Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ha versenyezni szeretnél valakivel, és kipróbálni magad akkor ne egy "sima" nyílt napon keress ellenfeleket. Azt nem arra találták ki. Érdemesebb lenne elindulnod valamelyik amatőr kupában, ott lehet jókat meccselni, és mindig lesz a Te tudásodhoz közeli versenyző.
Egy jó motorozásban én is benne vagyok. S tudom hogy nem mondtad csak néhányan úgy érezték itt a fórumozók közül hogy valami beképzelt kis hülye gyerek vagyok pedig csak én embereket kerestem egy jó kis pályázáshoz. S egy kalappal neked hétvégére
Gratulálok Old Man. Szép volt. Ennyivel én ki is békülnék majd az idén.
Nyugdijas pályacsúcs by Svéd
http://youtu.be/xG3ZQ8S2-uU
Én egy szóval nem mondtam hogy béna vagy. Miattam bizonyítani sem kell, de egy jó motorozásba benne vagyok ha alkalom adódik. :)

De most első a mostani hétvége, itt kellene egy jót motoroznom...Pénteken is, meg Vasárnap is a nemzetközi mezőnyben. :)
Én is elszánt vagyok! :)
Szia!
Euro ringen a 2. oktatás azt hiszem 7-8 emberre van korlátozva. Az árát E. ringtől kellene megkérdezni. Nem akarok hazudni, de asszem 30 környékén van. Most szerdán 28-án lesz az idei első oktatás, aztán reméljük végre jön a tartósabb jóidő és akkor folyamatosan megy majd.
Szia Jani!
Tavaly voltunk az Euroringen az 1. oktatásodon, az idén szeretnénk elmenni a 2.-ra. Mennyi jelentkezőnek kell összegyűlni rá, valamint mennyivel drágább, mint az 1.? Ha jól emlékszem azt mondtad, hogy kevesebb résztvevővel tudod vállalni és ez növeli meg.Köszi
Ezt szívesen megnézném!
az bizonyos mértékben kell is aki motorra ül !
Tudom önbizalomban nincs hiány
één bizony szeretnék tőled tanulni mindeféle íveket,E-ring,Hring,a trükköket meg a bűvészekre hagyom
Jani,úgy látom egy elszánt kihivóra találtál!
Hát akkor remélem fogunk találkozni chrobak és bízom benne hogy betudom bizonyítani hogy nem vagyok annyira béna
Remélem nem lett baja Szabinak,,,,jobbulást.
Gyors gyógyulást Krizsánnak.
Sajna ma is kimentem a ringre, vettem 2 fizetös edzést
valoszinü azt hittem hogy a tegnapi transz az még bennem lesz ma is :lol:
de mint már korábban is tapasztaltam, ez nem ugy müködik, 03 alja és semmi több
Csabcsi ment 58,5-öt
Gyuricza Peti pb-t: 2:02
Krizsán Szabi csunyán összetörte magát az egyes kigyorsitoban, sajnos fejre esett és a szokásos: egy percig mozdulatlanul feküdt, ez a borzaszto, mert Golyo látta a depobol, aztán persze elmult az agyrázkodas, mentö behozta, aránylag normálisan tudott válaszolgatni is, de buko eltöri ilyenkor a kulcsontot, de az is lehet hogy kiugrott a vála, mindenestre korházba kellett vinni.
tegnapi fotokat fel lehet lelni valahol?
nem mintha leért volna a térdem de kiváncsi vagyok rá hogy vajon attol hogy sikerült egy szép köridö, változott-e a dölésszög
Félsvéd: "Ma hála Snakenek aki kölcsönadta a furgonját , ki tudtam menni a Ringre."

