Szeva!a Motorosok.hu,vagy a gsxrfans.hu oldalakon a többnapos pályázások topicban találsz ilyen szervezést!
Svéd intézi őket!
Ott megtalálod az infókat!
De ha szeretnéd pontosan tudni ez mibe került mailbe leírom neked részletesen!
Csak már ott tartanék... Sikerült kinyomoznom a számát, nem lesz üzlet, mert volt a váz huzatva + a hengerfej heggesztve + 2 éve adták el 14000 km-el most meg 15 van benne... Szal inkább tovább keresek R6-ot pályára...
szia ocsi vagyok , penteken kolcsonoztel nekem egy hatso fekbetet megegyszer szeretnem megkoszoni koszi rendes voltal ami tortent meg sajnalom a lenyeg hogy te jol vagy
Augusztus 20-21 Brnoi pályamotorozás Az én szemszögemből!
Aug 19.
Nem kis előkészületek és egy 4 órás út után ,este 8 körül megérkeztünk a Brno-i versenypályához.
A bejáratnál hosszú sor kígyózott,ugyanis a Gp-s kamionok még nem hagyták el a parkolót,ami számunkra megért egy kis várakozást,mert legalább láttunk egy két komoly szerelvényt!
Fél óra után be is engedtek,bepakoltuk a mocikat meg a sok cuccot a a boxba.Ugyanis nem kis szerelvénnyel érkeztünk,Hét személyes platós Master, a plató zsúfolásig tele,mögötte a trélerünk négy Gsx-Rel!
Svéd a kezünkbe nyomott egy borítékot,rajta a nevünk,a rajtszámunk, benne a karszalagunk a csoport matricánk(gyors csoport,köszönöm!,plussz a rajtszám matricánk is(ugye ez nem Dunlop Trophy ahol 500 ft-ért adnak 1et)
Aqva kiváló és hideg mézes pálinkája után nekiláttunk a grillezésnek,.Előkerültek a frankó kis pácolt husok ,kolbászok ….Vitek Robi brutál grilljén mindenkinek megsütötte a vacsorát(ezúton is köszi neki),mindenki jóllakott,kellemesen lezsibbadt az italtól,beszélgettünk kis eszmecsere aztán irány a szállás!
Zvadász és Svéd volt a felvezető ember a hotelig,rendesen rá kellett lépni a gázra hogy nehogy lemaradjunk !Mondhatnám azt is hogy nyomta neki mint az állat
A hotel valóban másfél csillag,de a célnak teljesen megfelel,főleg ilyen áron!
Barátnőmre rátört az araknofóbia,és miután az utólsó zegzugot is átvizsgálta a szobánkban már aludtunk is!
Aug 20.
6:30 Csörög az óra,igazából már hajnali négy óta vártam hogy csörögjön már,olyan izgatott voltam!Nagyon kíváncsi voltam már a pályára!
7:15 Reggeli, teljesen korrekt!
8:00 Goooooo a pályára!
9:00 Mi kezdtünk(piros,gyors csoport),Jurásek Zoli barátom is piros csoportba kapott besorolást,együtt indultunk első körünkre!
Gondoltam hogy első körben Kentaúrra ragadok,hogy vezessen fel,mutassa az íveket,de ők Kurdi Gabival hamarabb felmentek,úgyhogy magamra hagyatkoztam!
Sok On-boardot néztem Brnóról,és az első körben jött is a meglepetés!
Az egyenesek nem olyan hosszúak mint videón ,a szélesség sem volt olyan orbitális mint ahogyan sokan elmondták!Viszont a szintkülönbségek azok oltári jók!
Ez tipikusan az a pálya ahol sokat számít a motorerő!
5-6 kör után lejöttünk,jött a tesómék csoportja(sárga)
A szünetben felszerkesztettem a Szayergtől kapott tesztelés alatt álló köridőmérőt a gépemre!
Kapott belőle Hajni is meg bratyóm is! Mindkét nap alatt kiválóan szuperáltak!
