Sziasztok!
Valaki tud segíteni,h.vannak-e
még nyílt napok a hungaroringen?
És hogy kell-e még ilyen zászlós teszteket
töltögetni vagy most milyen rendszer van?
köszönöm!
Elvileg szabi megvan 27-re, de lehet Kakucsra is legurulok szombat késő du., mert csak le kéne tesztelni, hogy totally perfetto-e a gép a kisbukta után...
Ui: Előbb - utóbb csak lesz 2 rongyos kínai infrás hőmérőm (múttpínteken rendeltem, kis eséllyel itt van jövő héten), mert az nekem olyan nagyon kell a 2:13-as időkhöz
Csak akkor tépte a hatos is ha volt rendes tempó E-ringen 1:18-tól Kakucson 44-től. H- ringen nem volt meg a kellő tempó a hatossal... 04 volt a legjobb... Most 27-én a H-ringen majd kiderül hogy gyorsulok e...
Baromi egyszerű, kell egy párezer Ft-os infrás vagy lézeres hőmérő és amikor lejössz a pályáról megméred a hőmérsékletét. Egyből kiderül, hogy túl meleg volt-e vagy éppen hideg. Lehet a pálya miatt fogy a gumi, aszfalt minősége, tempó... Rendes pályán próbáld ki, az inkább mérvadó, mint ez.
Simán élvezhető azért az ezredessel is
Igazából az nem igazán gond hogy a hátsó gumi megrottyant, inkább az első csipegetése bosszant, mert a hatosnak is ez volt a rákfenéje...
Viszont az ezres eleje nem teljesen gyári, mert erősebb rugó van benne...
Sajna a gumi vagy nem melegszik fel rendesen és azért tépi, vagy túlhevülnek a szélei és azért makkan meg...
Kakucs ring 1000-es sportmotor
Nem biztos, hogy oda találták ki az effajta motorokat.
Csodálkozol, hogy szétmegy a gumi, amikor nulla sebességről gyorsítasz ki egy erőgéppel 5 mp-enként?
Nyaaa, meg van az első éles teszt nap Kakucson a gikszer ezerrel.
Az érzelmek vegyesek... Az első futómű ismét beült teljesen... aztán hívtam a szakit, és némi eszmecsere után a kapott instrukciók alapján állítottam a futóművön és egyenlőre úgy néz ki jó lesz... A köridő nem lett túl rossz 44,3-44,8 között folyamatosan... bőven lehet még jobb is, mert csak finoman próbáltam feszegetni a határokat. A hátsó gumi rotty lett... egy nap és kuka... A vezetési élmény ütőssss nagyon ott van, most már azért a teljes gáz is befigyelt itt-ott még 2-ben is...
Ami egy kicsit fura, hogy az első gumim is kezdi azt produkálni mint a 600-as... bal oldalon egy kicsit elkezdte eszegetni... Kezdem azt hinni hogy velem van a baj...
Mindent összevetve azért egész jót szórakoztam!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy köv. szerdán megpróbálkoznél először a Pannónia ringen pályázással. A palyamotorozas.hu-on ki is töltöttem a jelentkezési űrlapot. Azt irták, hogy levélben elküldik a fizetési infokat, de a kapott lmailben csak a jelentkezési adatok vannak. Valaki felvilágositana, hogy akkor hogyan, és mikor kell fizetni, és ha csak a délutáni 3x20 percre megyek akkor mikor kell odaérni. Előre is köszönöm!
Féjszbúkom nincs, akkor ez a hiba, a koordinátor Úr pl. a magas őszes láncdohányos bácsi (aki a vinyettát adja ? :) Remélem gyilok 25 fok lesz akkor szombaton...
Hova, kinek kell írni, hogy ennyire előre tudjátok a következő ringet, pedig én + már kezdtem megijedni, hogy nem lesz több a WTCC miatt, a 30-ik nagydíj előtt gondolom a 1 hónappal már zárt kapuk lesznek
27 7fő tutter ? Hétfő a leggyilokabb nap nálunk, de +próbálok szabisat kérni... Valamelyiket kihagyom, az túl sok adrenalin 48-hn belül :) Vagy csak lemegyek Kakucsra (is ) motor tesztelni :)
Köszi a segítséget mindenkinek, aki pénteken ment az új félig-meddig működő prototípusokkal. Három szoftverhibát találtunk, amit kijavítunk a következő tesztig:
- Nem jókor méri a gombelem feszültségét, halott elemmel még mérni akar köridőt.
- Auto-off-al kikapcsol mérés közben amíg nem vesz egy jelet. Ezt ott helyben kiszedtük, különben jöhettünk is volna haza, mert kikapcsolt a felvezetőkör alatt. Nem volt nálunk programozó, ez azt jelentette, hogy máris kipróbáltuk a szoftverfrissítést Bluetooth-on keresztül telefonnal. Sikerült.
- Valami görény hiba a jelfeldolgozában, összemért pár kört, amit a régi szépen levett. Ezt már látom, hogy szar lesz megkeresni.
