S.O.S -be eladó lenne egy 2007.11 havi YZF-R1! Tehát 2009.11 hóig garanciás! 1800km van benne garantáltan. Az én márkakereskedésemből vásárolták! Megvan hozzá az első sárvédő is! Kék színű. Május óta nem használták előtte a Hungaroringen és az is utcán motoroztak vele. Garantált km. Szervizkönyves. Nem volt még levizsgáztatva ezért az ár reg adó nélküli(230.000Ft a regadó). Az ára:1.620.000 Ft! Ha kérdés lenne keressetek.
nem. jó ez a 600as kategória, minden nagyobb drágább lenne szerintem. dunlop trophyban akartam menni, 30ezres magyar bajnokira azokkal a feltételekkel amik vannak nem igazán van pénzem, pedig a motor isteni.
Eladó egy 2006-os évjáratú, magyarországi, forgalomban lévő, rendszámos, opcionálisan az utcai forgalomban is legálisan részt vehető Honda CBR 600 RR motorkerékpár. Törzskönyv, forgalmi (2010-ig műszaki), 2 gyári kulcs, szervízkönyv.
-a motor erőforrása teljes egészében a gyári, bontatlan, széria
-hátsó rugóstag: WP racing, teljesen állítható, hidraulikus rugóelőfeszítés, gyors-lassú csillapítási lehetőség
-a motorhoz jár a gyári hátsó rugóstag is
-első teleszkópok: Race Tech rugók, Race Tech Gold Valve szelepkit (kicserélve a compression- és rebound szelep egyaránt)
-Toby, 16 fokozatban állítható kormánylengéscsillapító (10 üzemórát használt)
-lötyögős féktácsák elöl
-Goodridge fémfékcső szett elöl
-egy versenyt futott Ferrodo Racing versenyfékbetét
-a pályaidomzat tartalmaz egy plusz elemet, mely fokozza a hűtő teljesítményét
-TomTech versenylábtartó szett
-RK GXW 520-as versenylánc, Hungaroringre megfelelő áttételezés
-emelőszemek
A motor futásteljesítményéből 2000 km-t, egy szezont ment pályán, amatőr, hobbi felhasználás mellett.
A pályaidomzatba a gyári lámpák beszerelhetők, egy hátsó lámpát tudok adni. Az első lámpa felszerelésével a motor az utcai forgalomban is részt vehet.
Az apróhirdetések között képekkel is megtalálja az, akit érdekel.
Üdv, Doki.
Igen.
Majd létrehozzák az idei dátumokat (Pl. íme egy tavalyi: MERSZ Pályaest 2008. augusztus 21.) és az adott dátumban lévő listára felírod magad.
Ennyi.
Csak Castrol-tt, neha REPSOL-t hasznaltam, R4 Superbike, stb.
SOHA SEMMIFELE baja nem volt a motoromnak tole.
Jelzem a tobbikenek is, elismert gyarto (eredeti) csucsminosegu olaja tokeletesen megfelel barmelyik motorba.
Adalekul: a baratnom SRAD-ja is R$-t kapot elsore, csipegette is szepen, de utanna a CASTROL GP-t imadta, es nem fogyott. Egy 40e futott motorba nem valo teljesen szintetikus olaj. Azt a motort anno a XX. szazadban nem arra terveztek...
Biztos igazad van!
Én nem teherautóba való olajat használok a motorokba.
Nekem is elfogyott a zxr400-ból az olaj, egy hétvége alatt 3-4 dl, igaz ez egy 1992-es motor volt.
Az r6r nem tudom hogy mit csinál majd, de majd jelzem ha kiderül.
Egy R6R-ről van szó, ami papíron 128 Le és a tengelyen 110 lovat mértek?!
Előre is köszi!
Sorry az Off-ért.
Válasz mehet Virtual tuningba
ez lett volna :
S.O.S -be eladó lenne egy 2007.11 havi YZF-R1! Tehát 2009.11 hóig garanciás! 1800km van benne garantáltan. Az én márkakereskedésemből vásárolták! Megvan hozzá az első sárvédő is! Kék színű. Május óta nem használták előtte a Hungaroringen és az is utcán motoroztak vele. Garantált km. Szervizkönyves. Nem volt még levizsgáztatva ezért az ár reg adó nélküli(230.000Ft a regadó). Az ára:1.620.000 Ft! Ha kérdés lenne keressetek.
Eladom az enyémet, naaaaa?
Azzal is jókat tudsz menni és egy kicsivel jórárasítottabb kategória.
Nehogymán ne menjél.
Eladó egy 2006-os évjáratú, magyarországi, forgalomban lévő, rendszámos, opcionálisan az utcai forgalomban is legálisan részt vehető Honda CBR 600 RR motorkerékpár. Törzskönyv, forgalmi (2010-ig műszaki), 2 gyári kulcs, szervízkönyv.
-a motor erőforrása teljes egészében a gyári, bontatlan, széria
-hátsó rugóstag: WP racing, teljesen állítható, hidraulikus rugóelőfeszítés, gyors-lassú csillapítási lehetőség
-a motorhoz jár a gyári hátsó rugóstag is
-első teleszkópok: Race Tech rugók, Race Tech Gold Valve szelepkit (kicserélve a compression- és rebound szelep egyaránt)
-Toby, 16 fokozatban állítható kormánylengéscsillapító (10 üzemórát használt)
-lötyögős féktácsák elöl
-Goodridge fémfékcső szett elöl
-egy versenyt futott Ferrodo Racing versenyfékbetét
-a pályaidomzat tartalmaz egy plusz elemet, mely fokozza a hűtő teljesítményét
-TomTech versenylábtartó szett
-RK GXW 520-as versenylánc, Hungaroringre megfelelő áttételezés
-emelőszemek
A motor futásteljesítményéből 2000 km-t, egy szezont ment pályán, amatőr, hobbi felhasználás mellett.
A pályaidomzatba a gyári lámpák beszerelhetők, egy hátsó lámpát tudok adni. Az első lámpa felszerelésével a motor az utcai forgalomban is részt vehet.
Az apróhirdetések között képekkel is megtalálja az, akit érdekel.
Üdv, Doki.
Majd létrehozzák az idei dátumokat (Pl. íme egy tavalyi: MERSZ Pályaest 2008. augusztus 21.) és az adott dátumban lévő listára felírod magad.
Ennyi.
SOHA SEMMIFELE baja nem volt a motoromnak tole.
Jelzem a tobbikenek is, elismert gyarto (eredeti) csucsminosegu olaja tokeletesen megfelel barmelyik motorba.
Adalekul: a baratnom SRAD-ja is R$-t kapot elsore, csipegette is szepen, de utanna a CASTROL GP-t imadta, es nem fogyott. Egy 40e futott motorba nem valo teljesen szintetikus olaj. Azt a motort anno a XX. szazadban nem arra terveztek...
Mivel nem nagyon értek hozzá, nem vagyok kenéstechnikus, ezért kérdezem.
Én nem teherautóba való olajat használok a motorokba.
Nekem is elfogyott a zxr400-ból az olaj, egy hétvége alatt 3-4 dl, igaz ez egy 1992-es motor volt.
Az r6r nem tudom hogy mit csinál majd, de majd jelzem ha kiderül.