Csak a második pályáralépésnél jöttem rá,hogy a német szervezők kibólyázták a pálya szélét,magyarán ha egy kanyarból jöttél ki és becéloztad a másik kanyarban lévő bólyát (és így tovább és így tovább) akkor gyönyörűen az ideális íveken motoroztál!
A harmadik menetben feldobtam a nemrég vásárolt FlyCamOne2 kamerámat!Ekkor mentem Kentaúr mögött! Azt hiszem ilyen 2:20,2:19-es köröket tudtunk menni!Ezt a felvételt már fel is töltötte a sportmotorra.
A kamera tök szépen szuperál,csak elcsúszik a hang,de a kép tökéletes ilyen jellegű rögzítésre!
A negyedik menetet kihagytam mert ebédszünetben ismét grillpartit rendeztünk,és nem végeztem az ebéddel!
Közben a délelött folyamán a főgrillmesterünk,Vitek Robi elcsúszott szerencsére semmi baja nem lett,csak a motort vágta gallyra,ami annyiban volt kellemetlen hogy kölcsönmotor volt,és abban maradtak a tulajjal,hogyha perec van,meg kell vennie!Tehát a Robi most egy Honda 929rr nem mondom hogy túl boldog tulaja!De azért tudott még vele mocizni!
Az edéd utáni siesta alatt ránéztem a fékbetétekre,és meg kellett állapítanom,hogy bizony 1 verseny,2 pályanap és az itteni motorozás alatt elfogytak,gondoltam erre tehát vittem magammal egy fasza kis Ferrodo Xrac betétgarnitúrát.Beszereltüka tesómmal aztán gyerünk az ötödik menet!
Ebben a menetben jöttem rá hogy van fékem!
Az AP Racing fékbetét ehhez képest …hát nem is tudom,talán a fékbetét szót sem érdemli meg!
Brutális a különbség!
Menetről menetre gyorsult mindenki keztük betanulni a féktávokat!
Zolinál(K8 750) jelentkeztek is a problémák,elkezdte csúnyán szaggatni a Racetek k2-t a motor,Próbáltuk tekergetni a futóművet de nem javult.Matt is ugyanebben a cipőben járt!Később a német infóra,emeltünk a Racetek nyomásán 2 tizedet,és láss csodát,gyönyörű lett a gumikép!
Aquva is szívott,pedig Ő Dunloppal ment,neki is ronggyátépte a gumiját!Tiszta ideg volt(amit meg is értek,mert ugye az ő mociján nem túl olcsó Öhlins futómű van.és mégis xar volt valami)
Az Én gyári futóművem meg tökéletesen szuperált,olyan szép volt a gumikép mint még soha.Elől soft dunlop,hátul szintén Soft!És mind két napot végigmotorozam a gumikkal,ja és használtan raktam őket fel mikor kimentünk Brnoba!:)
Tanácsoltuk is Gabinak hogy keresse fel Bájót hogy nézzen rá a futóművére!
A nap végén felmentünk az 1 órás szabadmotorozásra és olyan szinten elkezdtem élvezni a száguldozást hogy le sem akartam jönni,Hajni meg is jegyezte hogy :azt hitték Endurancra készülök
Ez idő alatt vállt világossá hogy ilyen egy igazi motoros pálya,tempós kanyarok,nincsenek olyan brutális fékezések mint a Hringen,sokkal lágyabban lehat rajta motorozni,és szinte el sem fáradtam!Izomláz ,nulla!
Meg is lett az eredménye az ellazult motorozásnak 2:16.75 első napra!
Este autós nyíltnap volt és legeltettük a szemeinket a sok fasza gépen,volt mindenféle olcsóság Aston Martin ,Mitsu evo 10,a legújabb Porschék,M3,Corvette c7 stb….
