Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De jó fej vagy! Köszönjük szépen ! Én mindenképpen jelentkezek majd a következő pályázás előtt, asszem szept 3 ?!
Kedves Mira és többiek akik nyíltnap képpel kapcsolatban úgylátom ügyesen megtaláltátok az elérhetőséget. Első próbálkozás volt, de tervezek többször is menni. Ha tudja valaki előre hogy mikor megy, írjon egy mailt és igyekszem ott lenni és akkor tuti készül róla kép. Szerencsére a BrOrganisation külön engedélyezte hogy a szervízútról készítsek fotókat publikussátételre, hiszen így a nyíltnap is népszerűsödhet. Ha írtok lehetőleg egy nem túl nagy felbontású képet küldjetek magatokról motorral, illetve ha van kedvenc rész ahol érzed hogy jól döntesz, jól nézhet ki akkor ott próbállak meg lekapni. motorfotoring@dunaweb.hu a címem és mindig felkerül majd a motorfotoring.mine.nu -ra az összes kép. Remélem egyre profibb képeket tudok rólatok csinálni és egyre többmindenkiről. Üdv!
igen kedd este. viszont 6-7-8 fele indulunk.. olyan 3 óra lesz az út. szóval valahogy így indulunk, de ha gondolod akkor megcsörgetlek amikor indultunk, vagy ha a közelbe vagyunk..
Szia érdeklödnék mikor pakltok be mert ha kedd este akkor szivesen csatlakoznék
jó-jó de ettől még mindig nem lettem okosabb,bár lehet csak én vok hülye de a pálya árát sima magánszemélyként egy normál használatra nem írja,csak a kölcsönözhető gépek árát.
mindenesetre ugy látom marad a telefon,mivel az oldalukon sincs ár
Valaki nem tudja a dunaszerdahelyi gokartpályán az árakat?
Uhhh, mit indítottam el !
Azt hiszem egy tucat alkalommal megkapom még hogy NEM SZABAD MEGÁLLNI, TANULÓ !
Hiába, ez a dolog kétféleképpen derül ki:

1, Belecsöppensz és adott pillanatban épp rosszul/jól döntesz,
2, Olyan valakitől, aki már 'evett is' pályagumit, kapsz tanácsokat hogy miként kell viselkedni ilyen helyzetben.

Mert a pályanap előtt igyekeztem mindenre gondolni ( ruházat, összes zászlójelzés, Ring nyomvonala, kamera állvány /rendesen hülyének néztek, a Talma-HRing On-Boarot vagy 50-szer néztem meg / szóval mindenre készültem, csak arra nem , hogy mellettem fél méterrel fog valaki irtózatosan nagyot perecelni... )

Más kérdés, hogy hülye fertőző dolog ez: nem mentem 1,5-2 óránál többet a pályán, de már megcsillan a szemem, ha olcsó pályaidomos 6kilóst motort látok a használtautón...
Az 'öreg' ZiZi, doboztartókkal, meg 10EKm+ elfutó gumikkal mégsem egészen odavaló.
Bár az erősen "lányos", 2:35 - 2:40-es köreimet kiszolgálja egyelőre...
Hopp most látom csak, hogy már mások is szóvá tették ezt...sebaj, így már tuti megjegyzed!
szlaszlo77 kuk. freemail pt. hu
Nem tudom jól értettem-e, de tudtommal versenypályán baleset esetén is TILOS megállni!
tudsz nekem adni egy email cim elérhetőséget?
Kérdés mit akarsz feszessé tenni: rugózást / csillapítást / mindkettőt. Ha annyira hagyományos a villád, hogy nem lehet rajta csillapítást állítani, akkor ahogy a kolléga mondta: sűrűbb olaj. Előnye, hogy a lassabb tartományban javul a csillapítás, hátránya, hogy a gyors (hirtelen) ütéseket esetleg nem fogja csillapítani vagy csak részben (mert a fix méretű nyíláson a sűrűbb cuccnak nem lesz elég az idő az átpréselődésre). A rugónál nem a feszességet, hanem az összeülést kell testreszabni, azaz a teljesen kirugózott állapothoz képest mennyit üljön össze a motor és a teljes felszereléssel rajta ülő motoros alatt (annak érdekében, hogy az optimális mozgástartományában dolgozhasson).
megértettük hogy megértetted egyébként senki nem születik pályamotorosnak.. mindenkinek meg kell tanulnia a "viselkedést" is a pályán és aki már kicsit tapasztaltabb, az csak azért mondja ezeket a dolgokat hogy ne történjen baj...

LX
először szerintem csak olajat cserélj a telókban, szerintem az is segít kicsit..
Ok, most már harmadszor olvasom - elsőre is megértettem a dolgot

Nem állunk meg, bármi is van a másikkal, nem a mi dolgunk.
Az hogy ott a körültekintés után mégis félreálltam, legyen betudható annak, hogy első alkalommal pályáztam, és hogy tényleg esélytelen volt hogy abba a távoli sarokba más (is) csapódjon abban a 8-10 másodpercben.
Kutya,

bocs hogy beleszólok, de ott sem szabad megállni! Mi van ha oda csúszik ki egy motor? Lehet hogy messze van, stb.. de az ördög nem alszik.. nem állunk meg a pálya, max ha műszaki hibánk van.. segíteni ott vannak a pályamunkások..

LX
Én megálltam - mivel a bukótér legtávolabbi sarkában volt már az eset. Természetesen a pályán - pálya szélén semmilyen okból nem állunk meg, ha megáll a vas akkor is azonnal kigurulok a legtávolabbi részre az ívtől, vagy lehetséges kicsúszási irányoktól.
köszi megtaláltam.. jó képek.. kár hogy nem vagyok rajta 1en sem

next time..
hellosztok


FUTÓMŰBEN tud nekem valaki segiteni?
fz6n em van és az elejét feszesebbé akarom tenni, de semmi állitási lehetsőégem nincs,
ezt eltudom érni egy szimpla progressziv rugoval cserével?
Sziasztok,

az alább említett tegnap esti motorozásos Richie-s képeket, amennyiben publikusak, hol lehet megtalálni?
köszi