A pezsóval mentél 2:00-át? Így már mindent értek!
Ja, cseszed, hát már látom, hogy nem is te vezettél haenm a robotpilóta..... azért gratulálok ...ja és 20EUR az enyém lesz....
bocsesz ugy látom a sikán két kanyarjár megcseréltem de csak névileg, az adatok jo sorrendben vannak
Ma hála Snakenek aki kölcsönadta a furgonját , ki tudtam menni a Ringre.
Rengeteg ismerös, szuper napsütés, depo dugig mert már itt vannak az Alpok Adriások is. Gyors csoport, Norbi mellém telepedett, de ott voltunk egyben a többiekkel, Tompi, Csabcsi, Szabi, Szlovák Gabi, Golyo, Alex, Sonaj, Koca, még Talma is odacuccolt mellénk.
Elsö menetben egyedül mentem ki, uj hátso gumi, de nagy bizodalmam nem volt ahhoz hogy ma összejöhet valami jo köridö. Nem is volt tul jo a kigyorsitás, mert picit mintha csuszkált volna.
Sajnos mikor lejöttem rögtön meg is lett az oka, az uj gumi keresztbe megrepedt. Gyorsan vettem Csabcsitol egy uj hátsot, elsöt vittem magammal ujat, mindkét gumit kicseréltem.
Második menetben szintén nem nagyon ment ismerös se elöttem se utánam, szóval szerintem nem voltunk tul sokan a pályán. Ez a gumi már jobban tapadt ezért elkezdtem figyelni a köridömérömet is, egymás után röpködtek a pb-k, elöször 01.8, aztán 01.7 aztán 2:01.67. Na gondoltam ez pont 1 teljes másodperc javulás, le lehet jönni. A gumit nézegetve nem tünt tulságosan parasztgázosnak a kopás, valoszinü végre korábban kezdek gázt rátenni. Persze eröltetem a kanyarba bemenetet is ami köztudottan a leggyengépp láncszem nálam.
Viszont kigyorsitásoknál pumpált a hátulja. Szoltam Csabcsinak, megnézte a hátsogumimat, aztán nyitott alul, zárt fent. Meg sem nyomkodta, tehát le sem vettük az emelöröl.
Kijöttek a Bérczi fivérek is, DDT Tibit szponzorálták lelkileg, hoztak kölcsön gumimelegitöt is neki.
Kocának csuszkált a hátsoja de igyis ment asszem 04-et
Csabcsi nem volt elegedett a 1:58.4 el
Tompi sem volt pb-s formában
Norbi akkor még csak a 2:08 nak örült
Utolso menetre, beélesitettem a videot
A második körben megérkezett Tompi féktávon. Porbáltam tapadni rá. Mivel utolértünk néhány lassabb embert, igy sikerült nem tul lemaradnom töle, néhány kört mentünk igy, meg is voltam lepödve hogy nem szakadok le nagyon töle, aztán a köridöméröm szorta a meglepetéseket:
01.4 aztán 01.2 végül 2:00.93
Nem nagyon hittem a szememnek, elég váratlanul ért, mert messze nem érzem jonak a kanyarbemeneteleimet. Az tény hogy Csabcsi csavargatásai aranyat értek mert sokkal kevésbé pumpált most kigyorsitásoknál

Norbi is boldog volt mert nagyot javitott az utolso menetre, az uj pb 2:04.9
Tompirol kiderült hogy csak azért tudtam vele tartani a tempot mert 00-ás köröket ment csak
DDT Tibi is uj pb 2:04.l
A többiek nem árulták el nekem a köridöket

Szerencsére nem csak a köridömérö mutatott uj pb-t, hanem bekapcsoltam végre a RaceChronot is.
Igy érdekes adatokkal is tudok szolgálni, az alábbi adatok halál pontos gps sebességadatok, a kanyarok elötti maximális sebességemröl és a kanyar leglassabb pontján mérve:

2:00.93 as köröm adatai
célvégi féktáv max 245
célvége min 65,5
kettes elötti féktáv max: 199.2
kettes min 75.3
hármasban ugye gyorsulok, nemtudom mit kéne mérni
mansell elötti féktáv max: 219.7
Mansell min 111.9
uszoda elötti féktáv max: 148.8
uszoda min 87.4
sikán féktáv max 164.3
sikán balos min 73
sikán jobbosban megint gyorsulok
sikán utáni balos féktáv max 136,4
sikán utáni balos min 90.2
sikán utáni jobbos féktávja max 109.7
sikán utáni jobbos min 87.2
gyors balos max 147,6
gyors jobbos min 112,5 ( ez nagyon szar)
minusz 3 féktávnál max 190,3
minusz 3 min 72,5
minusz 2 féktáv max 140,6
minusz 2 min 68,4
célrará féktáv max 142,9
célrará min 83,2

ebben a körben egyik szektorban sem mentem a legjobbamat, tehát a legjobb szektoridök a további 9 körben vannak szétszorva és azok optimális összerakása 2:00.2 idöt adott volna
Én nyáron sűrűn ott leszek Kakucson. Ahogy mondtad, az ember holtig tanul, meg gyakorol a fejlődés érdekében.
Dehogy akadály a május vége. Akkor már talán az idő is tartósabban jó lesz. Keress nyugodtan. Üdv.
Dehogy akadály a május vége. Akkor már talán az idő is tartósabban jó lesz. Keress nyugodtan. Üdv.