3 órás Gokart Endurance
Jo kis csata volt a mai versenyen, köszönöm a résztvevöknek, akik meg bejelentkeztek és nem jöttek el azok szégyelljék magukat
Külön köszönet Csillának a titkárnöi feladatok kivállo elvégzéséért
Ma nem volt semmi komoly incidens, minden csapatban voltak nagyon gyors emberek, a rajtrácsra minden egyes csapat 42-es köridövel került.
Forditott Rajtrács volt, a a leglassabb acsapat a Servico volt, ezért ök indultak az élröl....... és meg is nyerték a végét, tehát jol átvágtak minket az idömérön :razz:
Az én csapatomban Golyó kezdett, de a 3. kanyarban kitolták a gumifalba igy fél kör hátránnyal kezdtük a versenyt.
Tompi Team, a Fekete Team (Juhász Dávidot is felvonultatták a csapatban) és Serico csapat mecseltek az élen.
Nagy ritkán sikerült a csapatunkat elörehozni az 5. helyre de mégis visszaestünk.
Végeredmény
1 Servico
2 Fekete Team
3 Tompi Team
4 Mix Team
5 Yamaha City
6 Pig Bike
7 Slow Team
8 Pacalpörkölt
Néhányan nem tudtunk betellni a 3 órás verseny nyujtotta izgalmakkal ezért folytattuk további 2 órás sport-tevékenységgel, ahol végre 4 szer is sikerül legyönzöm Juhász Dávidot. Sajnos ez nem motoroversenyzés volt, hanem Bowling.
Ebben tökéletesen igazad van(mármint hogy külföldi pályanap elképzelhetetlen reggeli eligazítás nélkül) és szerintem nagyon fontos is így kezdeni a napot(olyannal is találkoztam, amikor sok esés volt a futamokon, hogy összehívták újabb eligazításra ez embereket)! Itt Angliában az eligazítás után adnak még 1 karszalagot(az adott csoportba szóló helyed is 1 karszalag igazolja), ha ezzel nem rendelkezel nem engednek fel a pályára. Ezen kívül a kezdő csoportnak az első futamban(egész napos pályanap esetén, amikor 7 futam van) tilos az előzés, 8-10 fős csoportokra szedik őket és felvezetővel körözgetnek végig, hogy kicsit szokják a pályát és a jó íveket. Szerintem ez is nagyon jó!
A pályanap díjában benne van, hogy 1 futamra lehet kérni instruktort, aki szépen meg fogja mutatni az ideális íveket 2-3 körön keresztül, utána követi az illetőt a futam végéig és aztán megbeszélik mit kéne máshogy csinálni, mi ment jól. Ez is nagyon jó dolog, rengeteget lehet így tanulni.
Sziasztok! Ugyan én jelenleg nem otthon motorozok, de azért idetolakodnék a fórumra, ha nem probléma. Voltám korábban párszor a Hungaroringen(1x az Euroringen is) a 400-as majd 600-as Banditjaimmal, nagyon élveztem és jó bulinak tartottam. Aztán itt kint lett egy 600-as Fazerem, amivel tavaly novemberben voltam pályázni először, nagyjából ugyanúgy mentem mint anno otthon a Banditákkal. Idén februárban egymás után 2 hétvégén eljutottam Brands Hatch-be, az első alkalommal sikerült életemben először leraknom a térdem és onnantól kezdve rohamos fejlődésnek indultam.:-) Egyből elkezdtem alakítani a motoron, mert ugye szegény Fazer nem 1 pályagép, de most már nem kell szégyenkeznie, a sportgépek között is helytáll.:-) Azóta havonta 1x ott vagyok valamelyik pályán(szerencsére itt elég sok választási lehetőség van) és úgy érzem nagyon sokat sikerült fejlődnöm(mármint önmagamhoz képest ). Nyáron otthon megcsináltam a HUMOK 2 napos kurzusát, úgyhogy a Hungaroringről is vannak friss emlékeim. Igazából szívesen beszélgetnék pályázásról, úgy látom itt nagyon komoly mezőny verődött össze.:-) Nagyon az elején járok még a tanulási folyamatnak, lennének hülye kérdéseim , esetleg elmondanám itteni tapasztalataimat, stb.
