Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezer köszönet!
Holnap ki látogatok ha nem lesz eső nap..


Szép az új masina!
lehet hogy nem kéne piros sátor közelében fényképeznem
A 3 napos Hungaroringes pályázás elsö napja
Szóval a mai nap számomra tökéletes volt. Pedig nem volt pb
Reggel végre megláthattam a várva várt K9-et, nagyon tetszik, pedig még nincs befejezve. Tankboritást keresünk hogy teljes legyen a kép
´
És végre szinte minden benne van, áttétel (brutális), Bazzaz AFR-el, gyorsválto, Yoshi dobok, Tomtech gombák....

Elsö menetben 2:10, másodikban 2:07, délután 2:06.3 szoval elégedett vagyok.

Reggel Jani és Dávid feltették a brutális áttételt és betettek 2 szemet a láncba (célegyenesben pont elég a hatodik). Nagyon ovatosan kezdtem mégis 2:10. A motor kiobaszott magas lett szerintem az ülés szivacs miatt. Nincs oldalsztenderem ezt is szoknom kell. elsö villa elöfeszitést kinyitottuk majdnem maxra.

Brian kint volt és még a csillapitásokon is nyitottunk de a motor igy is elég keménynek tünik nekem.

A Bazzaz elég sok kanyarba ropog, eddig a K5 ön ezt sosem hallottam.

Az áttétel miatt most ujra kell tanulnom hogy melyik kanyart hanyadikban kell vennem. És persze tudatosult bennem hogy bivaly-áttétel miatt ovatossabban jövök ki a kanyarbol. Az egyenesekben nincs ellenfél. És féktávon sem nagyon mert ezzel az elsö villával sokkal durvábban tudok fékezni. Viszont hiába az 5.1 fékolaj és a fém fékcsö, 3. körtöl jön be a fékkar, ugyhogy szinte biztos hogy a K5 röl átkerül a Magura fékkar.
Snake uj pb-t ment 2:06.8
Tompi 2:00
Berisz nem akart vasárnap hátulrol indulni ezért kijött ma hogy legyen jo ideje, ö is ment egy 2:00
Qpi asszem 2:03

és néhány kép a Bérczi Brothers remekmüvéröl
Nemtudjátok, profi fotós volt kint most az aszalós estén a hringen?
Weboldal?Galéria?
Valami ?
Amik itt vannak, már mind letöltöttem
Juli. 02. PancsiRingPhoenix..
Mindkettő Qka Mc
Szia!
Sima nyílt napon ( pl.: most 25.- én ) is kint vannak?
Upsz az lemeradt hogy olyan 25 fok volt és elől hátul soft guma.
Öööö..... izé.... úgy kb 2 hete ugyan ott Kakucson. Csóró vagyok én a H-ringhez.
Azt még nem is mondtam hogy egy párszor mikor kanyaríven a dőlésből kezdtem kiemelni, rendesem mászott el a hátulja, és nem álltam a gázon csak tartottam a fordulaton. Kigyorsítani csak függőleges helyzetben lehetett.
szerdán?hun?mikor hán fokba?
akkor ez voo doo....kibaszott voo doo varázslat!
Az ezt megelőző nap ugyan ezzel a beállítással mentem, és teljesen jó volt a gumikép, az első és hátsó guminál is. A változás csak annyi volt hogy hátul lecseréltem a gumát.
jujj jujj....darázs!ez futomű lesz!
Na szóval ilyenek lettek a gumák:
Amikor nem volt (elöl) a gumiban megfelelő nyomás az oldalfal merev(ebb)en tartásához, akkor az enyém motor, bár akarata nincs , de úgy-é viselkedett. Pedig levegőt kaptam közben, az pont jó volt, se sok, se kevés.
A jelöletlenre eddig mindenki azt mondta médium, de ki tuggya?
Hogy is van uraim, ha le akar borulni a motor, akkor sok vagy kevés e a levegő? Hm?
Aszalós féle pályanapról képek kicsiben. Az eredetiből szépen lehet vágni háttérképnek valót.
itt
Azt nem tudod véletlenül hogy a metzeler racetec gumán ha nincs keverék jelölés akkor milyen a keveréke? Nekem azt mondták k2, de szerintem még puhább volt a k1-nél is.
olyat nem használok azt nemtom