A mintamélységek a fotókon láthatóak (középen szinte gyári állapot, szélei kopottabbak, pályán használt). Természetesen NEM vágott slickek, hanem közúton is engedélyezett, gyári mintás, E-jelöléssel/DOT számmal ellátott gumik. (de mint Brian is írta minden valódi D211 és D209 ilyen)
Ha komolyan érdekel majd hasonló gumi, amint lesz még nem hirdetem meg hanem neked szólok először ha érdekelnek.. Ez a 2 is megvan még egyenlőre, bár már sokan érdeklődtek.
a mai nap euróringes termés egy katasztrófa! életem első eurós indulása,négy kör után befejezve,egyszerüen beborult a motor a kanyarba.ki,szerelés,alátét eltávolít a hátsó gátló alól,irány vissza!egy fokkal jobb, de kanyarban libeg az eleje,hátulja,majdnem minden alkalommal esésveszély mondok biztos guminyomás,hát nem !hátul semmi csillapitás,bárhogy bármit tekergetek,semmi változás!elől kormánycsapágy lötyög,csillapítás szintén szar.egy romhalmaz az egész,ami eddig nem volt feltünő,csa most lett volna nyüstölve,amivel szemben elutasító volt a gép!áá,szétbasz az ideg köridőt le sem merem írni
nem ... ígyvettem...
az első sárvédő ami gázos.... éppen meg akartam csináltatni mikor a Tomi elvitte... jobb oldalidom nekem nem volt zavaró...
milyen gumi megy rá ?
Tehát akkor, ha elém dobnak egy Dunlop mintás gumit, és nincs rajta ezek a jelzések, akkor vágott slick, ha van, akkor eredeti Dunlop? Mert én ezt eddig így tudtam
Használt D211GP-d van eladó utcára? Ha van nagyon olcsó, akkor megveszem! Ismerősöm 5-8 000 Ft-oké veszi a hátsókat. Tudnám, honnan szarja elő ezt a sok gumit...
Nos, hogyha netalántán hozzád dobálnának ilyen gumikat, és eladod darabját max tízért, akkor megveszem! (Hogy mennyi hús van rajta, értelemszerűen az ár tükrözi majd)
http://www.motorshow1.hu/index...