Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HealTech Electronics - Shift Light pro

- villanófény
- extra nagy fényerő
- kis méret
- variálható színvilág
- 3 lépcsős beállítás
- Bluetooth-os kivitel (akár mobilról is állítható)
- egyszerű beszerelés

Ár: 29.900HUF
Köszönöm a szokásosan szakszerű választ!
na megnéztem. alapból 5hz-es volt nekem az 1hz-es kapcsolóállásban és be volt kapcsolva a dgps. Én mindig 10hz-ben próbálkoztam, majd kipróbálom 1hz-es állásban is, meg megpróbálom farokidomra szerelni a cuccot. amúgy az elmentett log-ban is meg lehet nézni, hogy milyen gps frekvenciával működik a cucc, ki is írja, van ilyen funkció a progiban, meg a gps pontosságát is írja, na az amikor össze vissza mért elég ratyi volt. meg írja hogy mikor hány műholdhoz csatlakozik, 8-10nél egész jó, 6-7nél már pontatlanabb ez alatt meg elég szar már a pontossága, de majd még tesztelem, remélem jól fog most már működni.
igen tisztában vagyok vele, majd ha harmadszor is kijutok a pályára remélem alatta lesz.
F2-m is van, az is pályára, az sem rossz, egy komplett rendszerrel + dynojettel... azt nem lőttem még meg nagyobb pályán, de jól megy.
A lóerős baromságot ÉN SEM szeretem, nem most jöttem le a falvédőről, de a puszta tényeket közöltem, azt amit a motor élesben tud kint a pályán, nem amit a padon...
A 190/645 2008 előtti gyártás és jóval korábbi fejlesztés, ezek még merevebb oldalfalúak voltak. A 190/650 R04 már lágyabb, de már ez is a múlté, hiszen 2012 közepétől megjelent a jelentősen lágyabb szerkezetű (MotoGP fejlesztés) 190/650 V01, amit ~1-1.5 mp-cel gyorsabbnak titulálnak.
Sziasztok!

Bridgestone R02Z és R04Z között mi a különbség. Azon kívül hogy az egyik 190/645 a másik 190/650. Használt már valaki ilyen slicket?
Érdekelne tapasztalat:-)
az E-ringen egy 6kilóstól az 1:20 igen gyenge!
Hol lehet venni pályaidomhoz ülés szivacsot (jó áron)?
"A nagyon nem érdekel a padi méréses , nekem 125 lóerős a gépem"-et kissé ki nem állhatják az emberek, csak azért írom, mert így van.. A görbék és a számok nem hazudnak.

A másik megközelítésed viszont teljesen szimpatikus, inkább azt az irányt erőltesd Ugyanis a lóerő különbség egy eff három és egy "modern" haccázas között, kécccáharminc felett fog kijönni. Ami a ringen már pont azt jelenti, hogy nincs különbség kigyorsitásban 3-asban. Ugyanez egy jól karban tartott eff kettesre is igaz szal tojjad neki és élvezd minnél hosszabban a hármas effest, mert jó motor az gyári pacikkal is
Teljes mértékben igazad van! Igazából én sem vagyok a 60 kilós versenyalkat, mindent magamraszedve(ruha, bukó, csizma, stb) 100 kiló körül lehetek. Nemtudom a többiek mekkorák voltak
A szombati E-ring napon a végén elfogyott a szufla a köridőmérőből és ki-ki hagyott sajnos, pedig 1:20,xx meglehetett volna. Igazából 2. alkalommal voltam ott, amit most elérhetőnek érzek úgy, hogy semmit nem módosítok a motoron, gumikon, az kb 1:18 vége 19 közepe.
Nyilván, ha pikk-pakk be akar ugrani 1:20 alá.
+ attetel
+ a f@sz tudja, nekem eppen eleg magamra figyelni, nemhogy azt pontosan megallapitani h a masik fazon eppen hol adott gazt.

Egyebkent meg vegulis mindegy. Kollega sztem nagyon szepen tolja az oreg vasat!
Azt is nézd, hogy ki hány kiló. Egy mandró lehet 55 és 110 is, a motoron ugyanolyan görnyedt teknősbékának látod. Csak a +50 kilóhoz kéne +15LE legalább, hogy parti legyen kigyorsításnál. Aki meg nagy súlyra, az nagy méretre is. Nagy tempónál a légellenállás megöli a 600-asokat. A cél végén még az ezresnek se mindegy kinek fér a könyöke a tank vályúba és kinek nem.

Amúgy nincs kétségem afelől, hogy kiváló a motorod a 6kilósok közt, csak mondom, hogy azért figyelj mikor hasonlítod a dolgokat.
újabb R6-oknál ugyanez volt a szitu. Egyeneseben ugyanúgy, ha előbb gyorsítottam ki egy leheletnyivel, akkor a két motor teljesen egymás mellé ért az E-ring célegyenesében, ami csak 300m.
biztos nem 1000 szép lenne. Vagy 600, vagy 750... passz, gondolom 6 kilós volt
Nagyon nem érdekel a padi mérés meg a görbék meg a számok. Pályán viselkedjen úgy, hogy tetsszen. Az Euroringen is feltűnt, hogy az új gsxr 600-ak, amik pályára voltak felkészítve teljesen és az utcaiak se tudtak 1 centit sem elmenni az egyenesben.
Most viszont a ringen tényleg meg tudtam nézni és bebizonyosodott, hogy az F3-asom ugyanolyan erős mint egy új gsxr 600. Ezért merem mondani a 125 lóerőt.
Vagy akkor mondom másképp, 105 lóerő mint ahogy a gyár mondja és úgy megy mint egy 125Le-s 10évvel fiatalabb GSXR. Tökmindegy, pályán nem ez a lényeg, nem is érdekel különösebben, csak meglepődtem rajta, hogy érzésre is nagyon jónak tűnt 600hoz képest és tényleg felveszi a versenyt a mostani gépekkel.
E-ringen 1:20 alá betolom az biztos.
Szerintem mindkettő gyenge széria állapotában. A 954-et a ZX9 csúnyán otthagyta, a 929-et még a 848-as Ducati is
A honda nagyon mellébeszélt a katalógusokban ha teljesítményről volt szó. Fogyasztásuk attól függetlenül is sok, hogy a konkurenciához képest gyengébben mennek.
hat meg a 929-be csak belehazudtak a 151-2 loerot a japok, a 954-ben meg azt mondjak, hogy ott is van.
en mondjuk nem hasznalom ki, meg ugye attetel kerdese is, de a 954 jobban emelgeti az elejet kigyorsitaskor
Szerintem igazán szép 1000-res GSX-R nem létezik, mert vagy elől vagy hátul csúf. Farokidomból csak a K3 szép, elejéből csak a K1 és a K5. Ezt a keveréket a K5 GSX-R 600 adja ki, szerintem az a létező legszebb GSX-R. A 954RR és az utána következő 1000RR csodásak. (Persze mindkettő olyan kicsi, hogy jól megtermett rendőr zászlós heresérvet kap rajta. )
Amikor 929-be tettünk 954 motorblokkot tök egyformának tűnt a 2 motor. A műanyagokban volt a legtöbb különbség.
GSX-R-ből az egész palettáról a 2005-ös széria tetszik, a többi nem szép. Én ha motort veszek első szempont a szépség Arra az évjáratra nincs pénzem egyelőre. Ha ezt megveszi valaki mielőtt összetöröm akkor 954RR vagy 2002-es R1 ami szóba jöhet...
Utána nézek.....
Amig most a Hungaroringen szunet van nincsen kedved esetleg egyszer az Euroringre kinezni?