Sziasztok!
Eladó 2db. Aprilia Rs 125-ös mkp.
Az egyik magyarországon vásárolt 2007-es évjárat versenyzésre átalakítva (Sp), törzskönyves, érvényes műszakis, rendszámos. 2010-ben Magyar Bajnokságot nyert, és az Alpok-Adria bajnokságban a 3. helyen végzett.
( versenyidomok, versenylábtartók, öhlins kormánygátló, Bitubó gázos állítható hátsó rugóstag, Zeeltronic programozható gyújtás, lekönnyítve(110Kg), versenyhenger, hengerfejek, áttételek, dugattyúk, gumigarnitúrák, (esőgumi is), gumimelegítők, állványok. gyári sérűlt idomok, vadi új elsőlámpa, stb.
Csak így egyben eladó. Ára:3000 euró
A másik 2006-os évjárat olasz papíros forgalomba helyezhető bármikor.
Jobb oldalán idomsérűlt, de szét van szedve darabokra a versenymotorhoz tartalék alkatrésznek. 98%-a megvan, könnyen újra összerakható.
Ez is egyben eladó, ára: 360.000.Ft
Üdv!
Mégis lehet még egy legutolsót pályázni.
A világ legjobb motoros versenypályáját még mindig Portimaonak hívják.
3 nap pályázás, 4 nap hotel, bérauto és repülõjegy
Az Aldiban holnapig iszonyat jó áron van intelligens aksi töltő, érzékeli hogy 6 vagy 12 volt, érzékeli hogy a 12 voltos aksi motorba vagy autoba való, van benne regeneráló program és van benne hosszútávú téli üzemmód, amit rajtahagyhatsz egész télen
3990 ft
SVÉD MERSZ Big Buli 2010 december 18
Immár hagyományosnak mondható hogy a szezon végén egy motoros Big Bulit rendezünk, idén sem lesz ez másképp. Ismét Svéd a Mersz Motorsport Egyesülettel karöltve áll a szervezés mögött.
A helyszínt már tavaly majdnem kinőttük, ezért egy új, tágasabb konferencia termet béreltünk:
Hotel Bara, Budapest XII. ker. Hegyalja út 34. 19.00
Minden motorost várunk, aki a motorsporthoz, gyorsasági motorsporthoz vonzódik, vagy csak ki szeretné próbálni a pályamotorozást.
Vendégeink között lesz a motoros média színe java, teszt újságírók és neves versenyzők mint Rizmayer Gábor, Juhász Dávid, Kispataki Viktor, Bitter Sanyi
Moto GP játék díjkiosztó
Kamoto Svéd Open díjkiosztó
Mersz Motorsport Egyesület pályaest tervek
Zenekar: Bonus Track Band
A 2500 ft os belépő tartalmazza 3 fogásos vacsorát.
Jelentkezés mindenkinek kötelező, pontosan ird be a megjegyzésbe hány főt hozol magaddal, a vacsora és a nagyterem megterítése miatt! http://compaya.hu/motorosok/re...
Misano összegzés
Összesen 3 esésünk volt ezen a hétvégén, egyedül Gyuricza Petinek fáj a lába, a többiek némi anyagi kárral megúszták és folytatni is tudták.
Az utolsó nap nedvessége annyiban érintette a résztvevőket, hogy szinte mindenki érezte magában, hogy vasárnap még javítani fog. Balog Csabcsi volt a legcsalódottabb, mert így a csapatunkban csak második lett Kurucz Feri mögött. Kovács Feri jól ment a 750-essel, nem véletlen lett második a versenyében, de mégsem a köridővel volt elégedett, hanem egy ritka bravúrral, amit a második szombati versenyen hozott össze: a mínusz hármas kanyarban ismét leért a deklije, el kezdett csúszni a motor és Edwards módra a könyökével tudott annyit emelni, hogy a gumi megtapadt újra és meg tudta menteni a helyzetet.
További részletek, képek, és onboard video:
probáltam ide a sportmotorra is feltölteni onboard videót, de még egy kétperces videót sem vesz be mert a GoPro kamera olyan minőségű , hogy 2 perc is több mint 100 mega, itt meg az a maximum. Ti hogy csináljátok? direkt lebutitjátok a videot valami programmal?
Akkor mondhatjuk ,hogy szerencsés szezonod volt .
És azért mert semmid sem tört el ebben az évben,muszáj átkereszteljelek Terminátor K2 nek!
Azért jövőre szerencsésebbet T100 as.
