Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt magyarázd már el nekem, hogy milyen alapon használod el két alkalom alatt a tisztítószettet? Mert én 2006-ban vettem a gixxerhez és kb.30X lett használva ha a haverokét is beleszámítom. És félig van.
Nekem is BMC van, 22000 ft volt.....ha 1000-1500km után már tisztítani kell (tisztító/olajozó szett ára 4-5000ft, ami nekem 2 alkalom) nem biztos, hogy jobban járok vele, mintha megvenném a gyárit feltétlen kell a PC-hez a sportlégszűrő?
Ugyanez a tapasztalat (K&N): 1000-1500 km után jelentős teljesítményromlás a felső tartományban, a kiolvasott adatokon szépen látszik, ahogy az AFR Tuner vadul elkezdi átírni a befecskendezési térképet.
ez mondjuk igy van.de valszeg a sportszűrőt egy pc-s kalibráláshoz /mert ugye a gyári beállításokkal a blokk elég sok üzemanyagot kap vagyis inkább az elégetése nem tökéletes/ vagy kipufogógáz áramlás változáshoz találták ki és nem feltétlen az utca motorosának.nekem 54000 km en keresztül az volt a motoromban és kopás az nulla azaz kb nulla volt.viszont megspóroltam vele 5-6 légszűrő árát...
Az egyiket a BMC gyártja, a másikat a K&N. Hosszabb tapasztalatom nekem van, igaz utcai használat során egy BMC szűrő hatására huszonpárezer kilométer után hengert kellett cserélni a motoromban, mert hallgattam az okosokra és 5-6ezer kilométerenként tisztítottam csak. Az eredmény: határméretre kopott henger lett. Tehát csak akkor ruházz be ilyenre, ha van türelmed 1000-1500 kilométerenként mosni és fújni. Én a magam részéről semmilyen előnyét nem látom, mert a teljesítménynövekedés szinte észrevehetetlen és nem veszed észre, hogy mikor telítődött porral a szűrő olajréteg, mert akkor is ugyanannyi levegőt átenged, mint mikor frissen befújod.
nekem bmc szűrőm volt és puha keretes volt....
vagy nem? de
BMC szűrője műanyag keretben van ami valami ok folytán szét töredezik.
K&N gumikeretes,az a tuti
BMC és a K&N sportszütyi közt mi a külömbség a nevekün kívül mert találtam róluk cifra dolgokat. Valakinek valami hoszabb tapasztalat vmeikkel kapcsolatban ?
Nem rossz,bátyámat be is nevezem.
Húúúú de szeretlek!
De gyorsan tanulsz.
Fasz.mba a sok mimózával. Vesszenek a gyengék.
(vicc volt)
meggyöztél
vesszen a demokrácia, éljen a diktátor
Minek érdekel.
Te indítod, szervezed és úgy hívod ahogyan akarod. Nehogy már a Te művedet más nevezze el.
Kedves és figyelmes gesztus a részedről, hogy érdekel mások véleménye is, de szerintem hagyd a francba.
Egyébként meg szerintem tökéletes név, főleg a játék a betűkkel miatt.
érdekelne hogy mennyire jön be a gOldBoys katagegorianév?
Öreg ember nem vén ember.
Én február 16-án 40 leszek. (ezen a becses napon született a motogp koronázott királya is )
Nagy harc lesz köztünk.
Ezért a klimaxos dologért asszem még faszulok Tompitól. Hát kellett ez nekem?
Sok sikert!
HAJRÁ
Néhány szóban az idei tervekröl és egy nagy sikerre pályázó versenyszériáról

Természetesen idén is több külföldi szervezövel megállapodtam már és hü vagyok magamhoz, ismét kedvezöbb árakat fogtok fizetni mint a nyugati pályaimádó sorstársaink. Ez még csak az elsö részlet, folytatás következik!
Jónéhány tréningre érdemes már most befizetni mert márciusi befizetésre még kedvezöbb árat kaptam.
Mivel egyre többen szeretnének versenyezni (én is kupagyüjtö lettem) ezért 2010 ben én is inditok egy bajnokságot ami valoszinüleg a legtöbb futambol álló bajnokság lesz messzi földön. (Tavaly 16 többnapos rendezvényt szerveztem, idén sem hiszem hogy kevesebb lenne)
A bajnokságra nem kell licensz és nem hagyományos kategoriákkal zajlik hanem két, hazánkban eddig nem használt kategoria bontásban:

