Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÉS a BAH csomópont hol van? He? Az tuti vidék, mer' csak suttyókkal találkoztam....!
na te se lyártá még a 2.keren kívül!városi kötscsög.
ez egy szarvas baszdmeg!
mos mé offoltok!?ott van nektek a LöFöPö!
Nesze nyúúúl te suki:
Nekem van, de nem adom kölcsön mert felrakod a villanyoszlopra.
Nálunk meg lafog a pekedli a bizserefán. Nincs vkinek egy pekedli kőcsönbe?
köszi.én ugy tudtam h az 1-es 3-as 5-ös 7-es hengerek suppenzátora ilyenkor megfeszíti a rotátorreteszt,és a talpas félhomálymérő nem enged sötétben motorozni,mivel ott már igen magas a riziko faktora h egy vérteleki vérnyulal összefuss!azt pedig remélem nem kell részletezni h miért veszélyes....főleg este!
üdvözlettel egy hujegyerek!
Te ostoba!

1. Közúton csak az elsőbe kell nyomás, hátra belsős gumit tegyél, de az lapos legyen.
2. a nyomás csak az 1-es, 3-as, 5-ös és 7-es - tehát a páratlan - fokozatokban a fogyasztást befolyásolja.
3. a szikrahányad a dangeres köridőmérőtől függ csak.

Nem értem miért írnak be mindig ilyen hülyék!
közúton kell nyomás a gumiba?és ha igen akkor miért?és a nyomás befolyásolja a motor fordulatszámának szikra hányadosát?
Kakucson csak oda kell telózni hogy tudjad hogy nyitva vannak-e. Más feltétel nincs.
Köszönöm szépen!

A Kakucsringre is szervezni kell eseményt amire el lehet menni, vagy az pl nyílt és be lehet menni, amikor éppen nincs rajt senki?

A Pannon Ringen jó lenne ez az oktatás. Csak az a baj, hogy hétközben Pesten dolgozom, hétvégén vagyok csak Somogyban.

Utána nézek még. Köszönöm a válaszokat előre is.

Üdv: mater
Tudom ajánlani Neked a Pannonia Ringen lévő motoros oktatást.15 ezer ft,délután 4-től este 8-ig tart,ebben van elmélet,majd 4-5-ös csoportokban egy felvezető ember után mentek.Nagyon jó,csak ajánlani tudom,ott elmondanak mindent.Ha ez meg van,akkor pl a másnapi nyílt nap árából elengednek 5e ft-ot,legaláébbis tavaly így működött... A következő oktatás jún.9,kérdezzetek rá,hátha van még hely!
Kakucsring, euroring. Ezek itt vannak közel.
Szia tutis

Milyen kisebb pályára gondoltál? Ven erre lehetőség valahol?
Vagy keressek használatlan aszfaltcsíkot? A völgyhídnál szoktunk menni egy-két kört!
ingyenes pályanapok ritkák mint a fehér holló. Érdemes lenne először kis pályákon kezdened, és ha belejössz, mehetsz nagyobbra. De ha neked a pancsi van, közel, menj oda. Anyagilag húzósok a pályanapok, de valamit valamiért. A 20 ezres átlag költség az reális. (belépő + benzin)
Gumiztatni akkor kell ha elkopott. A többi költség az csak terajtad múlik, milyen mértékbe akarod pályára hangolni a vasat.
nyilván neked jól jött a segítség, de azt tudnod kell, hogy a megállás a pályán szigorúan tilos! azért vannak a pályabírók, hogy megoldják a pályát elhagyó motorosok gondjait.
Ha újra pályára jutsz ezt ne feledd és te ne állj meg semmilyen esetben csak ha a te gépednek van műszaki hibája
Sziasztok
Olvastam itt, hogy rendkívül nem örültetek egy srác nem egészen ide tartozó témájának. Remélem én nem csapom ki a biztosítékot. Semmiképpen sem szeretnék egyből rosszul nyitni ezen a topicon.