Oktober 12-13 ra mindössze napi 20 euro beküldésével kell helyet foglalni, a további napi 70 eurot a helyszinen fizetheted, igy csak ezt a huszast buknád ha esne az esö!
Végre nyit a SlovakiaRing. Oktober 7, 8, 12, 13
Egyik leghosszabb pálya, 5,7 km. Modern, nagyon rafinált pályavezetéssel meg tudták oldani hogy ugyan annyi a jobbos mint a balos kanyar, 8-8. Nagyon hosszu a célegyenes ezért husszú áttétel elöny lehet.
4 nap áll rendelkezésedre hogy még az idén megismerd a pályát, jövöre valoszinü gyakrabban fogunk arra járni. Ha már a BalatonRingre nem jutunk fel (szerintem 2011 ig oda amatörök nem mehetnek) akkor legalább ezt az uj pályát mi avassuk fel!
Sikerült jo feltételekben megállapodni az Opium Racing szervezökkel ( Bérczi Dávid, Jani és Hajni uj csapata)
Napi 90 euro ami a versenyrésztvételt, kávét és ha jol vagyok informálva akkor egy ajándék Opium polot is kapnak a premieren résztvevök.
oktober 7-8 ra sikerült mégegy kedvezményt elérnem: Ha több mint fél napig vizes lenne a pálya akkor valamelyik másik napra 20 euros kedvezményt kapsz.
Mindössze 3 csoport lesz ami sok motorozást sugall.
A verseny minden nap 2 kategoriában is lesz. A versenyrészvételhez transzponder használata kötelezö, napi 10 euro.
A pályadijat mindenképpen elöre érdemes fizetni, a helszínen 115 euro lesz/nap ha lesz még hely!
Töltsd ki a jelentkezési ürlapot. melyik dátumot kéred és a visszaigazolásban szereplö kontoszámra azonnal fizess.
jelentkezés oktober 7-8 ra: http://compaya.hu/motorosok/re...
A tegnapi Slovakiaringes tesztnapon ugyan én is kameráztam, de inkább a Dodor jo minöségü és jó tempójú onboardja, inkább ezt nézzétek mint az én szerencsétlenkedésemet http://www.youtube.com/watch?v
...
Dodorral megbeszéltük hogy felfér a futójára a K9 is, reggel 7 kor kellett volna találkoznuk nálam. Erre én persze alaposan elökészülve felhordtam minden cuccot, ta´skát emelöt, motort az utcára. 8 órakor érkezett meg a bünös, addig a járda ugy nézett ki mintha a K9-et tartozekeival kitettem volna a lomtalanitásba.
Nem sikerült tul jól a k9 rögzitése sem ugyhogy többször meg kellett állnunk, de 11 re megérkeztünk a Slovakiaringre. Akkor megnyugodva vettük tudomásul hogy csak 1 órakor mehetünk pályára. Az Opium racing vendégei voltunk, a Superbikes Norbi, Mocsok, Dodor, a Opiumos Morel.. 2 boxxal odébb ott volt Chrobák Jani is. A szomszéd boxban volt egy Cseh Yamaha csapat, egyébként meg egy tucat sportauto.
Morelék meghivtak minket ebédre, utána vártuk a pillanatot ami végre 1 órakor eljött. Elég speciális érzés egy pályát megnyitás elött kiprobálni. Elözetes elképzeléseimet jóval felülmúlta az érzés amikor kanyarban egyszercsak a sötét aszfalt kezd kivilágosodni, engem megijesztett hogy poros a pálya . Annyira más színü volt némelyik kanyarban az aszfalt hogy szinte nem mertem adni elég gázt. Persze nem mindenkit faragtak ilyen puhafából mint engem. Dodor sokkal bátrabban kezdett, aztán eszembe jutott hogy feljebb tekerem a TC-t. De bevallom ettöl nem lettem sokkal bátrabb. Szóval a Dodor menetelése bizonyitotta be hogy a pálya nem is olyan koszos mint én hittem.
A pálya szélek már fehérre vannak festve, de természetesen sehol nincs még fü sem, a bukoterek kavicsosak és hatalmasak, a kigyorsitás után lenne a füves zona ami még ugye nem nött ki. 4 helyen van mesterséges dombocska, de csak az kettöt követi azonnali féktáv, a másik kettö bukkanó után egyenesen folytatodik. Gépek ma már nem álltak a pályaszéleken. Az elsö menetben 3 perces kört mentem. Összesen talán 12-14 motoros volt a pályán, én nem tartottam az élbollyal, mert beszari vagyok, az agyamat tulságosan zavarta hogy talán koszos a pálya.
