Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

-2+3
Helló.Megkérdezhetem,hogy milyen lánckerék áttételt használsz az ezresen?
Két részletben ... egyenlőre ez a tempó..idén végre lesz alkalmam talán többször is kijutni, mert ugye fejlődni nem lehet ha egy évben csak egyszer mész

https://www.youtube.com/watch?...

https://www.youtube.com/watch?...
én fosnál :D
épp 2:16nál :) most kezdek ráérezni
Te mennyinel jarsz epp?
06...
Azt megkérdezhetem mi az a köridő ahol jársz?

Nekem pozitív volt a szombat..sikerült javítani..legkzelebb már a gyors csoportban megyek hogy mégtöbbet lehessen fejlődni
Egy pár gondolat a szombati H-ringes nappal kapcsolatban:
Végre hétvégén volta nyílt nap, ez igen pozitív!
Újragondolt és beállított első futóműbvel indultam neki nagy bizakodással.
Végeredmény az lett hogy pfff... betyarás miket művelt alattam a motor... állandó stopizás féktávon ideges viselkedés kanyar bemenetnél, és megint felütött az eleje...
Az egyik etapben a -3 ban egy paraszt úgy kitett a bukótérbe ahogy illik. Ha olvassa ezt akkor minimum egy intés hogy bocsesz szerintem kijárt volna. Megjegyezném hogy nem rajta mult hogy perec legyen mindkettőnknek...
Sajnos nem találtam meg a csókát, mert a gépészkedés közben nem volt időm még az Ő motorszínére és típusára is figyelni, csak azt tudom boztosan hogy kék-fehér volt a faridomja. Csak sejtésem van de ugye az kevés, meggyanúsítani nem szeretnék senki, bár egy esélyesem azért van.
Köridő ugyan az lett mint az előző nyílt napon.
Javaslat illetve javaslatok alapján a gyári futómű geometria visszaállatásával kezdek.
A futómű szakitól egy olyan változtatást kértem az első telókban, ami eléggé drasztikusnak tűnhet, de lehet hogy ez lesz a megoldás a felütés ellen , ez majd kiderül a következő alkalommal, ha mégsem jön be akkor már szerkezetileg kell belenyúlni az első telókba amitől egy kicsit fázom , de ez még a jövő zenélye...
Lényeg hogy jót motoroztam a saját szintem alatt , és a végén morogva mentem haza...
Thx!
Nem, Darage.
Ééés tényleg mindenki itt ossza az észt
Jónak kellene lennie sztem is, de mondom + kérdezem...
Nézzed meg nekem.
Egy biztos van benne!
Erre viszont van válaszom. A Fireblade láncom pár éve ilyen. Nem rajtam mutatják be a részecske gyosrító hatását, de azért elverem neki ahányszor ráülök. No problem.
Szia! Köszönöm a válaszra fordított figyelmedet és idődet! Így már minden világos. Üdv!
Akkor 2 nittelező szem van benne jelenleg, igaz? És bírja. Engem ez érdekelt.
Az M3 óta már kijöttek Metzeler bácsinál az M5-el, amit azóta leváltott az M7rr. Szóval eleve egy régi gumiról beszélünk.
Mintás Metzelerből a racetec való pályára.
Nem tudom de másodszor van nittelve a gyári láncom. Először hosszabbítottuk aztán túl hosszú lett!
Kérdés:
Két nittelő szem beépítése legyengíti a valamelyest láncot? Elvileg nem , de gyakorlatilag?
Nem mertem én se idő előtt belevauzni, mert tényleg attól függ, hogy mennyire tudsz motorozni, de az egy túlmarketingezett kotvány gumi, lehet a ring aszfaltján jól tapad, de mátrába sokat indult el alólam az eleje és a hátulja is... Hozzáteszem, lehet a ringen tényleg elég a tudásodnak, meg lehet az enyémnek is elég
De most hanyadik alkalommal jössz a ringre ? Mennyire vagy bátor ? stb. ettől függ az egész... 2:30 as idő megfutásához tényleg bőven elég - majdnem - bármilyen abroncs...
Nem kifejezetten pályára való, én egy lépcsővel sportosabbal tennék fel.
Jó régi lehet!
Metzeler Sportec M3 jó lehet?