Szóval mindenféle nyalási szándék nélkül mondhatom, hogy nagy tiszteletem a pályamotorosoké és az itt korábban olvasott időeredményeké.

Pár ismerősömmel már jó pár ezer kilómétert nyomtunk motorba és azon gondolkoztunk, hogy a pályázással is bővítenénk a motoros tapasztalatainkat.

Viszont sajnos mivel pályakezdők vagyunk a pályamotorozásban és ezzel együtt a munkában is. Ezért riasztó volt számomra a itt-ott olvasott anyagi igény amely ezzel a sporttal jár.

Azt szerettem volna kérdezni, hogy mivel mi a Dunántúlon motorozunk, van-e lehetőség esetleg a Pannon Ringen csatlakozni valakikhez akik megtűrnek maguk mellett kezdő embereket kisebb tudással de annál nagyobb fejlődési vággyal és még annál is nagyobb tisztelettel.

Orly-t nem tudom ismeri-e valaki. Őt volt szerencsém megismerni a közelmúltban és Ő említette nekem a MERSZ csapatot. Viszont ott olyat olvastam, hogy 20 000 körül van egy hétvége és amellé jön még a csere gumi, ami persze nem az irdatlan sebességtől amit diktálnánk, hanem az elnézett féktávok miatt és a vészfékezések miatt kophatnak el.

Egy Z 1000esre sikerült szert tennem az évek során, így olvastam a kawánál hogy van ingyen pályanap, vagy gyakorlás, ami azt hiszem most hétvégén volt és csak most lehettek kezdők. Sajnos erről lecsúsztam.

Szóval ha lenne jó tanácsotok, hogy hogyan kezdjünk bele, hogy a motor részlet mellett is bekapcsolódhassunk egy ilyen sportba, akkor azt megköszönöm. Természetesen azt is megfértem ha arra adtok tanácsot hogy hova menjek a problémámmal, ha nincs meg hozzá az anyagi hátterem.

Üdvözlettel : mater
Jelentés online Hungaroring Jura Racing
14-es boxban vagyunk 3 napig ha valaki kiváncsi a pofánkra
Reggel volt 2 óra 40 perc szabad motorozás, csak utána kezdödött a csportosztás! Ebédszünet után 1 óra 20 perc szabad motorozás és utáni minden csoport kap 2 idömérö edzést.
Az idö meglepöen jo, volt hogy szemerkélt az esö de az aszfalt száraz maradt.
Végre délelött kicsit felszivtam magam, rátapadtam Snakere és 2-3 kört mentem utána, neki uj pb, 2:06.8 nekem meg végre kis fény az alagut végén, 2:06.4
Következö menetben sikerült több 06 is igy kezdek kicsit megnyugodni. Norbinak uj pb 2:11.9 Tompi lazán 2:02.
Domi szenved a csuklofájdalmaival, még mindig jobb mint a csiklofájdalom. Tomwar meg sétal mint egy ellenörzö elöljáró
Szoval jo a hangulat, és durván sokat lehet menni.
Ha valakinek van kedve holnapra kijönni akkor megkérdeztem van hely, 140 juro versennyel, tranyoval együtt
Állitolag M@tt kijön délután fotozni, ezer éve nem láttam.
Nekem van:
Dunlop slick
GRATULÁLOK NEKI!
Nem voltak pályabírók, vagy csak ketten köröztetek?

Egyébként elég nagy marhaságot csinált a srác
a mondd az 1 d te hüllllyje lpftp-és.
Keresek 160as méretű(17"os)jó állapotú slick gumit.Olyan kellene,ami vagy tök sima,vagy egy gyárilag mintás gumi(pl dunlop d208) mintája van belevágva(ez az utóbbi lenne a legideálisabb!)
Aki tudna segíteni,az vagy itt vagy az adatlapomon található címre legyen szíves írni!
Előre is köszönöm!