Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én meg esőgumit
Szerencsére nem kellett.!De azért köszi!Majd viszem v mikor.
sajnos ez olyan jó ár h kénytelen leszek én is tőled venni....picsába....
Lesz nálad a legközelebbi nyílt napon, vagy ez, hogy működik?
A 15W50 3200/L
4 littyó 300V mennyi, Jani?
Tomi,
RN19-hez van még eladó pályaidom?
ezen hol?én sem tudok itt semmit se megtalálni! jol van na....tudom huje vagyok!
12-25
Köszi! Bár Én ezen az oldalon még soha semmit nem találtam meg!
Sziasztok.
Skacok, nem tudja valaki, hogy hol lehetne megnézni, hogy a hétvégén, milyen köridők voltak 125-ben a Ringen? Előre is köszike!


tudok olcson motul olajat!kell!?
Faja lett!
Átéltem még egyszer!
Hektikus versenyen a ProRide-os fiúk.


Június utolsó hétvégéjén került megrendezésre a Hungaroringen az év második Országos Bajnokság futama és a Yamaha R széria versenye.

Csütörtökön Karsai Tomi és Moshe pályanap keretén belül már edzést tartott melyen Tomi hozta a formáját, ellenben Moshe a megerősödött motorjával nem találta Ön magát, na meg műszaki gondok is nehezítették Moshe barátunk edzését.

Pénteken elkezdődtek a versenyhétvége hivatalos programjai a szabad és időmérő edzésekkel, melyen természetesen a ProRide-s fiúk is részt vettek. A szabadedzéseket az OB 600-as mezőny kezdte Itt még a beállítások csiszolgatásával volt elfoglalva Kurucz Feri és Csiga. Ezt követte az OB OPEN szabadedzése, melyen Moshe csütörtöki motorozásához hasonlóan sajnos továbbra is „gyengélkedett”, Bárány Gergő az új R1-el kipróbálta a tavaly már megszokott Metzeller gumit, a futómű beállításait korábbihoz képest drasztikusan megváltoztatta, ülés pozícióját is áthelyezte és ezekkel a változtatásokkal végre egy „jó utat” talált meg, melyek a köridőkben és magában a motorozás élményében-érzésében is kezdte megmutatni magát. Karsai Tomi mint aki nem is 2 hónapja motorozott volna utoljára a szabadedzésen hamar megfutotta eddigi legjobb köridejét (1:56.9). J Az R széria szabadedzése (Czene Miki, Márkus Tibi Jebelóczki Richárd) is szépen lezajlott, a fiúk magukhoz képesti időket tudtak motorozni, azt is figyelembe véve, hogy páran új gumit próbáltak ki.

Pénteki időmérő aztán meghozta a „hektikus” jelzővel illethető folytatást. A OB 600-ok kezdték az edzést mégpedig az égiek „jóvoltából” esős körülmények között. A pálya nem minden szakaszán esett ugyan is az eső és ahol igen, ott se egyforma intenzitással. Így a mezőnyből jó páran, így Kurucz Feri is és Tóth Csiga Sanyi is a száraz körülményekhez használatos gumival merészkedtek fel a pályára, mondván legyen egy pár kör mért idő aztán gumicsere és vissza a pályára esős gumival. Sajnálatos módon Csiga a 2. körében rosszul ítélte meg a helyes sebességét és a maradék helyet a pályán egy „esős” féktávra és egy nagyot esett a célegyenes végén. Ezzel Csiga be is fejezte az aznapi edzését. Szerencsére és a jól védő öltözetnek köszönhetően komolyabb sérülést, törést nem szenvedett, motorját is egy kormánycsutka cserével orvosolni lehetett. Kurucz Feri a Csiga esését látván először meglátogatta csapattársát, majd azonnal ment gumit cserélni és még ment pár óvatos kört megtenni. A mezőny tagjai közül ezen az időmérőn még jó páran áldozatul estek a csúszós pályának, de szintén komoly sérülések nélkül. Az edzés alatt a verseny rendezői bejelentették, hogy a másnapi WARM UP (bemelegítő edzés) időmérő edzésként lesz megtartva bízva a száraz időben.

A OB OPEN mezőny időmérője szintén esős volt, melyre tudván, hogy másnapi WARM UP szintén időmérő lesz a csapatunkból csak Henzsi merészkedett ki természetesen esős gumival. A körülményekhez képest egy igen jó időt megfutván a 3. helyre qualifikálta magát.



Az R széria versenyzői szintén az időjárásnak köszönhetően esős időmérővel kellett, hogy megküzdjenek, de nekik is nyitott volt a másnapi időmérő lehetősége, mellyel több versenyző is élt, így a csapatunk versenyzői is.

Szombat reggelre az időjárás újra kegyesnek bizonyult, így kezdetét vehette az OB 600-as versenyzők 15perces időmérője. Csiga reggelre kipihente az előző napi fájdalmait és pár kört meg is tudott tenni, ezzel qualifikálni tudta magát a rajtrácsra. Kurucz Feri remekelni tudott és a rajtrács 5. helyét tudta motorozni.