Közben lecsúszott egy Frei bier(ami köztudottan a Svéd kedvenc sörmárkája) megdumáltuk hogy a csapat nagy része már unja a grillezést ezért beültünk egy étterembe a legközelebbi faluba,ami igazából olyan kultúrotthon fíííling volt,de a vacsora teljesen megfelelt! Eszmecsere ezerrel,Gabi megjegyezte hogy ha a holnapi versenyen nem tud megelőzni akkor legfeljebb majd fellök
Itt követte el Szvergíe,azt a hibát hogy miután felolvasta a nagyon jól sikerült beszámolóját lecsukta a laptop tetejét mentés nélkül!
Vacsi után a hotel hallban (az is volt ám vazzz) megnéztük az az napi On board termést mindenki üveges vérvörös fáradt szemmel,aztán szunya!Jóccakát
Aug 21. Szokásos …Reggeli aztán ki a pályára.!
9:00 ismét piros csoport kezd,azaz én. A tankom meg üres!
A boxunktól mindössze 200 méterre lévő kút 9:15 kor már ki is tudott nyitni , 9 helyett,tehát az első menetet buktam…de sok sorstársam akadt!
Nem zavart különösebben mert egész nap ronggyámotorozhatta magát az ember(ez nem BR szervezés volt)
Tankolás után irány a pálya!
Feldobtam újra a kamerám,pont úgy mentünk ki hogy elől Kentaúr(rajta kamera ami hátrafelé vesz ,mögötte Aquva és Én!A CBR 1000 RR –ről tudjuk hogy nem éppen az erősebbik ezresek közé tartozik!Na Kentaúr gépe nem ez az ezres! Abban a motorban van bőven kraft!
Aqva gépe meg brutál jókat durrog mikor mögötte mentem azt hittem lőnek,és szintén nagyon erős!
Így mentünk 3-4 kört,majd Kenta intett hogy menjünk előre!Ekkor Gabi megelőzte én meg utána!Filmeztem 1-2 körön keresztül Gabit is aztán gondoltam hogy versenyig már nem lesz időm pb-t javítani tehát itt az alkalom!
Megelőztem Gabit és diktáltam a saját tempómat !Még három kört tudtam menni a tempómban, zászlólengetésig,éreztem hogy ez jó idő lesz! mikor lejöttem láttam a köridőmérőn hogy
2:14.052 volt a legjobb!És semmi komolyat nem vállaltam be ,nem csúszkált a motor féktávon ,nem csúszott meg kigyorsításon, semmi extrém mutatvány nem volt,játszi könnyedséggel ment!
Nagyon örültem neki hogy első alkalomra tudtam ilyen időt menni,és úgy éreztem hogy ebből a versenyen még tuti faragok 2 secet ha meghúz egy gyorsabb!
A videó persze nekem és Kentának sem rögzített semmit.Hiába produkáltuk magunkat
Pedig ennek a felvételnek marhán örültem volnaValószínű elmozdulhatott az SD kártya.
Eljött a 12.00 Verseny 675 ccm-ig
Benne Zsolti #4 ,Zvadász és gyakorlatilag mindenki aki akart,mert felfértek a rajtrácsra!
Vitek Viktor 2:52-es idővel került fel a rajtrács végére!
Zvadász itt esett egy csúnyát,mind már hallhattátok,és Zsoltinak is akadt gondja talán a kavicságyat látogatta(de ez nem 100%)
A verseny után ebédszünet,aztán a 675 felettiek versenye!
Sajnos ide a bátyám és Hajni nem fértek fel!
Nagyon sok induló volt!Cirka 50 en!
Izgultam ezerrel.!
Második sorból a 8.rajtkockáról indultam,ami a pálya jobb szélén van ,és a célegyenes végén jobbos kanyar következik…Gondoltam ha jó rajtot veszek akkor forulhatok az elsőkkel…..
A hetedik ,hatodik,és az ötödik versenyző alig volt jobb nálam fél seccel!
