Én ezt raktam tgk és szgk-ba párszor és 1-szer tgk váltóba is. Az olajfogyasztás drasztikus mértékben megnőtt minden esetben(ami addig elment olajcseréig úgy, hogy csak a nívó aljáig fogyott annak még 5l-t utána kellett tölteni ugyanannyi km alatt) a váltó pedig zajos lett és nehezen kapcsolható. Nem szórakozásból írtam ezt, csak tapasztalat, a szervíz ahová járok ezt az olajat használja így került több járművembe egy időben.
Felhasználhtó:
A legkorszerûbb technikával készült, versenyekre kifejlesztett kenõanyag. A PROPULS RACING 4 T elsõdlegesen versenykörülményekre, nagy fordulatszám, erõs terhelés, és extrém felhasználásra alkalmas kenõanyag. Minden gyártmány típusú motorkerékpárhoz megfelel.
Teljesítmény:
A PROPULS RACING 4 T felülmúlja a nemzetkõzi szabványokat. API (American Petroluem Institute) és JASO (Japon Automotive Standard Organisation)
NORMÁK: API SG JASO MA
Elõnyök:
Ez a kenõanyag a legmodernebb kenõanyag fejlesztések eredménye, és a legújabb technológiával készül.
A szintetikus észter alap és a PA0 nagyon stabil olajfilmet biztosít magas hõmérsékleten.
Az új generációs nagy teljesítményû adalékok biztosítják a folyadék hõmérséklet stabilitását csökkentve így a magas hõmérsékleten fellépõ oxidáció veszélyét.
A viszkozitás stabilizáló és nyírás stabilizáló adalékok a szintetikus alappal kombinálva nagyon alacsony illékonyságot biztosítanak a kenõanyagnak.
Ezek a tulajdonságok megfelelõ kenést adnak nagy hõmérsékleten és nagy terhelésen, meghosszabbítják a motor élettartamát.
Sziasztok!
Én az IGOL olajat használom, és nem volt vele semmi bajom.
3 évet mentem vele, igaz egy zxr 400-al SSP400-ban.
Most R6R lett de az IGOL marad!
Már csak azért is mert szponzorál
Ha valakit érdekel, szívesen segítek.
Akkor valszeg fére értettem. De attól nem ég le a kuplung a magas fordulaton mert 1-1 pillanatra megcsúszik feltéve akkor ha már különben is szar a kuplung vagy az olaj. nem vagyok médium csak ez a szakmám
Gyártják Cseh-, és Lengyelo.-ban is....amit pedig 2500-600-ért kínálnak, az vagy hamisított (valóban van hamisításra alkalmas gyártósor kishazánkban!), vagy TD és ÁFA mentes....
100 % ÉSZTER BÁZISÚ MOTOROLAJ 4 ÜTEMÛ VERSENYMOTOROKHOZ SAE 10W50
Felhasználhtó:
A legkorszerûbb technikával készült, versenyekre kifejlesztett kenõanyag. A PROPULS RACING 4 T elsõdlegesen versenykörülményekre, nagy fordulatszám, erõs terhelés, és extrém felhasználásra alkalmas kenõanyag. Minden gyártmány típusú motorkerékpárhoz megfelel.
Teljesítmény:
A PROPULS RACING 4 T felülmúlja a nemzetkõzi szabványokat. API (American Petroluem Institute) és JASO (Japon Automotive Standard Organisation)
NORMÁK: API SG JASO MA
Elõnyök:
Ez a kenõanyag a legmodernebb kenõanyag fejlesztések eredménye, és a legújabb technológiával készül.
A szintetikus észter alap és a PA0 nagyon stabil olajfilmet biztosít magas hõmérsékleten.
Az új generációs nagy teljesítményû adalékok biztosítják a folyadék hõmérséklet stabilitását csökkentve így a magas hõmérsékleten fellépõ oxidáció veszélyét.
A viszkozitás stabilizáló és nyírás stabilizáló adalékok a szintetikus alappal kombinálva nagyon alacsony illékonyságot biztosítanak a kenõanyagnak.
Ezek a tulajdonságok megfelelõ kenést adnak nagy hõmérsékleten és nagy terhelésen, meghosszabbítják a motor élettartamát.
Én az IGOL olajat használom, és nem volt vele semmi bajom.
3 évet mentem vele, igaz egy zxr 400-al SSP400-ban.
Most R6R lett de az IGOL marad!
Már csak azért is mert szponzorál
Ha valakit érdekel, szívesen segítek.
Az említett kuplung nélküli váltásnál azért illik elcsukni a gázt egy pillanatra!
fent a motoros napoknál
Apának se jött be a castrol a K4 1000-ben.
- Tudom, tuodom, mindjárt jön valaki és elkezdi savazni majd hogy milyen szar az...