A második menetben feltettem a némafilm kamerámat. Abban a körben 2:50 es köridöt mentem.
Dodor szerintem legalább 15-20 másodperccel bátrabb volt. Superbikes Norbival meccseltünk egyszer, vele tudtam tartani a tempót. Hozták a fotosukat is ugyhogy biztos lesz kép hamarosan a Superbikeban.
Itt volt a Berger racing tulajdonosa is, ö is nagyon ment.
Mivel nem mertem ugy húzni ahogy terveztem ezért nem akarok tul sok hülyeséget mondani a vonalvezetésröl. Csak néhány lassabb kanyar van, viszont a célegyenes jó hosszu, ráadásul enyhe kanyarral indul tehát nagyon sokáig lehet rajtahagyni a gázt. Mégsem kellett beleszaladnom a tiltásba, de csak azért nem mert még túl kesön kezdek gyorsitani és túl nagy féktávot vettem.
Szerencsére Dodor is készitett onboardot, ami nyilvánvaloan tempos lesz és még hang is van rajta.
A harmadik menet elején elkezdett csöpögni az esö ezért én elég hamar lejöttem, de a bátrabbak fentmaradtak és nekik lett igazuk, mert el is állt.
A 4 órás menetet már nem akartuk megvárni, pakolni kezdtünk.
Boxok kész vannak, kb 6 motornak kényelmes, tehát kissebb mint a Hring nagyobb mint a Pringes régi boxok.
Sokat beszélgettünk Morel-Sandrine-Tamás trioval (Opium), a 4 következö oktoberi pályanapról, regisztrálás, verseny stb. Azt javasoltam hogy ne a legjobb köridövel rendelkezöket dijazzák, hanem legalább 3 vagy 4 kör egyben legyen az összehasonlitás alapja. Azt is javasoltam hogy ne a délelött 4 menet számitson, hanem legalább egy délutáni menet is számolodjaon bele. A délelött simán elmegy pályatanulással.
Már átadtam az elsö csoportlistát akik már befizettek. Nekik nem kell sorban állni a regisztráláshoz, ök soron kivül kapják meg a csomagjukat karszalaggal, sisakmatricával és a motorra teendö matricával.
3 nap mulva még átküldöm nekik azok listáját akik még addig befizetik, a többiek meg majd intézik maguknak.
Holnap lesz egy hivatalos megnyito ahová politikusok és egyéb prominentek vannak meghívva. Tehát tuti szépen feltakaritják a pályát és sokat fog tisztulni még a pálya a következö 1 hétben.
Sajnos a videokamerám benne maradt a cuccaim között, amit Dodor szállitott Budapestre én meg le kelltt jöjjek Zalacsányba acsoportomhoz, igy holnap estig nem tudok viedot sem megnézni sem megmutatni.
Sziasztok! IX. Mihálkovics/Ernő utcában egy mélygarázsban van egy citromsárga Honda (CRB600RR?) pályamotor "téliesítve", takarókkal. A gazdáját szeretném elérni, mint házbiz-tag. Ha valaki magáraismerne vagy ismerősen cseng a felállás, kérem csörögjön rám holnap a pannon-206-negyvenötharmincnégyen. A mocira raktam ki egy cetlit is. Köszönöm, Gesztelyi-Nagy Ádám
Szezonzáró 3 órás Gokart Endurance motorosoknak
Oktober 3 szombat este 17.30 a város leghosszabb szabadtéri pályáján
Budaringen http://www.budaring.hu
A verseny szokásos modon edzéssel kezdödik, utána idömérö/kvalifikácio aztán 4 fös csapatokban nekivágunk a másfél órás versenynek.
A csapatoknak összsúlya el kell hogy érje a 300 kg-t.