Úgy álltam neki hogy most pedig odarakom magam és keményen bemegyek a rajt utáni első kanyarba aztán tapadok mint az állat!:)
A warm up rajt remekül sikerül ,negyediknek fordultam(tudom ilyenkor még nem megy mindenki csövön )
Aztán éles rajt…Nagy gáz lámpa elalszik .és kb 5 en megelőznek már a célegyenesben,aztán a kanyar után első kigyorsításon vállt világossá a probléma hogy miért nem tudok lépést tartani a motorokkal……
A motor felbőg kuplug kuka,megégett a rajtnál,Kénytelen voltam feladni,alig tudtam vele bemenni a boxutcába!
Mint utólag megtudtam,gyenge a kuplungaj a k5-6 nak,nem bírja a sok kemény rajtot…Tehát lamellacsere…….Atom mondta tesómnak hogy 1szer Ő is pont így járt Alpok Adria rajtnál!
Az az érdekes hogy kicsit csalódott voltam ,de ideges az abszolút nem….Biztos így kellett lenie…
Amúgy erről készült videó….majd berakom.
Zoli barátomba Belement egy srác hátulról a verseny utolsó körében,úgy hogy letörte az emelőszemet a motorjáról,Őt pedig beküldte a kavicságyba,de szerencsére talpon tudott maradni,nem esett el!
A délutáni szabadmotorozásra felmentem a tesóm motorjával,hát nem csodálom hogy nem tud vele jó időket menni ,igaz érezhetően erősebb mint az enyém(pedig csak a pc-vel ,meg plusz egy foggal hátul van benne több)
De olyan szinten kemény az eleje hogy ráz a kanyarbemenetelnél ,majd le esik a műszerfal.
Itt jön megint Bájó a képbe!Majd ő orvosolja a problémát.
A szabadmotorozást már sokan nem használták ki,inkább pakoltak
Mi is elkezdtük a pakolást,kb egy óra alatt meg is voltunk,aztán érzékeny búcsú go home!
Összegezve az egészet!
Rohadt jó profi pálya,király szervezés!
Hajni figyelte hogy hogyan takarítják fel az olajat,Felitatják ronggyal aztán olajfelszívó,lekefélés,felsöprés…és ezt megcsinálták(nem viccelek)nyolcszor!A végén odamegy egy tűzoltő és rábólint hogy jó e!
Ez sem háring ,ahol felszórják a pályát aztán menjen a paraszt a fehér felszóráson!Minden boksz előtt nagy kuka,fáradtolajos hordó!Épp hogy elhagytuk a boxot már ment is be a seprőfelmosókisjárgány hogy pipecül feltakarítsa!Tényleg megtesznek mindent hogy precízen működjenek a dolgok.
Svéd midenben segít ,tolmácsol,bármi óhajod van rohan elintézni,korrekt nagyon!
Én mindenkinek csak ajánlani tudom az ilyesféle szervezéseket,és ezt most nem réklámból ,vagy seggnyalásként írom…Hanem azért mert tényleg azt nyújtja amire egy pályán motorozni akaró ember vágyik!
Én biztosan még sok ilyenen részt fogok venni,persze amennyire a pénztárcám engedi!
Számomra nagyon nagy élmény volt!
Azt hiszem ez a videón is láccik, a hátulja erősen vándorolt valamelyik balosban.
( Én meg sem szólalok a Kenda gumikkal, meg a 2:35-2:40-nel Az csúszkál, a guminyomástól függetlenül... )
Sajnálom ami történt, remélem hamar elfelejted...bár az anyagi vonzatot nem olyan egyszerű... Ez a guminyomás téma nem lehet véletlen....általában mindenki elől 2.1, hátul 1.9-et mond, de volt itt 1 srác, aki azt mondta, hogy az újabb fejlesztésű gumiknál már más guminyomások vannak ajánlva....
