezetője Környezetvédelmi felügyelő Versenytitkár Rendezés vezetője A hivatalos személyek nevét a versenykiírásnak kell tartalmaznia.

6) NEVEZÉS
A rendező köteles a versenykiíráshoz a szakág által készített „Nevezési ívet” csatolni. A nevezési ívnek a versenyző és a motorkerékpár adataira vonatkozó rovatokat (név, cím, egyesület, licenc szám, a motor gyártmánya, típusa, kategóriája stb.) kell tartalmaznia. A nevezési ív szabadon sokszorosítható.
A nevezési díj maximált összege:
MAMI kupa kategóriáiban: 12.000 Ft; MAMI Kupa betétfutamain: licenccel rendelkező versenyző esetén 7.000, MAMS Napi – D licenccel 11.000 Ft Amely versenyző nem jelenik meg az adminisztratív és műszaki átvétel versenykiírásban közzétett idejében, nem nevezhet!

7) ADMINISZTRATÍV ÉS MŰSZAKI GÉPÁTVÉTEL
Minden versenyző köteles a versenyek műszaki gépátvételén motorkerékpárját, licencét, biztosítását, orvosi igazolását, valamint a műszaki szabályzat előírásainak megfelelő védőfelszerelését és öltözetét bemutatni.
A versenyek műszaki gépátvételére a versenyzőknek kötelességük a részükre kiadott rajtszámot verseny-motorkerékpárjukra felragasztaniuk.
Az adminisztratív és műszaki gépátvétel helyét és pontos időbeosztását a rendező a versenykiírásban köteles nyilvánosságra hozni.
A rendezőnek jogában áll orvosi vizsgálatot tartani, de ezt a tényt a versenykiírásban közzé kell tenni.
A rendezőnek kötelessége a verseny ideje alatt a versenyre nevezettek 25%-a között alkohol ellenőrzést tartatni, melyről jegyzőkönyvet kell kiállíttatnia. Pozitív eredmény vagy a vizsgálat megtagadása a versenyből való kizárást vonja maga után.
A versenyigazgató, amennyiben szükséges, biztonsági okokból megtilthatja egy versenyző vagy egy motorkerékpár indulását a versenyen.

8) EDZÉSEK
Az edzések pontos időtervét a versenykiírásban kell közzétenni. A rendezőnek kategóriánként 30 perces szabad és 30 perces időmérő edzést kell tartania. Az időmérés eredményeit hivatalos hirdetőtáblán kell közzétenni.
Az edzéseken csak a Műszaki Bizottság által megvizsgált és a versenyzésre alkalmasnak minősített motorkerékpárral lehet részt venni.
Amennyiben a versenyző az edzés során balesetet szenved, azonnal el kell hagynia a pályát, és kötelezően meg kell jelennie az orvosi felügyeletet ellátó személynél, és a motorkerékpárjával gépátvétel vezetőjénél. A pályára ezután csak az említett személyek engedélyével térhet vissza!
9) VERSENYEK
Rajtrács:
A rajtrács kialakítását a pályalicenc tartalmazza, amelyet a verseny rendezője köteles a versenykiírásban közzétenni. A rajtfelállás az edzésidők alapján történik.
Rajteljárás:
A verseny rendezője a boksz-beengedésnél előrajtrácsot alkalmaz, ahol kötelező megjelenni!
A bemelegítő körben történő pozícióvesztés kizárást eredményezhet!
Futamok:
A rendező a nevezések számának ismeretében több, azonos műszaki előírású kategória versenyét szükség esetén összevonhatja, de ezt a Hirdető táblán ki kell függeszteni.
Amennyiben egy futam bármilyen okból előbb kerül leintésre
a versenytáv min. 75%-ának megtétele után nincs újraindítás; a versenytáv 50-75%-ának megtétele esetén, ha nem indítják újra a futamot, fél pontszám adható; a versenytáv kevesebb, mint 50%-ának megtétele esetén újraindításnál a fennmaradó távot kell megtenni. Ha valamilyen oknál fogva a verseny lefújásra kerül, nem indítják újra, és az élen álló versenyző nem teljesítette a versenytáv 50%-át, akkor elmaradtnak tekintendő!

10) A VERSENYEK ÉRTÉKELÉSE
Versenykiírás szerint. Minden rendező az alapkiírás szerinti kategóriák közül választhat és írhat ki futamot.

11) VERSENYEK DÍJAZÁSA
A versenyeken a versenykiírásban meghatározott kategóriák első három helyezettjét tárgyi díjazásban kell részesíteni. A versenyrendezőnek jogában áll több résztvevőt díjazni. A betétfutamok díjazásában, amennyiben indul valamely kiírt kategóriák résztvevője, nem szerepelhet!
A díjkiosztó helyét, idejét és a versenyek díjazását a versenykiírásban kell közzétenni.