év elején nagy várakozások közepette készülgetett a gépsárkány,kapot egy meglehetősen erős blokkot,egy yosi elektronikát,egy ttx gátlot,brembo féket.gondoltam a tavaly oktober 1.elért EL 1,58.89 nem lesz gond az első napon sem.első nap pring,kb 15 kör után a blokk széthullot,mint kiderült egy-két szelep elengedte magát és megfeledkezve a jo modorról,és a származásukrol ,egyszerüen feladták.megtörve kissé de,ujra készült .(még eszetlenebbül),hring,itt már csak másfél kört birt,a probléma ugyanaz volt,csak sulyosabb tünetekkel.megállt az agyam,ekkor vettem egy blokkot,fékpadon 186le lett.beraktam és boldogan hasítottam 1,58,4-et.majd jött az első gsxr klub kupa,ahol parádés formában az első helyen haladva a 8.körben elhasaltam a 1.kanyarban,se motor se én nem sérültem sulyosan.folytattam hát derék hozzálásommal ragyogo száguldozásom,mig nem eléárkezett az ob dt.edzésen szépen mentem annak dacára hogy nem is olyan rég estem,versenyen rengeteg hibát követve a 3.körben ordas nagy zakot dobtam.motor nullázása sikeresnek volt mondható,meg a testem is elfáradt picit.majd épitkezés költözés stb....hosszú szünet.szezon vége felé kezdtem ujra.szánalmasnak nyugodtan mondható eredményeket simán produkáltam.00-nak már örültem.pedig a motorom erős volt,és jol szuperált minden alkatrésze.brno siralmas,hring siralmas,pring nem volt,sk ring közepes.majd szezon legvége előtt hadakoztam magammmal,de csak magamban(ez vicc volt).bevallom öszintén be akartam fejezni a motorozást,nem éreztem hogy félnék,de még is volt vmi bibi.gondoltam ezért feleslege a pénz és az energia,ilyen formábanm történő herdálása.de akkor megint történt vmi,mert egyszercsak jöttek az idők,1,58,02,gondoltam ez már nem rossz,pláne forgalomban.majd az egyik nyiltnapon hringen,elfolyt az olajam,erről irnék bővebben ha nem gond.két körön át füstölt a motor mint a ködgép,de a pályabíroknak nem sikerült kiszurniuk,lucky z barátom meg mögöttem volt,ő ugyan látta,de nem tudott jelezni,lelassitott hogy beérjem,de már nem értem körbe....na nem estem el,csak féktávon lecsuszott a lábam a már akkor olajos lábtartorol,lenéztem hogy mia f..sz,és akkor láttam elképedve elhülve,kiakadvamegdöbbenve stb,hogy mindenem csupa olaj,és hogy mindjárt lángol a motorom,az uszoda kimeneténél lévő biroi posztnál álltam meg letámasztottam a motort a szivacshoz,döl a füst belőle,és ekkor megérkezik az én hösöm,a pályabíro!
pályabiro:mi a gond?
én:elfolyt az olajam hozzad a porraloltot!
pbiro:mit?
én:porraloltot!
pbiro:mit?
én:(üvöltve)
tüzoltot bazmeg!nem látod hogy füstöl!?
majd mikor lehigadtam megkérdeztem hogy miért a cseh 2-t nézik,vajon mi volt fontosabb attol hogy kibasszanak időben a pályárol?válasz nyesto.na erről ennyit!
aztán jött az uccsó ob dt,edzéseken már villogtam,1,57,76, 57,50 57,36, 57.30.versenyen a váltom bedöglött,sajnos nem tudtam visszaváltani rendesen,söt féktávon egyáltalán nem,csak a kanyarok után.igy is sikerült pár 57-es kör,és hatalmass meccs lett a vége nagyon élveztem.véleményem szerint meglett volna az 56,de nem lett meg tehát se de se ha ,mert ugye az semmit sem ér.majd kimentem skringre,ahol a váltom ugyanazt produkálta pedig állítottam az mv -ről felszerelt kuplungon,de mint kiderült nem ez volt a gond.célegyenes végén a féktáv elejeén akkorát estem amekkorát sosem szerettem volna.szerencsére mind a gépsárkány mind hab testem meguszta.bár a váltom széttört rendesen(kihajtás tengelye elreccsent meg hiányzik vagy 20 fog a számukra fentartott helyröl),most meg ujra darabokban a blokk,még is pozitivan zártam az évet,és már nagyon várom a jövö szezont,müszakitervek a fejben,lesz sok csemege a gépen!imádom a k7-et! na idén ennyi fért bele!jövö évi idö tervekről nem irok,....majd inkább megvalositom őket!