Eladó egy Aprilia rs 125-ös 93-as évjáratú pályamotor. Ára 330.000 forint alku nincs. 123-as Rotax blokkos teljesen felujitott állapotban van. Használt, de tökéletes hengert kapott, bejáratáshoz használt Asso-werke dugattyút. A motor darabokra szét lett szedve és minden átlett rajta nézve. Uj teleszkopszimering + 11-es olajat kevertem bele. Ferodo platinum fékbetétek. Fém fékcső. Állithato fékkar. Uj castrol olaj mindenhol. Uj szürők. 34-es karbit raktam rá. Karcmentes állapot. Egyedüli baja a hátsó lengéscsillapitoját kikell cserélni mert elfolyt belöle az olaj. Minden mükődik rajta. Pályagumikkal. Elöle Michelin pilot slick, hátul kb vadiúj Metzeler rennsport gumi. A motor most 8 ezernél többet nem pröög mert még 1 kicsit járatni kell. Nagyon nagy főfuvóka van a motorba, ezért nem pörög 8 ezer fölé. Ha érdekel irj vagy hivj nyugodtan. Képek a fotogalériámba (lila Rs, nem a fekete fehér) . Adok hozzá egy két alkatrészt is. Számom 06 20 231 58 40 msn: aprilia-rs-racing@hotmail.com E-mail: fucky@freemail.hu
Megírhatnád hogy neked mennyibe volt.
istiszabo@gmail.com ez a címem
azok a honda fotók nem sokat érnek, max avatarnak
Erről tudok, azthittem valaki feltölti a sajátjait hamaráb:(
Svéd intézi őket!
Ott megtalálod az infókat!
De ha szeretnéd pontosan tudni ez mibe került mailbe leírom neked részletesen!
Az elérhetőségeim nyilvánosak.
predatork2
Hol találok erröl információt?
Vagy baráti társasággal mentetek?
Aug 19.
Nem kis előkészületek és egy 4 órás út után ,este 8 körül megérkeztünk a Brno-i versenypályához.
A bejáratnál hosszú sor kígyózott,ugyanis a Gp-s kamionok még nem hagyták el a parkolót,ami számunkra megért egy kis várakozást,mert legalább láttunk egy két komoly szerelvényt!
Fél óra után be is engedtek,bepakoltuk a mocikat meg a sok cuccot a a boxba.Ugyanis nem kis szerelvénnyel érkeztünk,Hét személyes platós Master, a plató zsúfolásig tele,mögötte a trélerünk négy Gsx-Rel!
Svéd a kezünkbe nyomott egy borítékot,rajta a nevünk,a rajtszámunk, benne a karszalagunk a csoport matricánk(gyors csoport,köszönöm!,plussz a rajtszám matricánk is(ugye ez nem Dunlop Trophy ahol 500 ft-ért adnak 1et)
Aqva kiváló és hideg mézes pálinkája után nekiláttunk a grillezésnek,.Előkerültek a frankó kis pácolt husok ,kolbászok ….Vitek Robi brutál grilljén mindenkinek megsütötte a vacsorát(ezúton is köszi neki),mindenki jóllakott,kellemesen lezsibbadt az italtól,beszélgettünk kis eszmecsere aztán irány a szállás!
Zvadász és Svéd volt a felvezető ember a hotelig,rendesen rá kellett lépni a gázra hogy nehogy lemaradjunk !Mondhatnám azt is hogy nyomta neki mint az állat
A hotel valóban másfél csillag,de a célnak teljesen megfelel,főleg ilyen áron!
Barátnőmre rátört az araknofóbia,és miután az utólsó zegzugot is átvizsgálta a szobánkban már aludtunk is!
Aug 20.
6:30 Csörög az óra,igazából már hajnali négy óta vártam hogy csörögjön már,olyan izgatott voltam!Nagyon kíváncsi voltam már a pályára!
7:15 Reggeli, teljesen korrekt!
8:00 Goooooo a pályára!
9:00 Mi kezdtünk(piros,gyors csoport),Jurásek Zoli barátom is piros csoportba kapott besorolást,együtt indultunk első körünkre!
Gondoltam hogy első körben Kentaúrra ragadok,hogy vezessen fel,mutassa az íveket,de ők Kurdi Gabival hamarabb felmentek,úgyhogy magamra hagyatkoztam!
