Rendesen nefürgyé' le idő volt, ezért ette meg .. Én esti mersz-en voltam. 5-6 körönként lemászkáltam futóművet tekergetni, de még a totál szar beállításokkal is szép maradt a gumi. Bár ez a nyugdíjas stílusomnak is betudható.
dönlop jó guma nagyon.sztem.meghozza az önbizalmat a kanyarba,fékezni meg még döntve is szépen lehet.sztem.2.00-át olyannal mentem ami már kopásjelzősintehujemémészezzel volt!
blájennel egyeztünk meg abban, hogy az én tudásomhoz jó a K1 is de ha elkopik akkor megpróbálom a dünlopot javaslatodra
de most nem veszek semmit, bár látom neked kell olajra a píz
Tegnap délután voltam pályázni, és a következő történt. Az első gumim metzeler racerec k1 kb:60%-os volt, eddig már többször is voltam vele pályán és jól bírta, kopott de azért bírta. Hátulra frissen volt felrakva egy 70%-os metzeler racetec (jelölés nem volt rajta hogy milyen keverék, de én k2 ként vettem). A délután végére a eddig jól muzsikáló első guma és a frissen felrakott hátsó guma is KO lett olyan hegyesre kopott mint egy tű! Mi lehetett a probléma? A futómű jó volt mert az előző beállítással mentem, és a guminyomás is u.a. volt. Én a melegre gyanakodom.
metzeler ezek szerint.hátra nem kéne a k1,inkább k2.előre jo az 1.tréfamester a metzeler,sztem alig kopás után csuszik,mig a dunlop ntec kopásjelzősincsmár kopással is meghozza a 2,01-eket.sztem.hangsulyozom szerintem!mielőtt bárki vitázna szerintem!van 3db metz k2 slickem egész jok 10ezer darabja ha kell!190-es!sőt jut eszembe neked óccsó!
Mentem már pályán 2,7el szintén Superbike-al, kicsit csúszkált kigyorsításon, de nem volt vészes. Én a Brigibe mikor megérkezek a kútra(azaz félmelegen) 2bart nyomok és semmi bajom vele. 2:20as időnél nem kell túl sokat foglalkozni ezekkel a dolgokkal szerintem.
Meg mondjuk 2 perc környéke az más tempó mint a 2:20
de most nem veszek semmit, bár látom neked kell olajra a píz
Én a pirelli superbike slickeket melegen állítom be E:2.1, H:1.9-re, de az pirelli.