Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A délelőtti, du-i csoportokból a sok baleset tartott eddig vissza, mivel boldog boldogtalan ott megy, ezért elég rizikós sztem... akkor már inkább a gyors csoport, aki ott megy, az azért már vszeg vmennyire tud mocizni, bár ott is mennek idióták!
Ebben is igazad van...kb 20eft, de ez a pénz most kell pályanapra...
Ezzel teljesen egyetértek, pont ezek (kivéve a DOT 5.1 fékolajat), kellenének az én gépemre s még! Ami késik, nem múlik..ja meg bukógomba és versenyidom + karbon védők, csak megnyugtatásul!
Nekem az R6-nál még jó, majd ha gyorsabb leszek benevezek vmi jó kis pályagumira (pl.: 209GP)!
Az OMSZ előrejelzése ma már csak szeles időt mond BP-re csütörtökön, majd nézem a www.idokep.hu oldalt, az alapján döntöm el, hogy elinduljak-e 250 km-ről! Az előrejelzéseknek annyi közük van a valósághoz, mint nekem a lottó 5-öshöz!
utolsó előtti kanyarban volt egy nagy zakó!
fekete gixxer, csak a nagy csattanást hallottam meg a füstöt! aztán tekertem oda a tanyabájkal
elcsúszott a motorral és belevágódott a gumifalba!
a srácot mikor berakták a mentőbe olyan volt mint egy hulla, durván nézett ki!
a motorja kuka!
közvetlenül szlovéniából.
nem teszi rá a kereskedő a 100%-os haszonkulcsot, meg a szállítást, meg ezeket.
Kb. 60%-a az ár így az itthoni kisker áraknak.
Megosztanád az "ócsó" Akra fellelhetőségét

Köszi
Hello

Ezt a DVD-t honnan lehet megszerezni?
Milyen motorozásról szóló könyvek vannak, melyeket érdemes át tanulányozni?

Előre is köszi.

Gyalu
Viszont az Öhlins hátsó lengéscsillapítódat nagyon TESCO-s áron szerezted be ahogy olvasom... Pár pályanap után énis kicseréltem Öhlinsre, használtat tettem bele mert a TL-be 3 kiló felett mérik... Ehhez képest az R1-be igen olcsón vetted
Az valóban tény. Szerintem az első dolog amit érdemes pályázás előtt lecserélni. A gumi után.
lehet h igazad van...
arra emlékszem, h vmelyik irányba való elérés megeszi a gumit.
sorry, ha rosszul tudtam.
de a lényeg h kell a fémfékcső!
Ezt kivételesen alighanem rosszul tudod, a fékfolyadékok felülről kompatilbilisek egymással... Tehát pl ahol minimum DOT4 az előírt oda DOT4-et és attól felfelé betehetsz bármit. Épphogy a DOT3 az ami megeszi a gumikarmantyúkat.
Én azt javaslom neked, hogy menj a normális (délelőtti, délutáni), vagy a gyors csoporttal. Nekem nagyon sokat segített az elején, hogy nálam gyorsabbakkal mentem, sok dolgot ellestem, átvettem tőlük. A mókás az, hogy a mai napig gyorsabb vagyok, ha nálam gyorsabbakra rátapadok, mintha magam megyek - akár - tiszta köröket. Ha 2:20 körül mész most, akkor már nem leszel olyan akadály ami miatt kiutálhatnak ezekből a csoportokból. Meg aztán eléggé fel van borulva ez a csoportosdi így is...
ha ez a könyv megvan neked, kölcsönkérhetném?
Mellesleg Schwantznak megjelent egy oktató DVD-je, "How to be a perfect a rider" címmel. 2 óra - szintén angolul - és nagyon nagy okosságok vannak benne.
az 5.1-es fékolaj gyári gumi fékcsőbe nem előnyös párosítás...
nem véletlenül van rajta, hogy DOT4-et bír max. A fékfolyadék erősen maró hatású és a DOT szám növekedésével ez a hatás is nő, hiszen ez gátolja meg a túlmelegedés közbeni buborékképződést és magát a forrósodást is. Előbb utóbb kikezdi a gumi fékcsövet. Emellett az olaj lehet, h nem forrósodik fel annyira, de attól még a gumicső a túlmelegedéstől tágul így nem éri el azt a hatékonyságot amit elvárnál tőle. a fém fékcső nem egy nagy tétel, mindenképp érdemes kicserélni.
én úgy gondolom ami feltétlenül szükséges a pályára - és a mostani tapasztalatokkal a motorom tuningolását illetően - és amit mindenkinek ajánlok (1000-es motor szemszögéből):
- állítható kormánygátló
- fém fékcsövek, 5.1 olaj
- nagyobb peremű (/55, /60) pályagumi, vagy slick
Ennyi. Ezek a dolgok hatnak leginkább a gyors körre, a többi csak finomít rajta és élvezetesebbé, gondtalanabbá teszi a pályázást/motorozást. Pl. sokan nem gondolnák, de nekem az állítható lábtartó nagyon bejött, mert egy olyan "üléshelyzetbe" kényszerít, hogy sokkal könnyebben tudsz kiülni, mozogni a motoron.
szia!
én mentem 2CT-vel és utcára jó volt. Pályán az első 20 perc után nekem túlmelegedett, bár én erősebb motorral megyek, ami jobban nyírja, valamint a vezetési stílusom se túl "lágy". a hátsó 4,500-at bírt kb. Pályán 20 perc után csúszkált és kigyorsításnál elforgott a hátulja. Ég és föld a 2CT és egy pályagumi között a különbség.
Sajnos csütörtökre nem sok jót ígér a meteorológia. Pedig már nagyon jó lenne egyet gurulni...
Most nézem csak, hogy azonos évjárat vagyunk (72)!
Balagee, a mocimon Pilot Power 2CT gumik vannak fent, nincs róluk tapasztalatod? A Gixxer kupán ezzel a gumával mennek, állítólag 2.10 alatti időknél elkezd kontrollálhatóan csúszkálni... Nekem eddig nagyon bejött, tapad, mint állat, és közúton is király, ráadásul tartósnak is tűnik... Most, hogy hidegebb idő van, ilyenkor is jó az elől 2.1 hátul 2.0 guminyomás? (melegbe eddig ennyivel mentem...)
Csütörtökön szeretnék kimenni a ringre (rem nem fog esni!), közel vagyunk 1máshoz időben, jó lenne veled mennem! DOT 5.1 fékolajad van? Én az R6-omba Q8 Brake Fluid DOT 5.1-et raktam (ezt forgalmazom), és nekem a 8.-ik kör végén is azonos a nyomáspontom...
Bukás nélkül? Az nagyon gyors fejlődés! Gixxer 600-al?
Jogosulatlan előny nálad! Sajna az én Angolom kevés ahhoz, hogy kiolvassak 1 szakkönyvet, de sebaj, rem 1szer talizunk a Hringen és összefoglalod szóban!
A görcs az nekem is van. Sokszor azt érzem (főleg a 2-es kanyarban), hogy szinte be van betonozva a karom. Csak testel tudok ívet módosítani. Ha nagyritkán el tudok lazulni akkor meg megfosok egy kis kormánymozdulattól.