Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na attól sokkal megfontoltabb vagyok,minthogy szart vegyek,inkább drágán veszek motort,
de megbízható forrásból,és inkább kivárom hogy összejöjjenek az anyagiak,most
még csak nézelődöm...
Most hívott a cimbim, hogy ma is volt egy enémmel megeggyező baleset, csak itt hátulról telibe is verték a srácot nem macskáztak , de itt is a hátulról jövőnek tört a kulccsontja (szar ügy) Nem irígylem a fiút tudom mi vár rá
végülis akkor jössz a hondára,és melyik csop-ba?
Azt a mocit ha jobban megnézed volt már streetfigter vagy mi a pöcs az nem egy jó vétel vernéd a fejed a falba, hogy miért nem jó ez meg az, de te tudod, egyébként ha nem te akarod felépíteni , akkor megéri egy jó kész pályamotort venni aki ment már pályán az tudja hogy jó olaj a szervízintervallum nem 6000 km meg ilyenek, tehát jót vegyél különben örökre megbánod!
nem láttam, mi történt?
tehát 1,1m,1,5ért már zsírt kapok(nem gixert),nem tudom megéri-e a kockáztatás.
de azért köszi! és a beigért segítséget is!
láttam az apróban 450ért pályamotort suzukit,de az ilyen nagyon lutri nem?vagy 1-re
megéri tanulónak,dehát nem lenne jó,ha 1szercsak nem fog a fék,vagy leesik a lánc,
mintha pont most lett volna a gp-ben,látta vki?
szerintem kb 1 gurigába állt meg , talán még egy százas!
alkatrészben tok segíteni (instrukciót adni)
itt a sportmotoron találtam egy jó beszállítót aki nincs elszállva az árakkal!
ó ez nagyon szimpi,feléből kijönnék,és még mennyit költöttél rá?
nekem mér nem adsz több nevető embert még mit kell nyomni?
600-800 kb de sérüléstől függ, főleg amit nem is látsz az kerül sokba!
Az enyém k7 600 de láttam már ezrest is ennyiért
azt még nekem is megy!
na pont ezek a feltételek!
nekem se volt,kopp-kopp!
de ott van a lehetőség....
nekem mindenképp be kell mennem vagy,mert ott dolgozom,vagy mer még nincs elkerülő!
Hihető. Volt akinek a versenyen 2:40-es volt a legjobb ideje.
ott van limit idő?
én 2.20-ra emlékszem?
a fiumei út nekem is bevállt(újvarat)!
sérülten mennyi 1gsxr?
a bukógomba védett?
Ja.
én pesten is szeretek motorozni, csak 1-2feltétellel, ne lenne annyi kocsi, dugo,utak minősége, meghát a legnagyobb feltételem lenne, ne üssenek el mégegyszer, se pesten se máshol igy ezért rikán motorozok pesten, de tényleg csak akkor amikor vagy haza megyek vagy ki valamerre motorozni, vannak olyan haverjaim, akik 8-10 éve motoroznak minden nap pesten, és egyszer se történt velük semmi komoly, engem a 2honapban megtalált egy papa
Nézőként. El akarok indulni még az idén de nem tudom mi lesz belőle.
te voltál már zx kupán?
Jól emlékszel kulccsont , egyébkén nem gporvos de naon jó a fiumei úti sebészeten vasaltak be !
Sajana elég sokba volt a moci , sérülten vettem , teló elsőkerék stb . A szlovák srác hozta az idomot a fényezésre nem sokat adtam 10000 a festék és hali én meg lefújtam, de nem is tévedtem nagyot hamar leamortizáltammost meg úgy néz ki, hogy egy fékkar és egy bukógomba , meg az elmaradhatatlan ragszalag hegy!
tehát 180-as?nekem meg 2számmal nagyobb...
ennek örülök,tehát vegyesen is bevált!
Azt, hogy hány km bír nem fogom megtudni mert előbb pusztul meg az oldala mint a közepe. A közepe még teljesen új. Min. 4mm a minta mélysége.
igaz!
de már idegesítő,hogy "mindenki"a motoros vért szívja,meg nem akarom megvárni amíg
karambolozok vagy kiküldik a csekket gyorshajtásért!
egyébként vidéken imádok motorozni,de pestet sehogy sem tudom kikerülni...
Hát a Hornet után biztos ég és föld lenne a különbség. Kawát kell venni az ingyen pályanapok és az ingyen ZX Kupa végett. A gumi medium és egy számmal kisebb mint kellene de teljesen meg vagyok vele elégedve. Utcán is jó, esőben is jó, pályán meg még egyszer sem csúsztam meg vele. Persze 2:14-nél még nem is ajánlatos csúszkálni. Legközelebb is hasonlót veszek. (Ami lesz éppen a Briannél de mindenképpen Dunlop)