Élnek még,és mindent meg tudnak szerezni,igaz nem olcsón de gyári motyók vannak. A kis vas (FZR 250) belpiacos,és mindent meghoztak hozzá a legapróbb műanyag vacakig. A szerelő Fodor Attila nem tudom mióta dolgozik itt,de 3 éve biztos. Jó szakember.
Igen,Ő pécsi. A yakónál dolgozik,és semmi panasz nem volt rá még. Nekem a kicsi FZR250-et,Csövi barátomnak( FZR fórumon) az FZR 750-est újitotta fel. Lehet hogy régebben nem Ő szerelt ott,de érti a dolgát rendesen.
Nem ajánlanám,ha gond lenne vele.
honda nsr 125 f. Nem igazán tudom miket kell rajta csinálni, mert most a fő gondot az jelenti hogy az előző tulaj egy 50es aprilia kipuffját varázsolta rá, mert szerinte ugy halkabb ... ez ugy néz ki hogy most a motor max sebessége 95km/h, 5ösbe 7ezret pörög, 6osba fel se lehet tenni mert nem birja, elkezd visszaesni a fordulat. ma jön meg elvileg a kipuff feldobom aztán meglátom mi lesz, de majdnem biztos vagyok benne hogy a karbiba kell állitani ezt azt.
emelett elég gyakran csinálja hogy 1esből kettesbe váltáskor kidobja üresbe.
kerülném énis de sajna itt pécsen albis vok panelba meg nem tudok nekiállni szétkapni otthon nekiállnék szenvedni vele, de itt kényszerből muszáj a szerelő, fájni is fog a szivem mikor kihuzz a zsebemből a soksok pénzt
Kicsit kezdek letenni VFR-ről, soknak gondolom a kétszázvalahány kilóját. CBR600F 180 körül van, az barátságosabbnak tűnik. Tudom menet közben nem érezni, de megállásnál meg odébbtolásnál akadhatnak bajok.
A Yakomoto-t mondod? Hááát nekem anno sikerült olyan láncot felszerelniük, amiben nem volt O-gyűrű (se semmilyen egyéb tömítógyűrű, egy idő után nyúlt mint a rétestészta, meg elkezdett rozsdásodni, hiába kentem bármilyen gyakran. Aztán nem egészen 1 év után muszáj volt lecserélni a láncot (azért vicces, hogy a 250 kcm motorban lakó rettenetes teljesítmény elnyújt egy láncot nem?), akkor derült ki, hogy hát nem kifejezetten motorlánc volt...
Szerintem menj el,próbálj ki mindegyikből egyet és dönts szubjektívan Ha minden igaz egy hét-tíz nap és kész az én kis harcosom is,azt is megnézheted ha a szíved a nagy K-hoz húz
Nem ajánlanám,ha gond lenne vele.
emelett elég gyakran csinálja hogy 1esből kettesbe váltáskor kidobja üresbe.
pontosan milyen motorod van és milyen jellegű szerelésekre gondoltál?
Miért nem maradsz a kawánál? ZZR ZX-6r ER-6N,F STB van sok alternativa.