Én csak nemes egyszerűségből óvatosabban megyek, mint a tavalyi nagy perecem előtt, ezért benne hagyok 2-4mp-et minden körben.
A motorhoz meg kb soha nem nyúltam a pici fék upgrade-en kívül. Futómű is egyszer valahova oda lett tekerve, aztán úgy megyek azóta is, nem basztatom, pedig lehet kéne.
Érdekes nekem is a 3-as meg a Mansell volt ma problémás. Persze megint buzeráltam a motort.
Hátul emeltem 2mm, meg egyel arrébb raktuk a lábtartót. Mindenhol ku..a jó lett a motor kivéve a 3-4-es kanyarban. Ott szélesíti az ívet. De gyanítom, hogy a lábtartó áthelyezése miatt lesz. Nem tudok rendesen kiülni. A visszafordítókra rá tudok készülni de erre a kettőre nem és kevés már a hely a motoron.
Kicsit dolgozom rajta és rendben lesz.
Zsír. Azért kérdeztem, mert tudom, hogy jó erőben van a gépsárkányod, meg te se vagy egy szumó alkat.:) De akkor nem szégyenkezhet a "kis" cbr-em sem, ma "bevillant" egy 260 a cél végén, de 257-259között többször, Mansell (igen, helyesen így írják:)) előtt 222-225között általában úgy, hogy a 3-as kanyarban 8-10kmh-val megyek lassabban, mint tavaly, így kicsit szarabb a kezdeti sebességem (114-119, elég fos mostanság). No meg a Mansell-es perec óta, a Mansellt is túlfékezem mindig szándékosan.
-1+2 áttétel, az 5ös forog le kb a célegyenesben csak.
Kár, hogy a köridő nem az ilyen adatoktól lesz jó. De legalább látom ebből is, hogy nem megy szarul a vas, nemcsak a pályán másokhoz képest érzem azt, hogy jól hasít, még ha egy gyengének mondott ezres is a cbr.
És hja, jó kis tömegnyomor volt. Meg ez a szervezés, hogy eladják a regisztrált helyeket az ott lévő mindenféle jöttmentnek...
Jelenlegi áttétellel (-2) a cél vége 264-266, Mansell előtt 226-228 menni szokott.
-2,+2-vel cél vége 259 (150-200m szabályzás) viszont a Mansell előtt ment 231 is. Ezzel a célvonalon már rakni kellett az 5-et. Kicsit túl rövid lett.
Hi! Kint voltál ma? Szoktál még telemetriázni? Csak kíváncsiságból kérdem, hogy pl ma (meg esetleg a múltkor) milyen max sebességre voltál képes a célegyenesben? Manssel előtt?
Na köszöntem. Valahol én is hidegen elől 1,9-2 hátul 1,8-1,9 körül gondoltam kezdésnek. Aztán majd érzem mit mutat.
Bár ahogy a kikúrt időjárást nézem hétvégén nem kell menni pályázni -.-
Nekem is sportsmart 2 van. Elég sokat pályázom. Én hidegen elöl 2,1 hátul 1,7. Ha hátulját kicsit bizonytalannak érzed akkor 1,8. De 1,7 el nagyon jól tapad hátul csak meg kell szokni.
A motorhoz meg kb soha nem nyúltam a pici fék upgrade-en kívül. Futómű is egyszer valahova oda lett tekerve, aztán úgy megyek azóta is, nem basztatom, pedig lehet kéne.
Hátul emeltem 2mm, meg egyel arrébb raktuk a lábtartót. Mindenhol ku..a jó lett a motor kivéve a 3-4-es kanyarban. Ott szélesíti az ívet. De gyanítom, hogy a lábtartó áthelyezése miatt lesz. Nem tudok rendesen kiülni. A visszafordítókra rá tudok készülni de erre a kettőre nem és kevés már a hely a motoron.
Kicsit dolgozom rajta és rendben lesz.
-1+2 áttétel, az 5ös forog le kb a célegyenesben csak.
Kár, hogy a köridő nem az ilyen adatoktól lesz jó. De legalább látom ebből is, hogy nem megy szarul a vas, nemcsak a pályán másokhoz képest érzem azt, hogy jól hasít, még ha egy gyengének mondott ezres is a cbr.
És hja, jó kis tömegnyomor volt. Meg ez a szervezés, hogy eladják a regisztrált helyeket az ott lévő mindenféle jöttmentnek...
-2,+2-vel cél vége 259 (150-200m szabályzás) viszont a Mansell előtt ment 231 is. Ezzel a célvonalon már rakni kellett az 5-et. Kicsit túl rövid lett.
Bár ahogy a kikúrt időjárást nézem hétvégén nem kell menni pályázni -.-