Ki van véve és 75-85 fok között szokott járni, de ez az én tempómnál. rendes tempónál 90-92 körül. egyébként nem melegszik ha benne van akkor sem, csak amikor lejössz a pályaról egy komolyabb menés után. Nem hül vissza elég gyorsan. De a Honda ha utcán jársz akkor is felmegy 102-ig ott kapcsol be a ventillátor 106-nál meg ki. Viszont ezt pályán le szokás venni.
Ja és még egy dolog.
Neked ki van szedve a termosztát?Aztmondják,hogy kisszokták venni a cbr-ekből,mert nagyon melegszik pályán.Neked hány fokos szokott lenni a víz?
Annak,aki azt terjeszti bizonyos fórumon,hogy én valaha is 2:15-ös stabil időket mentem a Hringen vagy bárhol is,üzenem,hogy a legjobb időm tavaly év végén 2:19 volt, nem sikerült még 15-öt mennem,bárhonnan is vette ezt,nem igaz!
Szia Istiszabo! Elöl 15-ös hátul 46-os van fent jelen pillanatban.
Mivel ezt nem én tettem rá, hanem egy nálam sokkal hozzáértőbb és gyorsabb ember, ez lehet a jó. De egy biztos, ahhoz, hogy ezt kitudd használni tempót kell menned. Valamint borzasztó sokat váltani. Szenvedtem vele mint a vadászkutya elsőre, de másodszorra éreztem, hogy ez a jó, nem a 45 ami eredetileg fent volt.
Ui.Az áttételt, és részemre a tesztelés lehetőségét, a Tompinak ezúton is köszönöm.
Még mindig csak félig van a rajtrács a jövö szombat esti gokart versenyre. Nem nagyon hihetö hogy most hirtelen soknak tartjátok a 8000 ft-ot ezért a 3 órás buliért. Ha tényleg nem lesz elég versenyzö akkor 3 lehetöség marad:
1) A 3 óra felét lemondom és végigcsináljuk a versenyt 2 fös csapatokkal, az ár akkor marad és ebben az esetben a gokartozás mennyisége is ugyanannyi marad
2) Ha megtartanánk a lefoglalt 3 órat akkor dupla ennyit k+ene gokartoznunk, dupla ennyi pénzért
3) Le is mondhatom és talán szüneteltetem a gokart szervezéseket
Szezonnyito 3 órás Gokart Endurance motorosoknak
Május 8.-án szombat este 17.30 a város leghosszabb szabadtéri pályáján
Budaringen http://www.budaring.hu
A verseny szokásos modon edzéssel kezdödik, utána idömérö/kvalifikácio aztán 4 fös csapatokban nekivágunk a másfél órás versenynek.
A részvételi dij változatlan CSAPATONKÉNT 32.000 FT -ban megszabni. (fejenként 8000 ft)
10 csapat indulhat tehát 40 fö, + kérnék további 4 föt a várolistára
A pályát 18.00 tól 21.00 ig a miénk, de a gyülekezést mindenképpen kérem 17.30 ra betartani
1.Mindenkinek egy teljes menet pályaedzés, megismered a pályát ez 4 menet egymás után
2 utána kvalifikácios versenyek következnek, nem rajtrácsról, hanem az óra ellen versenyeztek tehát köridök döntik el a végeredményt.
Ez eddig kb másfél óra
A verseny maga másfél órás lesz. Csapatonként minimum 11 db cserét kell végrehajtani ez a verseny alatt fejenként minimum 3 vezetést jelent, de lehet több is ha a csapat ugy akarja.
1 csere kihagyásáért a büntetés 1 kör levonást jelent a végelszámolásnál.
Saját bukót érdemes hozni, de van a helyszinen is, tiszta maszkokat kapunk a sisakokhoz. Kesztyü is jol jöhet.
Ne is mond, teljesen més nézni, hogy mi is ott voltunk.....eszembe jutnak a kanyarok....meg látva a profikat, hogy milyen lassan mentünk ott....de azért az vígasztal, hogy a moto2 végétől nem maradtunk el olyan sokkal, és azért csak 2 napot tudtunk motorozni ott, egy vadidegen pályán.....na majd jövöre.....!
Azt nézem , hogy még a svájci triumpos gyerek sem bírta volna megfogni az utolsó 125öst sem ( a 777-es csapatból)
Ha jól emlékszem 50-51 körül ment a fiú! Nem még Én a 2 05 környéki idővel kb annyi volt ha jól emlékszem.
Meg azon mosolygok , hogy szeretik sokan látogatni azt a kavicságyat amiben én fürdöttem
hogy lehet az hogy nézem a Moto GP Jerezi edzést és a GP nél senki nem csuszo hátsogumival érkezik a kanyarba, de a Moto2 kategoriában mindenki slide-oló hátso gumival borit rá
Te pedig MV híjján felcsaptál bodyguardnak ?