Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jövő héten fel kell törnöm 4-5 négyzetméter betont,gondoltam kibérelek egy pikkhammert a Wiest-től,de lehet Predivel jobban járok
Jobbulást.
Hát mostanában nincsen miért. Mióta TOMPI befosott ezektől az arc nélkül fikázóktól azóta eléggé néma vagyok. Egyébként meg nem értem miért lázad, mikor róla sincs egy árva kép sem. Bár szerintem nem akarja, hogy lássák milyen magas. Lehet féltérdre ereszkedem mellette és akkor nagyobbnak fog majd látszani. (na ezért mit fogok kapni a pofámra? )
Én mondtam neki, hogy vegyen olaszt. Azzal semmi gond apám.
Már a ringen is szarakodott a váltója. Valószínű az állhatott be. De azt mondta holnap szíííjjjel kapja és akkor majd kiderül.
Te jól vagy erőember?
jobbulást
igyekezlek felűlmúlni....
Örülök, hogy jól vagy
Kicsi feleséged, hogy bírja?
Predi b*zmeg ennyi muszaki hibat en meg osszesen nem lattam, nem hogy egyszerre 1 embernek. Na mindegy jobbulast nektek.
Majd meséld el mi volt a hiba oka.
mai nap sk ring:végre minden öszejött,tartalék kerekek,uj gumik,fékbetét szoval minden megvolt a parádés köridö teljesítéséhez(köszönet a Bérczi bros-nak a segítségért)tökéletes idő,15fok,szélcsend ,napsütés,jókedv.
regisztráltam,nyugodtan elkészültem aztán leccga....
rögtön éreztem megint formában vagyok,nem ugy a gépsárkány....első célegyenes végi féktávnál már megint jött a probléma,ami a hringen is megvolt a verseny alatt.majd azt vettem észre hogy 6.ban motorféknél egyszerüen nem hajtotta a motort a kerék(racsnizott mint egy crova,)gáznál meg ujra beugrott,lejöttem ....gyerünk haza ez nem móka...kifgelé gurulva próbálgattam de csunyán recsegett,majd a box felé haladva eszembe jutott hogy 5.ik kapcsolok csak fel,ugy is feltettem a hosszu átételt talán jo lesz mert 5-ben nem recsegett....kár volt!megint hule voltam.pont azaz pont.ilyen ni(.)kigurulok ujra(le se szálltam)5 ből szépen vált vissza...na mondom ez parádés,igy hazavihetem a kupát holnap,majd a célegyenes féktávja előtt(200-as tábla,aki volt már kint az tudja mekkora kibaszott tempo van itt)hirtelen történt vmi....mire észbe kaptam már megvolt a gond....beblokkolt a hátsó kerék,fékeztem elsővel kuplung be!vmi nagyon elmehetett,mert a kuplung ellenére is blokkolt,kb 70 métert tudtam tartani,csuszkáltam jobra balra,de egyre nagyobbakat lengett ki....majd balra csuszva megakadt...nagyszerű...gondoltam magamban erre vágytam,egy high side ilyen temponál....na meg is lett,ugy katapultált a motor hogy hirtelen láttam a házunkat is,basszátok meg ugy földhöz baszott,hogy ehez képest a hringes fikáim együtt is gyerekjátéknak tüntek.nem is volt kedvem felállni,de rühellek lent maradni ugyhogy gyorsan felpattantam nehogymá a mentősnek dolgoznia kelljen,most persze fáj a bokám a csuklom,meg a nyakam,de egyben vagyok,lehet tényleg vasbol vagyok? na mindegy ,pályabirok nagynehezen kirángatták,mert ugye nem mozdult a hátsókerék,majd a boxban a láncot levettem mert beállt mint állat és nem gurult,majd kicsi feleségemmel,aki mostanában nagy segítségem a pályán,bepakoltunk,és megtépázva ,de mégis boldogan(mert élek)téptünk hazafelé....idénre befejeztem,elég 3 esés egy szezonra.szerintem....
a gumi cép lapos lett ott ahol csuszott....motor egész szépen meguszta.
A díjazásra ne építs! Mert idén ráéreztek, hogy túl lőttek a célon, így jövőre nem lesz óra meg utalvány. Hiszen látták elég a póló is.
Jani!
A ki üttetlek vele beszólásra nem is válaszoltál. Mi a túró van, már a jövő évi típusválasztáson jár az agyad? Vegyél Hondát! Megbízhatóbb mint a Kawasaki. Nem csörög zörög mint a Suzuki. A zongora gyártó motorjánál meg csak jobb és kész.
Mögöttem meg már volt is Brian:)Amig meg nem előzött:)
Te marhaaaaa!
annyira beleéltem magam a szituba h én is hátranéztem nincs-e mögöttem Brian...
grat
Gratulálok.
Gondoltam írok már én is egy kis élménybeszámolót.

