Guminyomásról annyit hogy tegnap véletlen elfelejtettem leengedni a gumit, és 2,53-as nyomással mentem 2:18-at (BT-016-al)
Mondjuk amikor már másodjára csúsztam túl a féktávon jutott eszembe hogy valami nem stimm
nem is néztem, hogy az oldalon milyen márka van (na jó, a minta azért sugallt valamit ), mert azért az alapelvben meg kell, hogy egyezzen minden gumi, azzaz ha túlmelegszik, akkor valszeg hasonló képet mutat minden gumi
de ettől függetlenül a K1 slickhez majd az ahhoz javasolt nyomást fogom beállítani
Csak kíváncsiságból. Szerinted jó ötlet egy Dunlop gumihoz való ismertető alapján állítani egy Bridgestone gumi nyomását? Csak mert semmi közük egymáshoz.
Hát alapvetően én is Dunlop párti vagyok de már a D211GP is 2 éves gumi nemhogy a 208-as. Akkor már inkább D209GP. Abból van annyi, hogy győzd kiválasztani a neked tetszőt.
Hát valahogy ki kell gyorsítanod. Ott kapja a legnagyobb terhelést ott sokkal jobban elkopik. Mondanám, hogy kezdj el lapon kigyorsítani de azt könnyebb mondani mint megtenni. És teljesen nem szüntetné meg a jelenséget. Guminyomás jó a, gumikép sem vészes. De majd jön egy nálam okosabb.
ilyen lett a gumim, mit kéne állítani/másképp csinálni, hogy a következő már ne pusztuljon el?
Adatok: 2002 R1, BT-003, 70kg pilóta, 2:20 Hring, 1,9 Bar hidegen, melegen 2,3 körül asszem
Mondjuk amikor már másodjára csúsztam túl a féktávon jutott eszembe hogy valami nem stimm