12) A BAJNOKSÁG ÉS KUPA LEBONYOLÍTÁSA ÉS ÉRTÉKELÉSE
A versenyeken az első 15 versenyző kap pontot az alábbi pontskála szerint:
25, 20, 16, 13, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1.
Egy verseny csak négy rajthoz álló versenyző esetén értékelhető!
Pontot az a versenyző kap, aki célba ér és kockás zászlóval leintik!
Amennyiben valamilyen rendkívüli esemény miatt meg kell szakítani a futamot, a megtett versenytáv alapján kerülnek kiosztásra a pontok:
· versenytáv min. 75%-a – 100%-os pont; versenytáv min. 50%-a – 50 %-os pont. A betétfutamok nem kerülnek értékelésre!
A kupa végső értékelésénél a helyezések végső sorrendjét a kupa versenyeken megszerzett pontok összesített száma adja úgy, hogy a legtöbb pontot szerzett versenyző az első helyezett, függetlenül attól, hogy mely ország Nemzeti Szövetsége által kiadott licenccel vett részt a Kupában. A további helyezéseket a pontszámok csökkenő sorrendje adja. Azonos pontszám esetén a több jobb helyezés, majd az utolsó versenyen szerzett jobb helyezés dönt. További holtverseny esetén az utolsó előtti eredmény - és így tovább - dönt.
Közkívánatra ide is kiteszek néhány hasznos infót a 2012-es szezonkezdethez: (tudom, hogy legtöbben tudják, de lehet, azért találtok új dolgokat!)

Általános műszaki kiírás 2012 - tervezet
MAMI Kupa Általános Műszaki Kiírás



A MAMI Kupa Általános Műszaki Kiírás minden versenyzőre és versenymotorra vonatkozik, kivételek az egyes kategóriák műszaki kiírásában vannak feltüntetve!

Amely motor nem felel meg ezen kiírásnak, nem indulhat a MAMI Kupa adott futamán!


Ruházat:
Csizma, bőr ruházat, E jelzésű zárt bukósisak (a sisakon a plexi használata kötelező) és kesztyű viselése kötelező. Pitbike kategóriában és X betétfutamokon cross sisak és szemüveg együttes használata engedélyezett. A sisakot és a bőrruhát minden verseny előtt, a gépátvételen kötelező bemutatni. Hibás, sérült sisak nem használható. A kesztyűt és a csizmát a pályára történő bemenetel előtt ellenőrizzük!

Műszaki feltételek:
Minden járműnek két, egymástól függetlenül működő fékrendszerrel kell rendelkeznie! Tilos bármiféle veszélyes, hegyes, sérülést okozó tárgynak vagy éles saroknak kilógnia a járműről. Utólagosan felszerelt lábtartót kötelező gumiborítással, a lábtartó végét gömbölyű műanyag dugóval ellátni! A visszapillantó tükröket el kell távolítani! A fényszórót, irányjelzőket, stb. el kell távolítani, vagy le kell fedni, szilánkosodás ellen biztosítani! A gázmarkolat, elengedése esetén automatikusan vissza kell térjen zárt állásba! A kormányon kötelező pirossal jelzett működő vészleállító elhelyezése, vagy működő gyújtáskapcsolóval kell, rendelkezzen a motor! A kipufogórendszernek hatásos hangtompítóval kell rendelkeznie! (2013-tól hangméréses ellenőrzés!) A közép- és oldalállványokat biztonságosan rögzíteni kell! Utólagosan felszerelt állványt le kell szedni! A motorból nem szivároghat semmilyen folyadék! A túlfolyócsöveket gyűjtőedénybe kell vezetni! A futóműnek rendeltetésszerűen kell működnie! A kormány fordulását nem akadályozhatja semmi! A kormányütközőnek olyannak kell lennie, hogy a kormány mindkét végállásában biztonságosan lehessen tudni használni a kezelőszerveket! A kormányvégnek minden esetben zártnak kell lennie! A gumiabroncsok állapota versenyzésre alkalmas legyen! Amennyiben veszélyesnek minősül, nem mehet! Az olajleeresztő és betöltő csavart dróttal rögzíteni kell! A kartellgázt legalább 0,33 l-es tartályba kell elvezetni!

X betétfutam ccm határai:
4T 1 henger – 600 ccm 4T 2 henger – 500 ccm 4T 4 henger – 400 ccm 2T max 2 henger – max 250 ccm További motorok egyedi elbírálás alapján!