A részvételi dijat sikerült hosszas tárgyalások után CSAPATONKÉNT 32.000 FT -ban megszabni. (fejenként 8000 ft)
10 csapat indulhat tehát 40 fö, + kérnék további 5 föt a várolistára
A pályát 18.00 tól 21.00 ig a miénk, de a gyülekezést mindenképpen kérem 17.30 ra betartani mert mérlegelés lesz
1.Mindenkinek egy teljes menet pályaedzés, megismered a pályát ez 4 menet egymás után
2 utána kvalifikácios versenyek következnek, nem rajtrácsról, hanem az óra ellen versenyeztek tehát köridök döntik el a végeredményt. Minden csapatbol a legjobb idö kerül a rajtkockára de forditott sorrendben.
Ez eddig kb másfél óra
A verseny maga másfél órás lesz. Csapatonként minimum 11 db cserét kell végrehajtani ez a verseny alatt fejenként minimum 3 vezetést jelent, de lehet több is ha a csapat ugy akarja.
1 csere kihagyásáért a büntetés 1 kör levonást jelent a végelszámolásnál.
Saját bukót érdemes hozni, de van a helyszinen is, tiszta maszkokat kapunk a sisakokhoz. Kesztyü is jol jöhet.
Mindenki irjon sulyt a neve mellé, és kérem a bejelentkezetteknél nevet megadni, név nélküli embereket ne irjatok fel (tehát én+3 fö az kicsit kevés)
1 Rácz Ádám
2 Roy ( a buszsoföröm) 85
3 Koca 88
4 Sas Sándor 80kg
5 Virágh László 80Kg
6 Lázár Imre 85 kg
7 Rádli Józsi 85 kg
8 RR biker 85 Kg
9 Juhász Dávid 75 kg
10 Juhász Tamás 65 Kg
11 Vajna Laci 80 Kg
12 Bálint 83
13 Levi (Elinor párja) 92 kg
14 Tompi 85 (bár ezt erősssen kétlem)
15 Dér Zoli 81
16 Garaba Ati 80
17 Garaba Robi 62
18 Rádli Józsi 80kg
19 Horváth Csaba 85
20 Dahab Iliász 90
21 Szőke Zoltán 70
22 tomi 90
23 Májki (Levi & Elinor barátja ) 85kg
24 Zohan (Levi & Elinor fia ) 67kg
25 Kpeti 85kg
26 Hyo 105kg
27 Pauly (Brian barátja) 85 kg
28 Brian 59 kg
29 Borsos "Mike" Miklós 75
30 Dulai Tamás 93
31 Bibliák István 110
32 Borsos Péter 82
33 CrazyJoe 75
34 Rich (74 kg)
35 Tom (82 kg)
36 Bazslax (90 kg)
37 Robi (85 kg)
38 R1Gergő (Levi barátja) 73kg
39 Budavári Zoli 90 kg
40 Golyó
Várolista (kb 4-5 ember kéne ide)
1 Svéd ha nem férek be akkor leszek az asszisztensem aki számolja a cseréket
Fasza!
Nem elég,hogy telefonálni nem lehet vezetés közben most már a faszomat se verhetem nyugodtan.Tuti már ezt is büntetni fogják!
Pedig nincs is annál jobb mint autóvezetés közben recskázni.
ezt az állatot,de jót röhögtem.
Oktober 12-13 ra mindössze napi 20 euro beküldésével kell helyet foglalni, a további napi 70 eurot a helyszinen fizetheted, igy csak ezt a huszast buknád ha esne az esö!
Végre nyit a SlovakiaRing. Oktober 7, 8, 12, 13
Egyik leghosszabb pálya, 5,7 km. Modern, nagyon rafinált pályavezetéssel meg tudták oldani hogy ugyan annyi a jobbos mint a balos kanyar, 8-8. Nagyon hosszu a célegyenes ezért husszú áttétel elöny lehet.
4 nap áll rendelkezésedre hogy még az idén megismerd a pályát, jövöre valoszinü gyakrabban fogunk arra járni. Ha már a BalatonRingre nem jutunk fel (szerintem 2011 ig oda amatörök nem mehetnek) akkor legalább ezt az uj pályát mi avassuk fel!
Sikerült jo feltételekben megállapodni az Opium Racing szervezökkel ( Bérczi Dávid, Jani és Hajni uj csapata)
Napi 90 euro ami a versenyrésztvételt, kávét és ha jol vagyok informálva akkor egy ajándék Opium polot is kapnak a premieren résztvevök.
