Szia,
Én is Pirelli Supercorsa SC2-t vagy a Metzeler-t ajánlok. Ez a kettő amúgy ugyanaz. Kezdésként nem zárnám ki a Continental Race Attack-ot sem. Sokan félnek tőle, de Chrobak Jani 1.54.603-at ment vele a Hungaroringen. Gyorsan melegszik, nem annyira érzékeny aszfalt minőségre és hőmérsékletre sem. Dunlop-ot és is elvetném első gumiként.
És abból van a legtöbb keverék amivel bemehetsz az erdőbe. Mert a Dunlop elég érzékeny az aszfalt hőmérsékletre.
3 percnél persze nem számít de ha begyorsul szarrá tépheti egy nap (vagy két menet) alatt.
Én valami "egyszerű" Pirelli Supercorsa SC2-őt ajánlok előre hátra. Vagy a Metzeler ugyan ilyen gumiját.
Azért kérdeztem, hogy mit ajánlotok egy kezdő számára, mert hiába veszek 120-ért egy szett gumit, ha a 10%-át sem tudom kihasználni, illetve az én tempómmal még üzemmelegen sem tudom tartani.
Az ár/érték arány is elég fontos...
A Metzeler Racetech CompK-ról van valakinek tapasztalat?
200/60-ra váltás miatt kevésbé virgonc a motorom mint korábban.
Szeretném leáttételezni, előre mindenképp egyel kisebbet, hátra pedig 1v.2foggal nagyobbat.
Szabadon lehet játszani a fogszámokkal vagy valamire figyelni kell?
H. Ringre van valkinek bevállt áttétel ami utcán is jó még?
K5 1000-ről lenne szó.
Estem,nekem nem tört le a lengővilláról az emelőszem felfogatás,de az egyik barátomnak igen.És sajnos kicsit ferdén áll azóta is a hátsó emelőn ,mert nem sikerült jól visszaheggeszteni.
Köszi, de béndzsa vagyok lehet, mert az enyémre az istennek se találok...
+ Elvileg 7főn lehet Misi mégis vissza tudja hegeszteni, de az is átmeneti megoldás csak... Te estél már a tiéddel, és mi törik le ilyenkor róla ?
1 600-ast semmi sem szárnyalhat felül ez kösz-tudott :)
Holnap hozom el a gépet, megint rá lesz locsolva 1 halom péz, hát kibaxott kivi leszek, LIKVI MOLLI 10W-50 jó árasítva, hogy mit mutat majd...
Molnár Mihály-on kívül tud-e vki OLYAN aluheggesztést(még Ő se bisztos), ahol 1 hátsó emelőszem miatt nem kell ripityára szétszedni a motort,főleg nem a vázat! hanem odatolom, és nagyon max vmiféle felbakolás után hátsó kerék kiszed... (nem értek hozzá, de vmivel azt is le lehetne védeni, vagy nem ?)
Szóval... vegyes érzelmekkel zárult a nap.
Úgy indultam ki, hogy elsőre az ezredessel 4 mp-el jobbat fogok menni mint a hatossal...
Nem így lett 2 mp-el több lett... 06-ok ha tiszta köröm volt.
Bebizonyosodott az is hogy a hátsó futómű rendben van, de az első már nem igazán, felütött, így vihetem vissza a szakihoz. Remélem most már jó lesz, egyeztettünk és a hiba elvileg meg van...
A motor egyébként kárpótol minden negatívumot. Olyat megy hogy beszarás... A fék is pazar az erigggy nyergekkel és a 19x20-as felső Bremboval.
Sajna az első két etapban csak a fokozatokat kerestem, hogy melyik kanyar melyik fokozatban adja ki jól, illetve a fékpontokat sem igazán találtam még meg. A harmadik etapban már nem volt olyan rossz, és az utolsóban már kezdtem élvezni is a motorozást...
Röviden ennyi, de még lenne mit írni...
Motoros nyílt napra a hungaroringre szükség van 2015-ben erre a minimum vizsgára?! http://grape.hu/mamsminvizsga/
Az oldalon nem jelenik meg a vizsga, ha el akarom indítani.
Egy utcai keverék kb minta nélkül és hegyes profillal.