Nap végi pályamotorozás feltételei:
megfelelő ruházat; biztonságos pályamotorozásra alkalmas motor.

A versenyigazgató, amennyiben szükséges, biztonsági okokból megtilthatja egy versenyző vagy egy motorkerékpár indulását a versenyen!

MAMI Kupa Pitbike Motard Technikai Szabályzat

Kategóriák:
SPORT kategória: 4 ütemű, maximálisan 140cm3 és vízszintes elhelyezkedésű (fekvő) hengerrel, maximálisan 2 szeleppel és maximum 26mm –es karburátorral szerelt motorblokk OPEN kategória: 4 ütemű, maximálisan 185cm3 és vízszintes elhelyezkedésű (fekvő) hengerrel, maximálisan 4 szeleppel és maximum 28mm –es karburátorral szerelt motorblokk
Műszaki előírások:
A motorkerékpár minimális súlya üzemanyaggal együtt 60 kg. A legnagyobb megengedett tengelytáv 1200mm. Az ülésmagasság nem haladhatja meg a 820mm-ert. (A legmagasabb pontján mérve, terheletlenül) Minden járműnek két, egymástól függetlenül működő fékrendszerrel kell rendelkeznie! A gázkarnak alapjárati helyzetbe kell visszaállnia elengedés után. A kormányon kötelező pirossal jelzett működő vészleállító elhelyezése, vagy működő gyújtáskapcsolóval kell, rendelkezzen a motor! Az első kerék legnagyobb átmérője 14” (coll) lehet. Az hátsó kerék legnagyobb átmérője 12” (coll) lehet. A gumik típusa, mérete nem korlátozott. A felfüggesztések szabadon választhatóak. A lábtartók nem lehetnek fixek, és automatikusan vissza kell hogy hajoljanak a behajlásukat követően. A sebességváltók maximálisan 4 fokozatúak lehetnek (plusz az üres fokozat). A rajtszámok szabadon választhatóak, maximálisan 3 számjegyű lehet, három helyen kell elhelyezni a motoron, elől, ill. jobb- és baloldalon. Fehér alapon fekete vagy fekete alapon fehér színnel.
Szia Feri! Az emailjaimat nem tudom megnyitni sajna.Hétfőn hívlak és kedden feladom a csomagot.Van féknyergem is.A többit hétfőn!
Erre gondoltam! Van valakinek? A méret a két felfogatócsavar középpontjának a távolsága.
Szia! Bár pont egy éve hirdetted, de megvan még az a hátsó féknyerged? Üdv: F
Szia!Ausztriában vagyok áprilisig.Ha akkor még aktuális lesz akkor beszélhetünk róla.Mibe kellene?Gumival vagy csak kerék kell?Hányas tengelyed van?
Sziasztok!
Le tudná valaki írni gyorstalpaló tanfolyan szerűen a hengerfejtömítés cseréjének menetét? Gondolok itt arra, hogy hol és mit kell jelre rakni szétszedés előtt és után, továbbá hol tudom a vezérműláncot lazítani és feszíteni, mekkorára kell állítani a szelephézagokat hidegen, és egyéb buktatókra. Mire kell nagyon figyelni a cserénél? 125 cm-es Loncin motor. Az építő jellegű ötleteket előre is köszöm. Üdv. mindenkinek itt a fórumon.
és ha még meg van akkor megadod aszámod ?
heló a 12 es hátsó kerék meg e van még és ha megvan menni az ára ?
Köszi a válszt!
Mami Szki létrehozott egy dokumentumot:

Versenynaptár 2012!

2012.04.28-29. Máriapócs
2012.05.26-27. Kakucs (óramutató járásával megegyező irány)
2012.06.23-24. Kakucs (óramutató járásával ellentétes irány)
2012.07.07-08. Brezova
2012.08.04-05. Kecskemét
2012.09.15-16. Balassagyarmat

Mami Szki: Figyelem!
A versenynaptár frissült, és változott egy kicsit. Sajnos a RabócsiRing nem tud fogadni minket pünkösdkor, ezért a május 1-i hosszú hétvégére tettük át. Így vasárnap nem kell hazaindulni, hiszen másnap nincs munka. A helyszínekkel leegyeztettük, Brezova és Kecskemét közös verseny lesz a szlovák robogósokkal. A szombaton mindig az X kategória versenyeit rendezzük, ezt fel lehet fogni hivatalos edzésnapnak is. 3 bemenet, (szabad-időmérő-futam), vasárnap csak a MAMI Kupások indulhatnak 4 bemenet, az 2011 szabályok szerint)
Mikor lesz web oldal? mert nekem kéne pár pit alkatrész