Svéd Open mindenkinek aki még nem töltötte be a 40. életévet (motor köbcentitöl függetlenül)
Svéd gOldboys, mindenkinek aki 40 év felett van (motor köbcentitöl függetlenül)

A versenyek nem minden esteben lesznek külön rajtrácsrol inditva. Ahol nem lesz lehetöség külön versenyre idöt kapnunk, ott vagy a föversenyben elért eredmények kerülnek összehasonlitásra, vagy pedig kijelölök egy normál 20 perces menetet, ahol 7 egymás utáni kört kell teljesiteni, utána a kinyomtatott köridöket összehasonlitva lesz eredmény hirdetve.
A Svéd Open és a Svéd gOldBoys versenyekre Kupak is kiosztásra kerülnek, ezenkivül évvégi összesitésben is lesz értékelés aminek a dijkiosztoja a hagyományos Big Bulin lesz.
Mivel még nem kerestem szponzort a versenysorozatra ezért egy szimbolikus nevezési dijra szükség lehet, hogy ne zsebböl kelljen fizetnem a kupákat.

Itt ragandám meg Tompi alkalmát és felajánlom hogy szponzorálása esetén a Svéd gOldBoys kategoriát elnevezhetnénk az ö cégéröl is igy a ketegoria sokkal izgalmasabb nevet viselhetne: Svéd-Klimaxos Cup

Jöjjön a lényeg, az alábbi rendezvényekre már most lehet jelentkezni:

Slovakia Ring Április 3-4 Húsvét 90 euro/nap
Slovakia Ring Junius 16-17 90 euro/nap de márciusi befizetésnél a 2 napra speciál ár 165 euro
Hungaroring Junius 18-19-20 hétvége, 90 euro/nap (csak márciusig, utána 100/nap)
Brno Augusztus 2-3-4 márciusig 150/nap vagy 400 mindhárom nap
Brno Szeptember 6-7 hétvége. Márciusig 300 euro, utána 320 euro
Részletek itt és a jelentkezési ürlapokat is ott találjátok amit kérek alaposan kitölteni :
http://gsxrfans.hu/forum/viewforum.php?f=50
vagy:
h
ttp://www.motorosok.hu/forum/viewforum.php?f=17
te... az hogy a szél hol fúj és hol nem.. nos anak semmi köze ahhoz, hogy én milyen lassú vagyok.. neked mint klimaxos szagembernek ezt tudnod kellene... de ne szarjál be, idén kapsz a pofádra.. ha más nem egy jó nagy nyomatékkulccsal...

LX
Csak megjegyezném, hogy Alex olyan lassú a pályán, hogy ott tényleg nem fúj a szél a segge alatt!
168Le biztos lesz ha a feket663 mocijából indulunk ki. Az se rossz.
Köszi.
Az én gépem 177,8 keréken a Végh padján,de azon csak rendzer van meg pc+szűrő.Kezdek kételkedni ebben a teljesítményben.Márciusban megyünk Ago-hoz megéretni.Kíváncsi leszek mekkora különbség lesz a 2 pad között.Túl nagy nem lehet,de ha még is nem tudom miért,hogy sikerült anno ez a 177-178 körüli lejesítmény.
miiiiit? Mit segíííííít? Vazze'... Te ne gondolkozzál, mert akkor megint hülyeségeket írsz, és megint személyszerint nekem....

LX
Igeeeen Most elutazok, de irogatni kintről is tudok okosokat. Kérdezz nyugodtan. Még jobban ki leszek pihenve és a napsütés segíti a gondolkodást.
A hengerfejet csináltuk meg rajta+YEC hengerfejtömités, meg elfokoltuk a vezérműtengelyet+4térkép. Ennyi. Azért ez az adat főtengelyen mért! Keréken a Moshe motorja 176-178Le (ha jól emlékszem)
már kaptál 2 tuti ötletet
naa... a fejlesztő gondolkodású zseni beszólt..

LX