Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hajrá srácok! húzzatok bele!
ki hányadik helyről indul holnap?
Csak merthogy már ugyis utáltok minket ezért teszek még rá egy lapáttal:
Lezsiroztam a fönökkel hogy holnap mindannyian mehetünk az uj BMW-vel! :smt026
Nem egy kört hanem egy menetet!
Jóvilág...
Második pályanap Portimao
Reggel már nem kellett korán jönnünk hiszen Öfelsége a pályán lakik lakokocsiban Szilvivel és ök bekapcsolják a gumimelegitöket. Gyorsan kikaptam a Yoshibola furulyákat.
Reggel 1 óra szabad motorozással kezdödött, amit arra használtunk hogy Golyo és Ádám teszteljék hogy a villa kitolása javitott e a motoromon. Mikor elégedettek voltak, akkor még a futomüvön is keményitettek. Eközben Ádám kiküldött az ö ezres Hondájával hogy tudjam meg milyen a jo geometria. A Hondán nem tetszett a gázreakcio, mert nem tudtam finom gázt adni kanyar közepén. A többi dolog tetszett, pl a fékhatást jobbnak éreztem. Persze azt hiszem szinte életemben elöször ülök idegen motoron.
Ezekután visszaforditották nekem a váltot és jöhetettem én, végre a saját motoromon.
Az elsö kanyarban már gondjaim támadtak, mert alig akart lapra menni a motor, nem tudtam befordulni

Tompi már délelött irtozatosat hasitott megint, 1:56.99, mindenkinek felakadt a szeme. Ezek után Csabi sem birta idegekkel, ebédszünetig ö is odatette magát és ment egy 58.2-t. Ádám is felszivta magát, ö is ment délelött egy 58.2-t.
Rékási Szabi meccselt Csabival és a célvégi egyes kanyarban nagy tempoval egy lowsider, de neki semmi baja nem lett, a motorját meg Golyoval rendbeszedték, de ez azért rátette a bélyégét a délutánjára mert egy darabig csak 03-akat tudott, de végén megint összejött a 01 neki.
Persze én sem akartam alulmaradni a csatában és ebéd elött mentem egy 00-át de a gumi már csuszkált, de uye a TC megoldja ezeket.
Ebédszünetben muszály voltam megint gumit cserélni mert a tegnap dél körül feltett uj Brigit megint sikerült nagyon elvállasitani, mindenki mondta hogy nem szabad mediummal menni. Vettem egy 6680-ast Csabitol, azt feltettem mert mindenkis esküdözött hogy az birja. Tompi állitotta hogy az rögtön 2 másodpercet fog hozni.
Az ebéd utáni elsö menetben kirongyoltam az uj gumival és élveztem hogy ez tényleg nem csuszkál lapon sem. Éreztem hogy nagyon jol megyek, sokkal jobban tudtam támadni a kanyarokat és nyugodtabban tettem rá a gázt, meg talán korábban is. Sajnos pont akkor telt meg a köridöméröm, ezért rögtön kikértem papiron a köridöket. Nem akartam hinni a szememnek, 1:58.08, ezzel akkor lenyomtam Csabit is meg Ádámot is. Ádám nem akart délután már motorozni hogy Golyo mehessen meg Sanyi. Érthetö modon Ádám azonnal kijelentette akkor mégiscsak be kell öltöznie. De nem jött össze neki mert a célrarában 5.ben majdnem 200 nál nagyot csuszott a segge, de megfogta. Ezzel persze meg is pecsételödött hogy akkor ennél jobban már nem fogja eröltetni.
Csabi sem birta hogy elötte tanyázok a második helyen, ö is karcolt délután egy 57.4-et
Igy ma is a harmadik hely jutott nekem, de azt hiszem nem kell magyaráznom hogy milyen boldog vagyok.
Gyuricza Peti is sokat javitott, 01 és Golyo is ment pár kört, ö is lement 01-re
Öfelsége 2:12.
Ma is csont száraz idö, néha napsütés. A pálya persze mindenkinek irtozatosan bejön. Sérüléses buktárol nem is tudunk, nagyon kevesen vagyunk, holnap lesz a hivatalos verseny is meg a Svéd Open is.
Személy szerint remélem hogy a Svéd Openben is dobogos helyhez jutok. Abban is bizok hogy egy 6-7 körös versenybe cask-csak belecsuszik egy két rontás, én viszont általában keveset hibázok, tehát remélem jol jövök ki a bulibol
Tehát a mai tények:
Tompi 1:56.99
Csabcsi 1:57.4
Svéd 1:58.08
Ádám 1:58.25
Gy. Peti 2:01
Golyo 2:01
Rékási Szabi 2:01
Öfelsége 2:12
Rácz Sanyi 2:30
Tompi!
Hát nem megmondtam, hogy 1.50 alatt kell mennetek, mert különben kutyázni fognak!
Amúgy grat nem is vagytok annyira xarok!
És nagyon R1kedek rátok!
most már ideje lenne felrakni egypár új gumit!
BOCSI,

Superstock-ot akartam írni.....

annyira beleélem magam, szinte ott vagyok.....

