Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amennyiben versenyen vagy az előtte lévő edzéseken töröd magad, igen fizet. Legalábbis a licensszel járó bizti igen. Az ,hogy pályanapokon van-e valami bizti a pályahasználatidijba, azt nem tudom.
Köszönöm mindkettőtöknek!
Még 1 kérdés. Akkor is fizet ha sajátmagad hasalsz el, önnállóan?
Na igy
Sziasztok!Tudja valaki hol lehet megnézni a hungaring motoros nyiltnapi csütörtökön (09.23) készült fotókat?
Nem akarok bele vau.....de én pont most intézem. Perec....kórház....aztán Mams oldaláról letöltesz egy kárbejelentőt. Ezt kitölteted azzal a dokival aki összerakott. Eztán csatolod hozzá az összes zárójelentést, majd elküldöd mailbe az mams-os biztiügyintézőnek.
Aztán meg nemtom mi van mer eddig még csak itt járok. De már ez is valami...
Na ez előre lépés. Azt, hogy érted el, hogy egyáltalán fizessenek? Odamentél a Rezsőhöz nála bejelentetted? Te vagy az első ember aki az mondja, hogy kapott pénzt. Az, hogy ennyit adtak 1 dolog. Nem láttam a kötvényt ezáltal fogalmam nincs mi a fizetés alapja.
De azt mindannyian tudjuk, hogy a biztosítók pénzt beszedni imádnak. Kifizetni nem. De kíváncsi lennék egyéltalán mi a menete. Köszi ha megírod.
Az augusztusit a sport1 adta...
Nem aTB-től hanem a versenyzői biztositótol amit fizetni kell.De nem kaptam vissza azt sem amit befizettem pedig szerintem rendesen összetörtem magam Az egész csak azért van,hogy a MAMS-nak még egy dolgot ne kelljen csinálni.Mert világon nincs még egy ilyen semire való motoros szövetség Az felháborító nagyságú befizetendő dijak ellenére,ha kikellene adni valamire,kivéve a vezetői kifizetések akkor megvannak sértődve,de mindegy mi vagyunk a hülyék,hogy váltunk licencet Hű de fel mérgeltem magam megint
Írok neked inkább levelet, teeeee kis Okostojás
Hogy hogy melyik linkre? A Borsó linkre, aki megígérte(írásban) ezen az oldalon, hogy ide felteszi a linnket!
Sziasztok!2010 09. 09-i Hungaroringi versenyről tudtok valamit?miért maradt el a leadása a sport klubbon?Hol lehet megnézni a felvételt?THX!
Melyik linkre gondolsz
Vannak képek, amiket ide feltettem, de facebook-on sokkal szebben jelennek meg
keress meg, aztán tessék ott megnézni
Borsóka!
Köszönöm szépen! Elolvastam a 110.1, 110.2 pont azt írja, hogy van felelősségbiztosításunk a másik fél felé a versenyeken mindenképpen. Az év elején meg azért lehetett többet fizetni aki akart, hogy a motoros napokra is legyen. De még embert nem láttam aki bármilyen módon ennek hasznát látta volna amikor összetörte magát. Nem a dologi kár miatt, hanem a testi sérülés miatt.
Még 1 kérdés. Hol van a link amin a MAR megnyitó képeit nézhetjük?
Sonáj
Azt hiszem ITT minden le van írva, de nem olvastam el

A MAMS honlapján található Általános Sportszabályzat szerint:

"110.3 KÁRESEMÉNY SORÁN TÁRGYAKBAN KELETKEZETT KÁR FELELŐSSÉGE
Sem a FIM / UEM / MAMS, sem a rendező Nemzeti Szövetség, sem a Rendező nem tartozik felelősséggel semmilyen olyan kárért, amelyet a hivatalos rendezvényen résztvevő verseny-, vagy
tartalék motorkerékpár, vagy annak alkatrésze, berendezése okozott, legyen az akár tűz, akár baleset, akár más módon keletkezett kár, beleértve a lopást, értékcsökkenést is. Azonban a Rendező felelősséggel viseltetik azon motorkerékpárokkal szemben, amelyek kizárólagos ellenőrzése alatt állnak (pl. Parc Fermé). Ebből adódóan ajánlott arra az időszakra és területre (pl. Parc Fermé területe) nézve kereskedelmi értékükön biztosítani ezen motorkerékpárokat lopás, elvesztés, vagy bármilyen
sérülés ellen."