Sok On-boardot néztem Brnóról,és az első körben jött is a meglepetés!
Az egyenesek nem olyan hosszúak mint videón ,a szélesség sem volt olyan orbitális mint ahogyan sokan elmondták!Viszont a szintkülönbségek azok oltári jók!
Ez tipikusan az a pálya ahol sokat számít a motorerő!
5-6 kör után lejöttünk,jött a tesómék csoportja(sárga)
A szünetben felszerkesztettem a Szayergtől kapott tesztelés alatt álló köridőmérőt a gépemre!
Kapott belőle Hajni is meg bratyóm is! Mindkét nap alatt kiválóan szuperáltak!
Csak a második pályáralépésnél jöttem rá,hogy a német szervezők kibólyázták a pálya szélét,magyarán ha egy kanyarból jöttél ki és becéloztad a másik kanyarban lévő bólyát (és így tovább és így tovább) akkor gyönyörűen az ideális íveken motoroztál!
A harmadik menetben feldobtam a nemrég vásárolt FlyCamOne2 kamerámat!Ekkor mentem Kentaúr mögött! Azt hiszem ilyen 2:20,2:19-es köröket tudtunk menni!Ezt a felvételt már fel is töltötte a sportmotorra.
A kamera tök szépen szuperál,csak elcsúszik a hang,de a kép tökéletes ilyen jellegű rögzítésre!
A negyedik menetet kihagytam mert ebédszünetben ismét grillpartit rendeztünk,és nem végeztem az ebéddel!
Közben a délelött folyamán a főgrillmesterünk,Vitek Robi elcsúszott szerencsére semmi baja nem lett,csak a motort vágta gallyra,ami annyiban volt kellemetlen hogy kölcsönmotor volt,és abban maradtak a tulajjal,hogyha perec van,meg kell vennie!Tehát a Robi most egy Honda 929rr nem mondom hogy túl boldog tulaja!De azért tudott még vele mocizni!
Az edéd utáni siesta alatt ránéztem a fékbetétekre,és meg kellett állapítanom,hogy bizony 1 verseny,2 pályanap és az itteni motorozás alatt elfogytak,gondoltam erre tehát vittem magammal egy fasza kis Ferrodo Xrac betétgarnitúrát.Beszereltüka tesómmal aztán gyerünk az ötödik menet!
Ebben a menetben jöttem rá hogy van fékem!
Az AP Racing fékbetét ehhez képest …hát nem is tudom,talán a fékbetét szót sem érdemli meg!
Brutális a különbség!
Menetről menetre gyorsult mindenki keztük betanulni a féktávokat!
Zolinál(K8 750) jelentkeztek is a problémák,elkezdte csúnyán szaggatni a Racetek k2-t a motor,Próbáltuk tekergetni a futóművet de nem javult.Matt is ugyanebben a cipőben járt!Később a német infóra,emeltünk a Racetek nyomásán 2 tizedet,és láss csodát,gyönyörű lett a gumikép!
Aquva is szívott,pedig Ő Dunloppal ment,neki is ronggyátépte a gumiját!Tiszta ideg volt(amit meg is értek,mert ugye az ő mociján nem túl olcsó Öhlins futómű van.és mégis xar volt valami)
Az Én gyári futóművem meg tökéletesen szuperált,olyan szép volt a gumikép mint még soha.Elől soft dunlop,hátul szintén Soft!És mind két napot végigmotorozam a gumikkal,ja és használtan raktam őket fel mikor kimentünk Brnoba!:)
Tanácsoltuk is Gabinak hogy keresse fel Bájót hogy nézzen rá a futóművére!
A nap végén felmentünk az 1 órás szabadmotorozásra és olyan szinten elkezdtem élvezni a száguldozást hogy le sem akartam jönni,Hajni meg is jegyezte hogy :azt hitték Endurancra készülök
Ez idő alatt vállt világossá hogy ilyen egy igazi motoros pálya,tempós kanyarok,nincsenek olyan brutális fékezések mint a Hringen,sokkal lágyabban lehat rajta motorozni,és szinte el sem fáradtam!Izomláz ,nulla!
