Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feltétlenül keresni foglak, mer má hiányzol ámm!
A rajtnál engem még gyalog is lehagytak volna. Az volt a baj, hogy annyira teledumálták a fejem ezzel a rajtmizériával, hogy össze vissza csináltam mindent. Egy sima utcai elindulással jobban jártam volna.
Mi van a képekkel?
és még esernyőtartód se volt nembaj Tibi képek lettek Rólad az a lényeg.
Baluka Kedves,
mikor lehet megtekinteni a kepeket, amik a pentek-szombati mokan keszultek? oooolyan kivancsi vagyok
Szia
tenyleg jo regen nem beszeltunk, de egyik este talalkozhatunk egy fagyira, ha van idod csorogj ram holnap es megbeszeljuk, ok?
ő volt láttam a zx10-es nem birta befogni még a rajtnál sem
máskor ne izgulj annyira Tibi bácsi
Szia Borsó!
Nagyon rég hallottam felőled, mi újság veled? Hol lehet megtalálni Téged mostanában?
Te a 16-ik helyről indultál ugye ?Te voltál pont előttem. Jól lenyomtál a 4kilóssal.
Gratula Geri, nagyon szepen mentel
Grat
Én meg végre nagyjából túlléptem az esésen és ujra ment stabilan a 9-10
nagyonfasza versenyvolt jót meccseltem nagyon tetszetttt
de jóóó lehet..
Na akkor beszámoló a ZX kupáról!

