Én épp ezért lázasan készülök a szezonra...zsákos edzéseket tartok, hetente 3x + erőnlét + állóképesség. Extraként minden héten 1x 1h foci! Ettől független garantáltan lesz izomlázam...általában a bal kezem szokott fájni a kuplungolástól...
Amúgy én úgy tudom,h a bro-s nyílt napokon ettől az évtől 3x25 perc lesz. (sztem a 4x20 jobb...így olyan hamar letudja az ember, pedig csak 5 perccel kevesebb az idő. Viszont egy ezressel drágább. )
Nem adtam úgy elő, de egyetértünk, tuti, hogy valaki profitál belőle, ezt a világot -többnyire- a pénz mozgatja.
Az általad idézett mondatot spec. azért írtam bele, mert MO-n megvan az embereknek az a jó szokása, hogy a másik zsebében túrkál, és előre közöltem, hogy a profitszerző nem az MT-Klub lesz. Ha elolvastad a cikket, láthatod, hogy elég jelentkező esetén bérlet bevezetését is tervezik, ami kedvezményt jelent.
Hivatalosan a MERSZ kiírásában sincs benne Ádámékkal egy időben pályán tartozkodás, és eredetileg az is 2x3x20 percnek indult és mellesleg én is kerülgettem a kis RS-sel krúzereseket, endurósokat (na nem azért, mert akkora tehetség lennék... ).
Mindenesetre ezt a vitát meddőnek érzem. Tiszteletben tartom a véleményed, ez csak egy újabb lehetőség, amit valaki kihasznál vagy sem. További észrevételeidet megtehetnéd az MT fórum releváns részén, a szervezőnek intézve.
Nem mondtam, hogy félárban lenne valamelyik is a másikhoz képest.
"Mielőtt valaki felvetné, az MT-klub részéről nem a profitszerzés a cél (tessék a tavalyi MERSZ-es árakkal összehasonlítani), Aszalóséknak vannak ezek a lyukak a pályahasználatban, ezeket töltenénk ki."
Erre írtam azt, hogy nem kell úgy előadni mint ha félárban lenne. Gondolom valamit csak keres rajta valaki. (Amivel szintén nincs gond mert valamiből meg kell élnie).
Tegnapi info a MERSZ-ről.
"Megvannak a MERSZ pályaestek 2009-re a Hungaroringen.. Idén is folytatja a MERSZ egyesület a többéves hagyományt, ahol az utcai motoros kiprobálhatja versenypályán tudását illetve sportossabb motorját. A feltételkröl a mersz.hu oldalon bövebben.
- Április 17.
- Április 30.
- Május 6.
- Május 22.
- Június 4.
- Június 18.
- Július 3.
- Július 31.
- Augusztus 18.
- Szeptember 2.
Jegyek (karszalagok) átvétele 17:00 órától, a pálya pedig 18:00-tól 20:00-ig használható a kedved szerint, csoport beosztás nélkül. Jelentkezés a http://www.mersz.hu oldalon. Ár: 13000 (tagoknak 11000). "
Ezt írtad: "(tessék a tavalyi MERSZ-es árakkal összehasonlítani)".
1. Nem vagyok tag sehol így kedvezménye sincs.
2. Ez semmivel nem jobb mint a MERSZ. (Sőt)
3. Lehet, hogy nem jártál még a MERSZ-en de annak aztán semmi köze a körrekord döntéshez. Pontosan arra lett kitalálva, hogy a ritkábban menők is megtalálják a számításaikat. Sőt. Az Aszalós iskolával is mentünk együtt.
Elmondtam. Ennyi pénzért pont ugyan ilyet csak több pályaidővel is találsz.
Ki írta, hogy félár?
Egyébként lehet, hogy nektek pályamenőknek hihetetlen, de vannak motorosok, akik
1. nem pályáznak rendszeresen, nem tagok, nincsenek kedvezményeik, és így jobban jön ki nekik.
2. messze nem olyan tempót mennek Ti és nem kicsit vagytok elriasztóak számukra.
De mivel Magyarországon vagyunk, mondja el mindenki miért is nem jó a dolog...
A magyar MT-klub (Lévai Ottó vezetésével) a HUMOK-Aazalós Aprilia Motoros Iskolával együttműködve esti pályamotorozásokat szervez a H-Ringre. Ezek az alkalmak nem a rekorddöntésről szólnálnak, hanem a élvezetes pályamotorozásról.
