A mai teszt nem volt olyan fényes és hibátlan, mint a múltheti. A programon mára módosítottam egy kicsit, mert volt benne egy kis hiba, amikor a saját jeladójával mért. Viszont sikerült beletennem egy másik hibát, így Scan üzemmódban nem mindíg működtek az új szoftverrel. Briané, amit nem programoztam át, az ma is tökéletesen ment Scan módban. Tehát mondhatni, hogy az új szoftvert...e-kúrtam.
Jóhírek:
A jeladó tesztje viszont jól sikerült, a legelső próbánál volt egy kis gebasz, mert valaki a jeladóm mellé tette a GPT jeladóját. Két jeladót egymás mellé nem lehet(! ! !) tenni, se GPT-ből, se az enyémből, se semmilyen infrás jeladóból.
Azután elvittem a jeladót egy üres helyre, ahol nem volt másik, és onnantól hibátlanul működött. 5db LED-el 6 órán át adta a jelet a megfelelő intenzitással, és az aksiban maradt még bőven kakaó, és a motoron lévő egység ami erre a kódra volt állatva hibátlanul vette a jelet.
Ami a mechanikai konstrukciót illeti, a gombelemek változatlanul a helyükön csücsülnek mozdulatlanul, és bírja a gyűrődést/rázkódást/hőt a kütyü.
A következő pár napban asszem egy kicsit lehűtöm magam a balcsin, aztán nekiállok rendesen átnézni a már 1800 soros "programocskát", hogy hol is lehet eldugva a hiba.
Szerintem ha azt mondod sportmotor akkor senkinek nem egy crossgép jelenik meg a lelki szemei előtt. Ettől függetlenül elhiszem, hogy az rmz egy pályagép. De ha valaki talál itt 10 különálló beszélgetést ami rmz&pályahasználatról szól...
Nos ez lesz a témában az utólsó hozzászólásom, nem OFF-olok többet... Ha az RMZ sportmotor, akkor a Képes motor "sport, supersport" kategória alatt miért nem találtam 1 ilyen motor hírdetését sem? Valszeg mert minden ilyen vasat a "cross" kategóriában hírdetnek, mivel oda tartozik! UFFFF...beszéltem!
Az RMZ szerintem crossmotor... Lehet hogy én vagyok kicsit maradi, de ismereteim szerint a "sportmotor" kategória mindíg is a burkolt "műanyag" motorokat foglalta össze... persze ha úgy közelíted meg a kérdést, hogy mit csinálsz egy crossmocival, hát persze hogy sportolsz vele, mégpedig igen kemény sport 1 ilyet hajtani! De ennyi erővel a chopperek is kőkemény sportgépek, mivel igen komoly fizikai munka őket sztenderre rakni, ill. terelgetni a 2-300 Kg-jukat a kanyarokban...
Nem az én hírdetésem, kicsit erős lenne nekem ez a motor . Csak "véletlenül" keveredtem ide. De még mindig nem értem, hogy egy crossmotor miért nem sportmotor? Kicsit értetlen vagyok, magyarázza el nekem valaki
Nehogy már egy RMZ ne legyen sportmotor! Egy mai speed motort utcára is tervezik, de egy RMZ-t csak pályára. Mi is a topic neve?
Tehát ebből a szempontból jó helyen jár, csak abból nem, hogy ez nem az adásvétel topic.
De ez a PÁLYAMOTOROZÁS topic! És ennek az oldalnak az a neve, hogy SportMotor.hu! nem crossmotor.hu! Szal sztem még is csak rossz helyre írtad a hírdetésed, az apró rovatban találsz erre megfelelő helyet! Amúgy semmi gáz, csak itt nem a célközönséggel találkozik a hírdetésed...mindössze erre akartam rávilágítani!
Bocsi, ez nem a pályamotorozás topic. Ez is pályamotor, csak cross. Az már más kérdés, hogy ide többségében speedesek írnak a H-ring-i motorozásról. Sorry az OFF-ért
Sziasztok !
Eladó egy 2005ös Suzuki RMZ-450-es crossmotor. Soha nem versenyzett, hobbi célra használt.A motor mint minden évben, így idén is nagyszervízen esett át(új vezérműlánc kovácsoltvas dugó,láncszett,olajcsere). Idén 4szer használtam. Az irányár 900ezer forint,amihez még jár progrip kékszínű páncél. Érdeklődni lehet: 06/20-492-6009, vagy msnen: gv1101@msn.com
Felhívás Csajoknak! A Motoros-Szívek csajos pályázást szervezett Augusztus 20-ára a BR segítségével!
Klubtalálkozó kint a H. ringen 17 h kezdettel, ahová minden új és régi tagot várunk szeretettel!
Pályára lépés csajoknak 19:20 tól 2X 20 perc!
Jelentkezni a Szívek fórumán a pályázás topikban lehet:
Szivek fórum