Én nem értek a jogi dolgokhoz, és nem akarok lázítani se, de úgy tűnik, hogy a MAMS-nál befizetett biztosításotok csak baleset- és életbiztosítás, ami a testi épségeteket érinti. Amennyiben a károkozónak van egyéni biztosítása, akkor fogsz tudni esetlegesen hozzájutni az okozott kár egy részéhez . Vagy mittomén, polgári peres úton (?) lehet próbálkozni
Imi!
Ezt a biztosítás alapján kaptad amit fizetünk az év elején, vagy a TB..től? Nem mindeggy. Pont azt szeretném tisztán látni, hogy amennyiben amit fizetünk az felelősségbiztosítás akkor az mire terjed ki. Pl.: A célegyenes végén valaki keresztbe átmegy előttem mert fogalma sincs, hogy kellene a pályára feljönni. Összeütközünk, rongyá töröm magam. Vagy a pályában okozott kárért? Mert akkor kíváncsi lennék mennyi ilyet jelentettek be.
Hogyne kapnál pénzt,én is kaptam,7 db-ra tört váll és felkar,5 órás műtét,9 hónap beteg állomány után 14000 ft-ot
Itt nem az a lényeg, hogy miért fizetsz! Az a lényeg, hogy FIZESS.
De asssszem ez itthon már bevett szokás mindenhol.
Predi!
Ez tényleg érthetetlen, mert ugye a The Orvos fedőnevü Zoli bácsin kívül a gyors emberek motorján ritkán látsz tükröt. Mert a pályán ugye semmi szükség rá. Ez sajnos a Magyar valóság, hozunk egy szabályt, hogy aztán ne tartassuk be! A motor árát kérheted de nem kapod meg az biztos. De ha már felmerült a téma: Mire fizetjük a biztosítást amit az év elején befizetünk? Milyen általunk okozott, vagy elszenvedett kárra érvényes? Valaki meg tudná mondani nekem? Mert én még embert nem láttam aki bármilyen módon kapott volna pénzt arra, hogy megsérült vagy valami. De 1 dolgot leszögezhetünk. Az év elején csak úgy önszántamból elugrottam 1 biztosítóhoz, hogy kötök 1 extrém sport biztosítást 25e egy évre. Kiderült, hogy a motorversenyzés kimaradt a törvényből ami arra szól, hogy a TB nem fizet a versenypályán balesetet szenvedett ember ellátása után! ! Ezért aztmondták megköthetem de előrébb nem vagyok vele. Ezekután tényleg kíváncsi vagyok mire fizetjük az éves biztosítást?
Sonaj
Igazad van. Csak a mért idő,- és utána a pontos csoportbeosztás. Ja és a legfontosabb az egymásra figyelés! Versenyezni a kiírt futamon Pályára menetel előtt rövid biztonság tech. oktatás. Felvezető mögött két kör szigorú szabály betartás. Igen. Ez van ,- külföldön.
ezelőtti pályanapon gyors licensbe megy előttem féktávon egy motoros,rendszámmal tükörrel....látom a tükrét hátulról....engem néz bazdmeg!pont behuzodott elém...ha nem lát simán ottmarad én meg kikerülöm.körideje ,na arrol nem érdemes beszélni.irodában szóvátettem,csinálták mintha nem tudnának semmiről,gyors telefonálgatások,mire jött a válasz:nincsenek sokan ilyenkor nem veszik szigoruan a gyors lassu beosztást.majd megkérdeztem,hogy azt vajon komolyan veszik ha kérem a motor árát amit esetleg ez miatt gyártok le?merthogy fizetek azért (nem keveset),hogy "biztonságos"körülmények között motorozhassak!
Tomi!
Sajnos abban a hülye szabálykönyvben pont ilyesmi van írva! Igaz ha jól emlékszem fokozatos gázelvételt írnak és lehúzódást. Pedig szerintem talán ha ott marad ahol van akkor nincs a kavalkád.
Vissza tekertem 1 párszor és a srác bent marad mert arra számít, hogy a gyorsabb kívülről elmegy de a Kurucz belülről akarja előzni. Szarul jött ki. De szerintem a legnagyobb baj az embereknek az Önérzetével van. Nehogy már a lassú csoportban menjek! Stb. Addig amíg ezen nem lehetsegíteni Pl.: Kötelező transzponder addíg még lesz néhány ilyen.
Osztom a véleményedet,a lassú licensesben is voltak érdekes dolgok...mondjuk nekem az is furcsa,hogy jóval gyorsabbak ott mit keresnek...aki megy lazán 00-át,az ne a lassúba menjen...Rám nem veszélyesek,mert simán elmennek mellettem,de ha már van kiírás,ki hova tartozik,akkor be is kéne tartatni mindenkivel..Én sem megyek a gyorsba,mert tudom,hogy nem vagyok az..És nálunk a lassú licensbe is volt olyan motoros,akinek tuti license sincsen,meg túragéppel élmény motorozott..de feljöhetett,mert felengedték...
Szerintem az egyik 125-ös esett el a végén a lassúban. Mentő vót.
A tegnapi pályanapon mindegy lett volna ha nem is csinálnak csoportbeosztást! Na jó azért mégse , de amikor a gyors licenszesbe betesznek kétütemű kis 125 ös motorokat (amik persze mentek a lassúba is)! Érdemes megnézni a videómon hogy Bérczi Jani meg Kurucz Feri majdnem hogy telibeverik az egyiket, mert úgyebár kék zászlónál a sikánból ki el kell venni a gázt (amikor mindenki nyél gázt húz) és el kell kezdeni lehúzódni.

Ime a videó tekerjetek a 10:20 hoz!