Svéd,facebook-on is meghirdethetnéd eseménynek,sok motoros nézi azt is.Hirdetem én is ,ha lehet
Eladó 2db. Aprilia Rs 125-ös mkp.
Az egyik magyarországon vásárolt 2007-es évjárat versenyzésre átalakítva (Sp), törzskönyves, érvényes műszakis, rendszámos. 2010-ben Magyar Bajnokságot nyert, és az Alpok-Adria bajnokságban a 3. helyen végzett.
( versenyidomok, versenylábtartók, öhlins kormánygátló, Bitubó gázos állítható hátsó rugóstag, Zeeltronic programozható gyújtás, lekönnyítve(110Kg), versenyhenger, hengerfejek, áttételek, dugattyúk, gumigarnitúrák, (esőgumi is), gumimelegítők, állványok. gyári sérűlt idomok, vadi új elsőlámpa, stb.
Csak így egyben eladó. Ára:3000 euró
A másik 2006-os évjárat olasz papíros forgalomba helyezhető bármikor.
Jobb oldalán idomsérűlt, de szét van szedve darabokra a versenymotorhoz tartalék alkatrésznek. 98%-a megvan, könnyen újra összerakható.
Ez is egyben eladó, ára: 360.000.Ft
Üdv!
Képek az Rs fórumon.
Mégis lehet még egy legutolsót pályázni.
A világ legjobb motoros versenypályáját még mindig Portimaonak hívják.
3 nap pályázás, 4 nap hotel, bérauto és repülõjegy
Díja: 1000 eur
Csabcsi
Tompi
Őfelsége
Svéd
Kiskurucz
http://compaya.hu/motorosok/re...
3990 ft
Immár hagyományosnak mondható hogy a szezon végén egy motoros Big Bulit rendezünk, idén sem lesz ez másképp. Ismét Svéd a Mersz Motorsport Egyesülettel karöltve áll a szervezés mögött.
A helyszínt már tavaly majdnem kinőttük, ezért egy új, tágasabb konferencia termet béreltünk:
Hotel Bara, Budapest XII. ker. Hegyalja út 34. 19.00
Minden motorost várunk, aki a motorsporthoz, gyorsasági motorsporthoz vonzódik, vagy csak ki szeretné próbálni a pályamotorozást.
Vendégeink között lesz a motoros média színe java, teszt újságírók és neves versenyzők mint Rizmayer Gábor, Juhász Dávid, Kispataki Viktor, Bitter Sanyi
Moto GP játék díjkiosztó
Kamoto Svéd Open díjkiosztó
Mersz Motorsport Egyesület pályaest tervek
Zenekar: Bonus Track Band
A 2500 ft os belépő tartalmazza 3 fogásos vacsorát.
Jelentkezés mindenkinek kötelező, pontosan ird be a megjegyzésbe hány főt hozol magaddal, a vacsora és a nagyterem megterítése miatt!
http://compaya.hu/motorosok/re...
Összesen 3 esésünk volt ezen a hétvégén, egyedül Gyuricza Petinek fáj a lába, a többiek némi anyagi kárral megúszták és folytatni is tudták.
Az utolsó nap nedvessége annyiban érintette a résztvevőket, hogy szinte mindenki érezte magában, hogy vasárnap még javítani fog. Balog Csabcsi volt a legcsalódottabb, mert így a csapatunkban csak második lett Kurucz Feri mögött. Kovács Feri jól ment a 750-essel, nem véletlen lett második a versenyében, de mégsem a köridővel volt elégedett, hanem egy ritka bravúrral, amit a második szombati versenyen hozott össze: a mínusz hármas kanyarban ismét leért a deklije, el kezdett csúszni a motor és Edwards módra a könyökével tudott annyit emelni, hogy a gumi megtapadt újra és meg tudta menteni a helyzetet.
További részletek, képek, és onboard video:
http://fekezzrovidebbet.blog.h...
probáltam ide a sportmotorra is feltölteni onboard videót, de még egy kétperces videót sem vesz be mert a GoPro kamera olyan minőségű , hogy 2 perc is több mint 100 mega, itt meg az a maximum. Ti hogy csináljátok? direkt lebutitjátok a videot valami programmal?
És azért mert semmid sem tört el ebben az évben,muszáj átkereszteljelek Terminátor K2 nek!
Azért jövőre szerencsésebbet T100 as.
