na megnéztem. alapból 5hz-es volt nekem az 1hz-es kapcsolóállásban és be volt kapcsolva a dgps. Én mindig 10hz-ben próbálkoztam, majd kipróbálom 1hz-es állásban is, meg megpróbálom farokidomra szerelni a cuccot. amúgy az elmentett log-ban is meg lehet nézni, hogy milyen gps frekvenciával működik a cucc, ki is írja, van ilyen funkció a progiban, meg a gps pontosságát is írja, na az amikor össze vissza mért elég ratyi volt. meg írja hogy mikor hány műholdhoz csatlakozik, 8-10nél egész jó, 6-7nél már pontatlanabb ez alatt meg elég szar már a pontossága, de majd még tesztelem, remélem jól fog most már működni.
F2-m is van, az is pályára, az sem rossz, egy komplett rendszerrel + dynojettel... azt nem lőttem még meg nagyobb pályán, de jól megy.
A lóerős baromságot ÉN SEM szeretem, nem most jöttem le a falvédőről, de a puszta tényeket közöltem, azt amit a motor élesben tud kint a pályán, nem amit a padon...
A 190/645 2008 előtti gyártás és jóval korábbi fejlesztés, ezek még merevebb oldalfalúak voltak. A 190/650 R04 már lágyabb, de már ez is a múlté, hiszen 2012 közepétől megjelent a jelentősen lágyabb szerkezetű (MotoGP fejlesztés) 190/650 V01, amit ~1-1.5 mp-cel gyorsabbnak titulálnak.
Bridgestone R02Z és R04Z között mi a különbség. Azon kívül hogy az egyik 190/645 a másik 190/650. Használt már valaki ilyen slicket?
Érdekelne tapasztalat:-)
"A nagyon nem érdekel a padi méréses , nekem 125 lóerős a gépem"-et kissé ki nem állhatják az emberek, csak azért írom, mert így van.. A görbék és a számok nem hazudnak.
A másik megközelítésed viszont teljesen szimpatikus, inkább azt az irányt erőltesd Ugyanis a lóerő különbség egy eff három és egy "modern" haccázas között, kécccáharminc felett fog kijönni. Ami a ringen már pont azt jelenti, hogy nincs különbség kigyorsitásban 3-asban. Ugyanez egy jól karban tartott eff kettesre is igaz szal tojjad neki és élvezd minnél hosszabban a hármas effest, mert jó motor az gyári pacikkal is
Teljes mértékben igazad van! Igazából én sem vagyok a 60 kilós versenyalkat, mindent magamraszedve(ruha, bukó, csizma, stb) 100 kiló körül lehetek. Nemtudom a többiek mekkorák voltak
A szombati E-ring napon a végén elfogyott a szufla a köridőmérőből és ki-ki hagyott sajnos, pedig 1:20,xx meglehetett volna. Igazából 2. alkalommal voltam ott, amit most elérhetőnek érzek úgy, hogy semmit nem módosítok a motoron, gumikon, az kb 1:18 vége 19 közepe.
Azt is nézd, hogy ki hány kiló. Egy mandró lehet 55 és 110 is, a motoron ugyanolyan görnyedt teknősbékának látod. Csak a +50 kilóhoz kéne +15LE legalább, hogy parti legyen kigyorsításnál. Aki meg nagy súlyra, az nagy méretre is. Nagy tempónál a légellenállás megöli a 600-asokat. A cél végén még az ezresnek se mindegy kinek fér a könyöke a tank vályúba és kinek nem.
Amúgy nincs kétségem afelől, hogy kiváló a motorod a 6kilósok közt, csak mondom, hogy azért figyelj mikor hasonlítod a dolgokat.
újabb R6-oknál ugyanez volt a szitu. Egyeneseben ugyanúgy, ha előbb gyorsítottam ki egy leheletnyivel, akkor a két motor teljesen egymás mellé ért az E-ring célegyenesében, ami csak 300m.
Nagyon nem érdekel a padi mérés meg a görbék meg a számok. Pályán viselkedjen úgy, hogy tetsszen. Az Euroringen is feltűnt, hogy az új gsxr 600-ak, amik pályára voltak felkészítve teljesen és az utcaiak se tudtak 1 centit sem elmenni az egyenesben.
Most viszont a ringen tényleg meg tudtam nézni és bebizonyosodott, hogy az F3-asom ugyanolyan erős mint egy új gsxr 600. Ezért merem mondani a 125 lóerőt.
Vagy akkor mondom másképp, 105 lóerő mint ahogy a gyár mondja és úgy megy mint egy 125Le-s 10évvel fiatalabb GSXR. Tökmindegy, pályán nem ez a lényeg, nem is érdekel különösebben, csak meglepődtem rajta, hogy érzésre is nagyon jónak tűnt 600hoz képest és tényleg felveszi a versenyt a mostani gépekkel.
E-ringen 1:20 alá betolom az biztos.
Szerintem mindkettő gyenge széria állapotában. A 954-et a ZX9 csúnyán otthagyta, a 929-et még a 848-as Ducati is
A honda nagyon mellébeszélt a katalógusokban ha teljesítményről volt szó. Fogyasztásuk attól függetlenül is sok, hogy a konkurenciához képest gyengébben mennek.
hat meg a 929-be csak belehazudtak a 151-2 loerot a japok, a 954-ben meg azt mondjak, hogy ott is van.
en mondjuk nem hasznalom ki, meg ugye attetel kerdese is, de a 954 jobban emelgeti az elejet kigyorsitaskor
Szerintem igazán szép 1000-res GSX-R nem létezik, mert vagy elől vagy hátul csúf. Farokidomból csak a K3 szép, elejéből csak a K1 és a K5. Ezt a keveréket a K5 GSX-R 600 adja ki, szerintem az a létező legszebb GSX-R. A 954RR és az utána következő 1000RR csodásak. (Persze mindkettő olyan kicsi, hogy jól megtermett rendőr zászlós heresérvet kap rajta. )
GSX-R-ből az egész palettáról a 2005-ös széria tetszik, a többi nem szép. Én ha motort veszek első szempont a szépség Arra az évjáratra nincs pénzem egyelőre. Ha ezt megveszi valaki mielőtt összetöröm akkor 954RR vagy 2002-es R1 ami szóba jöhet...
- villanófény
- extra nagy fényerő
- kis méret
- variálható színvilág
- 3 lépcsős beállítás
- Bluetooth-os kivitel (akár mobilról is állítható)
- egyszerű beszerelés
Ár: 29.900HUF