Volt egy nekem is,a motor első gazdás volt és a tulaj emlékezete szerint 4-5 éve állt,ráadásul Józskapistabácsi úgy tette le a motort hogy se nem lett a karbiból kijáratva a penszin se olaj leengedve smmi 40k-ért vettem én balfax meg kis idő múlva meg eladtam vmi 65k-ért. de az pl. olyan volt hogy kicseréltem a f.szimeringet meg átöblítettem a váltóját és még belevertem vagy 2-3e km-t.úgy hogy néha a lámpánál állva megkellet néznem hogy jár e még a motor mert olyan csendes volt
konkrétan mi érdekel ezen az oldalon rengeteg van ,csak nem mindenki jó helyen hirdeti vagy esetleg nem is hirdeti de a fórumokat is figyeld mert itt is megy a biznicc
Hali!Na azé egy szóra álljunk csak meg ,bár én is a pitbke-ot nyüstölöm de van illetve volt már egy pár simsonom , és nem panaszkodom rá mert ha megnézed ezeknek a motoroknak a korát és össze veted azzal hogy pl. Józsi bácsi mien időközönként szervizeli és mennyit kell rá költeni ,még mindíg mennyi van belőlük napi használatban ha kifogsz egy jó darabot ami mondjuk nincs szétszerelve vagy szétverve akkor sok éven át kiszolgál és nincs vele baj! Mindamellett hogy rengeteg motorosnak ez volt a "kezdőmotorja " Azzal kapcsolatban meg csak sejtéseim vannak hogy mondjuk egy Jahhhama érox vagy aprilia sr vagy stb. robogók 25-30 év múlva hol lesznek
Fotók a tegnapi Pitbike MX versenyről
iTT
Gyári, bontatlan blokkal, villanymotor szerű hanggal.