Mielőtt valaki felvetné, az MT-klub részéről nem a profitszerzés a cél (tessék a tavalyi MERSZ-es árakkal összehasonlítani), Aszalóséknak vannak ezek a lyukak a pályahasználatban, ezeket töltenénk ki.
Amúgy én úgy tudom,h a bro-s nyílt napokon ettől az évtől 3x25 perc lesz. (sztem a 4x20 jobb...így olyan hamar letudja az ember, pedig csak 5 perccel kevesebb az idő. Viszont egy ezressel drágább. )
Az általad idézett mondatot spec. azért írtam bele, mert MO-n megvan az embereknek az a jó szokása, hogy a másik zsebében túrkál, és előre közöltem, hogy a profitszerző nem az MT-Klub lesz. Ha elolvastad a cikket, láthatod, hogy elég jelentkező esetén bérlet bevezetését is tervezik, ami kedvezményt jelent.
Hivatalosan a MERSZ kiírásában sincs benne Ádámékkal egy időben pályán tartozkodás, és eredetileg az is 2x3x20 percnek indult és mellesleg én is kerülgettem a kis RS-sel krúzereseket, endurósokat (na nem azért, mert akkora tehetség lennék... ).
Mindenesetre ezt a vitát meddőnek érzem. Tiszteletben tartom a véleményed, ez csak egy újabb lehetőség, amit valaki kihasznál vagy sem. További észrevételeidet megtehetnéd az MT fórum releváns részén, a szervezőnek intézve.
"fél"-re érthetö fogalmazás volt...
"Mielőtt valaki felvetné, az MT-klub részéről nem a profitszerzés a cél (tessék a tavalyi MERSZ-es árakkal összehasonlítani), Aszalóséknak vannak ezek a lyukak a pályahasználatban, ezeket töltenénk ki."
Erre írtam azt, hogy nem kell úgy előadni mint ha félárban lenne. Gondolom valamit csak keres rajta valaki. (Amivel szintén nincs gond mert valamiből meg kell élnie).
"Megvannak a MERSZ pályaestek 2009-re a Hungaroringen.. Idén is folytatja a MERSZ egyesület a többéves hagyományt, ahol az utcai motoros kiprobálhatja versenypályán tudását illetve sportossabb motorját. A feltételkröl a mersz.hu oldalon bövebben.
- Április 17.
- Április 30.
- Május 6.
- Május 22.
- Június 4.
- Június 18.
- Július 3.
- Július 31.
- Augusztus 18.
- Szeptember 2.
Jegyek (karszalagok) átvétele 17:00 órától, a pálya pedig 18:00-tól 20:00-ig használható a kedved szerint, csoport beosztás nélkül. Jelentkezés a http://www.mersz.hu oldalon. Ár: 13000 (tagoknak 11000). "
PS. Még mindig nem látom a "félár" dolgot?!
Az osszehasonlitast mindenki megtehetne maga , de koszi az infot!
Olaj ügyben szeretnék beszélni veled.
Milyen számon érlek el?
Köszi
1. Nem vagyok tag sehol így kedvezménye sincs.
2. Ez semmivel nem jobb mint a MERSZ. (Sőt)
3. Lehet, hogy nem jártál még a MERSZ-en de annak aztán semmi köze a körrekord döntéshez. Pontosan arra lett kitalálva, hogy a ritkábban menők is megtalálják a számításaikat. Sőt. Az Aszalós iskolával is mentünk együtt.
Elmondtam. Ennyi pénzért pont ugyan ilyet csak több pályaidővel is találsz.
Egyébként lehet, hogy nektek pályamenőknek hihetetlen, de vannak motorosok, akik
1. nem pályáznak rendszeresen, nem tagok, nincsenek kedvezményeik, és így jobban jön ki nekik.
2. messze nem olyan tempót mennek Ti és nem kicsit vagytok elriasztóak számukra.
De mivel Magyarországon vagyunk, mondja el mindenki miért is nem jó a dolog...
A részletek itt találhatóak.
Mielőtt valaki felvetné, az MT-klub részéről nem a profitszerzés a cél (tessék a tavalyi MERSZ-es árakkal összehasonlítani), Aszalóséknak vannak ezek a lyukak a pályahasználatban, ezeket töltenénk ki.
Szabályok és jelentkezés az
MT-klub adott topikjában.
(A hírt Ottó kérésére tettem fel.)