Sikerült mégegy kedvezményt elérnem: Ha több mint fél napig vizes lenne a pálya akkor valamelyik másik napra 20 euros kedvezményt kapsz.
Mindössze 3 csoport lesz ami sok motorozást sugall.
A verseny minden nap 2 kategoriában is lesz. A versenyrészvételhez transzponder használata kötelezö, napi 10 euro.
A pályadijat mindenképpen elöre érdemes fizetni, a helszínen 115 euro lesz/nap ha lesz még hely!
Töltsd ki a jelentkezési ürlapot. melyik dátumot kéred és a visszaigazolásban szereplö kontoszámra azonnal fizess.
jelentkezés oktober 7-8 ra: http://compaya.hu/motorosok/re...
maga az egyetlen (fiatalnak már legnagyobb jóindulattal sem nevezhető)motoros,ráadásul pályamotoros,aki értelmes gondolatokkal terheli agytekervényeit!persze korod csak még értékesebbé teszi eredményeid!
Külföldi szervezésü pályaedzés nem létezik a reggeli eligazitás nélkül. Némely szervezö egy 3 napos rendezvényen minden reggel összetoborozza a teljes mezönyt egy ujabb eligazitásra. Ennek az is oka hogy minden nap lehetnek ujabb érkezök, de gyakran a második illetve harmadik nap reggelén már részletesebben beszélnek a versenyrészvételröl, a verseny inditás esetleges változátáiról stb. Már régóta hiányolom hogy Magyarországon soha nincs eligazitás egy pályanap reggelén. Ezért fordulhat elö hogy találkozik az ember a pályán olyan résztvevökkel akiknek nyilvánvalóan foglamuk sincs az irt és iratlan szabályokról, akik a belsö sávból, jelzés nélkül veszik célba a boxkijáratot stb. Meg vagyok gyözödve róla hogy minden évben sok balesetet okoz ennek az eligazitásnak a hiánya.
Elég nehéz öszefoglalni azt a mennyiségü informáciot ami feltétlen szükséges egy ilyen pár perces reggeli eligazitásnál.
Valószinüleg szükséges lenne egy általános rész ami bárkinek hasznos lehet (pl az adott pálya sajátosságairól, melyik kanyarban szokott a legtöbb kicsuszás történni stb) és ezután az álltalános eligazitás után félre kellene hívni azt a néhány kezdöt aki pont aznap megy elöször fel egy versenypályára, velük kellene ujabb 5 perces eligazitást tartani. Ez összesen talán 10 perc lehetne de sokat javítana az egésznapi pályázás minöségén és ezt a kezdök élvezeti szintjére is értem.
Kiváncsian várom a véleményeteket hogy növelné-e egy pályanap biztonságát az alábbi tartalmú eligazitás. A pirossal jelzett részt talán csak a pályakezdöknek kellene részletezni
Boxutca és kihajtás: Mielött kigurulsz, nézd át sisak becsatolva, oldalsztender felhajtva, csizma becsatolva. Boxutcában csak 1 irányban mehetsz és maximum 60-al ! Amikor kigurulsz a pályára, nehogy rögtön az ideális ivre hajts. Nézz hátra inkább többször is, de senkit ne kényszerits fékezésre, csak akkor menj ideális ívre ha ott van számodra egy lyuk. Abban a pillanatban amikor besoroltál ne gurulj lassan, probáld felvenni a ritmust! Ha nincs gumimelegitőd akkor 2 kör gumimelegités! Ez nem azt jelenti hogy lassabban gurulsz! Gurulástól soha nem lesz meleg a gumid, csakis lendületes gyorsítástól (nem lapon!) és dinamikus fékezéstől melegszik fel a gumi!
Ideális iv: Nyilván nem szeretnél a gyorsabbaknak útban lenni. Ha hallod hogy utolért hátulról egy gyorsabb motoros,meg ne probáld őt lehuzódással elengedni. Gyakran egszerre többen is előznek, jobbról is és balról is, ezért ha te el akarnál engedni valakit akkor lehet hogy pont teleibevereted magad egy másik motorossal. Csakis magaddal foglalkozz és tartsd az ivet amit ideálisnak itélsz! A mögötted érkezők sokkal ügyesebbek nálad és csak akkor tudnak téged szépen kikerülni ha te nem akarsz lehuzodni, nem változtatsz ivet. Ne vedd el indokolatlanul a gázt azért mert hallod hogy megérkezett mögéd egy gyors rider! A kezdőknek meg kell szokniuk hogy jobbrol is és balról is állandoan fogják őket előzni, de te soha ne forgolodj hátra, ne akarj segiteni, csak igy leszel kiszámítható a mögötted gyorsabban érkezők számára. Ezért tilos tükröt használni a pályán. Vagy leszereled a tükröt vagy leragasztod!