Köszi, amúgy a forrás ugyanaz...
Ezt a köridőt honnan szedted? Mert rettentően fals

2009 Supersport leglassabb: 1'50.564
M.WALKOWIAK POL LW BOGDANKA Racing TeamYamaha YZF R6
worldsbk.com

2009 Superstock 600 leglassabb: 1'57.113
B. VRAJITORU ROU Team ASPI-CSM Bucharest Yamaha YZF R6
worldsbk.com
Most kaptam infot PORTIMAOI időkről:

TOMPI 1.56.9 (!)
CSABCSI 1.58.2
Többiek még 2 percen kívül éppen, ha jól tudom 2.01 körül!

Viszonyításképpen a tavalyi SUPERSPORT 600 VB(!) versenyén az utolsó helyezett legjobb körideje 1.57.2!

HAJRÁ!
Jó pályának tűnik.
Hajrá, hajrá, 2.00 alá mindenki:P
na itt az igazi onboard, elöszorre is ezt akartam feltenni
http://www.youtube.com/watch?v...
ezen látszodik a big poston melo közben
ez ugyan nem az lett amit akartam de már töltök föl egy másikat ahol a big piston villa látszik munka közben
tessék uraim elsö napi onboard, az elsö másodperceben Öfelségét elözöm
http://www.youtube.com/watch?v...
Gyorsuljál még, mert ez még nem az igazi. Ez még kicsit olyan klimaxos idő. De szerintem ha megkergeted magad, lesz ez még jobb is.
Goooo....
Tompi Vagyok a Sved geperol!''

Az en szemeszogombol_:

Eleg sok palyan voltam, a slovak ring is bitang, de ez a palya....hihetetlen, aki volt a slovak ringen es tudja milyen a plusz 3 az tudja, milyen egz vak kanyar...na itt a palya 80 szazaleka ilyen, hihetelnen, de megsem faraszto, mert nem mar a kanyar bejarata utan rogton lehet huzni a gazt ,igz nem olyan farszto.....tobb helyen is kerekre all a 600 as, meg 4 ben is, a celegyenes vegen meg az 1000 sek is tiltasig forognak 6. ban.....a sevd szervezese tokeletes, a palya kornyeke festoi, a szallodabol latni az oceant....sajnalom aki nem tudott eljonni, es remelem hogy jovore mar 20 30 ember fog itt motorozni.....

JA, vegre n
köszi.
Jó volt olvasni rólatok!
Javuljatok, gyorsuljatok!
Üdv mindenkinek innen a hófödte magyarországról(20cm esett reggelre)
Húzzátok neki mint az állat Gábor. Nem elesni, csak gyorsulni.
Portimao utazás

Reggel Ferihegyen találkoztunk, persze Tompi ért oda elöször és mindenkinek nyomott egy sms-t hogy Portimaoban is ennyit fog ránk verni.
A gép másfél órás késéssel indult amit ivásra használtunk.
Szerencsére a madridi átszállásnál is volt böven idönk, ugy hogy még ott is tudtunk inni egy sört meg bekaptunk egy szendvicset.
Sevillaba érkezve csak egy telefonálás után találtuk meg a hölgyek aki várt ránk a bérautok miatt.
2 db diesel Seat Alteát kaptunk, padlogázon csak 170-et tud menni de este 8 után már meg is érkeztünk a csodálatos tengerparti hotelbe. Becsekkelés után mégiscsak kimentünk a pályára és bepakoltunk inkább már ma. A box árárol már korábban sejtettem hogya boxok nem lehetnek kicsik, de amikor megláttam akkor beláttam hogy sok nekünk. Meg lett igérve hogy kapunk még társakat a boxba de egyenlöre csak a negyedét sikerült belaknunk a hatalmas boxnak ami a Brnoi boxnál is jóval nagyobb. Ebbe a boxba minimum 20 motor fér be.
Megkaptuk a matricákat, néhányan a közepes csoportba kerültünk, de az elsö nap után este uj csoportbontás lesz a valós köridök szerint és nem a bevallott köridök szerint.
A depoban egyelöre nagyon kevesen vannak, annak is a fele orosz.
A pálya és a hotel között 15 perc van. A pálya irtozatos modern, minden boxban van WC, mosdo, még levegö csatlakozás is van. A sötét miatt a pályábol semmit nem láttunk, de ami késik nem mulik.
Érdekes szisztémát alkalmaz a szervezö: a transzponder benne van az árban de csak azért hogy ö lássa ki mit megy. Igy elsö este át tudja csoportositani a versenyzöket a valós köridök alapján. Monitor nincs, akit érdekel a körideje az napi 5 euroért megkapja kinyomtatva!
A hangulat a csapatban egyelöre kiválló, de ha holnap begyorsulok akkor ez változni fog!