Szerencsére mechanikailag semi gond nem volt. A gombelem érintkezőitől féltem, hogy rázkódni fog és resetelni, de szerencsére ilyet egyik sem csinált.
Köszi, akkor nem parázok, de ha 4 konnektor van akkor viszek még le Hűtőt, Tévét (online lehet majd nézni amit veszek fel :), és Mikrót is...
Csak ugye eddig én mindig a büfénél parkoltam le :) Mert ott a hideg üccsi, de mivel mosmár viszek hűtőt :P
Valaki tud segíteni,h.vannak-e
még nyílt napok a hungaroringen?
És hogy kell-e még ilyen zászlós teszteket
töltögetni vagy most milyen rendszer van?
köszönöm!
Ugyancsak eladó komplett, törésmentes pályaidom kisebb hibákkal, lámpák helye kivágva gsxr 1000-k3-4-hez. Fix ár: 30.000.-Ft.
Érd:06-30-582-2702
Ui: Előbb - utóbb csak lesz 2 rongyos kínai infrás hőmérőm (múttpínteken rendeltem, kis eséllyel itt van jövő héten), mert az nekem olyan nagyon kell a 2:13-as időkhöz
Igazából az nem igazán gond hogy a hátsó gumi megrottyant, inkább az első csipegetése bosszant, mert a hatosnak is ez volt a rákfenéje...
Viszont az ezres eleje nem teljesen gyári, mert erősebb rugó van benne...
Sajna a gumi vagy nem melegszik fel rendesen és azért tépi, vagy túlhevülnek a szélei és azért makkan meg...
Nem biztos, hogy oda találták ki az effajta motorokat.
Csodálkozol, hogy szétmegy a gumi, amikor nulla sebességről gyorsítasz ki egy erőgéppel 5 mp-enként?
Az érzelmek vegyesek... Az első futómű ismét beült teljesen... aztán hívtam a szakit, és némi eszmecsere után a kapott instrukciók alapján állítottam a futóművön és egyenlőre úgy néz ki jó lesz... A köridő nem lett túl rossz 44,3-44,8 között folyamatosan... bőven lehet még jobb is, mert csak finoman próbáltam feszegetni a határokat. A hátsó gumi rotty lett... egy nap és kuka... A vezetési élmény ütőssss nagyon ott van, most már azért a teljes gáz is befigyelt itt-ott még 2-ben is...
Ami egy kicsit fura, hogy az első gumim is kezdi azt produkálni mint a 600-as... bal oldalon egy kicsit elkezdte eszegetni... Kezdem azt hinni hogy velem van a baj...
Mindent összevetve azért egész jót szórakoztam!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy köv. szerdán megpróbálkoznél először a Pannónia ringen pályázással. A palyamotorozas.hu-on ki is töltöttem a jelentkezési űrlapot. Azt irták, hogy levélben elküldik a fizetési infokat, de a kapott lmailben csak a jelentkezési adatok vannak. Valaki felvilágositana, hogy akkor hogyan, és mikor kell fizetni, és ha csak a délutáni 3x20 percre megyek akkor mikor kell odaérni. Előre is köszönöm!
Kimész a pályanapra és megkérdezed a koordinátort. De van facebook csoportjuk is. link
27 7fő tutter ? Hétfő a leggyilokabb nap nálunk, de +próbálok szabisat kérni... Valamelyiket kihagyom, az túl sok adrenalin 48-hn belül :) Vagy csak lemegyek Kakucsra (is ) motor tesztelni :)
Én most megpróbálok menni és menni hogy összeszokjunk hamar...
Nehany kor videon lathato az alabbi motoros.
Ha kuld egy elerhetoseget, megosztom vele.
Udv:
UKB.
A tegnapi Hringes pályanapon kik fotóztak?
Köszi a segítséget mindenkinek, aki pénteken ment az új félig-meddig működő prototípusokkal. Három szoftverhibát találtunk, amit kijavítunk a következő tesztig:
- Nem jókor méri a gombelem feszültségét, halott elemmel még mérni akar köridőt.
- Auto-off-al kikapcsol mérés közben amíg nem vesz egy jelet. Ezt ott helyben kiszedtük, különben jöhettünk is volna haza, mert kikapcsolt a felvezetőkör alatt. Nem volt nálunk programozó, ez azt jelentette, hogy máris kipróbáltuk a szoftverfrissítést Bluetooth-on keresztül telefonnal. Sikerült.
- Valami görény hiba a jelfeldolgozában, összemért pár kört, amit a régi szépen levett. Ezt már látom, hogy szar lesz megkeresni.
Szerencsére mechanikailag semi gond nem volt. A gombelem érintkezőitől féltem, hogy rázkódni fog és resetelni, de szerencsére ilyet egyik sem csinált.
Írok, amint megint megyünk tesztelni egy napot...
Üdv.: Géza
http://youtu.be/6L3a9oYbroI
Csak ugye eddig én mindig a büfénél parkoltam le :) Mert ott a hideg üccsi, de mivel mosmár viszek hűtőt :P