Jön valaki ismerős ma (vasárnap) este a Hringre motorozni? Ha megkerestek tudok csinálni rólatok fedélzeti kamerás felvételeket. Csörrencsetek meg a 70-772-8532-es teliszámon, vagy gyertek oda hozzám a ringen. Egy metálszürke kisCBR-rel leszek.
Pirelli Dragon Supercorsa, Metzeler Mez Slick, 2 pár Pirelli Diablo Superbike,, Bridgesetone Racing Battlax, Michelin Pilot Slick (2db első 5 db hátsó), , Metzeler Racetec (1 db első, 2 db hátsó) gumik párban eladók! 10e/pár. Ha kell valakinek, a Honda napra feltudom vinni!
Ezt a számos játékot velem is eljátszotta a műszaki átvevő! 3 versenyen mentem ugyan azzal a motorral, ugyan azzal a design festéssel, amikor kitalálta, vegyek nála nagyobb számokat, mert nem látja! Vicc az egész!
Szia!
Simán megfelel.Kutya nem nézi.
Dunlop Trophyra felkészitettük a mocikat ahogy kell.Olajszűrő,leplombálva olajbeöntő szintén és més sorolhatnám.Betóltam gépátvételre,az ember annyit nézett hogy a rajtszámom nem látszik eléggé,nem elég feltünő
de nála vehetek 500ft/db/szám áron
Ennyi volt a gépátvétel.
Én végigolvastam valahol, talán BR honlapján a tachnikai követelményeket, kb. 8 oldalas felsorolás, egy része logikus és jogos, a többi kicsit furcsának tűnik nekem.
Van ahol az idom formája gyári kell, hogy legyen. Lehet pályaidom, de nem lehet más formájú, és kb. minden gyári kell legyen a nagy egyenlőség érdekében, persze a kb. fél millás öhlins felfüggesztést azt már lehet használni.
No mind1, A lényeg, hogy szabály szerint valahol(talán dunlop thropy) biztosan nem, arról már a többiek fognak mondani valamit, hogy mennyire nézik, meg mi a gyakorlat.
szevasztok
az a kérdésem lenne hogy ha én vennék egy cagiva 125 gyorsasági motort és aprilia pálya idomokat teszek rá akkor az szabályos lenne ha mennék pálya motorozásra vagy valamilyen amatőr versenyre? jah és jelzem hogy nem vagyok tisztába a pálya motorozással meg a versennyel csak szeretném elkezdni ha van pár infója valakinek és átadná megköszönném
ma délelőtt hring volt,majd du motoros edzés.céges motorral egy ordas nagy zakot dobtam! finoman átléptem a vasat és kiszaladtam az esést! már kezdtem hiányolni a fikát!persze a motor blokkja kirepedt!1200km van benne! de aztán bevadultunk oszt megőrültünk he! most meg nyüszögök ugy fáj a combom mer az azé fennakadt egy kicsit a kormányba! legjobb lesz a tente!
Nekem az gyenge!
1D-s Mk III kell!
Nem tudok menni a Honda napra. Majd a következőn ott leszek.
Hajrá Bence_fotó!
Köszönöm !
Csak kellene már vmi komolyabb technika!
Hondanap,fotó?
Ez a 14.-i pályanap képei!
Egyre jobb fenykepek! Gratulalok!
Ezek a fotók,pontossabban az amin a Rizlás Sárkány Dezső egykerékkel jön ki az "uszodából"az mikor készült?
Simán megfelel.Kutya nem nézi.
Dunlop Trophyra felkészitettük a mocikat ahogy kell.Olajszűrő,leplombálva olajbeöntő szintén és més sorolhatnám.Betóltam gépátvételre,az ember annyit nézett hogy a rajtszámom nem látszik eléggé,nem elég feltünő
de nála vehetek 500ft/db/szám áron
Ennyi volt a gépátvétel.
LX
Van ahol az idom formája gyári kell, hogy legyen. Lehet pályaidom, de nem lehet más formájú, és kb. minden gyári kell legyen a nagy egyenlőség érdekében, persze a kb. fél millás öhlins felfüggesztést azt már lehet használni.
No mind1, A lényeg, hogy szabály szerint valahol(talán dunlop thropy) biztosan nem, arról már a többiek fognak mondani valamit, hogy mennyire nézik, meg mi a gyakorlat.
az a kérdésem lenne hogy ha én vennék egy cagiva 125 gyorsasági motort és aprilia pálya idomokat teszek rá akkor az szabályos lenne ha mennék pálya motorozásra vagy valamilyen amatőr versenyre? jah és jelzem hogy nem vagyok tisztába a pálya motorozással meg a versennyel csak szeretném elkezdni ha van pár infója valakinek és átadná megköszönném
A szervízút használatára!
Aha!
A KTM bitang kemény volt!
Alázott mindenkit!