Csak simán nem szeretnék, hogy menjen rá bárki is, ... szerintem meg kéne szpatni őket, hogy senki ne menjen a nyilt napjukra, mert qrvára megérdemelnék, hogy ennyire telibe leszarják az időpont normális időben történő meghirdetését...
Motor cserére adtam a fejem. Egy 2004-es R6-ost néztem ki. 193 cm vagyok. A kérdésem az lenne, hasonló magassággal rendelkező illetőnek van e tapasztalata ilyen géppel, illetve mit ajánlana ha ezt nem. 2005-ös CBR 600RR-el mentem egyszer egy napot, de rémálom volt. A kormány szinte a gyomromban volt, nem volt túl jó érzés és fárasztó is volt.
Üdv 23.-án mikor kint voltam már mondta a regisztrációnál a jóember, hogy 5. szintén nyílt nap lesz. Lehet érdemes kint is érdeklődni, mert elég lassan frissítik az oldalt:(
Ez az előre jelentkezés így, hogy nem kell fizetni előre értelmetlen. Ha egy hétre vag akár egy hónapra jelentkezel előre, akkor is. Vagy kelljen előre fizetni, vagy csak a helyszínen kelljen jelentkezni, de így baromság, ahogy csinálják. Azt meg nem hiszem, hogy nagyon bárki beleszólhat vagy javasolgathat nekik dolgokat, ill javasolni lehet, de kb leszarják. Én tavaly írtam nekik egy korrekt levelet melyben egy esetleges kategória módosítást vázoltam fel nekik, mert sztem ez a mostani rendszer elég szar (két kategória kevés), még arra se méltattak, hogy válaszoljanak annyit, hogy köszönjük, átbeszéljük, vagy köszönjük, de nem megoldható vagy valami. Pedig jó lenne változtatni a mostani rendszeren, kéne még egy kategória legalább (ha nem is kettő), és a legjobb az lenne, ha mindenkinek mérve is lenne az ideje transzponderrel és aki nem a saját kateóriájában megy, azt átsorolni oda, mert rohadt szar, hogy most is a gyors csoportban néha 2:20-2:30-as idejű csigák körözgetnek, és sztem a lassú csoportos tényleg lassúakat is zavarja, amikor ott meg bőven 2:10 alatti emberek zúznak el mellettük sorban.
Az ő érvelésük alapján azért nem kezdik jóval előre meghirdetni az alkalmakat, mert amikor ezt tették, akkor sokan jelentkeznek 1-2 hónapra előre és végül nem mentek el, így elfoglalva mások elől a lehetőséget. Szankciót bevezetni meg nem tudnak... előre fizetni meg gondolom senki nem akarna, az időjárás kiszámíthatatlansága miatt. Szerintem próbálkoznak, de lehet javasolni nekik ötleteket, nem hiszem hogy elzárkóznának előle. Az ő érdekük is, hogy minél többen legyünk nyílt napokon...
Arra valószínűleg az lehet a magyarázat, hogy a hétvégékért jóval többet tud fizetni egy-egy jól eleresztett verseny csapat, vagy svájci Lamborghinis klub, stb. mint mi. De azt furcsának tartanám, ha egy ekkora cég (Hring Zrt vagy mi) ne tudná hogyan fog gazdálkodni az erőforrásaival (jelen esetben ez maga a pálya) a következő 2 hétben.
Momentán ez még nincsen fent a honlapjukon, pedig szinte pontosan egy hét múlva lesz, ha lesz. Szintén hozzátéve, hogy ez egy munkanap lesz, jó lenne, ha a szervezők kicsit jobban tekintettel lennének arra, hogy még ma is sokunknak van olyan régimódi "passziója" hogy ú.n. munka. Akár alkalmazottként, akár szabadúszóként, akár vállalkozóként gondolom sokan vannak vele úgy, hogy egy ilyen nap esetében meg kell oldani a munkaszervezési kérdéseket. Nem várnám, hogy márciusban hirdessék meg előre az egész évet (habár vannak szervezők, akik ezt teszik), de mondjuk 1 hónappal előre tervezni nem lenne ördögtől való úri huncutság.
Szia. Nem engedte felrakni az egészet, ezért szét kellett darabolnom. Egy kis izelitőt felraktam, éjjel feltöltöm a hosszabb részt is.