Meg is lett az eredménye az ellazult motorozásnak 2:16.75 első napra!
Este autós nyíltnap volt és legeltettük a szemeinket a sok fasza gépen,volt mindenféle olcsóság Aston Martin ,Mitsu evo 10,a legújabb Porschék,M3,Corvette c7 stb….
Közben lecsúszott egy Frei bier(ami köztudottan a Svéd kedvenc sörmárkája) megdumáltuk hogy a csapat nagy része már unja a grillezést ezért beültünk egy étterembe a legközelebbi faluba,ami igazából olyan kultúrotthon fíííling volt,de a vacsora teljesen megfelelt! Eszmecsere ezerrel,Gabi megjegyezte hogy ha a holnapi versenyen nem tud megelőzni akkor legfeljebb majd fellök
Itt követte el Szvergíe,azt a hibát hogy miután felolvasta a nagyon jól sikerült beszámolóját lecsukta a laptop tetejét mentés nélkül!
Vacsi után a hotel hallban (az is volt ám vazzz) megnéztük az az napi On board termést mindenki üveges vérvörös fáradt szemmel,aztán szunya!Jóccakát
Aug 21. Szokásos …Reggeli aztán ki a pályára.!
9:00 ismét piros csoport kezd,azaz én. A tankom meg üres!
A boxunktól mindössze 200 méterre lévő kút 9:15 kor már ki is tudott nyitni , 9 helyett,tehát az első menetet buktam…de sok sorstársam akadt!
Nem zavart különösebben mert egész nap ronggyámotorozhatta magát az ember(ez nem BR szervezés volt)
Tankolás után irány a pálya!
Feldobtam újra a kamerám,pont úgy mentünk ki hogy elől Kentaúr(rajta kamera ami hátrafelé vesz ,mögötte Aquva és Én!A CBR 1000 RR –ről tudjuk hogy nem éppen az erősebbik ezresek közé tartozik!Na Kentaúr gépe nem ez az ezres! Abban a motorban van bőven kraft!
Aqva gépe meg brutál jókat durrog mikor mögötte mentem azt hittem lőnek,és szintén nagyon erős!
Így mentünk 3-4 kört,majd Kenta intett hogy menjünk előre!Ekkor Gabi megelőzte én meg utána!Filmeztem 1-2 körön keresztül Gabit is aztán gondoltam hogy versenyig már nem lesz időm pb-t javítani tehát itt az alkalom!
Megelőztem Gabit és diktáltam a saját tempómat !Még három kört tudtam menni a tempómban, zászlólengetésig,éreztem hogy ez jó idő lesz! mikor lejöttem láttam a köridőmérőn hogy
2:14.052 volt a legjobb!És semmi komolyat nem vállaltam be ,nem csúszkált a motor féktávon ,nem csúszott meg kigyorsításon, semmi extrém mutatvány nem volt,játszi könnyedséggel ment!
Nagyon örültem neki hogy első alkalomra tudtam ilyen időt menni,és úgy éreztem hogy ebből a versenyen még tuti faragok 2 secet ha meghúz egy gyorsabb!
A videó persze nekem és Kentának sem rögzített semmit.Hiába produkáltuk magunkat
Pedig ennek a felvételnek marhán örültem volnaValószínű elmozdulhatott az SD kártya.
Eljött a 12.00 Verseny 675 ccm-ig
Benne Zsolti #4 ,Zvadász és gyakorlatilag mindenki aki akart,mert felfértek a rajtrácsra!
Vitek Viktor 2:52-es idővel került fel a rajtrács végére!
Zvadász itt esett egy csúnyát,mind már hallhattátok,és Zsoltinak is akadt gondja talán a kavicságyat látogatta(de ez nem 100%)
A verseny után ebédszünet,aztán a 675 felettiek versenye!
