Kutya versenypalyan nem allunk meg segiteni a masiknak. Alapveto szabaly. Masik a tukor. Tudod hany embert lattam kimotorozni a kanyarba egyenesen mert bambulta hogy mikor elozom meg, es merre engedjen el? Sokat... Legutobb a hulye nezi a tukrot, enged el, de nem latja hogy ketten keruljuk ki es szepen kitolta a havert a kavicsba.
Mindig a hatulrol jovo a hibas, de ehhez az is kell hogy aki elol van ne hatra figyeljen.
Olvastam a levelezést, sajnálom a srácot aki alól kiütötték a motort, és én is azt gondolom, az a minimum, hogy elnézést kér aki ezt tette.....
Viszont! Amit kutya ír, azzal nagyon nem értek egyet! Ha valaki esik előtted nem szabad megállni felsegíteni, leporoln, felállítani a motorját, azzal ugyanis veszélyezteted magad, a többi motorost, és esetleg több feladatot adsz a pályamunkásoknak, ne adj Isten mentőknek
Alapvetően nem jellemző a bunkóság szerintem - amikor Jaku esett előttem két hete, azonnal kiálltam, felsegítettem, pedig közöm nem volt a balesetéhez.
( Vagyis de: egyszer beszúrtam neki féktávon , ő meg berágott, és kitalálta hogy többet nem fogok Ez az első kanyarig működött is, aztán paff a -2 ben... )
Tisztában voltunk a veszéllyel, nem ezzel van a baj! Tudtuk, hogy mit vállalunk, de azt gondolom, hogy ettől függetlenül elfért volna egy bocsánat kérés, vagy egy kézfogás...
1, Az emberi részében igazad van - ha már valaki egyértelműen hibázott ( az esetek többségében ez a hátsó "versenyző" ) akkor morálisan úgy álljon hozzá, ahogy ő is elvárná mástól.
2, Másrészt oda mész, tisztában vagy vele hogy ilyen veszélyben vagy - ez nem a profi kategória, és még ott is előfordulhat ilyen. Sajnos ez benne van a pakliban.
3, Én csak pár ilyen guruláson voltam, de mindig tartok tőle hogy engem is utolérnek. Többek között ezért (is) hagyom kint a tükröket: Pl. a pénteki videón is látszik, ahogy A Z1000 elmérte a féktávot mögöttem a célvégi jobbosban. Ha ott kihúzódok teljesen a bal szélre a kanyarvételhez, akkor engem is visz - a következő kanyarban ugyanígy "rámesett" , el is engedtem, inkább előttem menjen...
sajnos a nagy számok törvénye alapján ilyen is van... Nem minden motoros jófej, és segítőkész, és nem mindenki tiszteli a másikat.. "Nagy" versenyzőknél is találkoztunk már hasonló mentalitással.. a pályában sajnos ez is benne van.. Egyre többen járnak, járunk pályázni, és így egyre több olyan ember is kijön aki nem odavaló lenne.. Sajnálom ami történt, és jobbulást a kollégádnak! Zárszóként annyit, hogy ez csak akkor fog változni ha mi magunk változtatunk rajta...
Eddig csak olvasgattam értekezéseiteket a pályázásról, de a pénteki kawa napon olyan dolog történt, ami mellett nem szeretnék elmenni, továbbá a Ti véleményetekre is kíváncsi vagyok!
A 19.20-tól 19.40-ig tartó 2-es csoportot leintették piros zászlóval baleset miatt. Történetesen ez a baleset a kollégámmal történt. A pálya hátsó részén az egyik srác utolérte, és kiütötte alóla a motort. A "vétkes" megúszta sérülés nélkül, viszont a kollegámat nekem kellett korházba vinnem, mert a mentők 3 órás kiértkezést ígértek (ez is érdekes ).
A problémám viszont azzal van, hogy a srác meglehetősen flegmán és lekezelően reagált kérdéseinkre, amivel a körülményeket szerettük volna tisztázni, és a kollegánk állapotáról érdeklődni. Azt gondolom, hogy ebben az esetben nem neki kellett volna felháborodni.
A másik dolog, hogy ha én valakinek sérülést okozok, akkor legalább annyit megteszek, hogy a ring korházba odamegyek hozzá,és megkérdezem, hogy mi van vele, vagy elnézést kérek... Én azt gondoltam ez természetes.
Nem azzal van a gond, hogy hibázott...hogy miatta tk a motor, hogy miatta megsérült az ember.... hanem a mentalitás.... Azt gondoltam tiszteljük egymást ennyire.
Mindig a hatulrol jovo a hibas, de ehhez az is kell hogy aki elol van ne hatra figyeljen.