Még pénteken megszereztem a napi licenc-t meg a gépátvételi lapot.
Szombaton negyed kilenc körül értem ki a ringre ahol rögtön bevágódtam a Brian boxa elé mert senki más nem volt még ott (ismerős). Hamar lekaptam a tükröket és ezzel szabályszerűvé is lett a motor.
A gépátvételen sem szórakoztak sokat, még matricát is szereztem Tőlük a rajtszámhoz. Transzpander felvétel és irány a box. Szépen be power tape-tem a mocit (nesze neked pályaidom ).
9-kor már jött is a szabadedzésünk. Amint felmentünk a pályára a cél végén egy többhektáros felszórás fogadott minket. Éppenséggel a kanyar ívén belül volt egy 2m-es tiszta sáv de engem nagyon irritált az a rengeteg por. Na mindegy. A bemelegítő edzés nem volt valami jó. Amióta pályázom most először éreztem azt, hogy a futómű meg a gumik nem akarnak működni. De ennek én voltam az oka mert egyszerűen nem bírtam a helyes íveket használni. A cél végén 2-3 secet dobtam el. Gyakorlatilag 40-el vettem a kanyart. Folyamatosan rosszul mentem az uszodában a 11-es kanyarban és a célrarában. Egyszerűen szarul mentem és nem is éreztem jól magam fent. A legrosszabb az volt, hogy 7-kör után teljesen lefáradva jöttem le a pályáról. Járni alig bírtam.
A Hajni szerint ekkor is volt egy 2:12-es köröm (ha jól mért akkor ez tiszta 1-es kanyarral 2:09 lett volna )
Na ennek örömére elmentem Talmácsit nézni. Sajnos az újrarajtoltatott versenyt már nem tudtam megnézni mert jött az időmérőm. Jó előre eldöntöttem, hogy 5-6 körnél nem futok többet de azt megpróbálom élvezni.
Nagyjából ezt végre is hajtottam. Jól éreztem magam bár megint nem mentem jól.
A 20-ik rajthelyről indulhattam 2:12.625-el. Bemondta a nevemet a speaker. Ennek nagyon örültem. Pozitívum volt, hogy sokkal jobb állapotban voltam mint a szabadedzés után.
Közben kiderült, hogy a Talmácsi nyert.(Egyszer nem nézem rögtön nyer ) Na itt volt egy 3,5 órás szünetem ami alatt megkajáltam és megnéztem ahogy Stoner oktatja a világ legjobb motorosait.
3-kor kezdődött az SST1000-ek futama benne a két Bérczi tesóval. A rajtjukat megnéztem aztán elmentem tankolni (ennek még lesz jelentősége).
Ahogy vége lett a versenyüknek nekiálltam beöltözni. Még nem izgultam különösebben. Kaptam jobbról-balról a jobbnál jobb tanácsokat:"A rajtoláskor 100-ig csúsztasd a kuplungot!, Ne törődj senkivel csak húzd a gázt!, Próbálj beállni valaki mögé!" Próbáltam megértően viselkedni a sorstársaimmal.
Irány a rajtrács. Már ekkor próbáltam kenni neki, hogy melegedjen a gumi. A rajtrácson szembesültem azzal, hogy milyen messze van az első sor. De aztán mikor hátranéztem láttam, hogy még 3 sor ember van mögöttem ezért rögtön úgy éreztem, hogy a középmezőnybe vagyok.
Na ekkor kezdtem el izgulni! Bár ez nálam csak 120-as pulzust jelent de azért dörömbölt a szívem rendesen. Rajtgyakorlattal indítottam. Ekkor szembesültem a ténnyel, hogy k*rva szarul fogok rajtolni.
A bemelegítő kör volt a legveszélyesebb az egész verseny alatt. Mindenki kacsázott vészfékezett stb. (Én is persze.)
És hát végre eljött a nagy pillanat!
RAJT!
Tibi 6000-es stabil gáz, csúsztatja a kuplungot a motor meg elkezd gyök2-vel menni! Jobbról-balról mennek el az emberek. Tibi forgatja a szemeit és agyvérzést kap a dühtől. Na mindegy most már csináljuk tovább. Végre elkapja a blokk meg a kuplung a fonalat. 1-be 140, 2-be 190 majd jön a 3-as! Ekkor az összes előttem lévő motoros elkezd közeledni! Húzom mint a barom amikor is rájövök, hogy már igen csak a 100-as táblához közeledem! Vészfék! Sikerült egy kifejezetten jó féktávot vennem! A nap első igazán pozitív élménye volt ez! A sikánnál visszaelőzött egy ember de ez nem befolyásolta a kanyarvételemet. Jön gyors balos itt ráesek a 3 előttem lévő motorosra na a jobbosból kijövet elmegyek mellettük! Jobbos kanyar nyélgáz... majd egy olyan kormánycsapkodás amitől becsokiztam egy kissé! Ekkor jöttem rá, hogy a benzinkútról visszajövet nem tekertem be a gátlót! Na az előzés most elmarad. De még rajta vagyok az előttem lévőkön. A célrarát most csak közepesen lassan veszem így sikerül az előttem lévők seggében maradni. 3-4 na itt nekiálltam a gátlót csavargatni és szerencsére sikerült is egy normális állást találni rajta. Innentől eléggé összefolyt minden. Láttam két pályaelhagyást meg egy bukást. Az 5-ik körtől kezdtem marhára elfáradni és annyira kiszáradt a szám, hogy majd meg fulladtam. Közben teljesen légüres térbe kerültem. Se előttem se mögöttem nem volt senki.
Annyira elfáradt a jobb lábam, hogy a -2-es kanyarban alig bírtam dönteni. Néha úgy éreztem ha még 1mm-ert döntök leesek a motorról. Az utolsó két kör maga volt a pokol. Majd meghaltam a motoron. Ez a köridőkön is látszott. Ha egy körrel tovább bírom nem köröznek le. A célrará előtt kaptam a kék zászlót és a célban meg a kockásat. Életemben nem örültem még ennyire semminek!
Szépen lejöttem a pályáról és örültem, hogy élek.
A boxban bepottyantam egy székbe és jó 10 percig ki sem szálltam belőle. Ekkor egy dezinformáció miatt nagyon elkenődtem. Állítólag utolsó előttiként értem célba.
Na mondom azért felmegyek és szerzek magamnak lapot a versenyről. Jéé. 636+-ban ketten is mögöttem végeztek. Akkor nem lehetek utolsó előtti! Végül is kiderült, hogy összesítésben a 19-ik helyen értem célba a 28 befutóból. Egy ember esett ki előttem 2 mögülem. Én voltam az utolsó akit leköröztek. Innentől nagyon boldog voltam főleg, hogy mint kiderült csak az utolsó köröm volt igazán gyönge. Addig azt hittem már az 5 körtől 20-on kívül voltam és az uccsó körömet olyan 2:30-nak saccoltam.
Szóval nyugodtan állíthatom, hogy stabilan megyek 12-őt.(Belevéve a célvégi sivatagot persze) 1 hónapja még marhára örültem volna ennek. De igazándiból úgy gondoltam, hogy ma meglesz a 10-en belüli idő. Mindegy én úgy éreztem, hogy szét küzdöttem az agyamat úgy, hogy összességében elégedett vagyok. Majd a következő futam jobban sikerül.

Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megköszönjem mindenkinek a biztatást és a sok segítséget amit nyújtottak nekem!
Bérczi klán, Brian és mindenki másnak : KÖSZÖNÖM!
Pénteki fizetős, vagy a mai R szériáson valaki csinált képet az jelezze majd legyen szives


Gondolom máskor is kameráztak már a pályán, azt mikor és hol szokták (fogják) leadni a Tv-ben?(ha szokott ilyen lenni)
Csináltam pár képet a mai ZX-Kupáról:
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Üdv.!Eladó mitora II egy tűz piros faridom,és egy csomagolt új tank alatti idom Érd:06202941280

S.O.S Árban megegyezünk!
Lenne egy olyan kérdésem hogy Brno-ba az A szektorba volt már valaki? Ott van kivetítő? Azzal a jeggyel amit fogok venni az jó elvileg az A,B,D,E,G szektorba. Melyikbe érdemes menni?
HA jól látom TZR125-ösöd van. Ilyen kis motort nem ajánlok a hungaroringre és a pannóniaringre.
Marad az euroring és kakucsring.
Euroring örkényen van, Kakucsring Kakucson

Ezek még közel is vannak egymáshoz, úgyhogy meg tudod nézni mindkettőt akár 1 nap alatt is.
Euroring árak:
Jármű Egész nap Délelőtt Délután 1 óra
Motor 15.000 Ft 9.000 Ft 11.000 Ft 6.000 Ft

Kakucsring árak:
Egész nap:10:00-tól 18:00-ig 5000 Ft
13:00-tól 18:00-ig 3000 Ft
én ha megyek,akkor csak délutánra megyek! és Bpről indulok..csütre tuti meg lesz a paripám szerintem.
azt hiszem ezt nevezik szívásnak
az összes pálya fárasztó egytől egyig,főleg ha még nem voltál, kakucs azt hiszem egész nap 6ezer , du 1-6ig 3ezer, én még nem voltam, de sokan ajánlották, nem rég volt itt téma ugyhogy ha pár oldalt visszalapozol akkor holvashatsz rola hogy néha homokkos , piszkos a pálya ,
Engem olyan zuhé kapott el odafelé menet, hogy visszafordultam. Aztán persze kiderült, hogy a ringen nem is esett az eső.
Sziasztok!

Kezdő vagyok a pályázás terén és lenne pár nagyon idióta kérdésem. Sosem voltam még pályán, de úgy vagyok vele, inkább ott csússzak ki kanyarban mint a közúton tesztelgessem magam és a motort. Szóval, Hungaroringnek és EuroRing-nek utánna tudtam nézni neten, de pannonia ringről és kakucs ringről szinte semmit sem találtam. Tudnátok ezekről nekem pár infót írni? Első sorban árak érdekelnének, mennyire teknikásak, kezdetnek melyikre érdemes felmenni, mennyire fárasztóak, időbeosztások hogy vannak, stb... Na meg persze, hogy hogyan is jutok el rájuk. Előre is köszi szépen! Széles utat, gumifákat!
az jó hely,rögtön tudok 1jó kajáldát,az a nyugati-tátra lába...
mindig, mindenhol.