az a gond h kicsit befog,nem enged vissza a munkahenger!meg is jártam!2azaz kettő pályanapot bírt ki a vacsi xrac!kurvafaszba bele,elegem is lett!pedig nem koszos a z a szemét dugo csak egyszerűen gondoll egyet és nem megy vissza a kibaSZOTT HELYÉRE.átmozgattam most meg jo,ezt kell vele tenni mert vmi szar benne néha átmozgatom majd.tettem bele gyári betétet azzal is ugyanott fékeztem.ezentul ez lesz!azt a szart meg nyomkodom vissza ha kicsit is szorul a kerék!tennap nem vótá....ebből baj lesz meglátod!repültem egy nagyot ....má megint a sikánnál.csak most nem estem el,viszont megtudtam h a k7 ugratni is kiváló!
Nem fékezek olyan sokkal hosszabbat, ami már gáz lenne. Ma már sztem tuti bementem 2.14 alá,de nem lett mérve.
Többet meg nem tudtam menni,mert elhagytam az ECU-t ...
A munkahengeres dolog előfordulhat...megjárattuk pedig most is.
Vennék én "normális" motort,csak ezt a "normálatlant" vehetné már meg vki.
Sziasztok!
Segítsetek plíz!
Valaki nem tudja-e,mit jelentenek dunlop slicknél ezek:
950
564
Esetleg a S/moto soft vs. S/moto strong mi a franc?
Köszi
G.
Vasárnap megyek ki a ringre a Félsvéd féle szervezésre! Mivel MOTUL olajakat árulunk ezért ha igény lenne rá tudnék felvinni egy pár dolgot 25% kedvezménnyel. Ha valakit érdekel keressen. Fékolaj, Mocool, 300V olaj 15w50,láncspray factory line, van nagyon jó idomtisztító(Wash&Wax), stb...
A MERSZ esteken 60 fő a limit, ezért ha 61diknek jelentkezel, csak várólista jut. Ha üresedés van, akkor jelentkezési sorrendben kerülnek be a várólistások. Aki a 60ban van, annak 18óráig (ha időben jelzi, akkor tovább is) fix a helye.
Aki próba-szerencse alapon kijön, de nincs regisztrálva, az 18 óra után a nem betöltött helyekre pályázhat, érkezési sorrendben. De ilyen lyukak vagy vannak, vagy nincsenek, ez kiszámíthatatlan.
Tessék időben jelentkezni a pályaestekre, idén elég stabilan megvan a létszám már napokkal előtte.
Nincs mit!
Ami megfogott az a minőség,mondjuk a Hondánál ezzel soha nem volt gond.Hogy kényelmes e azt így nem tudom megmondani,de az egy sportgépnél nem is számít szerintem.Viszont kipróbálnék szívesen egy CBR-t,hogy viselkedik a pályán.Persze nem a Tiédet,gyári idommal
Nekem van benne 4 verseny és 3 pályanap de lehet több és még van rajta bőven.Azt hozzáteszem, nem vagyok gyors.Lehet hosszan fékezel,sokáig húzod.Sokan ott cseszik el,hogy jó féktávot vesznek de mikor már fel kellene engedni a féket ők még akkor is húzzák.
Aztán az is lehet,hogy nem enged vissza a munkahenger és folyamatosan kopik a betét.Ha jól tudom a tl-en az a 6 dugattyús nyereg van mint a busán,vagy a K1-en az pedig nem valami fényes konstrukció.
Vegyél egy "normális" motort
Szeretném itt is megköszönni a Suzukis csapatnak a benzin segítséget, ja és aki 2 órás esti motorozásra megy az menjen ki 7 előtt tankolni mert nem lesz elég...
Sziasztok! Felíratkoztunk a holnapi MERSZ-es pályaestre,de látom,hogy azóta még vagy harmincan felírták magukat utánunk. Élvez vmilyen előnyt az aki bent van az első 60-ban?
Többet meg nem tudtam menni,mert elhagytam az ECU-t ...
A munkahengeres dolog előfordulhat...megjárattuk pedig most is.
Vennék én "normális" motort,csak ezt a "normálatlant" vehetné már meg vki.
Első:950=soft.758=medium.336=medium-hard.
Háts
ó:350=soft.758=medium.640=medium-hard.
Ha jól tudom 2004-2007 között volt ez a "jelölés"
Segítsetek plíz!
Valaki nem tudja-e,mit jelentenek dunlop slicknél ezek:
950
564
Esetleg a S/moto soft vs. S/moto strong mi a franc?
Köszi
G.
Vasárnap megyek ki a ringre a Félsvéd féle szervezésre! Mivel MOTUL olajakat árulunk ezért ha igény lenne rá tudnék felvinni egy pár dolgot 25% kedvezménnyel. Ha valakit érdekel keressen. Fékolaj, Mocool, 300V olaj 15w50,láncspray factory line, van nagyon jó idomtisztító(Wash&Wax), stb...
Hova lehetne vinni. Köcccikeeee
Aki próba-szerencse alapon kijön, de nincs regisztrálva, az 18 óra után a nem betöltött helyekre pályázhat, érkezési sorrendben. De ilyen lyukak vagy vannak, vagy nincsenek, ez kiszámíthatatlan.
Tessék időben jelentkezni a pályaestekre, idén elég stabilan megvan a létszám már napokkal előtte.
Ami megfogott az a minőség,mondjuk a Hondánál ezzel soha nem volt gond.Hogy kényelmes e azt így nem tudom megmondani,de az egy sportgépnél nem is számít szerintem.Viszont kipróbálnék szívesen egy CBR-t,hogy viselkedik a pályán.Persze nem a Tiédet,gyári idommal
Aztán az is lehet,hogy nem enged vissza a munkahenger és folyamatosan kopik a betét.Ha jól tudom a tl-en az a 6 dugattyús nyereg van mint a busán,vagy a K1-en az pedig nem valami fényes konstrukció.
Vegyél egy "normális" motort
Szeretném itt is megköszönni a Suzukis csapatnak a benzin segítséget, ja és aki 2 órás esti motorozásra megy az menjen ki 7 előtt tankolni mert nem lesz elég...
Maradjunk a gáznál és a féknél, majd betesszük Neked sebességbe indulásnál
Köszi Bééb, Dave nektek is..
LX