Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg a dunylop.
Az a bridgestone
Azokon van 4,5 mm? Tudtommal a gyári kopásjelző olyan 3mm.
Délután rakok fel képeket milyenek lettek.
Rendesen nefürgyé' le idő volt, ezért ette meg .. Én esti mersz-en voltam. 5-6 körönként lemászkáltam futóművet tekergetni, de még a totál szar beállításokkal is szép maradt a gumi. Bár ez a nyugdíjas stílusomnak is betudható.
softot szíjjeltípte,míg a médium cíp lett.oszt mosmá kussolok
tagadom!sőttttt.....tiltakozom!tegnapi is fini volt,reggelin volt gumikép ,de a médium az szép lett
semmi baja! vágott slick.
bagoly!ez már inkább gond egy guminál!
Mongylyuk te ténleg hulye vagyol.
Ezért nem veszek Dunlopot. érzékeny a kincsem
Meg mondjuk 2 perc környéke az más tempó mint a 2:20
qrva jó a Metzeler/Pirelli csak kopik mint állat. Sc2 Superbike áprilisban 23-24 fokban két nap alatt=8x25min alatt kopott 4,5 milit
dönlop jó guma nagyon.sztem.meghozza az önbizalmat a kanyarba,fékezni meg még döntve is szépen lehet.sztem.2.00-át olyannal mentem ami már kopásjelzősintehujemémészezzel volt!
egy azaz 1 tized volt a gond h tépte a hátulját nekm.mondjuk az ntec volt
blájennel egyeztünk meg abban, hogy az én tudásomhoz jó a K1 is de ha elkopik akkor megpróbálom a dünlopot javaslatodra
de most nem veszek semmit, bár látom neked kell olajra a píz
Tegnap délután voltam pályázni, és a következő történt. Az első gumim metzeler racerec k1 kb:60%-os volt, eddig már többször is voltam vele pályán és jól bírta, kopott de azért bírta. Hátulra frissen volt felrakva egy 70%-os metzeler racetec (jelölés nem volt rajta hogy milyen keverék, de én k2 ként vettem). A délután végére a eddig jól muzsikáló első guma és a frissen felrakott hátsó guma is KO lett olyan hegyesre kopott mint egy tű! Mi lehetett a probléma? A futómű jó volt mert az előző beállítással mentem, és a guminyomás is u.a. volt. Én a melegre gyanakodom.
sokmindenen múlik persze, de nem gondolom hogy a 1,9 az alapvető gond.
kigyorsításnál szétmehet 2.20-nál is.féktávon is bukhatsz annyi időt h öszejöjjön a 2.20
metzeler ezek szerint.hátra nem kéne a k1,inkább k2.előre jo az 1.tréfamester a metzeler,sztem alig kopás után csuszik,mig a dunlop ntec kopásjelzősincsmár kopással is meghozza a 2,01-eket.sztem.hangsulyozom szerintem!mielőtt bárki vitázna szerintem!van 3db metz k2 slickem egész jok 10ezer darabja ha kell!190-es!sőt jut eszembe neked óccsó!
Mentem már pályán 2,7el szintén Superbike-al, kicsit csúszkált kigyorsításon, de nem volt vészes. Én a Brigibe mikor megérkezek a kútra(azaz félmelegen) 2bart nyomok és semmi bajom vele. 2:20as időnél nem kell túl sokat foglalkozni ezekkel a dolgokkal szerintem.
Hi.
Én a pirelli superbike slickeket melegen állítom be E:2.1, H:1.9-re, de az pirelli.
előbb kell kezdeni a kigyorsítást.pont!engedj lefele 2tizedet.pont
AlexCBR meg 2,8-al ment fel.
akkor az melegen szép érték lehetett