Gyorsitás-fékezés: Az egyenesekben dinamikusan gyorsits, a felállitott motornál illik minden sebességfokozatot maximális gyorsulással kihasználni. Versenypályán egy hosszabb egyenesben senki nem számit arra hogy 200 helyett valaki csak 140-el megy, az ovatos - kényelmes motorozás nem való versenypályára.
Nagy sebességröl progressziven emeld a fékeröt= elöször lágyan rányulsz a fékre hogy az elsö gumid szétterüljön és az elsö villa ne koppanjon le és utána már sokkal erössebben markolhatod a féket, bekanyarodás elött pedig fokozatosn engedd fel a fékkart és ne hirtelen engedd el.
Önbizalom: Az utcán te vagy a király a pályán mégis mindenki elmegy? Ezzel mindenki igy van amikor elkezd pályázni! Maradj laza és lassan fejlődj, csak akkor fogsz tudni fejlődni ha apro léptekkel haladsz! Aki 1-2 honap alatt szeretne csucstempót menni, csak sok eséssel tudja ezt elérni! Ha laza tudsz maradni akkor jobban fogod élvezni és akkor könnyebben is fejlődsz!
Pálya-lejövetel: Kb párszáz méterrel a boxkijárat előtt feltartott balkézzel, pályaszélre húzódva jelzed hogy ki fogsz jönni. Ha kanyarban van a boxkijárat akkor a lábaddal is jelezheted. A pálya kijáratot már a külsö szélen is kell megközeliteni és nem a pálya közepéröl kell keresztbe menni a kijárat felé!
Müszaki probléma: Ha gondod van akkor szintén kézfeltartással jelzed és lehuzodsz, ha fű vagy aszfalt van a pálya mellett akkor probálj azon átgurulni mielőtt teljesen megállnál. A pályán semmiképpen nem szabad maradnod mert az egyrészt életveszélyes másrészt azonnali piros zászlót okozol, tehát miattad le kell fujni a menetet, de ha elgurultál pl a gumifalig akkor nem fujják le a menetet. Indokolatlanul ne lassits soha a pályán, ne probáld megvárni a barátodat. Soha ne tégy semmi váratlan, kiszámithatatlan dolgot egy versenypályán.
Sárga zászló: Vigyázat, veszély! Vedd vissza a gázt, elözni tilos addig amaddig nem látsz zöld zászlót
Zöld zászlo: Elmúlt a veszély, ujra lehet elözni. Verseny induláskor is ezt lengetik.
Kék zászlo: Béna vagy! Félre a tréfával, egy gyorsabb motoros meg fog elözni, álltalában verseny közben lengetik ha le leszel körözve .
Piros sárga csikos zászló: Figyelem csúszós! Olaj vagy más folyadék került a pályára. Csökkent sebességgel közelitsd meg a helyet.
Kockás zászló: Verseny vagy edzés vége, menj ki a boxba!
Fehér zászló: Lassu jármü van a pályán! Pl mentö.
Piros zászlo: A verseny vagy edzés vége, esetleg biztonsági okokból! Ha egy motor vagy motoros vagy alkatrészek veszélyes helyeken maradtak!
Fekete zászló: Ha fekete zászlot a startszámoddal mutatják akkor téged diszkvalifikáltak és ki kell jönnöd a boxutcába.
[size=18]Szezonzáró 3 órás Gokart Endurance motorosoknak
Oktober 3 szombat este 17.30 a város leghosszabb szabadtéri pályáján [/size]
Budaringen http://www.budaring.hu
A verseny szokásos modon edzéssel kezdödik, utána idömérö/kvalifikácio aztán 4 fös csapatokban nekivágunk a másfél órás versenynek.
A csapatoknak összsúlya el kell hogy érje a 300 kg-t.