Üdv.: K.I. http://youtu.be/8xOfe1DLvCE
én 00-01-et akartam idén elérni (04 volt tavaly év végén), nem is mertem remélni, hogy még jobb is sikerülhet, most meg úgy érzem, hogy ha minden összejönne egy körben, akár 58-ba is becsúszhatnék. De előbb utóbb meg lesz az is, mindig fejlődök kicsit. Meg télen lehet megint fejlesztek kicsit a motoron, hacsak le nem cserélem másikra. Idén rövid áttételt kapta, év közben a futómű felújítást, ill eleje enyhén keményebbre lett állítva, de tervezem a komolyabb gátlót hátra (pl ohlins) és esetleg az elejének a belébe is jobban belenyúlni (komplett átszelepelés dugattyúval+súlyomhoz való rugó). Ha ezek hoznának a mostani tudásommal 1-1,5mp-et, már megéri, mert akkor az stabilan 2 perc alatti idő már, ami jól hangzik.
Szerintem a legutolsót néztem.
2 perc alá menni már nem semmi, nekem is ez a célom, talán majd jövőre összejön.
Nagyon pumpált a hátulja kigyorsításkor, meg úgy éreztem a kanyarokban mindenem leért. Nem tudom hol lehet még faragni az időből, a féktávokon biztos. Hungaroring 20130823
ez a pumpálós dolog érdekes...
Nekem ugyanolyan hátsófutómű beállításnál Metzeler Racetec K2 vel iszonyat pumpál, de nem úgy, hogy lassulnék miatta egy körön, végül is ezzel a gumival lett 1:18 az E-ringen. Dunlop Sportmax nem pumpált egyáltalán... érdekes ez...
de egy 130-140-es törésből kifelé is pumpál... nem kell hozzá igazi kanyar és kigyorsítás, de amúgy nagyon jól kontrollálható, de mégis érdekes
Nemtom melyiket nézted, de hja, nem atomstabil, bár jobb gumival lényegesen jobb a helyzet.:) Mondjuk most pénteken meg legutóbb is már felújított hátuljával mentem és sztem valamelyest jobb, mint volt, de biztos lehetne még rajta javítani, lehet állítgatással is, de nem merek hozzányúlni soha, meg igazából fogalmam nincs, hogy milyen irányba nyúljak hozzá, mihez nyúljak, mit tekerjek ki vagy be, rugóelőfeszítésen állítsak-e vagy nem stb. Pedig lehet próbálgatni kéne, hátha lehetne javítani a dolgon.
Igen, igyekszem.
A hátulja nagyon pumpál kanyarból kifelé, még lehet, hogy állítani kell a gátlón.
Néztem a felvételedet, azon is látszik, hogy neked is nagyon mozog a hátulja.
Motor cserére adtam a fejem. Egy 2004-es R6-ost néztem ki. 193 cm vagyok. A kérdésem az lenne, hasonló magassággal rendelkező illetőnek van e tapasztalata ilyen géppel, illetve mit ajánlana ha ezt nem. 2005-ös CBR 600RR-el mentem egyszer egy napot, de rémálom volt. A kormány szinte a gyomromban volt, nem volt túl jó érzés és fárasztó is volt.
Köszi
Pezibar Racing
Ma pl eső van
http://youtu.be/HAZUUVyAcQQ
http://youtu.be/hazuuvyacqq
Üdv.: K.I.
http://youtu.be/8xOfe1DLvCE
2 perc alá menni már nem semmi, nekem is ez a célom, talán majd jövőre összejön.
Nagyon pumpált a hátulja kigyorsításkor, meg úgy éreztem a kanyarokban mindenem leért. Nem tudom hol lehet még faragni az időből, a féktávokon biztos.
Hungaroring 20130823
Nekem ugyanolyan hátsófutómű beállításnál Metzeler Racetec K2 vel iszonyat pumpál, de nem úgy, hogy lassulnék miatta egy körön, végül is ezzel a gumival lett 1:18 az E-ringen. Dunlop Sportmax nem pumpált egyáltalán... érdekes ez...
de egy 130-140-es törésből kifelé is pumpál... nem kell hozzá igazi kanyar és kigyorsítás, de amúgy nagyon jól kontrollálható, de mégis érdekes
A hátulja nagyon pumpál kanyarból kifelé, még lehet, hogy állítani kell a gátlón.
Néztem a felvételedet, azon is látszik, hogy neked is nagyon mozog a hátulja.