Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Talán itt akad köztetek!

http://www.kepesmotor.hu/egyre...
Hidegen: 1,6 hátul, 1,8 elöl.
holnap vagy holnapután megjönnek az elsökerék transzportállványok
igaz hogy nem vagyok itthon de az éritettek megkaphatják édasányámtol is a XI. kerületben.
de itt megirom amikor megjött

az érintettek:
Kotrocz Zsolt
Svéd
Rumi
FTK
Emvé
Fukeneh
Turi Jani 2 db
Dezz 2 db
Szia..
van egy Phoenix topik is.. olvasgasd vissza.. előre regelj az a lényeg..
http://www.sportmotor.hu/motor...
és még egy kis infó és képek a multkori versenyekről..
http://www.pannonia-ring.com/i...
a képeket pedig az eseményeknél időrendileg visszalépve találod meg..
Sziasztok!

Hétvégén kipróbálnok egy garnitúra Pirelli Diablo Supercorsát.
Az első 2009-es SC2
A hátsó 2008-as SC2

Akinek van ilyennel tapasztalata azt kérem, hogy segítsen.
Milyen nyomással (melegen) szoktátok használni?

Köszönettel

(Igen, tudom, hogy másik topikba is beírtam , de lehet itt tapasztaltabbak lesznek az emberek a témában )
Ezt feltétlen olvasd el, ha lehet kétszer, mielött pályára mész:
http://www.motorosok.hu/forum/viewtopic.php?t=85
7
Sziasztok!
Július 2.ai pannonia ringes motorozásra megy valaki?
Még sosem voltam, és szeretném azt is kipróbálni, főleg a verseny előtt:).
Szerintetek milyen csoportba nevezzek? Utcaiban lehet normálisan motorozni?
És mit kell tudni ezekről a nyilt napokról?
Köszi!
AZ HÁT!
Én cukorfalat vagyok te nagy büdös ogre! Én a vízben oldódom.
beszari
Ha esik én ki sem teszem a lábamat a ringre.
kösz de é holnap hazarepülök svédbe és a motor nálam van, nem Janiéknál.
Péntek-szombat R6 kupa H.Ringen leszek, viszek vékonyabb ülésszivacsot. Keressetek meg ha kint lesztek (Jani tudja a számomat)
A vonal tényleg kicsit félre ment,de amikor felraktuk a két nyerget látszott a dolog. Amelyik eredetileg fent volt,és húztam le az alsó csavart akkor látszott,h szépen mászik el a középvonaltól és ferdén állt.
Végülis már mind1,mert levittük a két féknyerget a suzukiba, ott megcsinálják ,mert a másikból meg régebben véletlenül kinyomtuk az egyik dugattyút.
Ez gondolom BerikZ-nek ment. Egyébként talán ez is lehet, de szerintem egyszerűbb a megoldás
Ahogy nézem a képeket a vonalakat nem egyforma helyre húztad be. A baloldali képen az öntvény közepétől kicsit balra esik a vonal. Ha kijavítod, akkor szerintem helyükre kerülnek a dolgok.
Carlo
lehet hogy hogy üszo szegecselésü tárcsád van (mozog a rögzitö szegecsekben, oldalirányban) akkor nem furcsa hogy a tárcsa a nyereghez képest nem középen van.
de az is lehet hogy hülyeséget irok
Akkor pár szót a K9 röl
a design tényleg bejön
az oldalsztendert nagyon hiányolom, de Jani megigérte visszateszi
az ülés sajnos ronda lett és elég lett volna 1 centis is, tul magas lett nekem a motor, alig ér le a lábam.

