ha elég gyors lennék,akkor bizonyára legalább egy kanyarig még láttam volna a 636-ost,de úgy eltűnt,mintha ott se lett volna.
De a 400-ast megfogtam később!
Én akkor kuláztam be,amikor egy zzr 400-ast követtem és készültem kikerülni,de közénk berobbant egy zx636-os.na,akkor mindent markoltam,ami a lassulást segítette és persze odavolt a gyönyörű előzésem
Szándékosan voltam nyers. Holnap lesz egy tucat ember aki összefossa magát amikor elmennek neki a gyors balosban +70-el. Aztán majd talán eszükbe jut, hogy mennyivel egyszerűbb lett volna hallgatni arra a bunkóra és keresni egy lassabb csoportot.
a tükrök mondjuk nekem is kint vannak, de nem nézem igazábol de ha mégis netán rávetődik a szeme akkor sem mozdulok az általam megfelelő ivről, engem mondjuk az zavart amikor bevolt hajtva, nem azért mert nem láttam hátra henm mert olyan buzin álltak
az tény hogy akik azt a taktikát alkalmazzák hogy hozodjunk le meg fussunk el a pálya nem ideális részére amikor jön mögöttünk a gyorsabb az hülyeseség,
kivülről láttam jopár emberkét akik ezt alkalmazzák de az a legrosszabb! mert a mögötte hallado gyors nem tudja mi a fa,,,t akar csinálni ez,
Gondolhatod hogy nem használnék ilyen súlyos jelzőket ha nem lenne mögötte tapasztalat. (kistalma ügyben)
Amúgy felőlem lezárhatjuk a témát. Tök felesleges volt belekezdenem. Úgy sem fog semmi sem változni.
Holnap mindenki vigyázzon magára és a másikra. Reméljük mindenki talpon marad.
a segítséget azért éppen a végére írtam,mert igazából azon volt a hangsúly.Nem arra gondoltam,hogy a pályát ,meg a kanyarodást magyarázd el.Elég annyi amit annak idején nekem mondtak : NINCS TÜKÖR HASZNÁLAT ÉS KANYARBAN MINDIG TARTSD A MEGKEZDETT ÍVEDET.Ahhoz a tapasztalt gépészek majd tudnak alkalmazkodni.Az újak úgyis paráznak,nem kell mégjobban beletenni az ideget.
Kis Talmával én is mentem Kakucson és Hringen is,de nincs ilyen rossz tapasztalatom.Ami nem azt jelenti,hogy ne neked lenne igazad!
Megismétlem. Nem a lassú motorosokkal van a bajom. Hanem a csiga lassúakkal. Akik láthatóan összeszarják magukat pályán. És igen tényleg elrontják az ember szórakozását. Meg akik hangosan érvelnek amellett, hogy igen is a tükröt ki kell hajtani, hogy lássa a mögötte jövőt. Ha valaki az alapvető dolgokkal nincs tisztában azzal mindenki mást is veszélyeztet.
Tudtam, hogy rögtön előszedi valaki ezt. Képzed én sem 2:11-el születtem. És jé megtaláltam a sima pályanap lassú csoportját. Ott beálltam a lassú csoport legvégére és vígan róttam a 2:40-es köröket. Mindenkinek szívesen segítek aki igényli aki ismer az tudja. Egy 4 perces embernek viszont nem tudok segíteni mert hiába mondom neki, hogy tegyen még hozzá 30 fokot a döntéshez és akkor meg lesz a 2:30. A Talma Gergővel 3x motoroztam együtt és a legmocskosabb szemétládának tatom akivel valaha is találkoztam pályán. Egyszer nem előzött úgy engemet ill. nem láttam előzni, hogy ne 3 centire ment volna el a másik mellett. De annak itt akik nálam jobban ismerik. Kíváncsi vagyok hányan vannak jó véleménnyel róla.
Ebben tévedsz!
Te is ugyan azt a díjat fizeted,mint az, akit kurvára feltartasz, és ezzel elrontod az ő játékát, ráadásul mint már elhangzott, ez veszélyes is.
Nem véletlenül van több csoport.
Ráadásul,aki még életében nem volt semmilyen pályán, az mért megy egyből a ringre? MIért nem megy gyakorolgatni kakucsra, kecsóra, brezovára?
Teljesen reális lenne, ha az első menet után,a haladóból kiintenék a látványosan lassúakat, mellesleg, ez a kis pályákon is így megy, ha sokan vannak, kakucson kb az a szelektálás, hogy 0,50 alatt, 50 felett.
Aki rosz csoportba kerül, azt a beengedő bácsi,nagyon gyorsan átsorolja a másikba a többiek és a delikvens érdekében, és ezt arendszer mindenki el is fogadja,mert értünk van, nem ellenünk.
Igazán nem tudom,hogy ki ez a Thommyy,de tényleg bántó voltál vele szemben kedves kolléga!Arra nem gondoltál,hogy ez a Honda nap esetleg töredékébe kerül a hondásoknak ,mint egy sima pályanap?Tudtommal 5000-be kerül és ez egyáltalán nem annyi mint máskor.Elhiszem,hogy egy lassú embernek nem a gyors csoportban a helye,de rengetegen maradtak le a regisztrációról.És ha hondásként más hondásokkal szeretne szórakozni valaki,akkor ez így is remek alkalom.
Ha te 2.11 alatt mész a Hringen,igazán lehetnél akkora májer,hogy biztonságosan ki tudd kerülni a "3-4 perces bénákat".A Talma Gergő legalábbis akkor kerül ki ,amikor akar.(ha már éppen vele példálózol) Nem tudom azt sem,hogy a kis Talmával te mennyit motoroztál együtt,de igen is van olyan profi,hogy ne üssön el senkit.Szerintem neked sem lenne ez olyan nehéz,csak vissza kellene emlékezned,hogy te sem úgy születtél,hogy ilyen király időt motorozz.
Máskor pedig szerintem jobban tennéd,ha segítséget adnál a kezdőknek,ha jótanácsokat mondanál,hogy hogyan viselkedjenek a pályán.Valószinűleg neked is biztonságosabb lenne úgy motorozni.
A Gergő nem fog mert egy gané. Amúgy nincs óriási különbség egy 12 000Ft és egy 5000Ft pályanap között. Én sem szarom a pénzt képzeld. A végén még megsajnállak.
egyébként jó sok perec volt ma