Akkor volt egy hasonló motorral és ruhában fent valaki...
nem ám a véredet akartam szívni csak kíváncsi lettem volna hogy milyen volt kívülről... infó gyűjtés gyanánt...
Szia. A pályára kigurulsz vagy viszed a motort? Ha viszed, akkor nem feltétlenül kell mintás gumi. Ha "lábon" mész, akkor a slick nem jöhet szóba. Szerintem megfelel egy utcai supersport gumi a leírtakra, mint akár a SportSmart. A CompK hiába engedi a gumimelegítő nélküli használatot, 40 fokos aszfalthőmérséklet felett nem ajánlott (márpedig nyáron szinte csak felette van). Illetve kiindulva abból, hogy egy utcai sportgumival is lehet menni H-ringen 2 perces köridőt, én is mentem Dunlop Qualifier RR-rel 1:59-et, szerintem kezdő pályamotorozásra minden márka supersport gumija jó. Egy barátom is elöl sima Qualifier-rel, hátul Qualifier RR-rel teljes elégedettséggel motorozik pályán (lásd képek).
Szia Brian!
Pályahasználatra a Dunlop SportSmart, és a Metzeler Slick CompK között vacilálok. Viszonylag kezdő vagyok a pályázás terén, nem vagyok gyors. Nem használtam még ilyen gumikat, nem tudom mire számíthatok velük a nyári melegben. Viszont nem lenne hátrány, ha több napot kibírna, mint a spec pályagumik. (Hungaroring, Pannonia Ring) Nincs gumimelegítőm, gyári futóművel megyek. Kérlek adj nekem tanácsot! Köszönöm az idődet!
Délelőtt nem hiszem, hogy olyan meleg lesz az aszfalt, délután várhatóan igen. Bár a mostanában jellemző egyik nap 30 fok, másnap 15 fok változékonyságból kiindulva nehéz megjósolni, hogy mennyi is lesz valójában. Ha, nem lesz szél és valóban min. 25 fok lesz a levegő, akkor jó lesz az SC1 hátsó.
A gumi a legkevesebb jó tanács egy kezdő pályázónak! Mi lesz a pályán való közlekedés tanácsaival? ? ? Na kérem azt kellene jobban kifejteni. Bocs, hogy belevau.
Ajjajaj , ezeket a kérdéseket szerintem én is feltettem annak idején, egyértelmű Slick, de minek, ha a mai napig túragumival is körbemotorolnak :) Ha még nem voltál, és 2:30 alá kerülsz első alkalommal, és 200-ról már nem a nem létező 300-as táblánál nyitod a féktávot, akkor király csávó vagyol :)
Egyébként felejtsd el ezeket, legalább 2 kört melegíts bármilyen gumin, és Magadnak motorozz Illetve gumifüggő, de ne hideg 2,5 báros utcai 2 személlyel nyomással gyere föl, mert 3-4 tizedet még feljebb megy (mehet) :) Szóval elől hideg 1.9 hátul hideg 1.8 Belekalkulálva hogy nem tudod annyira megmelegíteni, hogy 4 tizedet emelkedjen...
Jótanácsok 1 tényleg kezdő pályázótól című műsorunkat sugároztuk
Mennyire vagy kezdő motoros? Ha, sosem voltál még pályán, akkor teljesen felesleges versenygumit venned! Pláne, hogy a versenygumik előlegeítést igényelnek és ! szinten kell tartani őket. Ha, viszont túl lassú vagy, akkor hűlni fog a gumid. Az első pályázásokra bőven elég bármely márka utcai (nem keverendő az utcai-mintás-versenygumikkal) supersport gumija. Pl. (a teljesség igénye nélkül) Dunlop SportSmart, Bridgestone S20, Pirelli Diablo Supercorsa SP, Michelin Pilot Power, stb., ugyanis ezek üzemi hőfoka alacsonyabb, amelyet hamarabb el is érnek (Te minden bizonnyal nem fogod túlmelegíteni őket). Hunagaroringen ezekkel is be lehet menni köridőben 2:00 perc alá (persze kellő tapasztalat után). Cirka 2:20-ig szinte mindegy milyen gumit teszel fel, ha eljutsz 2:10 környékére, akkor lesz érdemes versenygumin és gumimelegítő vásárláson törni a fejed. Először szerezz kellő tapasztalatot, ugyanis a pálya-km-hiányt nem tudod pótolni slick gumival. Vagy inkább tapasztalat hiányában a slick gumitól sem leszel gyorsabb.
Jogos.
Meg kell hogy vétózzam magam, pláne hogy egy nteces gumi, melegítő nélkül amúgy sem túl önbizalom növelő az elején.
A metzeler CompK-val én sokat szemeztem, de lebeszéltek róla.
Most nekem is Pirelli Supercorsa SC2 van, és jó is.
Tavaly gumimelegítő nélkül mentem vele Hringen, egy kör és utána már lehet neki tolni rendesen.
nem ám a véredet akartam szívni csak kíváncsi lettem volna hogy milyen volt kívülről... infó gyűjtés gyanánt...