Az OB Open versenyzői szintén száraz pályán folytatták az időmérő edzést, melyen Gergő már a „jó úton” a motorjával qualifikálta magát, Moshe sajnos még mindig küzdött hol a motorjával, hol Ön magával, de azért Ő is helyt állt a qualifikáción. Henzsi hozta a jó formáját és egy 1:57,2 es idővel a 9. helyre qualifikálta magát. Meglepetéssel Karsai Tomi szolgált, mert újból megdöntötte az egyéni csúcsát és egy 1:56,5 időt motorozván a 7. helyre qualifikálta magát J.

R széria 600-as versenyzői közül Spisák Tibi megkésve bár, de befutott a ringre J és a korábbi bukása után először végre motorozni tudott. Márkus Tibi magával, az új gumival és a fizikával küzdött, még Ricsi a fizikai törvényeket próbálta meghazudtolni, persze sikertelenül, így sajnos a célegyenesre ráfordító alattomos kanyarban eldobta a vasat. Szerencsére egy tetanusszal megúszta, motorjának még ez se kellettJ. Összeségében pedig a bukást megelőző körideje alapján a 2 sorba qualifikálta magát. Az R széria 1000-es versenyzői közül Czene Miki formában volt és így a 2 sorba motorozta magát.:)

A sűrű programnak köszönhetően az időmérők végeztével máris kezdetés vették a versenyek. Vették volna, ha éppen nem akkor szakadt volna le az újabb égi áldás, amikor az OB 600-as versenyzői, így Kurucz és Tóth Csiga a rajtrács felé közeledett. Az erős esőzés miatt a verseny rendezői és igazgatósága elhalasztotta a versenyt 1 órával és a száraz verseny helyett esős versenyt hirdettek ki. Ezen az esős versenyen Csiga már nem indult és sajnos a csapatunk másik tagja Kurucz Feri is az első körben egy másik versenyző bukásából adódóan eleset, így a további versenyzést is feladni kényszerült.

A 600-asok versenyét követte az OB Open versenye, mely szintén izgalmakkal volt tele. Sok versenyzővel együtt Gergő és Moshe sem állt a rajtrácsra ezen a hektikus versenyen. Na de az izgalmakat az is okozta, hogy a 600-ok után az eső elállt, a pálya erőteljesen száradni kezdett, de nem mindenhol! Ez fel is tette a rajtrácsra álló versenyzőkben a kérdést, miszerint milyen gumival is álljanak a rajtrácsra.? A többség esős gumit, páran a köztest és páran a teljesen száraz pályára való gumit választották, bízva a pálya gyors felszáradásában. Henzsi -(esős gumival) -szokásához híven nagyon jó rajtot vett és az élmezőnnyel vágott neki a 12 körnek. Tomira -(esős gumival)- sem lehet panasz, de mert neki még annyi tapasztalata sem volt az esős motorozásban, mint Henzsi barátunknak , valamint, mert kemény esős gumit rakott föl, hogy bírja majd a gumi a száradó pályát, az első pár kanyarban sok pozíciót vesztett. A verseny alatt a pálya tovább száradt, az esős gumik lassan használhatatlanná váltak. Végül Henzsi az összetett 6., a Dunlop Trophy értékelésben pedig a dobogó 2. fokát szerezte meg. Karsai Tomi az összetett 8., a Dunlop Trophy értékelésben pedig a 4. helyen ért a célba.



Az R széria 600-as versenyére a pálya már közel 100% ban száraz lett, így a verseny ennek megfelelően lett megtartva. Csapatunkat a felépült Ricsi képviselte a rajtrácson - (Márkus Tibi, Spisák Tibi nem indult) - és bár sajnos szokásához híven rosszul rajtolt végül is felküzdötte magát a 6. helyre. Az 1000-ek versenyén pedig Czene Mikit az 5. helyen érte a kockás zászló.:)
Sziasztok,

kicsit megkésve, de felkerült egy beszámoló a legutóbbi H ringes Svájci napról.. Akit érdekel, itt olvashatja... (nem rövid...)
Svájci módra...

Üdv, LX
Kedvező áron tudok motul termékeket(mindent).
Érdeklődni:itt a fórumon,vagy telefonon:06306166088.
Csakis kilinccsel előre!
minden kanyarban keresztben ment
Azért a legkirályabb ezek közül még mindig az ezerötös!
Pipi bünteti Big Face-t!Good Job
már tegnap szerettem volna felrakni + küldeni, nem jött össze megint
Az OB képeit mikor teszed fel, vagy küldöd el?
átküldöm
Sziasztok!
Igen, oltári szerencsénk volt, nem is hittük volna, hogy lehetséges lesz az égszakadás után slickkel felmenni... De lehetett. :) Király volt a verseny, és azt hiszem egyre jobb a mezőny, egyre jobb a hangulat is.
Én kicsit el voltam kenődve, mert az időmérőn sokkal jobb időt tudtam menni, de hát nem baj, majd legközelebb :)
Mindenesetre köszi a biztatást, és a segéd kezeket, mindenkinek!
Legközelebb szeptemberben :D

UI: BALUSKA KÖSZI A KÉPEKET :) Átküldenéd nekem a képeimet, és a Gyurkeszét is? Köszi előre is!
Zsani