Két részletben ... egyenlőre ez a tempó..idén végre lesz alkalmam talán többször is kijutni, mert ugye fejlődni nem lehet ha egy évben csak egyszer mész
Egy pár gondolat a szombati H-ringes nappal kapcsolatban:
Végre hétvégén volta nyílt nap, ez igen pozitív!
Újragondolt és beállított első futóműbvel indultam neki nagy bizakodással.
Végeredmény az lett hogy pfff... betyarás miket művelt alattam a motor... állandó stopizás féktávon ideges viselkedés kanyar bemenetnél, és megint felütött az eleje...
Az egyik etapben a -3 ban egy paraszt úgy kitett a bukótérbe ahogy illik. Ha olvassa ezt akkor minimum egy intés hogy bocsesz szerintem kijárt volna. Megjegyezném hogy nem rajta mult hogy perec legyen mindkettőnknek...
Sajnos nem találtam meg a csókát, mert a gépészkedés közben nem volt időm még az Ő motorszínére és típusára is figyelni, csak azt tudom boztosan hogy kék-fehér volt a faridomja. Csak sejtésem van de ugye az kevés, meggyanúsítani nem szeretnék senki, bár egy esélyesem azért van.
Köridő ugyan az lett mint az előző nyílt napon.
Javaslat illetve javaslatok alapján a gyári futómű geometria visszaállatásával kezdek.
A futómű szakitól egy olyan változtatást kértem az első telókban, ami eléggé drasztikusnak tűnhet, de lehet hogy ez lesz a megoldás a felütés ellen , ez majd kiderül a következő alkalommal, ha mégsem jön be akkor már szerkezetileg kell belenyúlni az első telókba amitől egy kicsit fázom , de ez még a jövő zenélye...
Lényeg hogy jót motoroztam a saját szintem alatt , és a végén morogva mentem haza...
Erre viszont van válaszom. A Fireblade láncom pár éve ilyen. Nem rajtam mutatják be a részecske gyosrító hatását, de azért elverem neki ahányszor ráülök. No problem.
Az M3 óta már kijöttek Metzeler bácsinál az M5-el, amit azóta leváltott az M7rr. Szóval eleve egy régi gumiról beszélünk.
Mintás Metzelerből a racetec való pályára.
Nem mertem én se idő előtt belevauzni, mert tényleg attól függ, hogy mennyire tudsz motorozni, de az egy túlmarketingezett kotvány gumi, lehet a ring aszfaltján jól tapad, de mátrába sokat indult el alólam az eleje és a hátulja is... Hozzáteszem, lehet a ringen tényleg elég a tudásodnak, meg lehet az enyémnek is elég
De most hanyadik alkalommal jössz a ringre ? Mennyire vagy bátor ? stb. ettől függ az egész... 2:30 as idő megfutásához tényleg bőven elég - majdnem - bármilyen abroncs...
https://www.youtube.com/watch?...
https://www.youtube.com/watch?...
épp 2:16nál :) most kezdek ráérezni
Nekem pozitív volt a szombat..sikerült javítani..legkzelebb már a gyors csoportban megyek hogy mégtöbbet lehessen fejlődni
Végre hétvégén volta nyílt nap, ez igen pozitív!
Újragondolt és beállított első futóműbvel indultam neki nagy bizakodással.
Végeredmény az lett hogy pfff... betyarás miket művelt alattam a motor... állandó stopizás féktávon ideges viselkedés kanyar bemenetnél, és megint felütött az eleje...
Az egyik etapben a -3 ban egy paraszt úgy kitett a bukótérbe ahogy illik. Ha olvassa ezt akkor minimum egy intés hogy bocsesz szerintem kijárt volna. Megjegyezném hogy nem rajta mult hogy perec legyen mindkettőnknek...
Sajnos nem találtam meg a csókát, mert a gépészkedés közben nem volt időm még az Ő motorszínére és típusára is figyelni, csak azt tudom boztosan hogy kék-fehér volt a faridomja. Csak sejtésem van de ugye az kevés, meggyanúsítani nem szeretnék senki, bár egy esélyesem azért van.
Köridő ugyan az lett mint az előző nyílt napon.
Javaslat illetve javaslatok alapján a gyári futómű geometria visszaállatásával kezdek.
A futómű szakitól egy olyan változtatást kértem az első telókban, ami eléggé drasztikusnak tűnhet, de lehet hogy ez lesz a megoldás a felütés ellen , ez majd kiderül a következő alkalommal, ha mégsem jön be akkor már szerkezetileg kell belenyúlni az első telókba amitől egy kicsit fázom , de ez még a jövő zenélye...
Lényeg hogy jót motoroztam a saját szintem alatt , és a végén morogva mentem haza...
Mintás Metzelerből a racetec való pályára.
Két nittelő szem beépítése legyengíti a valamelyest láncot? Elvileg nem , de gyakorlatilag?
De most hanyadik alkalommal jössz a ringre ? Mennyire vagy bátor ? stb. ettől függ az egész... 2:30 as idő megfutásához tényleg bőven elég - majdnem - bármilyen abroncs...