A részvételi dijat sikerült hosszas tárgyalások után CSAPATONKÉNT 32.000 FT -ban megszabni. (fejenként 8000 ft)
10 csapat indulhat tehát 40 fö, + kérnék további 5 föt a várolistára
A pályát 18.00 tól 21.00 ig a miénk, de a gyülekezést mindenképpen kérem 17.30 ra betartani mert mérlegelés lesz
1.Mindenkinek egy teljes menet pályaedzés, megismered a pályát ez 4 menet egymás után
2 utána kvalifikácios versenyek következnek, nem rajtrácsról, hanem az óra ellen versenyeztek tehát köridök döntik el a végeredményt. Minden csapatbol a legjobb idö kerül a rajtkockára de forditott sorrendben.
Ez eddig kb másfél óra
A verseny maga másfél órás lesz. Csapatonként minimum 11 db cserét kell végrehajtani ez a verseny alatt fejenként minimum 3 vezetést jelent, de lehet több is ha a csapat ugy akarja.
1 csere kihagyásáért a büntetés 1 kör levonást jelent a végelszámolásnál.
Saját bukót érdemes hozni, de van a helyszinen is, tiszta maszkokat kapunk a sisakokhoz. Kesztyü is jol jöhet.
Mindenki irjon sulyt a neve mellé, és kérem a bejelentkezetteknél nevet megadni, név nélküli embereket ne irjatok fel (tehát én+3 fö az kicsit kevés)
1 Svéd 85
2 Roy ( a buszsoföröm) 85
3 Koca 88
4 Sas Sándor 80kg
5 Virágh László 80Kg
6 Lázár Imre 85 kg
7 RR biker 85 Kg
8 Bálint 83
9 Levi (Elinor párja) 92 kg
10 Tompi 85 (bár ezt erősssen kétlem) :D
11 Dér Zoli 81
12 Garaba Ati 80
13 Garaba Robi 62
14 Rádli Józsi 80kg
15 Horváth Csaba 85
16 Dahab Iliász 90
17 Szőke Zoltán 70
18 tomi 90
19 Májki (Levi & Elinor barátja ) 85kg
20 Zohan (Levi & Elinor fia ) 67kg
21 Kpeti 85kg
22 Hyo 105kg
23 Pauly (Brian barátja) 85 kg
24 Brian 59 kg
25 Borsos "Mike" Miklós 75
26 Dulai Tamás 93
27 Bibliák István 110
28 Borsos Péter 82
29 CrazyJoe 75
30 Rich (74 kg)
31 Tom (82 kg)
32 Bazslax (90 kg)
33 Robi (85 kg)
34 Dávid (Zohan barátja) 70kg
35 Dávid 75 kg
36 Tamás 65 Kg
37 Budavári Zoli 90 kg
Jo kis csata volt a mai versenyen, köszönöm a résztvevöknek, akik meg bejelentkeztek és nem jöttek el azok szégyelljék magukat
Külön köszönet Csillának a titkárnöi feladatok kivállo elvégzéséért
Ma nem volt semmi komoly incidens, minden csapatban voltak nagyon gyors emberek, a rajtrácsra minden egyes csapat 42-es köridövel került.
Forditott Rajtrács volt, a a leglassabb acsapat a Servico volt, ezért ök indultak az élröl....... és meg is nyerték a végét, tehát jol átvágtak minket az idömérön :razz:
Az én csapatomban Golyó kezdett, de a 3. kanyarban kitolták a gumifalba igy fél kör hátránnyal kezdtük a versenyt.
Tompi Team, a Fekete Team (Juhász Dávidot is felvonultatták a csapatban) és Serico csapat mecseltek az élen.
Nagy ritkán sikerült a csapatunkat elörehozni az 5. helyre de mégis visszaestünk.
Végeredmény
1 Servico
2 Fekete Team
3 Tompi Team
4 Mix Team
5 Yamaha City
6 Pig Bike
7 Slow Team
8 Pacalpörkölt
Néhányan nem tudtunk betellni a 3 órás verseny nyujtotta izgalmakkal ezért folytattuk további 2 órás sport-tevékenységgel, ahol végre 4 szer is sikerül legyönzöm Juhász Dávidot. Sajnos ez nem motoroversenyzés volt, hanem Bowling.