Elsö pályanap

Reggel szokásos eligazitás, még mindig baromi kevés ember, ennek ellenére csoportosztás marad
Csak Csabi és Tompi megy a gyors csoportba, a többiek a közepesbe.
Elsö menetben Ádámmal mentünk együtt, kétszer leszaladt a pályárol a szemem elött, a másodikban még a kavicsba is belegurult de szerencsére nem dölt el. Elsö menetben tanulás, második menetben már mértünk idöt de az még mindig tanulás, ez a pálya nem egyszerü. A pálya tényleg kegyetlen hullámzó, nagyon sok a vak kanyar, én nagyon pattogosnak érzem, de még várok az állitgatosokkal, a Bridgestonet, már kicsit megtépte de csak azért mert paraszt modon, nem laprol gyorsitok ki, de hát szezon eleje van.
Idöjárás az teljesen kiválló.
A boxba sikerült még 2 németet és 2 portugál srácot szereznünk, de ez még édes kevés.
Egyelöre még egyik onboard sem sikerült mert csak 5-10 másodperceket vesz fel.
Az utolso délelötti menetben következö best lap lista:
Csabi 2:01.3
Szabi 2:01.9
Ádám 2:02.1
Tompi 2:02.3
Svéd 2:04.1
Gyuricza Peti 2:06
Öfelsége nem nyilatkozik

Végre rájöttem a kamera gondjára, lett onboard
Délutáni menetek egyeseknek nem hoztak javulást: Csabcsi és Szabi
Mások viszont fejlödtek:
Tompi 1:59.4
Svéd 2:01.4
Gyuricza Peti 2:05
Golyo 2:07
Öfelsége 2:15

Az utolso félóra az szabad motorozás volt mindenkinek. Kölcsönadtam Golyonak motoromat, de 2 kör után lejött hogy nem lehet vele motorozni, mert ugy fordul mint a csuklos busz, Golyo kiküldte Ádámot is a motorommal és sajnos ö is megereösitette hogy kezelhetetlen kanyarban. Ez nagyon meglepett, igaz azzal vigasztaltak hogy minden elismerésük hogy ezzel a beállitással igy tudok menni mert ök erre képtelenek lennének. Abba maradtunk hogy az elsö villát lejjebb kell tólni és állitolag irtozatos változást fogok érezni. Nagyon kiváncsi vagyok erre de persze attól félek hogy én ezt szoktam meg és talán be is lassulok egy uj geometriától.
Ádám ma este berakott egy vádiuj öhlins gátlót és áttételt cserélt. (nehezen viseli biztos hogy leszoritottam a ma esti dobogóról)
Egyébként Ádám, Sanyi, Peti, Golyo befizettünk Öfelsége Szilijénél kajára, igy megvan mindennap az ebédünk meg a vacsoránk, illetve Jerezben csak ebéd mert ott lesz félpanzionk.
Csabi, Tompi és Szabi az utolso menetet ki is hagyták mert elfáradtak.

Este mindenki uj csoportbeosztást kapott Öfelségén kivül mindeki más a gyors csoportba került.
Ez azért nem fog ártani mert bizony délután már nagyon bezavartak a lassuak a köridöbe.
Most este jutott eszembe hogy Misano óta bent van a Yoshiban a furulya, holnap kiveszem hátha javulok, persze nem hallásilag, mert a hangja az halálos, csodálkoztam is egész nap hogy nem kellett füldogo, mégiscsak este jutott eszembe hogy miért is. Ilyen az öregkor.
Én is várok már FélSvéd-től bezsámolót, nam eg persze Tompi-tól is.
Tompi már irta, hogy kerülgette a mezőnyt, mert azok vagy nem húztál neki rendesen vagy...:))))
Svéd! Mi van vazze, ha nem te vagy a leggyorsabb akkor már nem is írsz beszámolót? A barátaim drága pénzén kell megtudnom az eredményeket! Meg azt is, hogy a Tompinak kerülős motorja van! (mindenkit kikerül egy rövidebb egyenesben)
Úúútálom a télen pályázókat.
Hello. tudom hogy nem pályázáshoz kapcsolodik de svédországba ruccannék ki dolgozni. tudnál valami email címet adni hogy egy két dolgot kérdezhessek, meg hogy ott kinn naggyábol mi hogy van? előre is köszi. ja és jó pályázást mindenkinek. :D
Húzzátok neki mint az állat!
Nem ám összetörni magatokat.
Holnap reggel mi is indulunk utánuk,bibííííííí
Csak mi kirándulunk egyet előtte gumiért....
jaj,már nagyon be van zsongva mindenki a motorozásért:)))