Sajnos ide a bátyám és Hajni nem fértek fel!
Nagyon sok induló volt!Cirka 50 en!
Izgultam ezerrel.!
Második sorból a 8.rajtkockáról indultam,ami a pálya jobb szélén van ,és a célegyenes végén jobbos kanyar következik…Gondoltam ha jó rajtot veszek akkor forulhatok az elsőkkel…..
A hetedik ,hatodik,és az ötödik versenyző alig volt jobb nálam fél seccel!
Úgy álltam neki hogy most pedig odarakom magam és keményen bemegyek a rajt utáni első kanyarba aztán tapadok mint az állat!:)
A warm up rajt remekül sikerül ,negyediknek fordultam(tudom ilyenkor még nem megy mindenki csövön )
Aztán éles rajt…Nagy gáz lámpa elalszik .és kb 5 en megelőznek már a célegyenesben,aztán a kanyar után első kigyorsításon vállt világossá a probléma hogy miért nem tudok lépést tartani a motorokkal……
A motor felbőg kuplug kuka,megégett a rajtnál,Kénytelen voltam feladni,alig tudtam vele bemenni a boxutcába!
Mint utólag megtudtam,gyenge a kuplungaj a k5-6 nak,nem bírja a sok kemény rajtot…Tehát lamellacsere…….Atom mondta tesómnak hogy 1szer Ő is pont így járt Alpok Adria rajtnál!
Az az érdekes hogy kicsit csalódott voltam ,de ideges az abszolút nem….Biztos így kellett lenie…
Amúgy erről készült videó….majd berakom.
Zoli barátomba Belement egy srác hátulról a verseny utolsó körében,úgy hogy letörte az emelőszemet a motorjáról,Őt pedig beküldte a kavicságyba,de szerencsére talpon tudott maradni,nem esett el!
A délutáni szabadmotorozásra felmentem a tesóm motorjával,hát nem csodálom hogy nem tud vele jó időket menni ,igaz érezhetően erősebb mint az enyém(pedig csak a pc-vel ,meg plusz egy foggal hátul van benne több)
De olyan szinten kemény az eleje hogy ráz a kanyarbemenetelnél ,majd le esik a műszerfal.
Itt jön megint Bájó a képbe!Majd ő orvosolja a problémát.
A szabadmotorozást már sokan nem használták ki,inkább pakoltak
Mi is elkezdtük a pakolást,kb egy óra alatt meg is voltunk,aztán érzékeny búcsú go home!
Összegezve az egészet!
Rohadt jó profi pálya,király szervezés!
Hajni figyelte hogy hogyan takarítják fel az olajat,Felitatják ronggyal aztán olajfelszívó,lekefélés,felsöprés…és ezt megcsinálták(nem viccelek)nyolcszor!A végén odamegy egy tűzoltő és rábólint hogy jó e!
Ez sem háring ,ahol felszórják a pályát aztán menjen a paraszt a fehér felszóráson!Minden boksz előtt nagy kuka,fáradtolajos hordó!Épp hogy elhagytuk a boxot már ment is be a seprőfelmosókisjárgány hogy pipecül feltakarítsa!Tényleg megtesznek mindent hogy precízen működjenek a dolgok.
Svéd midenben segít ,tolmácsol,bármi óhajod van rohan elintézni,korrekt nagyon!
Én mindenkinek csak ajánlani tudom az ilyesféle szervezéseket,és ezt most nem réklámból ,vagy seggnyalásként írom…Hanem azért mert tényleg azt nyújtja amire egy pályán motorozni akaró ember vágyik!
Én biztosan még sok ilyenen részt fogok venni,persze amennyire a pénztárcám engedi!
Számomra nagyon nagy élmény volt!
Üdv : Bérczi Dave
( Én meg sem szólalok a Kenda gumikkal, meg a 2:35-2:40-nel Az csúszkál, a guminyomástól függetlenül... )