Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Guminyomásról annyit hogy tegnap véletlen elfelejtettem leengedni a gumit, és 2,53-as nyomással mentem 2:18-at (BT-016-al)
Mondjuk amikor már másodjára csúsztam túl a féktávon jutott eszembe hogy valami nem stimm
nem is néztem, hogy az oldalon milyen márka van (na jó, a minta azért sugallt valamit ), mert azért az alapelvben meg kell, hogy egyezzen minden gumi, azzaz ha túlmelegszik, akkor valszeg hasonló képet mutat minden gumi

de ettől függetlenül a K1 slickhez majd az ahhoz javasolt nyomást fogom beállítani
hááát őőő...jogos.
Csak amiatt raktam be,mert hasonló a szitu mint ami nálam volt.
Egyébként amatőr pályázóként egy valamit biztosan tudok. A hidegen 1,9 hátulra legfeljebb sok lehet de kevés semmiképpen nem!
De a Bagolynak BT003-ma van.
Csak kíváncsiságból. Szerinted jó ötlet egy Dunlop gumihoz való ismertető alapján állítani egy Bridgestone gumi nyomását? Csak mert semmi közük egymáshoz.
Én a dunlop után felraktam a slicket, a beállításokon nem változtattam,csak a balagee által megadott nyomással mentem,és a gumikép szép volt.
hmm, a linkelt ismertető alapján kevés volt a nyomás... no legközelebb ránézek + a slickhez majd kérek javaslatot nyomásra, ha fönt lesz
kössz!

De a képen is az vaaaan, dánlóp.
1.A Dunlop más világ. 2 A Te motorodon az XRAC fékbetétek sem működnek tehát nem jó kontrollcsoportnak.
Nekem is ilyen volt a dunlop d209gp.Túlmelegedett, úgyh a nyomás nem volt jó.
katt
igazat adnék ddt nek
Hát alapvetően én is Dunlop párti vagyok de már a D211GP is 2 éves gumi nemhogy a 208-as. Akkor már inkább D209GP. Abból van annyi, hogy győzd kiválasztani a neked tetszőt.
Hát valahogy ki kell gyorsítanod. Ott kapja a legnagyobb terhelést ott sokkal jobban elkopik. Mondanám, hogy kezdj el lapon kigyorsítani de azt könnyebb mondani mint megtenni. És teljesen nem szüntetné meg a jelenséget. Guminyomás jó a, gumikép sem vészes. De majd jön egy nálam okosabb.
mondjuk a slick az jobb választás,nekem és az ismerőseimnek bejött a 208
azt jelzi a lépcső hogy itt a gumid vége
már itt a slick, csak azt nem tenném tönkre, ha lehet, a 208 pedig nem jobb, mint a 003 vagy a slick, így arra nem cserélném
Ez igy teljessen jó sz'tem. Látnád az enyém...
Gondolom ez valami vicc akart lenni.
van benne egy kézzel/szemmel jól érzékelhető lépcső a kigyorsítási részen a szélével szemben. Rossznak tűnik, neked nem?
Cseréld le a gumit D208 ra
Mi bajod van ezzel a gumival?
ilyen lett a gumim, mit kéne állítani/másképp csinálni, hogy a következő már ne pusztuljon el?
Adatok: 2002 R1, BT-003, 70kg pilóta, 2:20 Hring, 1,9 Bar hidegen, melegen 2,3 körül asszem
A 15W50 300V 6290Ft -25%= 4700Ft
holleanyó karsai!

motul oil menyibe kerülfordul!?