Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én se.
Majd legközelebb. Bár kicsit meg kéne erőltetnem akkor magam, hogy tartósan tudjál venni, mert mostanság nem szoktam nagyon 01 alatt menni.
Akkor nem kerültél a kamerám elé.
8-9 gyors csak.
Melyik menetekben mentél?
Én csak nemes egyszerűségből óvatosabban megyek, mint a tavalyi nagy perecem előtt, ezért benne hagyok 2-4mp-et minden körben.
A motorhoz meg kb soha nem nyúltam a pici fék upgrade-en kívül. Futómű is egyszer valahova oda lett tekerve, aztán úgy megyek azóta is, nem basztatom, pedig lehet kéne.
Érdekes nekem is a 3-as meg a Mansell volt ma problémás. Persze megint buzeráltam a motort.
Hátul emeltem 2mm, meg egyel arrébb raktuk a lábtartót. Mindenhol ku..a jó lett a motor kivéve a 3-4-es kanyarban. Ott szélesíti az ívet. De gyanítom, hogy a lábtartó áthelyezése miatt lesz. Nem tudok rendesen kiülni. A visszafordítókra rá tudok készülni de erre a kettőre nem és kevés már a hely a motoron.
Kicsit dolgozom rajta és rendben lesz.
Zsír. Azért kérdeztem, mert tudom, hogy jó erőben van a gépsárkányod, meg te se vagy egy szumó alkat.:) De akkor nem szégyenkezhet a "kis" cbr-em sem, ma "bevillant" egy 260 a cél végén, de 257-259között többször, Mansell (igen, helyesen így írják:)) előtt 222-225között általában úgy, hogy a 3-as kanyarban 8-10kmh-val megyek lassabban, mint tavaly, így kicsit szarabb a kezdeti sebességem (114-119, elég fos mostanság). No meg a Mansell-es perec óta, a Mansellt is túlfékezem mindig szándékosan.
-1+2 áttétel, az 5ös forog le kb a célegyenesben csak.
Kár, hogy a köridő nem az ilyen adatoktól lesz jó. De legalább látom ebből is, hogy nem megy szarul a vas, nemcsak a pályán másokhoz képest érzem azt, hogy jól hasít, még ha egy gyengének mondott ezres is a cbr.
És hja, jó kis tömegnyomor volt. Meg ez a szervezés, hogy eladják a regisztrált helyeket az ott lévő mindenféle jöttmentnek...
Ja és igen kint voltam. Tömegnyomor volt. Már mint az én ízlésemnek.
Jelenlegi áttétellel (-2) a cél vége 264-266, Mansell előtt 226-228 menni szokott.
-2,+2-vel cél vége 259 (150-200m szabályzás) viszont a Mansell előtt ment 231 is. Ezzel a célvonalon már rakni kellett az 5-et. Kicsit túl rövid lett.
Hi! Kint voltál ma? Szoktál még telemetriázni? Csak kíváncsiságból kérdem, hogy pl ma (meg esetleg a múltkor) milyen max sebességre voltál képes a célegyenesben? Manssel előtt?
Akkor jó, én is lelépek otthonról
Már hogy maradnánk?
Nagyon nagy a csend, akkor gondolom Mindenki otthon marad ?
Keress meg, délután leszek csak.
Mi is szeretnénk menni ha jó idő lesz, meg nézzük a CBR-t, lehet akár bármi is!
Szükségem lenne pályaidomra ragasztható polifoam ülésre. MIt javasoltok? Hol lehet beszerezni?
Sziasztok! Aprilia RSV4hez keresek Kipuffogórendszert (Gyálon kívül bármi érdekelhet). Elérhetőség az adatlapomon
2011. március óta lehet már darabosban
Ha esetleg valakit érdekel, faggasson nyugodtan. Lehet eladnám a pályagépem. 30-án H.ringen (ha az időjárás is úgy akarja) meg is lehet nézni, komoly érdeklődés esetén akár kipróbálni.
Szia! Érdekelene a pályagép. Milyen gép illetve milyen árban és állapotban van?
Szerintem az 1,9 kevés előre, max 2,0-ig engedd. Bármilyen típusú gumit megnézel, minden gyártó 2,1 ajánl előre. Hátra amit írtál nem rossz kezdésnek.
Na köszöntem. Valahol én is hidegen elől 1,9-2 hátul 1,8-1,9 körül gondoltam kezdésnek. Aztán majd érzem mit mutat.
Bár ahogy a kikúrt időjárást nézem hétvégén nem kell menni pályázni -.-
Nekem is sportsmart 2 van. Elég sokat pályázom. Én hidegen elöl 2,1 hátul 1,7. Ha hátulját kicsit bizonytalannak érzed akkor 1,8. De 1,7 el nagyon jól tapad hátul csak meg kell szokni.
Slovakiaringes kepeket hova szoktak feltenni? Majus 5en voltunk funcupon,, azota nem talaltam semmit.