év elején nagy várakozások közepette készülgetett a gépsárkány,kapot egy meglehetősen erős blokkot,egy yosi elektronikát,egy ttx gátlot,brembo féket.gondoltam a tavaly oktober 1.elért EL 1,58.89 nem lesz gond az első napon sem.első nap pring,kb 15 kör után a blokk széthullot,mint kiderült egy-két szelep elengedte magát és megfeledkezve a jo modorról,és a származásukrol ,egyszerüen feladták.megtörve kissé de,ujra készült .(még eszetlenebbül),hring,itt már csak másfél kört birt,a probléma ugyanaz volt,csak sulyosabb tünetekkel.megállt az agyam,ekkor vettem egy blokkot,fékpadon 186le lett.beraktam és boldogan hasítottam 1,58,4-et.majd jött az első gsxr klub kupa,ahol parádés formában az első helyen haladva a 8.körben elhasaltam a 1.kanyarban,se motor se én nem sérültem sulyosan.folytattam hát derék hozzálásommal ragyogo száguldozásom,mig nem eléárkezett az ob dt.edzésen szépen mentem annak dacára hogy nem is olyan rég estem,versenyen rengeteg hibát követve a 3.körben ordas nagy zakot dobtam.motor nullázása sikeresnek volt mondható,meg a testem is elfáradt picit.majd épitkezés költözés stb....hosszú szünet.szezon vége felé kezdtem ujra.szánalmasnak nyugodtan mondható eredményeket simán produkáltam.00-nak már örültem.pedig a motorom erős volt,és jol szuperált minden alkatrésze.brno siralmas,hring siralmas,pring nem volt,sk ring közepes.majd szezon legvége előtt hadakoztam magammmal,de csak magamban(ez vicc volt).bevallom öszintén be akartam fejezni a motorozást,nem éreztem hogy félnék,de még is volt vmi bibi.gondoltam ezért feleslege a pénz és az energia,ilyen formábanm történő herdálása.de akkor megint történt vmi,mert egyszercsak jöttek az idők,1,58,02,gondoltam ez már nem rossz,pláne forgalomban.majd az egyik nyiltnapon hringen,elfolyt az olajam,erről irnék bővebben ha nem gond.két körön át füstölt a motor mint a ködgép,de a pályabíroknak nem sikerült kiszurniuk,lucky z barátom meg mögöttem volt,ő ugyan látta,de nem tudott jelezni,lelassitott hogy beérjem,de már nem értem körbe....na nem estem el,csak féktávon lecsuszott a lábam a már akkor olajos lábtartorol,lenéztem hogy mia f..sz,és akkor láttam elképedve elhülve,kiakadvamegdöbbenve stb,hogy mindenem csupa olaj,és hogy mindjárt lángol a motorom,az uszoda kimeneténél lévő biroi posztnál álltam meg letámasztottam a motort a szivacshoz,döl a füst belőle,és ekkor megérkezik az én hösöm,a pályabíro!
pályabiro:mi a gond?
én:elfolyt az olajam hozzad a porraloltot!
pbiro:mit?
én:porraloltot!
pbiro:mit?
én:(üvöltve)
tüzoltot bazmeg!nem látod hogy füstöl!?
majd mikor lehigadtam megkérdeztem hogy miért a cseh 2-t nézik,vajon mi volt fontosabb attol hogy kibasszanak időben a pályárol?válasz nyesto.na erről ennyit!
aztán jött az uccsó ob dt,edzéseken már villogtam,1,57,76, 57,50 57,36, 57.30.versenyen a váltom bedöglött,sajnos nem tudtam visszaváltani rendesen,söt féktávon egyáltalán nem,csak a kanyarok után.igy is sikerült pár 57-es kör,és hatalmass meccs lett a vége nagyon élveztem.véleményem szerint meglett volna az 56,de nem lett meg tehát se de se ha ,mert ugye az semmit sem ér.majd kimentem skringre,ahol a váltom ugyanazt produkálta pedig állítottam az mv -ről felszerelt kuplungon,de mint kiderült nem ez volt a gond.célegyenes végén a féktáv elejeén akkorát estem amekkorát sosem szerettem volna.szerencsére mind a gépsárkány mind hab testem meguszta.bár a váltom széttört rendesen(kihajtás tengelye elreccsent meg hiányzik vagy 20 fog a számukra fentartott helyröl),most meg ujra darabokban a blokk,még is pozitivan zártam az évet,és már nagyon várom a jövö szezont,müszakitervek a fejben,lesz sok csemege a gépen!imádom a k7-et! na idén ennyi fért bele!jövö évi idö tervekről nem irok,....majd inkább megvalositom őket!
remélem nem hagytam ki semmit.