Pénteken érkeztem meg a ringre, bepakoltunk a boxba. Gépátvételen közli velem Porkoláb, hogy hangos a motor (120decibel ), és hogy nem lesz ez így jó. Mondtam neki, hogy holnap bemutatom hogy benne van a szűkítő, így átengedett. Ezután vettem egy új első medium Dunlop gumit mert már nem volt egy használtam se, hátra pedig brájentől vettem egy 7712 hátsó gumit. Gumizás, utána gumimelegítő. Már nagyon vártam az első felmenetelt, mert előtte a pályanapon nem sikerült valami jó időket menni(59-01), mondjuk egy nagyon szar gumi volt fent hátul. Kimentem a szabadedzésre és körözgettem. Nem most akartam menni pályacsúcsot csak motorozgattam 58-59 ket sikerült menni, de az utolsó menetre elfogyott a hátsó gumi. Gondoltam jó lesz ez majd az idómérőre az új gumival biztos meg lesz az 56, ha ezzel a kopottal tudtam menni 58-59 ket. Szombaton korán kimentem a ringre mert megint gumizni kellett a hátulját, felraktam egy új Dunlop KR108 hardot. Elindult az időmérő, de én még a boxba voltam mert nem akartam az elején kimenni úgyis csak max 4 kört akartam menni az új gumival, hogy maradjon a versenyre is még majdnem új. Meg kiváncsi voltam, hogy mit megy az a Béci gyerek mert közte és köztem dölt el a Dunlop Bajnoki cím sorsa. 10 perc elteltével láttam hogy fog az az asztfalt mert Kispataki pedert egy 1:51 –et. Gondoltam kigurulok fog ez az asztfalt. Guminyomás beállítva, egy felvezeztőkör, egy gyorskör. A gyorskör 1:56,7 lett. Ki a boxba, guminyomást megint megnézni, leengedtem a hátulját 1,4 re. Megint ki. Nekem így hidegbe alacsonyabb guminyomáson jobban csuszkált a hátulja, de sikerült javítani és 1:56,4 el a 7. helyre kvalifikáltam magam az OB-n és 1. re a DT-n. Bérczi azt hiszem 1:57 ment ő a 12. helyről indult. A verseny rajtja előtt elkellett menni még gépátvételre bemutatni, hogy betettem a szűkítőt a kipufogóba. A versenyen a rajtot jól kaptam el, Bérczi nem jelent meg. A 3. körben a kisegyenesnél hátranéztem, és ott volt mögöttem Bérczi. A 4. körbe a gyors balosnál már meg is előzőtt. Próbáltam tartani vele a tempót, mert tudtam hogy nekem a 2. hely is elég volt ahhoz hogy bajnok legyek. Hátranéztem, hogy van e mögöttem valaki, és hát persze, hogy ott volt a seggembe Brain… Mondom itt nem lehet spórolni, mert ha ő is megelőz akkor löttek a bajnoki címnek! Így tapadtam Bérczire. Sajnos az egyenesekbe még mindig nagyon gyenge az új R1 ott mindig meg tudott lógni, féktávon utolértem. Közben sikerült Briant lerázni, de én ebből mit sem tudtam, mert nem mertem hátranézni, nehogy akkor előzzön meg, mert akkor ugrott a Bajnoki cím. Az volt a terv , hogy az utolsó körben a -3 megelőzőm, de sajnos a mansellt elrontottam és meg tudott lógni. 0,8 tizeddel mögötte értem be, de így is sikerült és Bajnok lettem!
figyejjé mán vízbázis!

az a ketridzs még ottan van a muhel asztalon.de attól mentem jot hogy elképzeltem hogy hogy csillapit ott az asztalon....azigaz hogy sokat tanultam tőled te kis senkiházi diszkótulajkidobósemberes....MESTEEEEEER!
amugy 50-é megvettem már csak még nem tudod!
kuss. ha jo ido van, megyunk a csabival...!
ez cool....
Szerintem benne van a dobozban úgy ahogyan adtad. Tiszta gyári a motorja! Nem láttad?
Holnap megy ki Slovák ringre.
Predi, kedden még egy utolsót meccselünk a Slovakringen? vagy befejezted idénre?
Hogy lehet ilyen idióta se füle se farka beszámolót írni?
egy prédikátornak illene ettől jobbat összehozni!

na azt elfelejtetted megemlíteni, hogy köszönöd a mentorodnak(mármint nekem)
hule kocsog!

meg azt is elfelejtetted leírni, hogy hol a faszomban van az öhlins catridge kit, amit elvittél tőlem kipróbálásra!?
hmmm?

amúgy meg ügyes voltál Te kis taknyos!
Hát most tényleg jól mentél. Ügyes voltál.