Müszaki:
az elsö villa egy álom, ugyan többen mondták már hogy nem ül eléggé össze viszont dolgozni jol dolgozik. Akkorát tudok fékezni amekkorát csak akarok ez a K5 el nem volt igy. Kint volt Juhasz Dávid papája és ö most késziti a fiának a k9-et. Azt mondta szarjam le hogy a villa mennyire ül össze, az hogy hány centi marad alul az pont mindegy, az a lényeg hogy ahol dolgozik ott jo legyen, ne törödjek rugouttal.
Eldöntöttem hogy átkerül a K5 röl a mugura fékkar a k9 re attol még durvább lesz, kiváncsi vagyok hogy azt is jol fogja e birni ez a szuper big piston fork
Egyelöre ugy érzem jobban fordul könyebben tudom betenni a kanyarba. nem tervezek rugo cserét. igaz hogy amikor nem megyek nagy tempot akkor kurvára keménynek érzem a rugozást, de lehet hogy ez a normális. Tegnap a versenyen keményen mentem és nem emléxem hogy zavart volna rugozás. Csak amikor nincs meg a megfelelö tempo akkor veszem észre hogy nincs komfort érzet. de nincs kizárva hogy én igazi ülésen ültem 4 évig most meg ez a kökemény 2 centis szivacs.....
Tegnap nem Dunlop volt hátul hanem egy BT002 ráadásul a type2 ami elég kemény.
Kiváncsi lennék valaki véleményére akit esetleg megelöztem hogy hátulrol hogy hallatszanak a Yoshi hangszorok illetve hogy a TC hallatszik-e munka közben
Ugy érzem meg fogunk barátkozni a k9 el
A nyereg és a tárcsa középvonala nem esik egybe az egyik képen. A másikon viszont oké...elképzelhető,h ezért nehéz tolni motort, meg ezért kopik jobban a betétem mint kéne?
Ha csütörtökön akarsz leszámolást indítani , ne felejtsd otthon az esőgumidat.
Segítséget kérek! Mi a gond?
Mai délelött jo szar volt, szinte nem volt kint senki, az elsö SBK versenyig.
Esöverseny: Azon nem indult magyar, csak Zsir nevezett be a románokkal. Meg talán Rimai Roli is indult ott de elesett.
Esö még mindig. Aztán jött az SSP, ott indult Berisz és Kurta Jani, de azt egy esés miatt félbeszakitották, ebéd után folytatotodott. De elöször volt még egy esöverseny ahol sok magyar indult, ez egy B verseny volt esöben. Norbi az elsö körben elcsuszott a sikán elött aztán Berisz a célvégén elcsuszott, ezt Zsir nyerte meg, fogalmam sincs hogy volt ebben az értékelés mert furcsa modon engem negyediknek hoztak ki, amivel kupa járt, viszont pl Kurta Jani elöttem jött be és ö nem kapott semmit. Jani logok neked a kupámmal, már ugysem fér a vitrinbe :lol:
Aztán jött az SSP folytatása, azt Berisz utcahosszal nyerte, Balog Csabi asszem 5. lett de mivel a délelötti elsö 4 körben nem volt eredménye ezért öt nem értékelték. Berisz sem kapta meg az elsö helyet mert a délelötti 4 kör eredményét összesitették és csak a második helyet kapta.
Berisz mondta verseny után hogy még a sikán nedves és a gyors balos is az átfolyásnál. Ezt Greksa is hallotta.

Aztán jött a várva várt Félsvéd Open és Félsvéd Gentleman.
A szervezök nem voltak a helyzet magaslátán és feltették a rajtrácsra az össze magyart aki a 3 napos rendezvényen megfordult. Tehát majdnem 40 táblácska várt minket a rajtrácson mivel elfelejetétték kivenni a csak pénteki magyarokat és a csak szombatiakat is.
Almanot nagy nehezen rádumáltam hogy ugyis ott szoptunk egész nap, legalább induljon el ezen a versenyen és körözgessen. De a felvezetö kör után mégis kiment.
A felvezetö körnek volt egy másik szomoru eseménye is. Az uszoda kanyarban éppen terepszemlés tempoban gurulgatok hogy nézzem hol van nedv, amikor Greksa mint a szél eltépett mellettem. Sajnos nem sokáig juttot mert a gyors balosban hatalmasatt esett az átfolyáson. Láttam amikor gurult és sajnos azt is hogy nem mozdult utána. Sajnos korházba kellett vinni mert nem emlékezett semmire és semmit nem tudott erröl a naprol sem. Valoszinü a fejére érkezett de én már csak azt láttam amikor a földön pörgött.
A pálya nagyjábol száraz volt viszont sok helyen volt már olajkötö felszorva a nap soksok esése miatt.
Ritkán indulok versenyen elsö sorból de most ez történt, csak Dave volt elöttem.
A rajtom egész jol sikerült, vártam hogy Zsir már a célegyenesben elmegy de ez nem történt meg. Atom viszont már féktávon elment de az elsö kör feléig tartottam az összetett harmadik helyet és a Gentleman elsö helyet. De nemsokára megérkezett Gabesz és ö viszont 40 fölötti!
Nagyon vártam Zsirt ezért huztam mint a barom.
Egyszer láttam hogy be akart szurni a célrarában de nem mégis én maradtam elöl. A Bazzaz ropogott sok kigyorsitásnál tehát dolgozott rendesen a TC. Végülis rájöttem menet közben ha Zsir ott lenne mögöttem akkor néha csak látnék kék zászlót, de nem kaptam kékzászlót, késöbb kiderült Zsir annyira befáradt hogy 1 perccel késöbb ért célba.
Ennek ellenére toltam neki nagyon mert biztosra akartam menni, tudtam hogy összesitésben is csak hárman vannak elöttem.
A következö meglepetés akkor ért amikor utolértem Tacsit még Bérczi Janit. Egymás mögött örömmotoroztak.
Végre elöjött a 10 körös verseny vége.
eredmények:
Félsvéd Open
1. Atom
2 Dave
3 Koca
4 Hajni!
5 Szabo Krisztián
6. Tacsi!

Félsvéd Gentleman (OldBoys)
1 Gabesz
2 Svéd
3 Brunecker Árpi

itt van a legcsunyább pályazók albuma:
http://www.gsxrfans.hu/index.p...
Na megálljá csak te papírvahúúúr.
Igen ugyan azzal anyomással volt. Elől 2,0 hátul 1,8.
Nem volt az olyan nagy...